هزینه لیفت شقیقه

هزینه لیفت شقیقه چقدر است؟[ در سال ۱۴۰۰]

هزینه لیفت شقیقه

هزینه لیفت صورت ۱۴۰۰

هزینه لیفت ابرو ۱۴۰۰

قیمت لیفت شقیقه

 

هزینه لیفت شقیقه چقدر است؟ لیت شقیقه چگونه انجام می شود؟ اگر شما هم به دنبال جواب چنین سوالاتی در مورد لیفت شقیقه هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. تا کامل با لیفت شقیقه، هزینه ها و روش های آن آشنا شوید.

وقتی به آینه نگاه می کنید ، ممکن است این سوال را داشته باشید که اگر ابروهای شما کمی بالاتر یا چشم های شما بلندتر باشد چه اتفاقی می افتد. همچنین ممکن است بخواهید چین و چروک های کوچکی را که در کناره چشم شما ظاهر می شود ، مشاهده کنید و راه های متفاوتی برای از بین بردن آنها در نظر بگیرید.

لیفت شقیقه می تواند پاسخ خوبی برای سوالاتی باشد که در مقابل آینه از خود می پرسید. با استفاده طولانی مدت از این عمل ، می توانید فرم ابروها و چشم های خود را کشیده تر کرده و جوانی و جذابیت را به چهره خود دعوت کنید.

لیفت شقیقه چیست؟

لیفت شقیقه یا لیفت تمپورال (Temporal Lift) فرایندی است که به‌منظور بالا بردن دم ابروها و زیباتر کردن حالت آن‌ها انجام می‌شود.

به این ترتیب می توانید چشم ها و ابروهای خود را فرم داده و جذابیت آنها را دو چندان کنید. در حقیقت ، با لیفت شقیقه ، چشم های شما بزرگتر به نظر می رسد و فاصله ابروهای شما متناسب خواهد بود.

با استفاده از این روش ، علاوه بر بالا بردن ابرو ، می توانید چین و چروک پای کلاغ را نیز برداشته و فرم چشم را زیبا کنید. بنابراین می توان گفت که لیفت شقیقه تنها راه زیبا سازی جوانان نیست و افرادی که از چین و چروک های ایجاد شده در گوشه چشم ناراضی هستند و پیری باعث ریزش ابروها شده است ،

می توانند این کار را نیز به عنوان مناسب و بدون درد انجام دهند. گزینه ای برای جوان سازی صورت یادت باشه.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه:  هزینه و قیمت تزریق چربی به صورت چقدر است؟

لیفت شقیقه در تهران

افراد مناسب لیفت شقیقه چه کسانی هستند؟

افرادی که به دلیل افزایش سن یا به دلایل دیگر چربی زیر پوست خود را از دست داده اند و چشم ها و ابروهایشان افتاده است ، می توانند از لیفت شقیقه برای جوانسازی صورت خود استفاده کنند.

این روش همچنین برای از بین بردن چین و چروک پای کلاغ بسیار مفید است. چین و چروک پنجه کلاغی همان چین و چروک های ریز اطراف چشم است که باعث می شود چشم ها طبیعی تر به نظر نرسند و کوچکتر به نظر برسند.

بنابراین ، افرادی که از وجود این نوع چین و چروک ها در صورت خود ناراضی هستند ، می توانند با لیفت شقیقه آنها را از بین ببرند.

علاوه بر افراد میانسال ، جوانان بالای ۲۲ سال نیز می توانند با لیفت شقیقه چهره خود را جذاب تر کنند. علاوه بر این ، سلامت عمومی داوطلب بسیار مهم است. بهتر است افرادی که شرایط خاصی دارند قبل از ابتلا به شقیقه با یک متخصص مشورت کنند.

توجه داشته باشید که برداشتن شقیقه نمی تواند چین و چروک های داخلی پیشانی را از بین ببرد و فقط تأثیرات جزئی بر نواحی خارجی خواهد داشت. بنابراین ، اگر پیشانی شما مشکلی ندارد و فقط چین و چروک هایی در اطراف چشم و ابرو ایجاد می شود

، لیفت شقیقه راه خوبی برای از بین بردن این چین و چروک ها است. با این لیفت می توانید افتادگی ارثی قسمت بیرونی چشم و گوشه ابرو را نیز از بین ببرید.

لیفت شقیقه با نخ

روش‌های انجام لیفت شقیقه چگونه است؟

برای انجام لیفت شقیقه می توان از روش های جراحی یا غیر جراحی استفاده کرد. این روش ها معمولاً دوام خوبی دارند و نتایج رضایت بخشی را برای شما به همراه دارند.

روشهای غیر جراحی معمولاً نیازی به دوره نقاهت ندارند و می توانید بلافاصله پس از لیفت فعالیتهای روزانه خود را از سر بگیرید. علاوه بر این ، نتایج این روش ها بلافاصله پس از جراحی مشخص می شود.

البته ، در هر دو روش غیر جراحی و جراحی ، باید مدتی منتظر بمانید تا عوارض به طور کامل از بین بروند. سپس می توانید از نتایج جذاب و شگفت انگیز لیفتینگ شقیقه بر روی صورت خود لذت ببرید.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: قیمت تزریق ژل گونه چقدر است؟

ادامه مطلب  عمل کورتاژ چقدر طول میکشد؟

لیفت شقیقه با نخ چگونه است؟

این روش که یکی از روشهای غیرجراحی است با استفاده از بخیه PDO انجام می شود. این بخیه ها بخیه های قابل جذب هستند که پس از حدود ۲ یا ۳ سال جذب پوست می شوند.

بنابراین ، باید گفت که اثرات برطرف کننده شقیقه بین ۲ تا ۳ سال دوام خواهد داشت. در این روش ، پزشک در جلسات مشاوره مناطق ورود و خروج نخ را به طور دقیق مشخص می کند. سپس در روزی که برای بلند کردن ناحیه عمل تعیین شده بود ، وی با کرم های بی حسی موضعی کاملاً بیهوش شد.

پس از بیهوشی ، پزشک بخیه ها را با استفاده از سوزن های ظریف و ظریف وارد پوست شما می کند و به آرامی آنها را بیرون می آورد.

پس از ایجاد کشش مورد نظر ، سوزن از محل تعیین شده خارج می شود. زخم های این روش معمولاً ظرف چند روز تشخیص داده می شوند. بنابراین ، بهتر است تا یکی دو روز از خانه خارج نشوید تا زمانی که آثار زخم ها به طور کامل از بین برود.

البته اگر نمی توانید از کار استراحت کنید ، رفتن به محل کار درست بعد از لیفت شقیقه برای شما مشکلی ایجاد نمی کند.

لیفت شقیقه با پلکسر چگونه است؟

در این روش که با استفاده از دستگاه جت پلاسما انجام می شود ، حرارت خاصی به بافت پوست وارد می شود و پوست از حالت جامد به گاز تبدیل می شود. این کار باعث بلند شدن پوست و رفع چین و چروک می شود.

این روش آنقدر که به نظر می رسد دردناک یا سوزاننده نیست! در این روش با کمک دستگاه پلاسما جت ، لکه های کوچکی در پوست ایجاد شده و لایه سطحی پوست می سوزد.

پس از برداشتن لیفت شقیقه با پلکسر ، هیچ آثاری روی صورت شما باقی نمی ماند. نتایج لیفتینگ با این روش حدود یک هفته پس از جراحی قابل مشاهده است.

لیفت شقیقه معمولاً با پلکسر در یک جلسه به پایان نمی رسد. پزشک ۳ تا ۴ جلسه تجویز می کند تا بسته به میزان افتادگی و نوع پوست بیمار موثر واقع شود.

این جلسات معمولاً در فواصل یک یا دو ماهه برگزار می شود. نتایج لیفتینگ پلکسور حدود ۵ سال دوام دارد. بنابراین این تکرار جلسات شما را ناراحت نمی کند.

البته بسته به نوع پوست ، سن افراد و شیوه زندگی آنها ، ماندگاری این روش و سایر روش های لیفت شقیقه متفاوت خواهد بود.

قیمت لیفت شقیقه

لیفت شقیقه با جراحی چگونه است؟

در مشاوره قبل از لیفت ، پزشک شما را به طور عمیق معاینه می کند تا میزان لیفت مورد نیاز شما و نوع لیفت متناسب با صورت شما را مشخص کند ، در حالی که از سلامت خود آگاهی دارد.

پس از آن ، زمان عمل فرا می رسد و شما باید با رعایت موارد مطرح شده در جلسات مشاوره و داشتن تجهیزات لازم ، در روز مقرر به بیمارستان بیایید. جراحی لیفت شقیقه معمولاً با بی حسی موضعی یا در برخی موارد با بیهوشی عمومی انجام می شود.

زمان انجام این عمل بین ۱ تا ۲ ساعت است و دوره بهبودی نیز کوتاه است. در حقیقت ، شما بعد از لیفت شقیقه در بیمارستان بستری نشده اید و می توانید بلافاصله به خانه برگردید.

نتایج لیفت شقیقه با عمل جراحی مدت زیادی طول خواهد کشید و می توان آنها را دائمی دانست. دلیل اینکه ما این نتایج را دائمی نمی دانیم این است که عوامل مختلفی می توانند بر ناپدید شدن نتایج تأثیر بگذارند.

به عنوان مثال ، اگر شیوه زندگی یا رژیم غذایی ناسالم دارید ، از پوست خود به خوبی مراقبت نمی کنید و به سیگار کشیدن ادامه می دهید ، نتایج در مدت زمان کوتاهی ناپدید می شوند و ممکن است نیاز به اصلاح آنها داشته باشید.

در غیر این صورت ، نتایج عمل برای همیشه باقی می ماند و چهره شما را همیشه جذاب و زیبا نگه می دارد. لیفت شقیقه به سه روش اصلی از طریق جراحی انجام می شود که در زیر توضیح خواهیم داد:

روش لیفت پوست شقیقه چگونه است؟

در این روش برش ها بسیار سطحی هستند و چین و چروک ها تنها با کشیدن پوست برطرف می شوند. این روش برای از بین بردن چین و چروک های ریز و سطحی مناسب است و برای چین و چروک های عمیق پوست موثر نیست.

ادامه مطلب  علائم بارداری را از چه زمانی احساس خواهم کرد؟

افتادگی جزئی کناره های ابرو و چشم نیز با این روش قابل انجام است. در این روش و روشهای دیگر از اندوسکوپ برای لیفت شقیقه با جراحی استفاده می شود.

این دستگاه وارد محل برش می شود و به آرامی پوست یا لایه های زیرین آن را به سمت بالا می کشد. بنابراین ، ابروها و چشم ها در نواحی مورد نظر هستند و چین و چروک ها به طور کامل برطرف می شوند.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: هزینه زاویه سازی صورت

دکتر خوب برای لیفت شقیقه

روش SMAS یا لیفت شقیقه با کشیدن لایه میانی زیر پوست چگونه است؟

در این روش برش های کوچکی در ناحیه لیفت شقیقه ایجاد می شود و ماهیچه سطحی زیر پوست به سمت بالا کشیده می شود. این کشش معمولاً در لایه سطحی ماهیچه انجام می شود و به بافت ماهیچه ای آسیبی نمی رساند.

این عمل تا برطرف شدن چین و چروک ها و ایجاد حالت مطلوب در ابرو و چشم بیمار ادامه خواهد داشت. توجه داشته باشید که کشیدن پوست و لایه های زیرین آن یک کار تخصصی است و نیاز به مهارت و تجربه دارد.

بنابراین ، برای اینکه نتیجه لیفت شقیقه به این روش در دو طرف صورت شما متقارن باشد ، باید به پزشک مجرب و متخصص مراجعه کنید.

روش MACS یا لیفت شقیقه با کشیدن لایه بسیار عمیق زیر پوست چگونه است؟

این روش به بخشهای مشابه روش قبلی برخورد می کند. تفاوت روش MACS با روش SMAS در این است که در روش اول لایه های عمیق زیر پوست کشیده می شوند

یا به صورت زیر سطحی. در نتیجه می توان از آن برای از بین بردن چین و چروک های عمیق تر و ماندگارتر شدن نتایج استفاده کرد. بر اساس تشخیص پزشک ، در این روش می توان برش ها را کمی عمیق تر کرد. اما نگران نباشید.

از آنجا که برش ها معمولاً بسیار نازک هستند ، تشخیص محل آنها مدتی پس از جراحی دشوار خواهد بود.

مزایای لیفت شقیقه چیست؟

یکی از مهمترین مزایای لیفت شقیقه زیبا تر و جوان تر شدن صورت است. در لیفت شقیقه ، این کار با بالا بردن ابروها و چشم ها یا از بین بردن چین و چروک های اطراف این نواحی انجام می شود.

این باعث ایجاد تقارن در ابروها می شود و چهره شما را شاداب تر نشان می دهد. همچنین می توانید شکل دلخواه را در چشم یا ابرو ایجاد کرده و آنها را کمی بالا بکشید. این باعث می شود چهره شما زیبا تر و چشم های شما بزرگتر به نظر برسند.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: قیمت لیفت ابرو بدون جراحی چقدر است؟

معایب و عوارض لیفت شقیقه چیست؟

شایع ترین عوارض بعد از لیفت شقیقه با یکی از روش های معرفی شده تورم ، قرمزی ، التهاب و کبودی است. این علائم بلافاصله پس از لیفت ناپدید می شوند و جای نگرانی ندارند. در حقیقت ، در طولانی ترین مورد ، علائم تا دو هفته پس از عمل باقی می مانند.

بنابراین در صورت مشاهده طولانی مدت آنها ، حتماً به پزشک خود اطلاع دهید. در برخی موارد ، کبودی جزئی حتی تا دو ماه پس از عمل لیفت شقیقه مشاهده می شود.

همچنین ممکن است چند ساعت یا یک یا دو روز پس از بلند شدن در معابد خود احساس سوزن سوزن شدن کنید. این یک احساس موقتی است و با از بین رفتن بیهوشی از بین می رود.

در برخی موارد ، برش جراحی یا بخیه ممکن است کمی خارش داشته باشد. این خارش معمولاً قابل تحمل است ، اما اگر آن را تحمل نمی کنید ، حتماً برای تهیه پماد ضد خارش با پزشک خود مشورت کنید.

لیفت شقیقه مشکلی برای موهای شما ایجاد نمی کند و با خونریزی یا ریزش مو در ارتباط نیست. علائم شدیدتر لیفت شقیقه ممکن است شامل سردرد یا سرگیجه باشد. در صورت مشاهده هر یک از این علائم ، بهتر است در اسرع وقت با پزشک خود تماس بگیرید.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: هزینه هایفوتراپی دور چشم در تهران چقدر است؟

هزینه لیفت شقیقه

توصیه های قبل از لیفت که باید رعایت کنید چیست؟

برای جلسات مشاوره به پزشک خود مراجعه نکنید. تمام انتظارات خود را با او در میان بگذارید و در مورد بیماری های خود یا داروهای خاصی که مصرف می کنید با پزشک خود صحبت کنید.

ادامه مطلب  از بین بردن جای جوش با اندولیفت صورت

از مصرف داروها و غذاهای رقیق کننده خون خودداری کنید. به عنوان مثال می توان به آسپرین ، وارفارین ، ویتامین E ، زعفران و دیگران اشاره کرد.
حداقل دو هفته قبل از انجام لیفت شقیقه از کشیدن سیگار و قلیان خودداری کنید.

مراقبت های بعد از لیفت شقیقه چیست؟

  • داروهای مسکن و سایر داروهای تجویز شده توسط پزشک را به موقع مصرف کنید.
  • اگر برای بلند کردن شقیقه های خود جراحی انجام داده اید ، باید ۱۰ روز بعد برای برداشتن بخیه به محل مراجعه کنید.
  • چندین روز روی صورت نخوابید و سر خود را بالاتر از حد معمول نگه دارید.
  • تا چند روز از انجام تمرینات سنگین یا بلند کردن اجسام سنگین خودداری کنید.
  • بعد از آسانسور یک یا دو روز حمام نکنید. ترجیحاً بعد از این مدت ، از سمپاشی آب با فشار زیاد بر روی شقیقه ها خودداری کنید و زیر آب گرم قرار نگیرید.
  • همچنین از ماساژ دادن یا فشار دادن شقیقه خود خودداری کنید.
  • تا زمانی که پزشک تجویز کرده است از رفتن به سونا و استخر خودداری کنید.
  • از کمپرس سرد برای کاهش عوارض جانبی استفاده کنید. اما مراقب باشید یخ را مستقیماً روی آسانسور قرار ندهید.
  • در صورتی که کبودی ، قرمزی و تورم طی دو هفته پس از بلند شدن از بین نرفت ، حتماً به پزشک خود اطلاع دهید.
  • تا حد امکان از تابش مستقیم نور خورشید خودداری کنید و از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.

هزینه‌های لیفت شقیقه چقدر است؟

هزینه های شما بسته به روش لیفت شقیقه که استفاده می کنید متفاوت خواهد بود. هزینه لیفت شقیقه با نخ و لیفت شقیقه جراحی معمولاً بالاترین هزینه در بین روش های جراحی است.

به خاطر داشته باشید که این یک تمرین بسیار تخصصی و حرفه ای است. به همین دلیل بهتر است فریب قیمت ارزان کلینیک ها را نخورید و بدون انجام لیفتینگ شقیقه در آنها انجام ندهید. علاوه بر این روش ، نوع پوست ، سن و میزان افتادگی بیمار نیز می تواند بر هزینه لیفت شقیقه تأثیر بگذارد.

هزینه لیفت شقیقه بین ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان می باشد. (بهار ۱۴۰۰)

جراحی لیفت شقیقه

پرسش های متداول

آیا لیفت شقیقه تنها برای برطرف کردن چروک‌های گوشه چشم مناسب است؟

خیر این روش می تواند راه خوبی برای از بین بردن افتادگی چشم و ابرو و استفاده از آنها برای فرم دهی باشد. علاوه بر این ، با استفاده از لیفت شقیقه به همراه لیفت ابرو ، می توانید ابروهای خود را زیباتر کنید.

این روش همچنین می تواند بر وضعیت گونه های شما تأثیر بگذارد و به طور کلی چهره شما را درخشان تر کند.

آیا لیفت شقیقه همان لیفت ابرو یا پیشانی است؟

خیر لیفت شقیقه فقط قسمت های خارجی پیشانی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین ، شما نمی توانید از این روش برای از بین بردن چین و چروک های پیشانی استفاده کنید.

علاوه بر این ، روش های بلند کردن ابرو روی کل ابرو تأثیر می گذارد. اما با لیفت شقیقه تنها گوشه ابرو را می توان کشید. البته ترکیب لیفت شقیقه با این دو لیفت و حتی بالا کشیدن چشم می تواند نتایج رضایت بخشی را برای شما ایجاد کند.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: قیمت لیفت بینی چقدر است؟

آیا جای بخیه‌های لیفت شقیقه با جراحی مشخص خواهد بود؟

برش های ایجاد شده توسط این روش آنقدر ظریف هستند که اثرات آنها به طور کامل ناپدید می شود. اما برای اطمینان از مشخص نبودن محل بخیه ها ، پزشک برش هایی را در محل رویش مو ایجاد می کند. بنابراین مکان این قسمتها به هیچ عنوان قابل تشخیص نخواهد بود.

بهترین زمان برای انجام لیفت شقیقه چه زمانی است؟

لیفت صورت معمولاً زمانی انجام می شود که کناره های ابرو یا چشم شما پیر شده یا با افزایش سن چین و چروک شود. بنابراین بهترین زمان برای انجام لیفت شقیقه زمانی است که این موارد را روی صورت خود می بینید.

اما اگر این موارد در سنین پایین روی صورت شما ظاهر می شود و علت آن وراثت ، بیماری یا مورد دیگری است ، باید برای تشخیص بهترین روش لیفتینگ به پزشک مراجعه کنید. پزشکان توصیه می کنند این عمل بین سنین ۱۷ تا ۲ سال انجام شود.

منبع:
خانه سفید

 

 

حتما ببینید

از بین بردن جای جوش با اندولیفت صورت

از بین بردن جای جوش با اندولیفت صورت

همانطور که می‌دانید، یکی از مشکلاتی که ممکن است بسیاری از افراد با روبرو شوند، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *