بهترین دکتر پوست تهران

بهترین دکتر پوست تهران [۱۳+ دکتر برتر در خرداد ۱۴۰۱]

بهترین دکتر برای درمان روزاسه

بهترین دکتر پوست تهران

بهترین دکتر پوست برای درمان اگزما در تهران

دکتر پوست خوب در تهران

بهترین دکتر پوست برای درمان ویتیلیگو

دکتر پوست تهران

دکتر پوست خوب برای اگزما در تهران

بهترین دکتر پوست در تهران

 

بهترین متخصص پوست در تهران کیست؟ برای انجام عمل های زیبایی و درمانی پوست و مو به کدام متخصص پوست باید اعتماد کرد؟

چگونه یک متخصص پوست خوب در تهران بشناسم؟ در این صفحه از وب سایت می خواهیم تمام این موارد را بررسی کنیم تا متوجه شویم انتخاب درست یا نادرست متخصص پوست چه تاثیری بر ظاهر شما دارد.

چگونه بهترین متخصص پوست تهران را پیدا کنیم؟

بهترین متخصص پوست تهران کیست؟ در روش های زیبایی و درمانی پوست و مو به کدام متخصص پوست اعتماد کنیم؟ چگونه یک متخصص پوست خوب در تهران بشناسم؟

تفاوت بین یک متخصص پوست و یک دکتر پوست چیست؟

برای دریافت بهترین نتیجه از خدمات پوست و مو، باید به یک متخصص پوست خوب مراجعه کنید. در ادامه می خواهیم به پاسخ یکی از سوالات متداول مخاطبان  بپردازیم و تفاوت متخصص پوست و دکتر پوست را به اشتراک بگذاریم.

در اصل، یک پزشک برای تبدیل شدن به یک متخصص پوست باید چندین مرحله را طی کند. این مراحل شامل ۷ سال پزشکی عمومی، مشاوره پوست، بورسیه درماتولوژی و دوره های علوم پیشرفته می باشد.

برخی از متخصصان پوست برای کسب مدرک و تجربه در دوره های معتبر داخلی و خارجی شرکت می کنند. به عنوان مثال روشی خاص در درمان سرطان یا کاشت مو با سلول های بنیادی که از جدیدترین روش های زیبایی و درمانی در زمینه پوست و مو هستند.

از دیگر مهارت های متخصص پوست می توان به درمان تخصصی ریزش مو و روش های جوانسازی پوست صورت با استفاده از روش هایی مانند تزریق ژل لب، تزریق بوتاکس و سایر جراحی های زیبایی مانند نخ دندان اشاره کرد.

 

دکتر نیلفروش زاده متخصص پوست

علاوه بر حفظ سلامت پوست، یکی از عوامل زیبایی و جوانی نیز می باشد. پوست و موی زیبا چهره را جوان و شاداب نشان می دهد. اما آیا همه مردم از سلامت پوست و مو برخوردار هستند؟

خیر؛ گاهی اوقات به دلایل ژنتیکی و محیطی با مشکلاتی مانند آکنه، لک های پوستی، چین و چروک، تیرگی پوست، ریزش مو و … مواجه می شوند و یا تجربه پوست، مو و زیبایی در اینجا به افراد کمک می کند تا با انجام عمل هایی برای صورت، زیبایی بیشتری را تجربه کنند. جوان سازی پوست.

زیبایی از دیرباز دغدغه انسان بوده و انسان همواره سعی داشته در نگاه اول زیبا به نظر برسد. همیشه صورت و موهای یک فرد اولین قسمتی است که در هنگام برقراری ارتباط نظر مخاطب را به خود جلب می کند. هر چه پوست سالم تر و لک های کمتری داشته باشید، چهره زیباتر به نظر می رسد.

به همین دلیل زیبایی و سلامت پوست و مو نقش مهمی در زیبایی ظاهری فرد دارد. از طرفی بهترین متخصصان پوست معتقدند که پوست آینه سلامت بدن است. اگر بدن در سلامت کامل باشد، پوست نیز سالم خواهد بود.

 

بهترین کلینیک برای لیزر آیکون

 

اما چگونه پوست و موی زیبا داشته باشیم؟ آیا مشکلات پوست و مو قابل درمان هستند؟ بهترین متخصص پوست در خاورمیانه کیست؟ آیا می توان در ایران یک متخصص پوست خوب برای بازگرداندن زیبایی پوستمان پیدا کرد؟

یک متخصص پوست خوب در تهران چگونه می تواند به زیباتر شدن ما کمک کند؟ مهم ترین خدمات، ویژگی ها و ویژگی های یک متخصص پوست خوب را در ادامه بخوانید.

خدمات تخصصی پوست

زمانی که پوست یا موی شما به دلایل مختلف تحت تاثیر مشکلات و بیماری ها قرار می گیرد، بیش از هر چیزی به زیبایی شما آسیب می زند. به همین دلیل اولین تصمیمی که به ذهن شما می رسد مراجعه به یک متخصص پوست خوب است.

متخصص پوست یا مو و زیبایی به کمک علم و دانش خود و با استفاده از پزشکی یا تکنولوژی روز به درمان مشکلات می پردازد. خدمات متخصص پوست به دو بخش درمان و زیبایی تقسیم می شود که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد.

خدمات متخصص پوست و مو

هنگامی که پوست و مو مشکلات متفاوتی دارند، متخصص با دارو و درمان های اضافی برای حل مشکلات کمک می کند. انتخاب بهترین متخصص پوست می تواند به شما در تسریع بهبودی بیماری های این ناحیه کمک کند. یک متخصص پوست خوب مشکلات شما را با جدیدترین تکنیک ها و دستگاه های مرتبط درمان می کند. برخی از بیماری های پوستی عبارتند از:

درمان جوش، آکنه و اگزما

یکی از شایع ترین مشکلات پوستی آکنه و جوش است. شدت این مشکل در سنین نوجوانی به اوج خود می رسد و در برخی افراد جای زخم خواهد گذاشت. درمان جوش و جوش های پوستی نیاز به مشاوره با بهترین متخصص پوست دارد تا درمان صحیح باشد و اثری از جوش بر روی پوست باقی نماند.

آکنه می تواند دلایل زیادی داشته باشد، از جمله مشکلات هورمونی و تغییرات در سطح هورمون، سوء تغذیه، عفونت های پوستی، استرس و آکنه.

 

یکی دیگر از انواع بیماری های پوستی که در دسته بیماری های آلرژیک قرار می گیرد اگزما و درماتیت است. اگزما می تواند هم شدید و هم خفیف باشد. این مشکل را می توان با کمک داروهای مناسب که توسط متخصص پوست تجویز می شود، کنترل کرد. این دارو بر اساس شدت مشکل و شدت اگزما تجویز می شود.

 

آکنه جوش اسکار

 

درمان ویتیلیگو (PC)

ویتیلیگو که به عنوان لکه ها نیز شناخته می شود، یک بیماری پوستی نسبتاً شایع است که در نتیجه از بین رفتن ملانین پوست و ایجاد لکه های رنگدانه روی پوست ایجاد می شود. این بیماری به عنوان جذام نیز شناخته می شود. متخصص پوست با کمک دارو و لیزر درمانی و همچنین روش های نوین مانند میکرونیدلینگ این مشکل را حل می کند.

 

درمان پسوریازیس

یکی از شایع ترین انواع بیماری های پوستی پسوریازیس است که نوعی بیماری پوستی خود ایمنی است. پسوریازیس با قرمزی و ضخیم شدن پوست همراه است. این بیماری معمولا با درمان های موضعی، نور درمانی و داروهای سیستمیک درمان می شود.

ادامه مطلب  بهترین جراح بینی استخوانی در شیراز ( معرفی 8 دکتر معروف در 1401)

مهم ترین علل پسوریازیس مشکلات ژنتیکی، عفونت های ویروسی و باکتریایی، استرس، چاقی و اعتیاد به الکل و دخانیات است. مراجعه به یک متخصص پوست خوب در تهران می تواند به شما در درمان سریع این بیماری کمک کند

علت پسوریازیس

 

درمان عفونت های قارچی پوست

قارچ های پوستی به دلایل مختلفی ایجاد می شوند و انواع مختلفی دارند. این قارچ ها باعث خارش پوست و ایجاد تاول یا پوسته پوسته شدن در نواحی مختلف پوست می شوند. درمان این مشکل بر اساس نوع قارچ است و باید زیر نظر یک متخصص پوست خوب انجام شود.

درمان زگیل های پوستی

زگیل های پوستی یکی از شایع ترین انواع مشکلات ناشی از ویروسی به نام پاپیلومای انسانی است. متخصص پوست زگیل را با کمک کرایوتراپی برای زگیل، رادیوسرجری و لیزر درمانی از بین می برد. البته امروزه روش های جدیدتری برای درمان زگیل های پوستی وجود دارد که توسط بهترین متخصصین پوست در ایران قابل انجام است.

 

درمان ریزش مو

شایع ترین مشکلی که بسیاری از افراد به متخصص پوست، مو و زیبایی مراجعه می کنند، مشکل ریزش مو است. ریزش مو دلایل زیادی دارد که از مهمترین آنها می توان به ژنتیک، تغذیه، تغییر سبک زندگی و عادات، مشکلات هورمونی، استرس شدید، کاهش وزن ناگهانی و … اشاره کرد.

پس از تشخیص علت ریزش مو با درمان مناسب، پزشک مشکل ریزش مو را برطرف می کند. تزریق نانوفید و مزوتراپی دو روش موثر و مفید در درمان ریزش مو هستند. اگر ریزش مو قابل کنترل نباشد و فرد به دلایل ژنتیکی الگوی ریزش موی مردانه داشته باشد، پزشک باید کاشت مو انجام دهد. در عکس زیر مهم ترین علل ریزش مو در مردان و زنان را فهرست کرده ایم:

 

ریزش مو در زنان و مردان

 

درمان سرطان پوست

یکی از مهم ترین بیماری های پوستی سرطان از جمله ملانوما و سرطان است که در صورت تشخیص و درمان به موقع درمان می شود.

درمان روزاسه

روزاسه یا آکنه روزاسه یک بیماری شایع پوستی است که معمولاً با لکه های قرمز و خارش همراه است. در صورت عدم درمان، بیماری پیشرفت کرده و نواحی مختلف پوست را تحت تاثیر قرار می دهد.

مراجعه به متخصص پوست برای روزاسه می تواند کمک زیادی به کنترل این مشکل پوستی کند. میکرودرم ابریژن یکی از روش های کنترل و درمان روزاسه است.

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد روشی جدید و موثر برای از بین بردن موهای زائد بدن است. لیزر موها، ریشه ها و فولیکول های مو را کاملا از بین می برد و نور را به ناحیه خاصی از پوست ساطع می کند. این باعث از بین رفتن فاکتور رشد مو می شود و موها نمی توانند دوباره رشد کنند.

استفاده از دستگاه لیزر به خلاصی کامل و برای همیشه از شر موهای زائد بدن کمک می کند. لیزر موهای زائد در چند جلسه و در چند ماه انجام می شود. نوع لیزر و استفاده از دستگاه های جدید در نتیجه نهایی و سرعت رسیدن به نتیجه نهایی موثر است.

 

لیزر موهای زائد

 

تزریقات زیبایی صورت

فیلرها از داروهای آرایشی پرطرفدار هستند که با کمترین پرخاشگری و در کمترین زمان ممکن باعث زیباتر شدن چهره و ایجاد تقارن می شوند. پرکننده ها به صورت حجم می دهند، چین و چروک ها و خطوط ناشی از افزایش سن را پر می کنند و باعث تقارن و تغییر فرم صورت می شوند.

تزریق فیلر لب، تزریق فیلر زیر چشم، تزریق فیلر در نواحی مختلف صورت، گردن و بازوها از جمله خدمات زیبایی بزرگترین کلینیک پوست و زیبایی در ایران می باشد. در زیر خدمات مربوط به تزریق بوتاکس و فیلرها را در کلینیک دکتر نیلروفی زاده مشاهده می کنید:

تزریق بوتاکس

سم بوتولینوم که با نام تجاری بوتاکس به فروش می رسد، یکی از موثرترین مواد در پزشکی زیبایی برای رفع چین و چروک است. بوتاکس با فلج موقت عضلات در محل تزریق از چین و چروک جلوگیری می کند.

بوتاکس باید توسط بهترین متخصص پوست در یک کلینیک زیبایی معتبر انجام شود. متاسفانه برخی از برندهای بوتاکس کیفیت خوبی ندارند و تزریق آن توسط افراد غیر متخصص مشکلات جبران ناپذیری را برای انسان به همراه دارد.

یکی از بهترین برندهای بوتاکس مارک دیپورت است که کیفیت بهتر، ماندگاری بیشتر و قدرت بیشتری نسبت به برندهای دیگر دارد. تزریق بوتاکس برای رفع خطوط پیشانی، چین و چروک (بین ابرو)، رفع چین و چروک دور چشم، رفع چین و چروک گردن، از بین بردن خطوط ریز نواحی مختلف صورت مناسب است.

علاوه بر این، از تزریق بوتاکس برای طراحی لبخند استفاده می شود. زمانی که فرد هنگام خندیدن لثه های تمیزی داشته باشد از بوتاکس برای پوشاندن بیشتر لب های لثه استفاده می شود.

 

اصلاح فرم بینی

یکی از مهمترین خدمات بهترین کلینیک های زیبایی خاورمیانه و ایران اصلاح فرم بینی بدون جراحی و با تزریق فیلر می باشد. بسیاری از افراد به دلایل مختلف تمایلی به جراحی بینی ندارند، بنابراین می توانند با تزریق فیلر شکل بینی خود را به دلخواه تغییر دهند.

مزیت این روش نسبت به جراحی این است که فرد می تواند بلافاصله به فعالیت های روزانه خود بازگردد.

 

اصلاح فرم بینی با تزریق ژل: مزایای تزریق فیلر بینی بدون جراحی - کلینیک پوست و مو رازی

 

تزریق چربی

موثرترین، کم تهاجمی ترین و ماندگارترین روش برای جوانسازی و حجم دادن به پوست و قسمت های مختلف بدن، تزریق چربی است. این روش زیباسازی و جوانسازی پوست کم خطرترین روش است، زیرا چربی از بدن خارج می شود و در طی این فرآیند چربی برداشته و سپس تزریق می شود.

لیپوساکشن در مناطقی که به دلیل محتوای چربی کم فرورفته است انجام می شود. لیپوساکشن برای افزایش سایز گونه ها، رفع گودی زیر چشم، تاکید بر لب ها و چانه، تاکید بر باسن، تاکید بر سینه ها، جوانسازی دست ها، پرکردن جای زخم و جوش، رفع افتادگی پوست و افتادگی و جوان کننده زنانه استفاده می شود.

ناحیه تناسلی .. مانند سایر روش های جوانسازی پوست تزریق چربی نیز باید توسط متخصص پوست خوب انجام شود.

 

 

قیمت نانو فت گرافت با تخفیف ویژه - بازار خرید و فروش تجهیزات پزشکی زیبایی | بیوتی ریگ

 

کاشت مو

کاشت مو یکی از رایج ترین عمل های زیبایی در ایران است که سالانه افراد زیادی از خارج از کشور به تهران سفر می کنند تا با کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو در خاورمیانه زیبایی بیشتری را تجربه کنند.

ادامه مطلب  هزینه مزوتراپی بینی چقدر است؟ [ در خرداد 1401]

در این روش که باید توسط بهترین پزشک کاشت مو در ایران و در یک کلینیک کاشت مو خوب انجام شود، متخصص فولیکول مو را با تراکم موی مناسب از ناحیه خارج کرده و به ناحیه ای که تراکم مو کمتر است منتقل می کند. به این عمل کاشت مو می گویند.

معمولاً بانک مو (محل ضخیم ترین موها) ناحیه پشت سر است و فولیکول مو از این ناحیه به بالای سر منتقل می شود. در عکس های این قسمت نمونه هایی از کاشت مو در کلینیک جردن را مشاهده می کنید:

 

کاشت مو مزدک میرزایی در کلینیک جردن

 

کاشت ابرو

کاشت ابرو یکی از پرطرفدارترین عمل های زیبایی در بین خانم ها و در بعضی موارد آقایان است. ریزش ابروها و موهای ابرو در قسمت پایین کمر دلایل مختلفی دارد. با کمک کاشت ابرو می توان علاوه بر ابروهای پرپشت و زیبا، تقارن چهره را نیز به ارمغان آورد.

کاشت ابرو یک روش دائمی است و به خوبی جایگزین موهای ابروی حاصل می شود. در این روش فولیکول های مو از قسمتی از بدن برداشته شده و به قسمت های خالی ابرو پیوند زده می شود. اگر کاشت ابرو توسط بهترین متخصص پوست و زیبایی انجام نشود، نتیجه ممکن است مطلوب نباشد.

 

دکتر نیلفروش زاده کاشت ابرو

 

پی آر پی

درمان طاسی و ریزش مو با کمک تزریق پی آر پی روشی نوین است که توسط بهترین متخصص پوست در ایران قابل ارائه می باشد. این روش طبیعی با استفاده از اجزای خون خود بیمار به تحریک بافت ها و بازسازی بافت های آسیب دیده بدن کمک می کند. این روش به رشد طبیعی موها کمک می کند.

اندولیفت

اندولیفت یک روش درمانی جدید و موثر است که با کمک لیزر و با کمترین تهاجم انجام می شود. در روش اندولیفت لیزر با تحریک بافت های عمقی پوست باعث افزایش تولید کلاژن می شود.

اندولیفتینگ لیزر بر خلاف سایر پرتوهای لیزر به صورت سطحی روی پوست اعمال نمی شود، بلکه بین درم عمیق و بافت چربی قرار می گیرد.

چربی سوزی موضعی، اصلاح افتادگی گردن، صورت و دست ها، تحریک فیبرهای کلاژن و افزایش تولید کلاژن، مشخص کردن و افزایش استحکام پوست از جمله کاربردهای اندولیفت است. در ویدیوی زیر با این روش درمانی بیشتر آشنا می شوید.

 

هایفوتراپی

هایفوتراپی روشی جدید برای لیفت سریع پوست و رفع چین و چروک است. در این روش از انرژی اولتراسونیک برای تولید کلاژن استفاده می شود.

هایفوتراپی برای رفع چین و چروک پیشانی، افتادگی ابرو (بالا بردن ابرو با هایفو)، چین و چروک دور چشم (خطوط پنجه کلاغی)، خط خنده، لیفت صورت، سفت کردن پوست، سفت شدن پوست، چین و چروک های ریز پوست، رفع موهای زائد کمک به باز شدن منافذ ابرو ، چین و چروک و خطوط گردن.

میکرودرم ابریژن

این روش زیباسازی و درمان پوست یکی از ایده آل ترین روش ها برای افرادی است که از سلامت جسمانی کامل برخوردار هستند و به دلیل بیماری های جزئی تصمیم به زیباسازی پوست خود دارند.

میکرودرم ابریژن روشی غیر تهاجمی است که به از بین بردن خطوط نازک کم عمق پوست کمک می کند و ناهمواری رنگدانه های سطحی پوست ناشی از آفتاب سوختگی یا افزایش سن را از بین می برد. این روش برای از بین بردن افتادگی پوست یا لیفت یا از بین بردن خطوط عمیق پوست مناسب نیست.

 

لیزر فرکشنال

لیزر فرکشنال یکی از مدرن ترین درمان ها برای جوانسازی پوست، رفع چین و چروک، استحکام پوست، رفع لکه های قهوه ای ناشی از افزایش سن و بارداری و درمان ضایعات پوستی است. با کمک لیزر فرکشنال، متخصص پوست نیز می تواند به رفع جوش ها و جوش ها کمک کند.

 

 بهترین متخصص پوست تهران 

همانطور که در بالا ذکر شد، پوست یکی از مهم ترین اعضای بدن انسان است که هم از نظر زیبایی و هم از نظر حفظ سلامت سایر قسمت های بدن حائز اهمیت است.

پوست از عبور آسانتر میکروب ها و عفونت ها از سایر قسمت های بدن جلوگیری می کند. مراجعه به بهترین متخصص پوست راهی برای درمان مشکلات پوستی است.

از طرفی تزریقات زیبایی مانند ژل و بوتاکس باید توسط متخصص حرفه ای و با تجربه انجام شود، زیرا زیبایی و جوانسازی پوست بسیار حساس است و در صورت استفاده از مارک نامناسب یا تزریق در محل نامناسب، آن را انجام می دهد. می تواند انجام شود. خسارات جبران ناپذیری به بار می آورد.

قبل از مراجعه به متخصص پوست، چه برای اهداف زیبایی یا درمانی، حتماً کار پزشک را بررسی کنید و مطمئن شوید که او تجربه و تخصص زیادی در زمینه پوست و مو دارد و می تواند اقدامات درمانی و زیبایی را به شما ارائه دهد.

بهترین کیفیت ممکن انجام این کارها با یک فرد بی تجربه و غیرحرفه ای می تواند برای شما مشکلات زیادی ایجاد کند. در قسمت بعدی نکاتی را که می تواند در انتخاب کلینیک و متخصص پوست و مو در تهران توجه شما را به آنها جلب کند، آورده ایم.

 

نکاتی برای انتخاب بهترین متخصص پوست در تهران:

۱ – در انتخاب بهترین متخصص پوست از تجربیات دیگران استفاده کنید.

از دوستان و آشنایان خود که از کار متخصص پوست خود راضی هستند بخواهید آن را به شما ارائه دهند. برای تحقیق در مورد اعتبار و تجربه یک متخصص پوست وقت بگذارید. با مطب هر یک از این پزشکان تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید. از منشی بخواهید که برای شما مشاوره ای ترتیب دهد تا بتوانید از نزدیک به متخصص پوست مراجعه کرده و با او صحبت کنید.

۲ – وب سایت متخصص پوست را بررسی کنید

یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام یافتن بهترین متخصص پوست باید در نظر داشت این است که آیا او مشاوره تخصصی دارد یا خیر. شورای تخصصی به شما نشان می دهد که آیا پزشک مهارت، تجربه و تمرینات لازم در زمینه پوست را دارد یا خیر.

ادامه مطلب  هزینه عمل پرینورافی واژن چقدر است؟ [تهران و کرج ]

وجود شورای تخصصی نیز تعیین کننده وجود سابقه دعوا و برخورد انتظامی با پزشک مورد نظر است. شما می توانید با جستجو در سایت دکتر پوست، اینستاگرام یا تلگرام، در سایت دکتر پوست جستجو کنید و دوره های تخصصی و مدارک او را بررسی کنید.

 

۳- متخصص پوست 

برای مشکلات بینایی و سلامت پوست، مو و ناخن؛ آزمایش یک معیار مهم است. هر چه یک متخصص پوست تجربه بیشتری در مورد نوع خاصی از بیماری یا جراحی داشته باشد، نتیجه درمان او بهتر خواهد بود.

اخذ دوره بورسیه تحصیلی در یکی از زیر زمینه ها مانند جراحی سرطان پوست یا بیماری های پوست و مو بسیار ارزشمند است. بررسی کنید که متخصص پوست شما چند بیمار را با شرایط مناسب درمان کرده است؟ و بیماران تا چه اندازه از عملکرد او کافی هستند؟

 

۵ – آیا متخصص پوست برای شما وقت می گذارد؟

یک متخصص پوست را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی با او صحبت کنید و اطلاعات لازم را بخواهید. وقتی برای اولین بار با او ملاقات می کنید، یک سوال بپرسید و به نحوه پاسخ او به شما توجه کنید.

آیا او به سوالات شما گوش می دهد و به آنها پاسخ می دهد که شما متوجه شوید؟ آیا در ملاقات با فردی که به عنوان بهترین متخصص پوست انتخاب کرده اید، احساس می کنید که باید هر چه زودتر مطب را ترک کنید یا صحبت های متخصص پوست شما را مجذوب خود می کند و اصلاً این حس را ندارید؟

۶ – از بیماران در مورد متخصص پوست سوال کنید.

پرسیدن نظر سایر بیماران می تواند به شما ایده ای از روند کاری پزشکتان بدهد. همچنین می توان اطلاعاتی در مورد مهارت های اجرایی پزشک در انجام درمان ها به دست آورد.

نظرات بیماران معمولاً منعکس کننده تجربه افراد در برنامه ریزی جلسات، زمان انتظار، محیط اداری و دوستی با کارکنانشان است. شما می توانید دریابید که بیماران چقدر به پزشک اعتماد دارند، چقدر برای بیمارانش وقت می گذارد و چقدر به سوالات آنها پاسخ می دهد.

لیست بهترین دکتر پوست تهران

لیست کاملی از بهترین پزشکان متخصص پوست ، مو و زیبایی تهران برای درمان بیماری همچون ریزش مو ، سرطان پوست ، کهیر ، آکنه و …. در ادامه معرفی شده اند.

تمام پزشک های معرفی شده از بهترین متخصصان تهران هستند و می توانید به صورت تلفنی و یا اینترنتی تعیین نوبت بگیرید.

دکتر مسعود اسلامی زاده

  • آدرس مطب : تهران خیابان شریعتی – ابتدای خیابان ظفر – پلاک ۲۶ – طبقه ۳ – واحد ۳
  • شماره تماس : ۲۲۹۱۳۶۶۱-۰۲۱

دکتر حمید وحیدی

  • آدرس مطب : بالاتر از میدان ونک، خیابان نگار، پلاک ۴۶، کلینیک تخصصی پوست و موی کوروش
  • شماره تماس : ۸۶۰۸۲۸۱۴-۰۲۱

بهترین دکتر پوست تهران – مرکز تخصصی دانش کیان پوست 

  • آدرس مطب : تهران خیابان ولیعصر حد فاصل دکتر بهشتی و مطهری نبش کوچه شجاعی طبقه فوقانی داروخانه دکتر مرتضی بهرامی
  • شماره تماس : ۸۸۱۰۱۳۱۰-۰۲۱

دکتر سارا آقائی 

  • آدرس مطب : تهران ، سعادت آباد ، خیابان سرو غربی ، حدفاصل میدان کاج و خیابان شهرداری ، ساختمان نگین سرو ، پلاک ۳۵ ، طبقه دوم ، واحد ۱۱
  • شماره تماس : ۰۹۰۳۹۰۷۹۰۲۲

دکتر نسیبه برزکار

  • آدرس مطب : تهران ، خیابان پاسداران ، نبش نیستان چهارم ، کلینیک تخصصی پوست و مو عصر جدید
  • شماره تماس : ۲۶۴۷۳۳۵۱-۰۲۱

بهترین دکتر پوست تهران  – دکتر آرزو سبطی

  • آدرس مطب : تهران ، بلوار مرزداران ، نبش تقاطع خیابان ابوالفضل ، پلاک ۲ ، ساختمان رسا ، طبقه ۵ ، واحد ۸
  • شماره تماس : ۴۴۲۲۲۰۵۸-۰۲۱

دکتر پروین طاوسی 

  • آدرس مطب : تهران ، رسالت ، خیابان بنی هاشم ، روبه روی برج نسترن ، پلاک ۱۴۸ ، ساختمان روشا ، طبقه ۲ ، واحد ۸
  • شماره تماس : ۲۲۳۳۵۳۶۱-۰۲۱

دکتر الهه نظری 

  • آدرس مطب : تهران ، خیابان گیشا ، بین کوچه اول و سوم ، پلاک سی و چهار ، طبقه دوم ، واحد هفت
  • شماره تماس : ۸۸۲۵۵۴۸۵-۰۲۱

بهترین دکتر پوست تهران – دکتر نسرین کاظمیان

  • آدرس مطب : تهران ، خیابان دولت ، تقاطع بلوار کاوه ، جنب فروشگاه بنتون ، پلاک ٣٢٦ ، طبقه ٥ ، واحد ١٥
  • شماره تماس : ۲۲۷۷۹۱۹۵-۰۲۱

دکتر علیرضا تقی زاده

  • آدرس مطب : تهران ، خیابان پیروزی ، ایستگاه چهارصد دستگاه ، ابتدای خیابان پیچک ، پلاک ۶ ، طبقه اول
  • شماره تماس : ۳۳۲۵۷۹۸۳-۰۲۱

دکتر الهام علمائی

  • آدرس مطب : تهرانپارس، تقاطع رسالت و خیابان رشید، جنب بانک ملت، پلاک ۱۶۴، طبقه همکف، واحد یک
  • شماره تماس : ۷۷۲۹۳۶۱۷-۰۲۱

بهترین دکتر پوست تهران – دکتر مینا فتح آبادی

  • آدرس مطب :سعادت آباد ، ضلع جنوب شرقی چهارراه سرو ، ساختمان مینیاتور بالای مبا کم جا چوب ، طبقه ۲ ، واحد ۴ و ۶
  • شماره تماس : ۲۲۳۴۲۶۱۹-۰۲۱

دکتر آنوش شفیعی

  • آدرس مطب : تهران ، سعادت آباد ، بالاتر از میدان کاج ، نبش کوچه پنجم ( نوروزی ) ، پلاک ۸ ، ساختمان ماکان ، طبقه اول ، واحد ۱ ( دارای پارکینگ عمومی روبروی ساختمان مطب )
  • شماره تماس : ۲۲۳۸۷۱۰۰-۰۲۱

بهترین دکتر پوست تهران – دکتر مهدی کربلائیان

  • آدرس مطب : تهران ، خیابان ولیعصر ، مابین خیابان بهشتی و خیابان مطهری ، نبش کوچه شجاعی ، طبقه فوقانی داروخانه دکتر بهرامی
  • شماره تماس : ۸۸۱۰۱۳۱۰-۰۲۱
  • آدرس مطب : خیابان پاسداران ، خیابان گل نبی ، پلاک ۴۹ ، ساختمان پزشکان ارکیده ، طبقه سوم شمالی ، واحد ۱۰
  • شماره تماس : ۲۶۸۲۳۵۶۷-۰۲۱

دکتر نگین بحرینی

  • آدرس مطب : تهران ، زعفرانیه ، خیابان مقدس اردبیلی بین الف و ب ، پلاک ۱۴۰ ، طبقه سوم کلینیک تخصصی پوست ، مو و لیزر شید
  • شماره تماس : ۲۲۶۶۰۰۰۸-۰۲۱

دکتر صدف فرهادی

  • آدرس مطب : تهران ، فلکه دوم صادقیه ، اشرفی اصفهانی ، خیابان سازمان آب غربی ، خیابان گلستان یکم ، پلاک ۹ ، پشت پارک استقلال ، مجتمع فانوس ، واحد ۴
  • شماره تماس : ۵۶۶۸۲۴۰-۰۲۱

بهترین دکتر پوست تهران – دکتر افسانه بازرگان

  • آدرس مطب : تهران ، ستارخان ، خیابان شهرآرا ، خیابان نیایش ، بیمارستان رسول اکرم ، طبقه دوم ، ساختمان درمانگاه ها ، کلینیک تخصصی پوست
  • شماره تماس : ۶۴۳۵۲۵۲۸-۰۲۱

 

حتما ببینید

مزوتراپی بینی چیست

هزینه مزوتراپی بینی چقدر است؟ [ در خرداد ۱۴۰۱]

هزینه مزوتراپی بینی چقدر است؟ اگر شما هم به دنبال مزوتراپی بینی هستید و اطلاعاتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *