لیزر بدن فیلیپس مدل Lumea BRI95360

قیمت دستگاه لیزر خانگی فیلیپس [۱۳ مدل پرفروش]

علاوه بر روش های موقت مانند حذف مو و اپیلاسیون برای از بین بردن موهای زائد ، امروزه موهای زائد دائمی با انواع دستگاه های لیزر خانگی و بالینی طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

دستگاه های لیزر بالینی غول پیکر یکی از ایمن ترین روش ها برای از بین بردن دائمی موهای زائد بدن است. اما به دلایلی بسیاری از زنان و مردان موهای زائد بدن را با روش های مدرن در خانه ترجیح می دهند!

هزینه بیشتر دستگاه های لیزر بالینی یکی از مهمترین عواملی بود که اکثر مردم را به خرید لیزر خانگی متقاعد کرد. بعلاوه ، بسیاری از افراد به مراکز معتبر و مجهز لیزر دسترسی کامل ندارند. با این حال ، فناوری IPL در لیزر خانگی مهمترین تحولی است که می تواند در تولید محصولات زیبایی پوست و مو ایجاد شود.

دستگاه لیزر و ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس مدل BRI921/60

دستگاه لیزر و ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس مدل BRI92160

کیت اصلاح فیلیپس Lumé A BRI921 کیتی است که شامل دستگاه لیزر SC1997 و اصلاح کننده HP6388 برای اصلاح دقیق تر موهای صورت است. دستگاه بدن لیزر بر اساس فناوری IPL ساخته شده است. این دستگاه دارای ۵ حالت تنظیم سطح انرژی و حداقل ۲۵۰،۰۰۰ پالس نور است.

از این مدل می توان به راحتی برای از بین بردن موهای بدن ، از جمله بازوها ، پاها ، شکم ، زیر بغل و ناحیه بیکینی و همچنین ناحیه صورت استفاده کرد. چراغ روشنایی فیلیپس سیم دار است و فقط هنگام اتصال به برق کار می کند. این محصول همراه با یک سری بدنه بزرگ و یک سری چهره مجهز به فیلتر اضافی است.

از موبر موجود در این مجموعه می توان برای از بین بردن کامل موهای صورت و همچنین ابروها استفاده کرد. اندازه این موبر بسیار کوچک است و به راحتی قابل جابجایی است. این ماشین اصلاح توسط یک باتری نیم قلمی (AAA) تأمین می شود. موبر HP6388 دارای یک شانه جداگانه است که برای اصلاح ابرو استفاده می شود.

 

مشخصات

  • تکنولوژی اصلاح
    نوری (IPL)
  • مقاومت در برابر آب
    ندارد
  • قابلیت شستشو
    ندارد
  • منبع تغذیه
    برق خانگی(با سیم)
  • استند شارژ
    ندارد

مشاهده قیمت و خرید

لیزر بدن فیلیپس مدل Lumea BRI953/60

لیزر بدن فیلیپس مدل Lumea BRI95360

لیزر بدن فیلیپس Lumea BRI953 / 60 برای لیزر تمام مناطق بدن طراحی شده است. این دستگاه مجهز به ۳ سری است که برای مناطق بزرگی مانند دست و پا ، صورت و مناطق محدود طراحی شده اند.

به این ترتیب کاربر می تواند به راحتی کل بدن خود را در خانه لیزر کند. سیستم تشخیص رنگ پوست نیز برای این مدل در نظر گرفته شده است. دستگاه از این سیستم برای تشخیص رنگ پوست و تنظیم شدت لیزر بر اساس آن استفاده می کند تا به پوست آسیب نرساند.

گفتنی است این دستگاه دارای ۵ حالت شدت نور است که می تواند با توجه به رنگ پوست ، ناحیه مورد نظر و ضخامت مو مورد استفاده قرار گیرد. برای افزایش ایمنی دستگاه ، از سیستم جلوگیری از چشمک زدن ناگهانی و ناگهانی نیز باید خودداری شود. یکی از مزایای مهم این دستگاه استفاده از بی سیم و بی سیم یا استفاده از برق خانگی است.

به این ترتیب دیگر کاربر نگران تمام شدن شارژ نخواهد بود. همچنین می تواند دستگاه را شارژ کرده و آزادانه در حالت بی سیم از آن استفاده کند. اما مهمترین مزیت Lumea BRI953 / 60 تأثیر آن بر طیف وسیعی از طیف رنگ پوست و مو است.

کسانی که موهای بلوند تیره ، قهوه ای و سیاه دارند روی پوست سفید تا قهوه ای تیره م effectiveثر هستند. البته این محصول فیلیپس مانند سایر دستگاه های لیزری برای موهای سفید ، خاکستری ، بلوند روشن و قرمز قابل استفاده نیست و برای پوست های تیره مناسب نیست.

ادامه مطلب  با این روش روماتیسم خود را در خانه درمان کنید

نقد و بررسی تخصصی

لیزر بدن فیلیپس Lumea BRI953 / 60 برای لیزر در تمام نواحی بدن طراحی شده است. این دستگاه مجهز به ۳ سری است که برای مناطق بزرگ مانند دست و پا ، صورت و مناطق محدود طراحی شده است. به این ترتیب کاربر می تواند به راحتی کل بدن خود را در خانه لیزر کند.

سیستم تشخیص رنگ پوست نیز برای این مدل در نظر گرفته شده است. دستگاه از این سیستم برای تشخیص رنگ پوست و تنظیم شدت لیزر بر اساس آن استفاده می کند تا به پوست آسیب نرساند.

 

blank

لیزر بدن Philips Lumea BRI953 / 60 اولین دستگاه IPL خانگی در جهان است. سری این مدل به صورت منحنی طراحی شده است تا تمام سطح پوست را پوشش دهد. همچنین ۳ سری وجود دارد که کاربر می تواند از آنها برای لیزر موهای بدن ، صورت و نواحی محدود استفاده کند.

این دستگاه مجهز به حسگر SmartSkin است که رنگ پوست را تشخیص داده و شدت لیزر را بر اساس آن تنظیم می کند. استفاده از سیم و بی سیم ، سیستم ایمنی برای جلوگیری از چشمک زدن تصادفی و ۵ حالت شدت لیزر از دیگر ویژگی های این محصول فیلیپس است.

در ادامه از جنبه های مختلف لیزر بدن Philips Lumea BRI953 / 60 را بررسی خواهیم کرد.

طراحی

شکل ظاهری Lumea BRI953 / 60 شباهت زیادی به سایر مدل های فیلیپس دارد. با این تفاوت که قسمت کنترلی دستگاه بالای آن نصب شده است. اصول ارگونومی در طراحی این دستگاه رعایت شده است. بنابراین ، گرفتن آن بسیار آسان است و دست را خسته نمی کند.

دکمه فلش یا نبض دستگاه دقیقاً در محلی که انگشتان شما قرار دارد قرار دارد که بهترین مکان برای این دکمه است. اما دکمه های دیگری نیز روی دستگاه وجود دارد که مربوط به تنظیمات آن است. بنابراین ، امکان تغییر تصادفی تنظیمات دستگاه در هنگام چشمک زدن توسط کاربر بسیار کم است.

در بالای دستگاه می توانید دکمه های کنترل میزان صدا و نشانگرهای آنها ، دکمه پاور و نشانگر شارژ دستگاه را مشاهده کنید. همچنین یک دکمه تشخیص رنگ پوست در بالای دستگاه وجود دارد.

تناسب با انواع رنگ پوست و مو

لیزرهای سری Lumea فیلیپس از فناوری نور محوری به نام IPL استفاده می کنند. که چرخه رشد مو را مختل می کند. نبض های ضعیف در فولیکول های مو چشمک می زند و پس از چند جلسه لیزر ترمیم مو متوقف می شود.
فناوری IPL از سال ۱۹۹۷ در کلینیک های پوست در دسترس است. اما فیلیپس امکان استفاده از این فناوری را در خانه فراهم کرده است. مطالعات نشان می دهد که پس از ۳ تا ۴ جلسه لیزر در فواصل ۲ هفته ای ، کاهش شدیدی در رشد مو مشاهده می شود.
برای حفظ نتایج ، بهتر است جلسات را هر ۴ تا ۸ هفته تکرار کنید. اما مهمترین مزیت Lumea BRI953 / 60 تأثیر آن بر طیف وسیعی از طیف رنگ پوست و مو است. کسانی که موهای بلوند تیره ، قهوه ای و سیاه دارند روی پوست سفید تا قهوه ای تیره موثر هستند.
البته این محصول فیلیپس مانند سایر دستگاه های لیزری برای موهای سفید ، خاکستری ، بلوند روشن و قرمز قابل استفاده نیست و برای پوست های تیره مناسب نیست.

یک دستگاه لیزر برای تمام بدن

از آنجا که Lumea BRI953 / 60 با در نظر گرفتن قسمت های مختلف بدن طراحی شده است ، برای سری های منحنی طراحی شده است که کاربر می تواند کل بدن را با لیزر انجام دهد. این سری برای بدن ، صورت و مناطق محدود طراحی شده اند ، از نظر شکل ، اندازه و نوع فیلتر متفاوت هستند تا نیازهای مناطق مختلف بدن را برآورده کنند. فیلتر صورت طراحی خاصی و فیلتر اضافی دارد.
این سری دارای سوراخ های کوچک و یک فیلتر مخصوص صورت است که به کاربر اجازه می دهد موها را به آرامی در مناطقی مانند لب بالایی ، چانه و خط چانه لیزر کرده و احساس درد کند. آمارها نشان می دهد ۸۴٪ از زنان مصرف کننده از کاهش موهای صورت راضی هستند.
سری دیگری که برای بدنه مناطق محدود طراحی شده است ، دارای شکل منحنی و اندازه متوسط ​​است. انحنای این سری باعث می شود تا مرز و نواحی زیر بغل پوشانده شود. دهانه این سری فقط ۳ سانتی متر مربع دارد.
اما بزرگترین سری که برای قسمتهای بزرگی مانند پا طراحی شده است ، به داخل خمیده است تا این مناطق را به خوبی بپوشاند. با استفاده از این سری می توانید در مدت زمان کوتاهی مناطق مختلفی مانند شکم ، دست و پاها را لیزر کنید. دهانه این سری ۴٫۱ سانتی متر مربع مساحت دارد.

مزایا و قابلیت‌ها

Lumea BRI953 / 60 مجهز به سیستمی به نام SmartSkin است که تنظیم شدت لیزر را برای کاربر آسان تر می کند. این سیستم به طور خودکار طیف رنگی پوست را تشخیص داده و بهترین شدت لیزر را برای آن طیف پوست انتخاب می کند.
به این ترتیب احتمال آسیب دیدن پوست به حداقل می رسد و لیزر بیشترین تأثیر را روی ریشه مو دارد. از دیگر ویژگی های این دستگاه که کار با آن را آسان می کند ، امکان استفاده بی سیم و بی سیم از آن است.
به این ترتیب کاربر می تواند از دستگاه به صورت بی سیم استفاده کند و آزادی عمل کامل داشته باشد. یا دستگاه را به منبع تغذیه وصل کنید و نگران تمام شارژها و قطع شدن عملکرد آن نباشید. سرانجام ، Lumea BRI953 / 60 نیازی به کارتریج یا ژل مجدد ندارد. در حقیقت ، دستگاه هنگام استفاده از جعبه آماده است و تا ۲۵۰،۰۰۰ هزار چشمک زن کارایی دارد.

جمع‌بندی

در پایان می توان گفت لیزر بدن فیلیپس Lumea BRI953 / 60 برای کسانی که می خواهند موهای بدن خود را در خانه لیزر کنند و نیازی به دستگاه های تخصصی ندارند بسیار مناسب است. قابلیت کامل بدنه لیزر این مدل را از اکثر دستگاه های لیزر خانگی موجود در بازار متمایز می کند.

ادامه مطلب  اگه این نکات رو ندونی، احتمال بروز سکته مغزی در کمین شماست!

به این ترتیب دیگر کاربر نیازی به استفاده از راه حل های دیگر برای از بین بردن موهای بدن ندارد. همچنین عملکردهای ارائه شده دستگاه ، استفاده از آن را کاملاً ساده و ایمن می کند. البته نتایج خوب استفاده از دستگاه در طیف گسترده ای از رنگ پوست و مو نیز از مزایای اصلی مدل Lumea BRI953 / 60 است.

 

مشخصات

  • تکنولوژی اصلاح
    نوری (IPL)
  • منبع تغذیه
    برق خانگی(با سیم) , باتری قابل شارژ(بی سیم)
  • تعداد سری
    ۳ عدد
  • سایر توضیحات
    دارای سه سری مناسب بدن، صورت و نواحی حساس
  • – اندازه‌ی سری بدن: ۴٫۱ سانتی‌متر مربع
  • – اندازه‌ی سری صورت: ۲ سانتی‌متر مربع
  • – اندازه‌ی سری نواح حساس: ۳ سانتی‌متر مربع
  • – دارای ۵ شدت نور قابل تنظیم
  • – قابلیت شناسایی رنگ پوست
  • – دارای فیلتر UV
  • – قابلیت جلوگیری از فلش‌های تصادفی
  • – زمان مناسب استفاده برای پاها: ۸٫۵ دقیقه
  • – زمان مناسب استفاده برای بیکینی: ۲ دقیقه
  • – زمان مناسب استفاده برای زیربغل: ۲٫۵ دقیقه
  • – زمان مناسب استفاده برای صورت: ۱٫۵ دقیقه
  • – عمر دستگاه: ۲۵۰۰۰۰ فلش

اقلام همراه

  • کیف نگهداری
    دارد

مشاهده قیمت و خرید

لیزر بدن فیلیپس مدل SC2006

لیزر بدن فیلیپس مدل SC2006

اگر بخواهیم مثالی از دستگاه برش لیزری با عملکردهای پیشرفته ارائه دهیم ، SC2006 یکی از آنهاست. این دستگاه که توسط فیلیپس طراحی شده است می تواند موها را از تمام قسمت های بدن پاک کند. علاوه بر این ، نمی تواند به پوست آسیب برساند.

ویژگی هایی که چنین دستگاه هایی باید داشته باشند. با استفاده از سری های مختلفی که برای این محصول طراحی شده است ، می توانید موها را از پاها ، شکم ، زیر بغل ، صورت ، چانه ، چانه ، لب بالا و نواحی محدود بردارید.

ادامه مطلب  اگر پوکی استخوان دارید این ماده غذایی را بخورید

برای جلوگیری از آسیب رسیدن به پوست بدن ، این دستگاه می تواند در ۵ سطح انرژی ، نور تابشی را در مناطق مختلف بدن منتشر کند. علاوه بر این ، چون اشعه ماورا بنفش برای پوست مضر است ، یک فیلتر محافظ برای این اشعه ها برای SC2006 در نظر گرفته شده است.

این محصول فقط با باتری قابل شارژ کار می کند ، بنابراین شما همیشه باید آن را شارژ کنید اما علاوه بر این ویژگی ، عدم اتصال به برق استفاده از آن را بسیار آسان می کند. این مدل می تواند ۱۴۰،۰۰۰ چشمک زن ایجاد کند که در مقایسه با مدل های دیگر تعداد بسیار زیادی است.

برخی از موبرهای لیزر قسمت جداگانه ای به دستگاه حذف مو متصل هستند ، اما این محصول به گونه ای طراحی شده است که فقط با نگه داشتن آن می تواند به راحتی روی پوست بدن حرکت کند.

SC2006 قادر به تولید ۱۴۰،۰۰۰ چشمک زن ، قادر به تولید نور با ۵ سطح انرژی ، با سری های مختلف برای مناطق مختلف بدن ، یک سری محافظت در برابر اشعه ماورا UV بنفش و منبع تغذیه باتری است.

مشخصات

  • تکنولوژی اصلاح
    نوری (IPL)
  • مقاومت در برابر آب
    ندارد
  • قابلیت شستشو
    ندارد
  • استفاده به صورت خشک و مرطوب
    ندارد
  • سر قابل شستشو
    ندارد
  • ماساژور
    ندارد
  • منبع تغذیه
    باتری قابل شارژ(بی سیم)
  • استند شارژ
    ندارد
  • سایر توضیحات
    – با اعمال پالسهای آرام نوری به ریشه مو، باعث ریزش طبیعی موها بدون امکان رویش مجدد میگردد
  • – قابلیت زدن ۱۴۰۰۰۰ فلش
  • – دارای ۵ درجه تنظیم شدت نور برای استفاده مناسب در هر نقطه از بدن میباشد
  • – استفاده از IPL حتی در نقاط حساس بدن بسیار ایمن و راحت میباشد
  • – سری دقیق مخصوص استفاده صورت طراحی شده است، این سری شامل یک فیلتر اضافی، نور برای حفاظت بیشتر از صورت می باشد که برای استفاده در ناحیه بالای لب و نقاطی که دسترسی به آنها مشکل است طراحی شده است
  • – استفاده کردن از این دستگاه برای زنان باردار توصیه نمی‌شود
  • موارد احتیاط
    افراد زیر ۱۸ سال، خانم‌های باردار، بیماران دیابتی و کسانی که بیماری پوستی یا عفونی دارند نباید از این دستگاه استفاده کنند.
  • استفاده از لیزر برای موهای ضخیم صورت آقایان، در اطراف چشم، برای نقاط حساس، روی پوست تیره یا پوست آسیب‌دیده ممنوع است.

اقلام همراه

  • منبع شارژ
    آداپتور برق
  • درپوش محافظ
    ندارد
  • برس تمیز کننده
    ندارد
  • کیف نگهداری
    ندارد

مشاهده قیمت و خرید

حتما ببینید

استفاده از ماساژور گردن و شانه برای رفع آرتروز

استفاده از ماساژور گردن و شانه برای رفع آرتروز

آرتروز گردن به معنای تغییرات در مفاصل گردن است که ممکن است باعث سفتی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *