براي کوچک شدن سينه چه بخوريم

براي کوچک شدن سينه چه بخوريم؟

بسیاری از افراد اغلب احساس خوبی نسبت به سینه های بزرگ خود ندارند و همیشه به دنبال راه هایی برای کاهش سایز و کوچک کردن سینه های خود هستند.

اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید با ما همراه باشید تا روش هاس درمان موثر برای کوچک کردن سینه بدون جراحی با روش های خانگی و طبیعی را بیاموزیم.

سینه های بیش از حد بزرگ یکی از دلایلی است که بسیاری از افراد هنگام تعامل با دیگران اعتماد به نفس خود را از دست می دهند.

مهمترین مسئله این است که برای کوچک کردن سینه چه مواد غذایی را با بخوریم. در ادامه لیستی از مواد غذایی که باعث کاهش رشد و کوچک شدن سینه می شود را معرفی می کنیم.

براي کوچک شدن سينه چه بخوريم؟

کوچک شدن سينه با رژیم غذایی

زنجبیل برای کوچک کردن سینه

چگونه با زنجبیل سایز سینه را کم کنیم؟ زنجبیل می تواند متابولیسم شما را افزایش دهد تا بدن شما چربی بیشتری بسوزاند. از آنجایی که سینه ها از بافت چربی تشکیل شده اند، اندازه سینه ها به طور خودکار کاهش می یابد.

برای این منظور می توانید چای زنجبیل بنوشید.

– زنجبیل را رنده کنید تا حالت خمیری پیدا کند.
– ۱ قاشق چایخوری خمیر زنجبیل را به یک لیوان آب اضافه کنید.
– حدود ۱۰ دقیقه بجوشانید و سپس صاف کنید.
– سپس ۱/۲ قاشق چایخوری عسل را به آن اضافه کنید و مخلوط را به آرامی بنوشید.
– این چای را ۲ تا ۳ بار در روز بنوشید

کاهش سینه با  تخم کتان

بذر کتان سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ است و بنابراین می تواند سطح استروژن را در بدن کاهش دهد. سطح بالای استروژن یکی از دلایل اصلی بزرگ شدن سینه ها است. به همین دلیل استفاده از تخم کتان روشی موثر برای کاهش سایز سینه است. این دانه های کوچک قدرتمند همچنین می توانند سموم مضر را از بدن شما دفع کنند.

– ۱ قاشق چایخوری بذر کتان را با یک لیوان آب مخلوط کنید.
– این مخلوط را هر روز صبح بخورید.
– همچنین می توانید روزانه ۱ تا ۲ قاشق غذاخوری روغن بذر کتان برای کاهش سایز سینه خود مصرف کنید.

چای سبز برای کوچک کردن سینه

چای سبز دارای آنتی اکسیدان های زیادی است که می تواند سایز سینه را کاهش دهد. “کاتچین” موجود در چای سبز برای تسریع روند کاهش وزن با سوزاندن کالری مفید است. کاهش چربی بدن باعث کاهش سایز سینه می شود. حتی یک مطالعه نشان داد که مصرف منظم چای سبز نیز خطر بالقوه سرطان سینه را کاهش می دهد.

۱ قاشق چایخوری برگ چای سبز را به یک فنجان آب جوش اضافه کنید.
– اجازه دهید حدود ۵ دقیقه بجوشد و سپس صاف کنید.
– ۱/۲ قاشق چایخوری عسل به آن اضافه کنید.
– این چای را ۳ تا ۴ بار در روز بنوشید.
– این روند را برای چندین ماه ادامه دهید.

ادامه مطلب  خواب رفتگی پاها

کوچک کردن سینه با غذا

سفیده تخم مرغ

شما می توانید از سفیده تخم مرغ برای سفت شدن سینه ها و در عین حال کاهش چربی سینه استفاده کنید. در نتیجه سینه های شما کوچکتر می شود.

– سفیده یک تخم مرغ را به آرامی با همزن بزنید تا بافت خامه ای ایجاد شود.
سپس آن را زیر سینه ها بمالید
– ۳۰ دقیقه صبر کنید
– همزمان عصاره پیاز را با یک لیوان آب مخلوط کنید
– با مخلوط به دست آمده، سفیده تخم مرغ را زیر سینه بشویید
– برای یافتن سینه های کوچکتر این روش درمانی را برای چندین ماه ادامه دهید

 زردچوبه و چریش برای کاهش سایز سینه

یکی از موثرترین راه‌ها برای کاهش سایز سینه، استفاده از ترکیب زردچوبه و چریش است. این روش درمانی اغلب برای کاهش التهاب سینه که در دوران شیردهی رخ می دهد استفاده می شود. هر دو ماده دارای خواص ضد التهابی هستند که تورم و اندازه سینه را کاهش می دهد.

– مقداری برگ چریش بردارید و به ۴ فنجان آب جوش اضافه کنید
– اجازه دهید حدود ۱۰ دقیقه بجوشد و سپس صاف کنید
– در مرحله بعد ۲ قاشق غذاخوری پودر زردچوبه و ۱ قاشق چایخوری عسل را به چای اضافه کنید.
این مخلوط را هر روز به مدت چند ماه بنوشید

روغن ماهی برای کاهش سینه

روغن ماهی دارای مقدار زیادی اسیدهای چرب امگا ۳ است که برای کاهش سینه مفید است. این اسیدهای چرب می توانند سطح استروژن را کاهش دهند که یکی از دلایل بزرگ شدن سینه ها است. روغن ماهی نیز می تواند به کاهش وزن کمک کند.

بهتر است ماهی های آب سرد مانند سالمون، تن و ماهی خال مخالی را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید زیرا سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ هستند. همچنین می‌توانید مکمل‌های روغن ماهی مصرف کنید تا نتایج سریع‌تری به دست آورید. ۲-۳ کپسول در روز به مدت چند ماه توصیه می شود. روغن ماهی در ترکیب با ورزش های هوازی یا کاردیو در کاهش چربی کل بدن موثر است.

براي کوچک شدن سينه چه بخوريم 2

فیبر بیشتری بخورید

این نیز یکی از نکات موثر کوچک کردن سینه است. اگر اندازه سینه شما به دلیل چاق بودن خیلی بزرگ است، این نکته برای شما مناسب است. اگر هیچ مشکل جدی برای سلامتی وجود ندارد، بهترین راه حل کاهش وزن است. اگر بدن شما ضعیف است، نباید به کاهش وزن فکر کنید.

ادامه مطلب  چگونه بدون قرص یک ساعت رابطه داشته باشیم؟

از سوی دیگر، اگر اضافه وزن دارید، کاهش وزن نه تنها سایز سینه های شما را کاهش می دهد، بلکه سلامت و تندرستی کلی شما را نیز بهبود می بخشد.

واقعیت این است که خوردن فیبر بیشتر به شما کمک می کند بدنی متعادل داشته باشید.

فیبر ماده ای است که در برخی غذاها یافت می شود. بدن انسان نمی تواند فیبر را هضم کند، بنابراین به سرعت از روده ها عبور می کند. فیبری که هر روز مصرف می کنید فیبر رژیمی است.

فیبر غذایی میزان غذایی که می خورید را افزایش می دهد. و در نتیجه باعث می شود شما سریعتر احساس سیری کنید. فیبر باعث می شود که بیشتر بجوید و برای مدت طولانی تری احساس سیری کنید، در نتیجه اشتهای شما را کاهش می دهد.

علاوه بر این، فیبر حاوی انرژی بسیار کمی است و تجمع چربی زیر پوست را تا حد زیادی کاهش می دهد.

مصرف نمک، چربی و شکر را کاهش دهید

این نکته دیگری در مورد چگونگی کاهش سریع سایز سینه است که باید امتحان کنید. بهترین راه برای کاهش سایز سینه، محدود کردن میزان نمک، چربی و قند در رژیم غذایی است. نمک باعث می شود بدن آب بیشتری در خود نگه دارد. شکر حاوی کالری های بی فایده ای است که باعث می شود احساس گرسنگی کنید. در مورد چربی ها، همه ما از اثرات مضر آنها می دانیم. مصرف بیش از حد از این ها منجر به افزایش وزن کنترل نشده می شود. در نتیجه سینه های شما بزرگتر می شود که باعث ناراحتی زیادی برای شما می شود.

غذاهایی مانند غذاهای آماده، سوسیس، گوشت دودی، پیتزا و چیپس سیب زمینی حاوی مقدار زیادی نمک هستند.

مصرف نمک خود را به کمتر از ۲۳۰۰ میلی گرم در روز محدود کنید. با این حال، نمک را به طور کامل قطع نکنید، زیرا بدن برای عملکرد صحیح به نمک نیاز دارد، به خصوص زمانی که ورزش را شروع می کنید.

شکر به وفور در شیرینی ها، کیک ها، قهوه، نوشابه های گازدار و آب میوه ها یافت می شود. حتی خوردن بیش از حد میوه باعث می شود قند زیادی وارد بدن شود. طبق گفته انجمن قلب آمریکا (AHA)، مردان باید ۳۷٫۵ گرم شکر و زنان باید ۲۵ گرم شکر در روز مصرف کنند. این مقدار برای سلامتی شما بهترین است.

چربی های ناسالم چربی های ترانس و چربی های اشباع شده هستند. این چربی ها در گوشت قرمز، کره، سس مایونز و غذاهای سرخ شده به وفور یافت می شود. چربی های سالم مانند چربی های اشباع نشده در غذاهایی مانند ماهی و مغزها یافت می شود. کارشناسان توصیه می کنند بیش از ۳۰ درصد کالری روزانه خود را از چربی دریافت نکنید.

ادامه مطلب  راهنمایی درباره میزان استفاده و مصرف تینت لب

غذاهای غنی از مواد مغذی بخورید

این یکی از نکات کمتر شناخته شده کوچک کردن سینه است. خوردن غذای مغذی به شما کمک می کند حتی زمانی که کمتر غذا می خورید احساس سیری کنید. به این ترتیب وزن و اندازه سینه شما عالی خواهد بود. با این حال، داشتن یک رژیم غذایی سرشار از میوه و سبزیجات کافی نیست، به عنوان مثال، ارزش غذایی کرفس با ارزش غذایی کلم بروکلی متفاوت است. شما باید در مورد محتوای غذایی غذاهایی که هر روز می خورید بیشتر بدانید.

در اینجا چند پیشنهاد برای انتخاب بهتر مواد غذایی وجود دارد.

غلات شامل جو، جو و برنج قهوه ای است. اگر نان می خورید باید نان سبوس دار بخورید نه چند دانه. غلات تهیه شده از غلات کامل برای سلامتی بهتر است. نان تهیه شده از انواع مختلف غلات ارزش غذایی برتری نسبت به نان سفید ندارد.

سبزیجات و میوه های غنی از مواد مغذی شامل لیمو، زغال اخته، موز، کلم پیچ، اسفناج، کلم بروکلی، مارچوبه و کلم بروکسل هستند.

بهترین منابع پروتئین مرغ، ماهی، تخم مرغ، آجیل و لوبیا هستند. این غذاها چربی کمتری دارند که برای سلامتی مفید نیست و همچنین پروتئین مورد نیاز بدن را برای تامین انرژی برای ورزش روزانه تامین می کند.

لبنیات از جمله ماست کم چرب (می توانید به آن مقداری میوه اضافه کنید)، پنیر تازه و شیر بدون چربی.

نه تنها باید غذاهای سالم بخورید، بلکه باید مقدار مناسبی از غذا را نیز مصرف کنید. بهتر است یک رژیم غذایی متعادل داشته باشید. بدن به مقدار زیادی کربوهیدرات از غلات، ویتامین ها و فیبر سبزیجات، مقداری پروتئین و همچنین میوه ها و لبنیات کم قند نیاز دارد.

شما باید توصیه های رسمی را در مورد نحوه متعادل کردن رژیم غذایی خود در عین پرهیز از فست فود و تنها یک گروه غذایی بخوانید. بدن برای سالم ماندن به همه گروه های غذایی نیاز دارد.

هر روز قهوه بنوشید

این یکی از نکات کمتر شناخته شده کوچک کردن سینه است. قهوه نه تنها جذب چربی در بدن را محدود می کند، بلکه نقش مهمی در جلوگیری از تشکیل چربی در سینه ها دارد. از آنجایی که کافئین در جذب چربی اختلال ایجاد می کند، چربی سینه به تدریج از بین می رود و سینه های شما را سفت تر می کند.

بنابراین اگر می خواهید سایز سینه خود را کاهش دهید، هر روز قهوه بنوشید. با این حال، در مصرف آن زیاده روی نکنید زیرا این کار می تواند سینه های شما را خیلی کوچک کند.

حتما ببینید

از بین بردن جای جوش با اندولیفت صورت

از بین بردن جای جوش با اندولیفت صورت

همانطور که می‌دانید، یکی از مشکلاتی که ممکن است بسیاری از افراد با روبرو شوند، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *