کدام بهتر است لیپوماتیک یا لیپوساکشن + مقایسه بین آن‌ ها

برای افرادی که اضافه وزن دارند و قصد جراحی برای کاهش چربی بدن خود را دارند، مراقبت های ویژه و شاید شیرینی وجود دارد. یکی از مهم ترین دغدغه هایی که این افراد با آن مواجه هستند، انتخاب یکی از انواع جراحی کانتورینگ بدن است. لیپوماتیک بهتر است یا لیپوساکشن + مقایسه بین آنها
جت هوا، لیپوساکشن، لیپوماتیک و سایر عملیات. . همگی مزایا و عوارض خود را برای رفع چربی دارند و بیمار باید یکی از این روش ها را برای انجام پیکرتراشی انتخاب کند. عنوان کردن تفاوت بین لیپوساکشن و لیپوساکشن به عبارت ساده می توان گفت: در روش لیپوماتیک پس از ضربه زدن و آب شدن چربی، این چربی از طریق لوله هایی به نام کانول از بدن خارج می شود. این چربی حذف شده می تواند برای حجم دادن به نواحی دیگر مانند ران، سینه و صورت استفاده شود.
اما در لیپوساکشن باید از ساکشن برای از بین بردن چربی های اضافی در قسمت های مختلف بدن استفاده کرد. معمولا این جراحی برای افرادی که در برخی از قسمت های بدن خود چربی زیادی دارند توصیه می شود. در این مقاله خواهیم کرد تفاوت بین لیپوساکشن و لیپوساکشن اجازه دهید به تفصیل به این دو اقدام اشاره و بررسی و نقد کنیم.
تفاوت بین لیپوساکشن و لیپوساکشن

تفاوت بین لیپوساکشن و لیپوساکشن چیست؟

برای درک بهتر تفاوت بین لیپوساکشن و لیپوساکشن بهتر است با تعریف آنها آشنا شوید.
  • لیپوساکشن
لیپوساکشن انواع مختلفی دارد مانند لیپوساکشن لیزری و لیپوساکشن کلاسیک. لیپوساکشن یک روش جراحی است که از ساکشن برای حذف چربی استفاده می کند. معمولا افرادی که اضافه وزن دارند و با ورزش و رژیم غذایی به نتیجه مطلوب نخواهند رسید سراغ این روش می روند. لیپوساکشن یک روش سرپایی است و فرد در حین عمل کاملا بیهوش می شود.
  • لیپوماتیک
لیپوماتیک که به مجسمه سازی بدن نیز معروف است با استفاده از آخرین فناوری های روز دنیا برای از بین بردن چربی های اضافی بدن انجام می شود. دستگاه لیپوماتیک با استفاده از فناوری صدای مادون صوت، ارتعاش و نت نویسی، چربی را در نواحی مختلف ذوب می کند و پس از ذوب شدن چربی، با استفاده از دستگاه ساکشن، چربی اضافی از بین می رود. این روش کم و بیش شبیه ساکشن است. همانطور که در بالا ذکر شد، چربی برداشته شده توسط لیپوماتیک قابل استفاده مجدد است و می توانید از آن برای فرم دادن به ران ها، سینه ها و غیره استفاده کنید. . استفاده کنید.
تا حد امکان بررسی شود تفاوت بین لیپوساکشن و لیپوساکشن بیایید این دو روش از بین بردن چربی های اضافی بدن را با پرسش و پاسخ مقایسه کنیم.

لیپوساکشن بهتر است یا لیپوساکشن؟

وقتی کسی بخواهد تفاوت بین لیپوساکشن و لیپوساکشن درک کنید، اولین سوالی که به ذهنش می رسد. این سوال خواهد بود. برای پاسخ به این سوال که لیپوساکشن بهتر است یا لیپوساکشن پاسخ قطعی و قابل اعتمادی وجود نخواهد داشت و پزشک معالج در مورد وضعیت عمومی بیمار و میزان چربی اضافی تصمیم خود را خواهد گرفت.
جدا از نظر پزشک، بیمار و هدف او از انجام جراحی پیکرتراشی نیز بسیار مهم است. به طور کلی می توان گفت که لیپوساکشن پیشرفت زیادی در زمینه جراحی پلاستیک، کانتورینگ بدن و تناسب اندام داشته است، اما روش لیپوماتیک به مراتب پیشرفته تر و گسترده تر از لیپوساکشن است. به یاد داشته باشید که چربی خارج شده توسط دستگاه لیپوساکشن قابل استفاده مجدد است که این مزیت بزرگ لیپوساکشن نسبت به لیپوساکشن است.
تفاوت بین لیپوساکشن و لیپوساکشن چیست؟

آیا لیپوساکشن کمتر خطرناک است یا لیپوماتیک؟

در لیپوساکشن، چربی با استفاده از گرما ذوب می شود که باعث سوختگی در اطراف ناحیه جراحی می شود. استفاده از حرارت برای ذوب چربی باعث تغییر رنگ پوست می شود که برای بسیاری از افراد ناخوشایند است. در عمل لیپوماتیک از ارتعاشات و ارتعاشات برای شل شدن چربی استفاده می شود و در نتیجه مشکلی مانند سوختگی و تغییر رنگ در لیپوماتیک ایجاد نمی شود.

هزینه لیپوساکشن در مقابل لیپوماتیک چقدر است؟

قیمت دقیقی برای مجسمه سازی بدن وجود ندارد. هزینه این جراحی تا حد زیادی به وضعیت چاقی بیمار، نوع کلینیک، مهارت جراح، نوع دستگاه های مورد استفاده در حین جراحی و چندین عامل دیگر بستگی دارد. اما به طور کلی می توان گفت که لیپوساکشن از روش های مختلفی برای از بین بردن چربی استفاده می کند و بسیار پیچیده تر از لیپوساکشن است، اما در لیپوساکشن از دستگاه های بسیار پیشرفته ای استفاده می شود و به همین دلیل هزینه جراحی معمولاً بیشتر از لیپوساکشن است. .
به طور کلی هزینه کانتورینگ بدن معمولا زیاد است و برای انجام این روش (بسته به ناحیه جراحی) باید بیش از ۱۵ میلیون تومان هزینه کنید. البته این شماره صرفا جهت آشنایی با شماره عملیات ساخته شده و هیچ مرجعی نخواهد داشت.
توصیه می شود مقاله رژیم هفت روزه کاهش وزن را مطالعه کنید.

لیپوساکشن طولانی تر است یا لیپوساکشن؟

تفاوت بین لیپوساکشن و لیپوساکشن در طول مدت عملیات یکی دیگر از سوالات مهم کاربران است. به طور کلی مدت زمان جراحی لیپوماتیک کوتاهتر از لیپوساکشن است. چربی بدن در اثر لرزش و بال زدن زودتر از بین می رود و زمان کمتری برای از بین بردن چربی بدن نیاز است (چربی به دو تا سه ساعت نیاز دارد تا از حرارت ذوب شود). تفاوت بین لیپوساکشن و لیپوساکشن همچنین می توان با آن در طول بهبودی تعامل کرد.
دوره نقاهت پس از جراحی لیپوم کوتاهتر از لیپوساکشن است. لیپوساکشن می تواند باعث آسیب به بافت های بدن شود و در نتیجه، نواحی که تحت عمل جراحی قرار گرفته اند، کبودی شدیدی را تجربه می کنند که زمان زیادی طول می کشد تا بهبود یابد.
مطالعه مقاله درمان دیسک کمر با ورزش توصیه می شود.

مقایسه لیپوماتیک و لیپوساکشن از نظر شدت درد

همانطور که احتمالا حدس زدید، درد لیپوساکشن دردناکتر از لیپوساکشن است، اما از آنجایی که بیمار در حین عمل لیپوساکشن بیهوش است، دردی احساس نمی کند (با تشخیص پزشک می توانند بیمار لیپوساکشن را بیهوش کنند). به طور کلی پس از هر دو عمل، بیمار درد دارد و برای تسکین درد به مسکن نیاز دارد.

تفاوت لیپوساکشن و لیپوساکشن در کاهش چربی بدن

تا اینجا نتیجه مقاله این است که لیپوساکشن مزایای بسیار بیشتری نسبت به لیپوساکشن دارد، اما بهتر است بدانید که لیپوساکشن برای اندام های کوچکی مانند کنار سینه، زیر چانه و . بالاترین عملکرد را دارد، در حالی که لیپوماتیک برای اندام های بزرگ مانند ران، شکم و باسن کاربرد بسیار بیشتری دارد.
مقایسه لیپوساکشن و لیپوساکشن

تفاوت لیپوساکشن و لیپوساکشن در تعداد مراجعه

توجه داشته باشید که لیپوساکشن و لیپوساکشن هر قسمت از بدن باید به صورت جداگانه انجام شود، مثلاً لیپوساکشن پهلو و ران را نمی توان با هم انجام داد. در صورت انجام چنین عملی، خطر مرگ بیمار به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. باید بدانید که در طول جلسه فقط باید مقدار مشخصی چربی از بدن خارج شود و این میزان چربی برداشته شده باید توسط پزشکان متخصص تعیین شود در غیر این صورت آسیب های جبران ناپذیری به شما وارد می کند.
جراحی لیپوماتیک برای چه افرادی مناسب است؟
تا کنون، مقاله با تفاوت بین لیپوساکشن و لیپوساکشن می‌دانید، معمولاً افراد به دنبال مجسمه‌سازی می‌روند، جایی که قصد دارند در ازای کوچک‌تر کردن یک قسمت، سایز قسمت دیگری را افزایش دهند. در نتیجه، انجام جراحی لیپوماتیک برای این افراد گزینه بهتری است، زیرا می‌توان از سلول‌های چربی بدن خود فرد که از یک قسمت برداشته شده است، در قسمت دیگر استفاده کرد.
مطالعه مقاله تغذیه بعد از ابدومینوپلاستی توصیه می شود.
به طور کلی جراحی لیپوماتیک در افراد بالای ۱۸ سال و بدون مشکلات قلبی عروقی انجام می شود. به طور کلی، فرد مناسب برای انجام جراحی لیپوماتیک باید دارای ویژگی های زیر باشد:
  • افراد بالای ۳۰ سال که اضافه وزن دارند و علاوه بر اضافه وزن، پوست سفت و بافت عضلانی خوبی دارند.
  • افرادی که از بیماری های جدی و خطرناک رنج نمی برند.
  • افراد غیر سیگاری و غیر معتاد.
  • افرادی که شاخص توده بدنی یا BMI آنها زیر ۳۰ است.
  • افرادی که می خواهند در یک قسمت از بدن خود وزن کم کنند و قسمتی دیگر را سایز کنند.
  • افرادی که چربی بدنشان به رژیم غذایی و ورزش پاسخ نمی دهد و برای برداشتن آن چربی نیاز به جراحی دارند.

مزایای جراحی لیپوماتیک نسبت به لیپوساکشن

از مهمترین مزایای لیپوساکشن نسبت به لیپوساکشن می توان به موارد زیر اشاره کرد.
  • چربی زیر پوست با روش لیپوماتیک نسبت به لیپوساکشن به طور یکنواخت‌تر توزیع می‌شود و بعد از عمل زیر پوست بلند نمی‌شود.
  • سفت شدن پوست با لیپوساکشن در مقایسه با لیپوساکشن بهتر خواهد بود.
  • بی حسی ها عوارض منحصر به فرد خود را دارند، برای جراحی لیپوم می توان به جای بی حسی از بی حسی موضعی استفاده کرد که یکی از مزایای مهم این روش نسبت به سایر جراحی های کانتورینگ بدن است.
  • با لیپوماتیک بدن، احتمال عفونت بعد از جراحی بسیار کمتر از لیپوساکشن است.
  • احتمال آمبولی در جراحی لیپوماتیک بسیار کم است و می توان ادعا کرد که تاکنون موارد زیادی گزارش نشده است.
  • فردی که تحت عمل لیپوساکشن قرار گرفته است نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارد و بیمار معمولاً پس از عمل مرخص می شود.
  • در جراحی لیپوماتیک زخم های کمی در بدن بیمار ایجاد می شود و در نتیجه خستگی و آسیب این جراحی بسیار کم است. کاهش وزن با این روش سریعتر و آسانتر از لیپوساکشن است.
مقایسه لیپوساکشن با لیپوساکشن چیست؟
آخرین کلمه
در این مقاله سعی کردیم تفاوت بین لیپوساکشن و لیپوساکشن به همین منظور در ابتدای مقاله دو روش لیپوساکشن و لیپوساکشن را تعریف کردیم و سپس با طرح چند سوال سعی کردم تفاوت بین لیپوساکشن و لیپوساکشن بررسی بر اساس مطالعات انجام شده مشخص شده است که جراحی لیپوماتیک مزایای بیشتری نسبت به لیپوساکشن دارد، اما پزشک تشخیص می دهد که کدام جراحی برای شما مناسب تر است.
اگر تصمیم نهایی خود را برای انجام پیکرتراشی گرفته اید، پیشنهاد می کنیم در مورد عوارض لیپوساکشن، لیپوساکشن و سایر روش های پیکرتراشی به طور کامل تحقیق کنید و در نهایت تصمیم به انجام این روش بگیرید. یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در نتیجه مجسمه، مهارت دستان جراح است. در بسیاری از موارد مشاهده شده است که فردی برای صرف هزینه کمتر به پزشکان کم صلاحیت مراجعه کرده و نتیجه آن فاجعه به تمام معنا بوده است.
با توجه به اینکه صدمات ناشی از این عمل غیر قابل برگشت و یا به سختی قابل بهبود است، ریسک نکنید و به بهترین جراحان و کلینیک های زیبایی مراجعه کنید. اگر به طور خاص تفاوت بین لیپوساکشن و لیپوساکشن اگر چیزی می دانید و فکر می کنید در این مقاله از قلم افتاده است، آن را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.
ادامه مطلب  مصرف کورتون چه عوارضی دارد ؟

حتما ببینید

blank

۰ تا ۱۰۰ انواع مزاج‌ ها | ویژگی‌ ها + معرفی هر کدام

آشنایی با انواع خلق و خو عنوانی است که شما را به این صفحه دعوت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *