بهترین جراح بینی استخونی در شیراز

بهترین جراح بینی استخوانی در شیراز ( معرفی ۸ دکتر معروف در ۱۴۰۱)

بهترین جراح بینی استخوانی در شیراز

بهترین جراح بینی در شیراز

دکتر ربیعی جراح بینی شیراز

 

امروزه افراد زیادی در شهرهای مختلف از جمله شیراز به دنبال جراحی های زیبایی مانند جراحی بینی هستند. نام دیگر رینوپلاستی، رینوپلاستی است که تاثیر عمده ای در رفع مشکلات بینی دارد که ممکن است مشکلات ظاهری یا ساختاری باشد که باید برطرف شود.

اما نکته مهم این است که نوع بینی در جراحی موثر است و دو نوع بینی استخوانی و گوشتی داریم که برای هر نوع عمل باید انجام شود.

بهترین جراح بینی در شیراز کیست؟ این سوالی است که اکثر داوطلبان جراحی بینی از ما می پرسند. در این مقاله بهترین پزشکان جراحی بینی شیراز را به صورت کامل معرفی کنیم. یک CV کوتاه از هر پزشک و تعدادی نمونه کار نیز ارائه شده است.

ویژگی بینی استخوانی

افرادی که دارای بینی هایی با پوست نازک و برامدگی و غوز هستند، بینی استخوانی نامیده می شوند و معمولا این برجستگی ها و برآمدگی ها به دلیل مشکلات ژنتیکی و ارثی ایجاد می شوند. در مورد بینی های استخوانی، افزایش بیش از حد برآمدگی ها و برجستگی های روی پل بینی وجود دارد.

معمولا وجود بینی های استخوانی و برجستگی روی بینی به دلیل عواملی مانند وراثت است. همچنین ممکن است این برجستگی ها یا برآمدگی ها در اثر عواملی مانند آسیب به بینی یا شکستگی بینی ایجاد شوند.

در برخی موارد، این آسیب ها ممکن است در دوران کودکی رخ داده باشد و ممکن است در نوجوانی و زمانی که جهش رشد در بینی وجود دارد، رخ داده باشد.

 

عمل بینی طبیعی | بهترین دکتر عمل بینی طبیعی | مدل بینی طبیعی عمل شده | قیمت عمل بینی طبیعی

 

 

تفاوت بین بینی استخوانی و گوشتی

یکی از مهم ترین مسائلی که افراد باید نسبت به آن آگاهی کامل داشته باشند، تفاوت بین بینی استخوانی و گوشتی است. تعیین نوع بینی نقش مهمی در عمل جراحی خواهد داشت. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به جراحی بینی طبیعی علاقه مند و به دنبال آن هستید، بهتر است ابتدا نوع بینی خود را مشخص کنید.

تست بینی به شما کمک می کند بفهمید چه نوع بینی دارید، اما آنچه در این قسمت باید بدانید این است که پوست بینی یکی از عوامل تعیین کننده نوع بینی است که تاثیر قابل توجهی بر نتیجه جراحی دارد.

بینی های با پوست نازک به بینی استخوانی و بینی های با پوست ضخیم به بینی های گوشتی معروف هستند. بینی استخوانی دارای غضروف قوی است که به دلیل پوست نازک به وضوح قابل مشاهده خواهد بود اما بینی های گوشتی غضروف ضعیفی دارند.

 

عمل بینی استخوانی

روش انجام بینی های گوشتی و استخوانی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد، اما برای بینی های استخوانی که ممکن است برآمدگی، برآمدگی یا شکستگی وجود داشته باشد، در حین جراحی برداشته می شوند.

جالب است بدانید در مورد بینی های استخوانی از آنجایی که پوست بسیار نازکی دارند، کوچکترین تغییری در روند جراحی دیده می شود، بنابراین نقش جراحی و مهارت آن تاثیر زیادی در نتیجه جراحی خواهد داشت.

ادامه مطلب  روانشناس خوب در کرج

انتخاب یک جراح بینی خوب، چه با بینی های گوشتی و چه با بینی های استخوانی، این امر به بسیاری از افراد کمک کرده است تا حداکثر رضایت را پس از جراحی بینی داشته باشند.

وجود بینی استخوانی رمز موفقیت خوب برای نتیجه جراحی بینی است.نوع بینی و بسیاری عوامل دیگر بر نتیجه عمل تاثیر می گذارد.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: بهترین دکتر پوست تهران [۱۳+ دکتر برتر]

کوچک کردن بینی استخوانی بدون جراحی

امروزه برخی از افراد تمایل دارند از روش های غیر جراحی برای زیبایی بینی خود استفاده کنند، مانند تزریق ژل و نخ برای لیفت و تغییر شکل بینی که به آن رینوپلاستی غیر جراحی می گویند.

لازم است بدانید که تزریق ژل به بینی نه تنها موثر نخواهد بود، بلکه عمل را کمی دشوارتر می کند. زیرا مشخص نیست از چه ژل هایی استفاده می شود و گاهی ممکن است به لایه های مختلف پوست آسیب وارد شود.

لازم به ذکر است که تزریق ژل به داخل بینی و نخ دندان کشیدن می تواند عوارض زیادی مانند چسبندگی و عفونت را به همراه داشته باشد و به همه جراحان توصیه می شود از انجام این گونه عمل ها خودداری کنند، زیرا جراحی در مقایسه با . روش بسیار ایمن تر خواهد بود.

آیا بینی استخوانی بعد از جراحی قابل برگشت است؟

اگر عمل بینی به درستی انجام شود و اصول لازم در عمل برای تقویت بینی رعایت شود تا بینی ضعیف نشود، پس از عمل برگشت پذیری وجود نخواهد داشت.

به خصوص در قسمت های پایین بینی اگر این قسمت ها سفت شوند و از روش هایی مانند اسپاسم غضروفی برای جلوگیری از افتادگی استفاده شود، احتمال برگشت پذیری آن بسیار کم خواهد بود.

چه مدت طول می کشد تا ورم بعد از جراحی بینی بهبود یابد؟

در هر عمل با توجه به اصلاحات انجام شده تورم یک واکنش طبیعی بدن است که بدن از آن در برابر عمل در حال انجام محافظت می کند و در نتیجه تورم ایجاد می شود. اما میزان تورم بسته به اینکه چه اقداماتی روی بافت انجام شده و چه میزان تغییرات در نتیجه آسیب ایجاد شده است، متفاوت خواهد بود.

جالب است بدانید جراحان می توانند اقداماتی را برای کاهش تورم بعد از جراحی انجام دهند اما به صفر رساندن آن امکان پذیر نخواهد بود.

تورم معمولا از روز دوم شروع می شود و یک هفته افزایش می یابد، اما پس از این فاصله زمانی کاهش می یابد. مهم است بدانید که تورم در بینی استخوانی زودتر از بین می رود.

روش جراحی در میزان تورم بسیار موثر است. اگر عمل به روش بسته انجام شود تورم کمتر از روش باز خواهد بود. اما بدانید که تورم نباید یک نگرانی جدی باشد، نکته اینجاست که گاهی تورم یک قسمت از بینی بیشتر از قسمت دیگر است که می تواند باعث اضطراب شود.

ادامه مطلب  بهترین دکتر هومیوپاتی در تهران

لازم به ذکر است که چنین مواردی پس از جراحی مانند برآمدگی یا فرورفتگی تا مدتی طبیعی بوده و جای نگرانی نخواهد داشت، اما اگر تورم و عدم تقارن بیش از شش ماه یا یک سال پس از جراحی بینی برطرف نشده باشد، باید به یک جراح مراجعه کنید و اقدامات لازم را برای رفع آن انجام دهید.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: بهترین دکتر جراحی فک در تهران [۱۰ دکتر برتر در سال ۱۴۰۰]

معیارهای انتخاب بهترین پزشک زیبایی در شیراز

اگر قصد انجام عمل بینی در شیراز را دارید، حتما زمان زیادی را صرف یافتن بهترین جراحان بینی در شیراز کرده اید. این کاملاً منطقی است، زیرا نتیجه نهایی عمل تا حد زیادی به تجربه و تجربه جراح بستگی دارد. در این مقاله مهمترین معیارهای انتخاب بهترین جراح بینی در شیراز را آورده ایم:

  • تخصص و مهارت جراح
  • کارکنان با اخلاق و تجهیزات پیشرفته
  • صبر در پاسخ به سوالات بیماران
  • اولویت دادن به سلامتی بیمار در حین عمل
  • اخلاق حرفه ای و دلسوزانه پزشکان نسبت به بیمارانشان

بهترین جراح بینی در شیراز(معرفی جراحان+نمونه کار و نظرات) | کارشد

هزینه جراحی بینی در شیراز چقدر است؟

عوامل مختلفی در تعیین هزینه نهایی جراحی بینی نقش دارند، از جمله مدرک تحصیلی و سابقه پزشک، نوع بینی (گوشتی یا استخوانی)، مشکلات قبلی بیمار مانند انحراف بینی و در نهایت سطح بیمارستان یا کلینیک. جایی که جراحی انجام خواهد شد.

محدوده عددی هزینه های جراحی بینی در شیراز (سال ۱۴۰۰) از ۷ میلیون تومان شروع و به ۳۰ میلیون تومان افزایش می یابد.

البته باید در نظر داشته باشید که هزینه بالای جراحی بینی تنها نتیجه عمل موفقیت آمیز شما نخواهد بود و باید در انتخاب بهترین جراح بینی در شیراز دقت زیادی داشته باشید.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: لیست ۱۰ تا از بهترین جراح بینی در تهران سال ۹۹

وبلاگ دکتر حیدری

اقدامات لازم قبل از انجام جراحی بینی

قبل از جراحی زیبایی بینی باید چند نکته ساده را رعایت کنید تا یک عمل موفقیت آمیز و بدون درد داشته باشید.

قبل از جراحی کارت پزشکی خود را نزد پزشک ببرید. پزشک شما باید از تمام بیماری های شما و داروهایی که مصرف می کنید آگاه باشد.

داروی خود را با پزشک خود هماهنگ کنید. به خصوص اگر داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنید و بیماری زمینه ای دارید.

به پزشک خود بگویید که از پزشک خود چه انتظاری دارید و نتیجه عمل چیست. اگر انتظارات شما منطقی باشد، پزشک به آنها عمل می کند، در غیر این صورت او سعی می کند شما را متقاعد کند.

توصیه های پزشک خود را برای انجام یک روش بدون درد و بدون دردسر دنبال کنید.

دو هفته قبل از جراحی سیگار را محدود کنید و در بهترین حالت آن را ترک کنید. سیگار روند بهبود جراحی بینی را کند می کند.

ادامه مطلب  بهترین دکتر جراحی فک در تهران [10 دکتر برتر در اردیبهشت 1401]

الکل همچنین با رقیق کردن خون، خطر خونریزی پس از جراحی را کاهش می دهد. بنابراین بهتر است حداقل ۳ روز قبل از جراحی مصرف نشود.

سعی کنید یک هفته قبل از مصرف آسپرین، مسکن ها و آرامبخش ها خودداری کنید.

روز قبل از عمل دوش بگیرید. ممکن است تا چند روز پس از جراحی نتوانید دوش بگیرید.

شب قبل از غذا از خوردن خودداری کنید. عمل با معده خالی بهتر است و بعد از عمل احساس بیماری نخواهید کرد.

در روز جراحی هیچ گونه جواهراتی را با خود حمل نکنید. تمام جواهرات شما از جمله گوشواره، انگشتر و ساعت قبل از ورود به اتاق عمل از شمامیگیرند.

در روز جراحی آرایش نکنید. تمیز نگه داشتن صورت برای جراح کمک زیادی میکند.

بهتر است یک تا نیم ساعت زودتر در بیمارستان حاضر شوید.

مردان بهتر است ریش و سبیل خود را کوتاه کنند.

مراحل چسب زدن برای بینی

ابتدا در مرحله اول چسب را حدود پنج سانت جدا کرده و به سه قسمت تقسیم می کنیم، سپس چسب را از قسمت بالای بینی به صورت افقی می چسبانیم، چسب باید طوری روی بینی زده شود که قسمت کوچکی از بینی را بپوشاند. چسب قبلی قسمتی از بینی

 

در مرحله دوم مطابق تصویر با چسب حدود ده سانتی متر برش داده و دو طرف نوک بینی را به شکل U روی بینی بچسبانید و در نهایت انتهای نوک بینی را به یکدیگر وصل کنید و چسب اضافی را قطع کنید

 

در انتها یعنی در مرحله سوم مانند ابتدا یک چسب پنج سانتی را به صورت افقی روی نوک بینی بچسبانید.

 

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: هزینه عمل پرینورافی | زیبایی واژن چقدر است؟ [تهران و کرج ]

روش صحیح چسب زدن بینی - دکتر مهدی راستی

مدت زمان چسب زدن بینی

مدت زمان چسب زدن بعد از جراحی بینی و روش چسب زدن بسته به سلیقه جراح متفاوت است. اما در کل هم برای بینی استخوانی و هم برای بینی گوشتی زمان چسب زدن زیاد نیست و زمانی که آتل بینی وجود دارد یک هفته طول می کشد و بعد از یک هفته چسباندن زیاد تاثیر زیادی ندارد

اما نحوه چسب زدن اهمیت بیشتری دارد. برخی فکر می کنند اگر چسب را محکم ببندند ورم بینی زودتر خوب می شود باید بدانید که مضر است. بنابراین توصیه می شود چسب زدن زیاد طولانی نباشد و در صورت چسب زدن به هیچ وجه سفت نباشد و به بافت های زیر بینی فشار نیاورد.

بهترین جراح بینی استخوانی در شیراز

 

دکتر ساریخانی جراح بینی در شیراز دکتر وحید عین آبادی جراح زیبایی در شیراز
دکتر مرادیان جراح بینی در شیراز دکتر ابراهیم حاتمی پور جراح بینی در شیراز
دکتر خسرو خسروی جراح بینی در شیراز دکتر بیژن ربیعی جراح عمل بینی در شیراز
دکتر سینا غیاثی جراح پلاستیک بینی در شیراز دکتر افشین باقری جراح بینی در شیراز

حتما ببینید

مزوتراپی بینی چیست

هزینه مزوتراپی بینی چقدر است؟ [ در خرداد ۱۴۰۱]

هزینه مزوتراپی بینی چقدر است؟ اگر شما هم به دنبال مزوتراپی بینی هستید و اطلاعاتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *