اوردینری به عنوان یک برند معتبر برای مراقبت از پوست کافی است!

اوردینری به عنوان یک برند معتبر برای مراقبت از پوست کافی است!

The Ordinary یک برند معتبر و شناخته شده مراقبت از پوست است که به دلیل رویکرد مینیمالیستی خود در محصولات مراقبت از پوست محبوبیت زیادی به دست آورد. The Ordinary که زیر چتر شرکت بزرگتر Deciem تأسیس شده است، صنعت زیبایی را با ارائه محصولات مراقبت از پوست با کیفیت بالا با قیمت های مقرون به صرفه، مختل کرده است.

بازار مراقبت از پوست ساده ترین بازاری برای ورود به آن نیست. بسیاری از معتبرترین برندها سال‌هاست که وجود دارند، و آنهایی که موفق به شکستن قالب می‌شوند، کمپین‌های بازاریابی پرهیاهو یا برچسب‌های چشم‌نواز دارند. بنابراین تعجب ما را از زمانی که شروع به دیدن The Ordinary کردیم، تصور کنید، برندی که حتی یک دهه از عمرش هم نمی گذرد، با حداقل بسته بندی و محصولات متمرکز بر مواد تشکیل دهنده اش، در صحنه مراقبت از پوست سر و صدا می کند. این برند در چند سال گذشته خود را به عنوان یک پیشرو در صنعت تثبیت کرده است و مورد علاقه سردبیران و متخصصان پوست است.

بنابراین، ما همه چیزهایی را که باید در مورد این برند بدانید، از آنچه باعث محبوبیت آن می شود تا محصولات مورد تایید بسیاری از مختخصصان است که ارزش خرید دارند، تقسیم می کنیم.

یکی از عوامل کلیدی که The Ordinary را از سایر برندها متمایز می کند تمرکز آن بر شفافیت و سادگی است. فلسفه این برند حول محور این ایده است که مراقبت از پوست باید ساده و موثر باشد، بدون نیاز به بسته بندی های فانتزی یا ادعاهای تبلیغاتی زیاد؛ این رویکرد در بین مصرف کنندگانی که به دنبال محصولات بی معنی هستند که نتایج را ارائه می دهند، طنین انداز شده است.

ادامه مطلب  هزینه لیفت شقیقه چقدر است؟[ در سال 1400]

چرا برند The Ordinary محبوبیت بالایی کسب کرده است؟

به گفته متخصصان پوست ، محبوبیت این برند را می توان به دو چیز اصلی تقسیم کرد: قیمت مقرون به صرفه آن و مواد موثر آن مرتبط است.

بسیاری از فرمول های آن دارای یک عنصر ستاره ای هستند که برای هدف قرار دادن یک مسئله خاص مانند پیری، آکنه یا پوست خشک طراحی شده است. بنابراین این نام تجاری امتحان کردن ماده جدید مراقبت از پوست مرسوم، مانند آرگیرلین یا آزلائیک اسید را بدون تغییر کامل روتین آسان می کند. بسیاری از متخصصان براین باورند که : «شفافیت نیز وجود دارد، بنابراین می‌دانید چه موادی را در هر محصول دریافت می‌کنید، بنابراین برای کسی که به دنبال یک عنصر خاص است، یافتن آن آسان است.»

خط تولید Ordinary دارای طیف گسترده ای از راه حل های مراقبت از پوست، از جمله سرم، کرم، روغن و غیره است. هر محصول با ترکیبات فعالی فرموله شده است که نگرانی های خاص پوست مانند آکنه، هایپرپیگمانتاسیون، پیری و خشکی را هدف قرار می دهد. با اجتناب از پرکننده‌ها و افزودنی‌های غیر ضروری، The Ordinary می‌تواند راه‌حل‌های قوی مراقبت از پوست را ارائه دهد که هم موثر و هم مقرون به صرفه هستند.

آیا متخصصان پوست The Ordinary را توصیه می کنند؟

متخصصان پوست می گویند که محصولات این برند “برای همه مناسب است.” در واقع آنها این گونه توضیح می‌دهند که افزودن نام تجاری آن آسان است، زیرا «اوردینری می‌تواند توسط هر کسی استفاده شود، زیرا محصولاتی برای انواع پوست و نگرانی‌های مراقبت از پوست موجود است». به دلیل حداقل فرمول‌ها، او خاطرنشان می‌کند که این برند مخصوصاً برای کسانی که هنوز در حال کشف مواد تشکیل دهنده پوستشان هستند مناسب است. همچنین می‌تواند برای کسی که می‌خواهد بدون خرج کردن پول زیاد تغییری را در برنامه‌های روزمره خود ایجاد کند، مفید باشد.»

ادامه مطلب  هزینه تزریق چربی به صورت در کرج [مرداد 1400]

آنها همچنین خاطرنشان می کنند که از آنجایی که آنها محصولات بسیار زیادی دارند (و بسیاری از آنها دارای مواد تشکیل دهنده بر روی برچسب آنها هستند که ممکن است برای کسانی که نمی دانند، ناآشنا باشد)، تعیین اینکه کدام یک برای شما بهترین هستند، می تواند کمی سخت باشد. به عبارتی ممکن است دچار سردرگمی شوید؛ از اینرو لازم است که با متخصص پوست خود مشورت کنید.

محبوبیت و اعتبار اوردینری

برخی از محبوب ترین محصولات برند اوردینری عبارتند از:

۱. نیاسینامید اوردینری ۱۰% + زینک ۱%: این سرم به دلیل توانایی آن در تنظیم تولید سبوم، کاهش لکه ها و بهبود بافت کلی پوست، مورد علاقه فرقه است. ویژگی های متمایزی که این محصول داراست، عبارتند از:

  • ایجاد تعادل در ترشح چربی (با تاثیر بر غدد مولد چربی موجود در سطح پوست)
  • درمان جوش یا آکنه
  • کاهش و درمان لک های پوستی (لک های تیره، جای جوش و..)
  • کاهش دهنده و کوچک کننده منافذ باز
  • قابل استفاده برای انواع پوست ها بدون ایجاد حساسیت
  • فاقد مواد مضر پارابن، سیلیکون، الکل، گلوتن، رایحه مصنوعی و سولفات.

blank

۲٫ هیالورونیک اسید اوردینری ۲% + B5: سرم آبرسانی که به حجیم و آبرسانی پوست کمک می کند و خطوط ریز و چین و چروک را کاهش می دهد. . ویژگی های متمایزی که این محصول داراست، عبارتند از:

• آبرسانی و رطوبت رسانی بسیار قوی و عمقی به پوست
• حاوی هیالورونیک اسید ۲% و ویتامین B5
• حاوی هیالورونیک اسید فوق العاده خالص و وگان
• بافت بسیار سبک با جذب سریع
• بدون ایجاد سنگینی روی پوست
• نرم و شاداب کننده پوست
• کمک به ترمیم و بازسازی پوست
• فاقد چربی و بدون ایجاد جوش
• وگان
• بدون تست حیوانی
• فاقد عطر و بو
• فاقد پارابن، الکل، سولفات، سیلیکون و گلوتن و …
• پر کننده خطوط ریز و سفت کننده پوست
• مناسب خانم ها و آقایان
• مناسب برای انواع پوست حتی چرب

ادامه مطلب  ژل کربوکسی تراپی چیست؟

blank

۳٫ محلول لایه بردار اوردینری AHA 30% + BHA 2%: یک ماسک لایه بردار که به باز کردن منافذ، بهبود بافت پوست و کاهش ظاهر اسکار آکنه کمک می کند.

کلام آخر از زبان پاییزان

به طور کلی، The Ordinary تبدیل به یک نام تجاری محبوب برای علاقه مندان به مراقبت از پوست شده است که به دنبال محصولات موثری هستند که به ضررشان نباشد. با تعهد خود به شفافیت، سادگی و مقرون به صرفه بودن، The Ordinary واقعاً چشم انداز مراقبت از پوست را متحول کرده است و همچنان یک انتخاب برتر برای مصرف کنندگان در سراسر جهان است.

حتما ببینید

درمان سنگ مثانه و روش تشخیصی نوار مثانه

درمان سنگ مثانه و روش تشخیصی نوار مثانه

در هیاهوی زندگی مدرن امروزی، بحث سلامتی و تندرستی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *