معرفی جدیدترین دستگاه لیفتینگ و جوانسازی پوست صورت

معرفی جدیدترین دستگاه لیفتینگ و جوانسازی پوست صورت

عوامل زیادی وجود دارد که در طی روز باعث ازبین‌رفتن حالت کشسانی در پوست شود. خوشبختانه روش‌هایی همانند استفاده از دستگاه هایفو طبق توصیه بسیاری از پزشکان مانع چنین اتفاقی خواهد شد. این دستگاه در پروسه جوان‌سازی و لیفتینگ پوست نقش مهمی دارد. هرچند روش‌های دیگری هم وجود دارند که از پیری و کاهش حالت کشسانی پوست صورت جلوگیری می‌کنند.

اما معرفی این دستگاه یا کالاهای مشابه آن، این روند را بسیار سرعت بخشیده است. بسیاری از متخصصان و جراحان زیبایی و جوانسازی پوست صورت، لیفیتنگ و جوانسازی پوست با این دستگاه را نوعی روش غیرتهاجمی ، بدون درد و خونریزی و بهترین جایگزین برای جراحی های پلاستیک معرفی نمده اند. در ادامه با راهکارهای بیشتری درباره لیفتینگ و از بین بردن شلی و افتادگی پوست آشنا می شوید.

معرفی جدیدترین روش لیفتینگ پوست

دستگاه هایفو با استفاده از انرژی متمرکز و با قراردادن لایه‌های پوست در مسیر این انرژی، باعث گرم‌ شدن سریع لایه‌های پوستی می‌شود. این عمل در ظاهر ممکن است این‌طور به‌نظر بیاید که به پوست آسیب وارد می‌کند. اما در واقع با اینکار سلول‌ها بیشتر تحریک می‌شوند و عمل کلاژن‌سازی را انجام می‌دهند.

با توجه به این که امواج فراصوت با فراکانس نسبتا بالا فقط برروی قسمتی از لایه‌های زیر سطح پوست متمرکز می‌شود، به لایه‌های مجاور و سطحی آسیبی وارد نخواهد شد. در این صورت است که افزایش کلاژن یا پروتئینی که ساختار پوست را تشکیل می‌دهد، باعث سفت ‌شدن پوست و حفظ حالت کشسانی در صورت می‌شود.

روش هایفوتراپی برای چه افرادی توصیه نمی شود؟

استفاده از دستگاه هایفو این امکان را به افرادی با سن ۳۰ به بالا می‌دهد که روند پیری صورت‌شان را کاهش دهند.در واقع استفاده از این دستگاه به افراد زیر ۳۰ سال توصیه نمی‌شود. برای افرادی که بسیار پیر هستند و چین‌وچروک‌هایی شدید دارند یا در نواحی گردن از افتادگی زیادی در پوست برخوردارند، استفاده از این دستگاه ضرورت ندارد و جراحی می‌تواند بهترین گزینه باشد.

ادامه مطلب  عکس پوزیشن های دوران نامزدی

استفاده از روش هایفوتراپی برای افرادی که دچار شلی پوست براثر نور خورشید هستند، به‌طور مستقیم صحیح نیست. چون قبل‌از آن امکان دارد به چندین مرحله مقدماتی برای رفع کشسانی پوست نیاز داشته باشند.

چرا روش هایفوتراپی را امتحان کنیم؟

متاسفانه امروزه عوامل زیادی مثل تغذیه نامناسب، کشیدن سیگار، زایمان یا بالارفتن سن باعث ایجاد پیری و ازبین‌رفتن حالت کشسانی در پوست صورت می‌شود که در بسیاری از مواقع تنها لازم است که از این روند جلوگیری کنید.

طبق تحقیقات انجام ‌شده در سال های اخیر، میزان انجام هایفوتراپی برای لیفت صورت و جایگزینی عالی برای جراحی بسیار بالا رفته است. مزیت‌های استفاده از این روش می‌تواند شامل عوامل زیر باشد:

  • لیفت گونه، پلک و ابرو
  • کاهش چین‌وچروک صورت
  • رفع افتادگی در ناحیه گردن
  • صاف‌کردن پوست
  • زاویه‌دارکردن فک

مزیت‌های این دستگاه باعث شده تا افراد تجربه درمان افتادگی پوست صورت را به‌صورت ایمن و بدون هیچ‌گونه جراحی یا بریدگی داشته باشند. ازطرفی انتخاب این دستگاه برای سفت‌کردن پوست صورت بسیار کم هزینه‌تر از لیفت خواهد بود. بازه زمانی درمان مشکلات شلی پوست برای اکثر کاربران حدود ۳ ماه تخمین زده می‌شود.

راهکارهای مفید برای جوانسازی و لیفتینگ پوست

شرایط متنوع بسیاری از سمت پزشکان برای جلوگیری از افتادگی و شلی پوست توصیه میشود، این روش‌ها شامل تغذیه سالم، ورزش‌کردن، استفاده از کلاژن‌های طبیعی و جلوگیری از برخورد نور خورشید به پوست است.

اما روش‌های دیگری هم وجود دارند که مانند استفاده از دستگاه هایفو می‌توانند در مدت‌زمان بسیار کم، نتیجه بهتری را حاصل کنند. تنوع و کاربرد دستگاه‌های بسیاری برای جوان‌سازی پوست، ازبین‌بردن چین‌وچروک و جای لکه موثر است. برخی از همین دستگاه‌ها شامل مواردی است که در پایین لیست شده‌اند:

  • دستگاه آر اف فرکشنال
  • دستگاه co2 فرکشنال
ادامه مطلب  هزینه زاویه سازی صورت گرد و چاق چقدر است؟ اردیبهشت 1401

بسیاری از مراکز و کلینیک‌های زیبایی روش های مختلفی برای جوانسازی و لیفیتینگ پوست را ارائه می دهند.

مقایسه عملکرد دستگاه آر اف فرکشنال و دستگاه co2 فرکشنال

هر دو این دستگاه‌ آر اف و CO2 فرکشنال، جز بهترین روش های لیفتینگ و جوانسازی پوست است، اما کاربرد هرکدام متفاوت است، به‌طور کلی استفاده از دستگاه co2 فرکشنال برای رفع جای جوش و آکنه یا انواع لکه‌های پوستی است، درحالی‌که کار دستگاه آر اف فرکشنال مثل دستگاه هایفو رفع چین‌وچروک یا حفظ حالت کشسانی در پوست معرفی می‌شود.

Co2 فرکشنال چون یک روش لیزری محسوب می‌شود و قدرت بالاتری نسبت به دستگاه آر اف دارد، در مدت‌زمان کم‌تری نیاز مراجعه‌کنندگان را برطرف می‌کند و این یکی از مزیت‌های مهم استفاده از دستگاه است.

احتمال ایجاد التهاب و قرمزی در این روش از لیزر بالا است و فرد نیاز به استراحت خواهد داشت. استفاده از این دستگاه در دمای سرد یا فصل زمستان بهتر است.

روش آر اف فرکشنال از عوارض کم‌تری نسبت به دستگاه co2 فرکشنال برخوردار است. در واقع استفاده از روش co2 فرکشنال می‌تواند کمی تهاجمی‌تر از آر اف باشد. به همین دلیل روش آر اف در فصل‌های گرم هم توصیه می‌شود.

blank

نکته* جهت اطلاع از قیمت دستگاه لیزر co2 فرکشنال می توانید با کارشناسان نویان طب مانلی تماس بگیرید.

آیا لیزرموهای زائد بدن در لیفیتینگ پوست تاثیری دارد؟

به‌دلیل نیاز این روزهای افراد به زیبایی و مراقبت از پوست دربرابر آسیب‌های ناشی از روزمرگی، استفاده از دستگاه‌های لیزر و مراجعه به مراکز زیبایی هم افزایش پیدا کرده است. تنوع تولید و ساخت این دستگاه‌ها در بازار با توجه به نیاز مخاطبان متفاوت است. استفاده و خرید هرکدام از آن‌ها را می‌توانید طبق اولویت‌های بیزینس خود انجام دهید.

ادامه مطلب  آمیزش جنسی در انسان

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم و انواع دستگاه‌های دیگر مثل دستگاه هایفو، دستگاه آر اف فرکشنال و دستگاه co2 فرکشنال از طریق ارتباط با کارشناسان فروش نویان طب مانلی امکان‌پذیر است. این فروشگاه با داشتن متخصصانی مطرح در این حوزه، خرید دستگاه‌های لیزر با توجه به برند مورد نظرتان را فراهم می‌کند. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت دستگاه لیزر، به وب‌سایت نویان طب مانلی مراجعه کنید.

blank

جمع‌بندی

با توجه به عوامل متعدد در کاهش کشسانی در پوست صورت و پیری، اقدام به معالجه و جلوگیری از این روند برای بسیاری از افراد ضروری است. در این مقاله به بررسی انواع روش‌هایی که ازطریق دستگاه‌ها باعث کاهش اثر پیری در پوست می‌شود اشاره کردیم. مزیت‌های استفاده از دستگاه هایفو و خرید انواع دستگاه‌های لیزر تا حد امکان معرفی شد.

همچنین با جدیدترین روش ها و راهکارهای لیفتینگ و رفع شلی و افتادگی پوست صورت آشنا شدید، واکنون می‌توانید با تمامی این اطلاعات و اولویت‌های خود از این دستگاه‌ها استفاده کنید. تاثیر کاربری از این ابزارها معمولا در بازه زمانی کم هم قابل مشاهده است.

حتما ببینید

درمان سنگ مثانه و روش تشخیصی نوار مثانه

درمان سنگ مثانه و روش تشخیصی نوار مثانه

در هیاهوی زندگی مدرن امروزی، بحث سلامتی و تندرستی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اما …

2 نظر

  1. blank

    محتوای مفید و عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *