شب زفآف چیست

شب زفآف چیست

شب عروسی؛ ازدواج یکی از محکم ترین میثاق ها است که پایه های خانواده را پایه گذاری می کند و بنابراین شب عروسی یا شب عروسی را رقم می زند. شب عروسی یکی از به یاد ماندنی ترین و زیبا ترین شب های زندگی هر انسان است. زوجین با دانستن و توجه به لحظات مهم آن می توانند شبی پر از لذت های به یاد ماندنی را برای یکدیگر رقم بزنند.

فرهنگ های مختلف ، ویژگی های مختلف ، آداب و رسوم قومی و نژادی در رابطه با شب عروسی بسیار متفاوت است. اما به طور کلی ، شب عروسی را می توان اولین شب زن و شوهر دانست ، زمانی که برای اولین بار رابطه جنسی بین آنها برقرار می شود. شب عروسی عروس در اتاقی آماده می شود تا داماد با تشریفات و تشریفات خاصی وارد اتاق شود. و در شب عروسی خود با یکدیگر رابطه جنسی برقرار کنید.

شب زفاف چیست؟

عروسی اصطلاحی است که یا به اولین شب بعد از ازدواج (به ویژه اگر عروس و داماد آن شب با هم بخوابند) یا اولین رابطه جنسی اشاره دارد. رابطه جنسی برای دختران به این معنی است که آنها درد می کشند. هایمن پاره شده و همچنین هنگام ورود آلت تناسلی به واژن درد زیادی خواهد داشت (نفوذ).

شب زفاف و اقدامات آن

همانطور که قبلاً ذکر شد ، شب عروسی با مقاربت جنسی و پارگی آیین های زن همراه خواهد بود. این شب را می توان یک شب شاد و پر برکت دانست ، که نه تنها ارتباطات جسمی بلکه معنوی و خالص بین زوجین برقرار است ، تا خانواده و تولید مثل بتوانند به قدرت خود ادامه دهند. در این شب فرخنده مرد باید اقدامی انجام دهد و زن باید کار را تمام کند و هر دو باید این اقدامات را در شب عروسی خود انجام دهند تا یک شب رویایی و به یاد ماندنی را برای یکدیگر سپری کنند.

موارد مهم شب زفاف برای مرد و زن

  • قبل از شب عروسی ، زن و مرد باید خجالت یا بی ادبی خود را کنار بگذارند و در تجربه یک رابطه عاشقانه راحت باشند.
  • زوجین اکنون باید آداب و رسوم هر خانواده را بدانند و بر اساس آن شب عروسی (به ویژه برای خانواده های سنتی) برنامه ریزی کنند.
  • زن و مرد باید یکدیگر را درک کنند و بسته به شرایط مطابق خواسته هایشان رفتار می کنند.
  • اضطراب ، هیجان ، ترس ، عصبی بودن ، تهدیدها ، فشارها و زورگویی ها برای هر زوج مخصوصاً خانم ها تأثیر منفی در شب عروسی خواهد داشت.
  • قبل از گواهی معاینه پزشکی (سلامتی هایمن) باید توسط زن به شوهر و خانواده اش (خانواده های مقید) تحویل داده شود تا در شب عروسی خاطره ای آرام تر داشته باشد.

در شب زفاف لطفا انتظارات غیر واقعی نداشته باشید.

هنگامی که زندگی مشترک را شروع می کنید ، باید بدانید که شب عروسی ممکن است عاشقانه ترین لحظه ای که تجربه کرده اید نباشد. حقیقت این است که شب های عاشقانه عروسی فقط به صفحه نمایش فیلم ها تعلق دارند. واقعیت این است که عروس و داماد به دلیل استرس در کار و استرس خسته تر از شب قبل هستند و این آنها را در بهترین شرایط برای معاشقه قرار نمی دهد.

اگر بتوانید با یکدیگر آرام باشید و صمیمی باشید ، امشب یا شب های بعد تجربه جنسی بسیار خوبی خواهید داشت. از طرف دیگر ، حتی اگر در شب اول عروسی خود رابطه جنسی برقرار کرده باشید ، لذتی را که برنامه ریزی کرده اید ، کسب نکرده اید.

تا آخر عمر ، وقت دارید که تکنیک های خود را تغییر دهید. در حال حاضر ، شما فقط باید بر لذت بردن از کنار هم بودن تمرکز کنید. سعی کنید به این بند از مقاله آموزش در شب عروسی بسیار توجه کنید ، زیرا اجرای صحیح آن یک شب فراموش نشدنی را برای شما و همسر عزیز شما تضمین می کند.

انواع درد در اولین شب زفاف

دو نوع درد رایج داریم که تمامی خانم های عزیز هنگام اولین تجربه در رابطه جنسی شان احساس میکنند،این دو مورد عبارتند از:

۱) درد به علت پارگی پرده بکارت دختر

این درد ، همانطور که در بالا ذکر شد ، به دلیل زخم سطحی در واژن است که معمولاً دردناک تر از سایر زخم ها است. برای کنترل یا کاهش درد ، بهترین کار این است که یک معاشقه طولانی انجام دهید. رسیدن به اوج لذت جنسی رسیدن به ارگاسم آستانه تحمل درد را افزایش می دهد و باعث دردی می شود که خیلی کم یا خیلی قابل تحمل است.

۲) درد به علت دخول آلت تناسلی مرد در واژن یا مهبل دختر

این درد به دلیل کشش دیواره واژن است. وقتی برای اولین بار بادکنک را باد می کنید ، نیروی بیشتری را به کار می گیرید تا بتوانید دیواره های بالون را باز کنید ، این دقیقاً همان اتفاقی است که در واژن می افتد ، زیرا قرار است واژن نیز برای اولین بار باز شود

، بنابراین شوهر شما احساس درد زیادی خواهید کرد برای کنترل این درد ، شما نیاز به یک معاشقه طولانی برای روانکاری واژن و افزایش آستانه درد دارید تا بتوان از ژل روان کننده استفاده کرد.

آموزش شب زفاف ؛ هر آنچه که در مورد شب زفاف به شما نگفته اند! (۱۸+) - ویرگول

نکاتی برای آمیزش بهتر

به طور کلی ، برای مقاربت بهتر و درد کمتر در طول اولین تجربه جنسی ، باید به نکات زیر توجه ویژه شود:

معاشقه طولانی تا ارگاسم
از ژل روان کننده استفاده کنید
بهتر است خانم شما لبه تخت دراز بکشد. به گونه ای که پاهایش کاملاً روی زمین باشد ، در این حالت کمترین درد و فشار به خانم شما وارد می شود.
شوهر شما باید قبل از صمیمیت از نظر ذهنی آماده باشد.
در صورت درد شدید از تماس نزدیک خودداری کنید.
پارگی هایمن معمولاً خونریزی کمی دارد. البته این به بدن زن و سن دختر نیز بستگی دارد. در برخی موارد ، هایمن دختر به سختی پاره نمی شود. تا ۳۳ روز پس از خونریزی بسیار ناچیز طبیعی است و لازم نیست نگران باشید.

چرا برخی زنان در اولین ارتباط جنسی و در شب زفاف خونریزی ندارند؟

علاوه بر عدم وجود مادرزادی آیین حیوانات در برخی از زنان ، اگر زن در هنگام رابطه جنسی آرام و بدون استرس باشد ، وقت کافی برای عشق ورزیدن دارد ، با طرف مقابل احساس راحتی می کند و دهانه واژن او به اندازه کافی مرطوب است.

واژن او بنابراین ، ممکن است در اولین رابطه جنسی خونریزی نداشته باشد ، یا ممکن است به دلیل نوع خاصی از هایمن رخ دهد. اما اگر زن مضطرب یا ترسیده باشد و پاهای خود را خم کند. به آرامی دهانه واژن باریک می شود و هنگام ورود خونریزی و درد ایجاد می شود.

از آنجا که در نظر گرفته می شود رشته هاین ، غشایی بسیار محکم و محکم است که فقط در اثر فشار پاره می شود ، برخی از مردان در حین رابطه جنسی فشار شدیدی به دهانه واژن وارد می کنند و باعث باز شدن واژن و ایجاد درد و خونریزی می شوند … با این حال ، اگر زن به اندازه کافی برای رابطه جنسی و به دور از اضطراب آماده باشد ، دیگر نیازی به فشار از طرف مرد نخواهد بود.

 

آقا و خانم محترم ریلکس باشید و فشار را از خود دور کنید.

ابتدا باید از فشار خلاص شوید. هر دو روز سختی دارید و باید به این واقعیت عادت کنید که شب ها کنار هم هستید و از این پس می خواهید با هم زندگی کنید. لباس عروس خود را در بیاورید و لباسی را که برای شما راحت است بپوشید و به اتاق خواب بروید و از آنچه برای شما اتفاق افتاده صحبت کنید

یا اتفاقات جالبی را که اتفاق افتاده بیش از گذشته در ذهن شما باقی بماند به یکدیگر بگویید. همچنین می توانید یک هدیه عروسی کوچک برای شب عروسی تهیه کنید. و به همدیگر هدیه دهید.

تا با هم صحبت کنیم

یکی از مهمترین مباحث مقاله آموزش شب عروسی صحبت ، گفتگو با یکدیگر است. موسیقی ، لباس زیر زنانه و شمع جذاب می تواند کمک زیادی کند اما هیچ چیز به اندازه حرف زدن نمی تواند دو نفر را تحریک کند.

حتی بوسه ها بعد از مکالمه اتفاق می افتد. افرادی که بلافاصله به رختخواب می روند و بنابراین در برابر گرمای لحظه واکنش نشان می دهند ، کمتر به صمیمیتی که پس از صحبت و آگاهی از خواسته های یکدیگر به وجود می آید ، دست می یابند.

وقتی صحبت از صمیمیت جنسی می شود ، تحریک یکی از بزرگترین شکاف هایی است که زوجین را از هم جدا می کند. اگر قبلاً نشسته اید و صحبت نکرده اید ، زمان آن رسیده است.

هیچ کس نمی تواند به شما یاد دهد که چگونه با یکدیگر رابطه برقرار کنید یا چگونه صمیمیت بیشتری با هم داشته باشید ، زیرا این امر برای همه مانند اثر انگشت است. یک مکالمه کوتاه در این مورد می تواند موانع و مشکلات زیادی داشته باشد. از سر راه برو کنار.

درباره آرزوها و خواسته های خود با یکدیگر صحبت کنید. این واقعیت که شما خود را مسئول ارگاسم می دانید ، اگر بتوانید درباره “چگونه” و “کدام قسمت” صحبت کنید ، می تواند شما را نزدیکتر کند. این می تواند لذت جنسی هر دو شما را افزایش دهد.

در شب زفاف عجله ممنوع است!!!

بزرگترین اشتباهی که امشب دختران و پسران می توانند مرتکب شوند عجله است … هیچ کتابی نمی گوید که حجاب بکر بودن باید در شب اول عروسی برداشته شود ، بنابراین من صریحاً برای شما عزیز تأکید می کنم که اگر از نظر روحی و روانی آماده نیستید از نظر جسمی در شب اول عروسی ، بکارت را به هیچ وجه از بین نبرید ، اما با آمادگی کامل آن را برای چند روز آینده موکول کنید.

پاره شدن پرده بکارت

گسیختگی هایمن در واقع یک پدیده بیرونی بسیار پیچیده است که باید آن را آغاز “زنانگی” و پایان “بکارت” دانست. عروس تازه ذاتاً اکراه دارد و از اولین صمیمیت می ترسد و دلیل آن معمولاً درد جسمی نیست.

با آرامش ، خویشتنداری و صبر مرد کاملاً ناچیز است. اغلب اوقات خود دختر نمی داند علت این ترس و اکراه کجاست. در واقع ، تازه عروس ها نیز در این مرحله از “شرم” رنج می برند. همه این دلایل را باید در جای دیگری جستجو کرد.

در حقیقت ، زیرا زن در این مرحله از زندگی زناشویی خود تغییر چشمگیری در خود می بیند و به زندگی آینده و مسئولیت ها و خطرات آن می اندیشد و از آن می ترسد.همه این ترس ها ، خواه زن از آن آگاه باشد یا نه. قابل توجه و قابل توجه است.

وظیفه شوهر است که به وجود این ترس ذاتی زن پی ببرد و همیشه آن را بخاطر بسپارد. بهترین فرصت برای آرامش زن همین مدت کوتاه است. معروف است که عروسی نباید به زور آغاز شود ، ما می گوییم در عمل پاره شدن حجاب نه تنها شوهر شما نباید مجبور شود

بلکه این عمل باید نتیجه نوازش های صبورانه و خواستگاری صمیمانه باشد و شوهر باید عروس را به تدریج متمایل و مایل به عمل کند ، نه با سرعت و استفاده از زور ، فقط احساس هوس خود.

در شب اول عروسی (شب زفاف) چه کارهایی باید انجام داد؟

شب زفاف از نظر روانشناسی

از نظر روانشناسی ، این دردهای ذهنی منجر به هزاران اختلال روانی می شود ، یک غم و اندوه مزمن که درمان آن بسیار دشوار خواهد بود زیرا غالباً منبع و علت اصلی آن ناشناخته مانده است. در حقیقت ، علت سرماخوردگی در بسیاری از زنانی که از رابطه جنسی لذت نمی برند کسانی هستند که شب عروسی ناراحتی را دیده اند و از تب روانی رنج می برند و رنج می برند

و در ناخودآگاه خود باقی مانده و اختلالات جسمی و روانی بعدی را در بدن زن. ، شما هرگز نباید آن را فاش کنید یا ابراز تعجب کنید. مشکلات عصبی اغلب نتیجه این حوادث است.

ظاهر کوچک شب عروسی رخ می دهد و گاهی اوقات این عوارض روانی به قدری پیچیده و شدید می شوند که روانپزشک مجبور است مدت زیادی را صرف جلب اعتماد و اطمینان بیمار کند ، شاید بتواند ریشه اصلی این اختلال را پیدا کند.

این برای تکرار این است که ما نباید از نوازش و مهربانی و احترام به روحیه جدید عروس ، به خصوص در شب رفاف غافل شویم. هیچ دختری ذاتاً مردی را آزاد نمی داند که هر کاری که بخواهد انجام دهد و اگر شرم عروس یا دلیل نامعلوم دیگری مانع از تسلیم شدن او در خواسته شود ،

بهتر است عروسی را به مدت یک شب یا حتی چند شب موکول کنید ، بنابراین عروس به تماس بدنی عادت می کند و بی صبرانه در برقراری رابطه جنسی در صلح.

ادامه مطلب  دلیل نیامدن اب زن چیست؟

 

حساسیت شب زفاف و ساختن یک شب به یاد ماندنی

زفاف که همان شب از بین رفتن بکارت در دختر است برای هر دو از خاصیت خاصی برخوردار است . انجام ناقص و یا وحشیانه ی آن در دختر میتواند آثار سوء جبران ناپذیری را ایجاد کند.داماد باید حالت خاص عروسش را درک کند و بدون آمادگی همسرش با او آمیزش نکند.

مرد جوان باید غریزه ی جنسی خویش را کنترل کند و اگر در همسر خویش آمادگی نمیبیند صبر کند تا زمان مناسب فرا رسد و با مساعد شدن شرایط با ملاطفت و آرامی زفاف را انجام دهد.

برخی از جوان های بی تجربه شرایط حساس همسر خویش را در نظر نمیگیرند و در همان شب اول بنیاد زندگی خویش را خراب میکنند.شما باید بدانید که این شب برای اغلب خانم ها شب پر التهابی است و اولین شب ارتباط جنسی جدی میان شما با اوست و زنها در این شب به شدت نگران و مضطرب هستند.

چند نکته مهم درباره شب زفاف

  1. باید بدانید که خاطره این شب تا آخر عمر در ذهن زنان باقی خواهد ماند ، حتی اگر بعداً ازدواج کنند.
  2. پارگی هاین اغلب همراه با مقداری خونریزی است که برای هر دو طرف مهم و استرس زا است و در زنان با درد و سوزش و ضعف جسمی همراه است.
  3. مردان باید سعی کنند قبل از شب عروسی با خانواده خود جدی صحبت کنند تا از آداب و رسوم غلط خلاص شوند.
  4. شوهر خود را تشویق کنید تا قبل از شب عروسی اعتماد به نفس پیدا کند.
  5. مردان نیازی نیست که حجاب زن را در شب اول پاره کنند ، بهتر است آن را به شب دیگری موکول کنند.
  6. سعی کنید این شب را با معاشقه ، بوسیدن و لمس کردن و به تعویق انداختن ورودی برای شب های دیگر بگذرانید.
  7. شب را روی دستان خود بگذرانید و تا صبح برهنه باشید.

آداب و رسوم غلط در شب زفاف

چه در گذشته و چه در حال حاضر ، در خانواده های سنتی ایرانی ، در شب اول عروسی (شب عروسی) رسم بر این است که زنان پشت اتاق عروس و داماد می نشینند تا حوله ای خونین به داماد نشان دهند تا از آن خارج شود. درب خانه های خود را برگردانند. این دستمال خونین نشانگر پاره شدن هایمن عروس توسط داماد است.

رمز و راز این است که چنین شبی با جایگاهی که در فرهنگ اجتماعی ما دارد و تأثیر آن بر زندگی ما بسیار کم است و حتی از دید نویسندگان و دیگر هنرمندان پنهان مانده است. امروزه ، شب عروسی در فرهنگ ما زمانی است که دو. شما و شوهرتان باید از ماشین عروس پیاده شوید ، داخل خانه شوید. این است. !!! هرچقدر انتظار دارید به حرف دیگران گوش ندهید.

در فرهنگ ما ، ازدواج با همه خانواده های مربوطه. در بعضی جاها (که از نظر سطح سواد عمومی پایین تر است) انتظار می رود داماد حوله ای خونین به عنوان بکر بودن عروس در عرض ۱۰۰۰ دقیقه تا نیم ساعت تحویل دهد.

برخی ممکن است عروس یا داماد خود را در شب عروسی ندیده باشند و بسیاری دیگر شریک زندگی خود را برهنه ندیده اند. بسیاری از افراد هستند که قبل از عروسی با همسران خود رابطه جنسی برقرار کرده اند ، بنابراین بسته بندی یک نسخه ثابت غیرممکن است ، اما موارد مشترک وجود دارد.

وظیفه مرد در شب زفاف چیست؟ | منتال لند

پس در این شب مهم یعنی شب زفاف چه کار باید کرد؟

احتمالاً اولین باری است که می خواهیم رابطه جنسی برقرار کنیم. آیا اثر خستگی و اضطراب را می دانید؟ برای مردان ممکن است دستگاه تناسلی آنها بلند نباشد و اگر این اتفاق بیفتد اضطراب بیشتر می شود و وضعیت بدتر می شود.

در خانم ها این اضطراب باعث خشک شدن واژن می شود که نفوذ را حتی برای خانم های باتجربه نیز دشوار می کند ، چه رسد به دختری که می خواهد برای اولین بار نفوذ کند ، بنابراین اولین کار شما مبارزه با اضطراب است.

بهتر است برای کسانی که خانواده هایشان منتظر دیدن دستمال خونین هستند ، برای آنها روشن شود که این ایده بی فایده است و بهتر است شما را تنها بگذارید و آداب و رسوم مضحک گذشته را دنبال نکنید.

اگر می توانید با همسرتان صحبت کنید و بگویید نیازی به رابطه جنسی در شب اول در میان خستگی ، استرس و اضطراب نمی بینید ، هم قبل و هم وقتی تنها باشید در آخر شب صحبت کنید که عاشق رابطه جنسی هستید. ، اما امشب باید رابطه جنسی برقرار کنید در شب عروسی رابطه جنسی برقرار نکنید و بهتر است آن را برای فردا یا روزهای بعد موکول کنید تا بدن از قدرت و انرژی خوبی برای رابطه جنسی فراموش نشدنی برخوردار باشد. او را در بدن و بدن شش بسته و دستان بزرگ و قدرت زیاد ببینید ، او را در اخلاق و رفتار همسرش ببینید یا به دنبال او باشید.

نکته بسیار مهم

در اولین تجربه رابطه اگر باعث ناراحتی و ناخوشایندی طرف مقابل خود بشوید این کار مطمئنا از لحاظ روحی و روانی تاثیر بدی روی رابطه جنسی آینده شما هم خواهد داشت (میدانید که روان آدمی در رابطه جنسی چقدر تاثیر گذار است)

مراحل آماده سازی روحی عروس در آغاز رابطه جنسی

۱) گفتگوی عاشقانه

اولین کاری که داماد در شب عروسی خود باید انجام دهد شروع یک مکالمه عاشقانه است ، وقتی عروس کلمات و عبارات عاشقانه را از شما بشنود ، بیش از هر زمان دیگری متوجه خواهد شد که شما قیم او هستید و احساس تنهایی نخواهد کرد.

۲) گرمای عشق را از طریق بوسه منتقل کنید

همیشه سعی کنید چند دقیقه قبل از رابطه جسمی شوهرتان را ببوسید و دوستش داشته باشید ، این باعث می شود گرمای عشق شما به راحتی به طرف مقابل منتقل شود و شرایط را برای ادامه کار فراهم کند.

۳) مدام آن را نوازش کنید.

زنان موجوداتی لطیف و شکننده هستند نوازش این موجود لطیف و آسیب پذیر چه بهتر. نوازش زنان احساس غیر قابل توصیف امنیت و آرامش را نشان می دهد و شما را به تنها عشق او تبدیل می کند.

صحبتی با آقای داماد درباره شب زفاف

به چهره همسرتان نگاه کنید و بگویید که چقدر زیبا است ، وقت خود را بگذارید ، صبور باشید و با حوصله و آرامش حجاب خود را بردارید ، با عشق به همسرتان نگاه کنید و تکرار کنید که او واقعاً زیبا است و احساس خوب بودن را به خود منتقل کنید مثلاً همسر ، دستهای او را بگیرید و به آرامی نوازش کنید و سپس دستهای لطیف همسرتان را ببوسید.

اگر قبلاً با شوهر خود رابطه جنسی داشته اید ، این کار را به عنوان عروس انجام دهید و اگر این دختر را ندارید و دختر در کلاسی است که هرگز با پسری نبوده است ، حتی شما ، به او اطمینان دهید که نمی ترسد و نگران نیست .

به خاطر داشته باشید که زنان نسبت به بدن خود بسیار حساس هستند ، بنابراین به سینه ها یا مکان های دیگر دست نزنید. اگر خیلی خسته نیستید ، در کنار شریک زندگی خود بایستید و او را در آغوش بگیرید. به این ترتیب می توانید دستان خود را به آرامی حرکت دهید و پشت شوهر خود را نوازش کنید.

مراحل دیگر به سادگی دنبال کردن دقیق همان فضا هستند (هر زمان که تماس می گیرید طرف مقابل را دوست داشته و به او اعتماد کنید). با هم دراز بکشید و لباس های خود را به آرامی در بیاورید. شریک زندگی خود را تحسین کنید و هوس خود را به او یادآوری کنید. نیم سانتی متر بر سانتی متر را لمس کنید و به آن عادت کنید.

صحبتی با عروس خانم درباره شب زفاف

خانم عزیز ، شما در شب عروسی خود نیز وظیفه و بدن خوبی در رابطه دارید و این صحبت ها فقط برای آقای داماد نیست. اگر لباس داماد را کاملاً درآورده اید ، به او بگویید به پشت دراز بکشد و چشمانش را ببندد.

بدن همسرتان را با احتیاط کامل لمس کنید. اگر می خواهید آلت تناسلی او را نوازش کنید و اگر برای اولین بار این کار را می کنید ، بگذارید زمان بگذرد. چیزی به شما یاد بده جلسه اول می تواند حداکثر تشخیص باشد.

در هر صورت ، نه آقا و نه آلت تناسلی شما چیز زیادی در این مورد نمی دانند ، بنابراین یک حرکت دلپذیر مانند نوازش آلت تناسلی خود را شروع کنید و مدتی همان حرکت را ادامه دهید.

شما می خواهید کمی نوازش کنید و سپس به رختخواب بروید و استراحت کنید ، اگرچه اتفاقات دیگری نیز می تواند رخ دهد. رابطه جنسی نباید نفوذی باشد. اگر می خواهید سریع و بدون نوازش و آمادگی وارد شوید ، مانند زبانی است که نمی دانید.

صحبت. صبر کنید تا یاد بگیرید چگونه این کار را انجام دهید ، و این باعث می شود که شما پیش شرط ها را به خوبی بشناسید.

 

——.

شب اول زفاف باید چکار کرد؟

۲٫ شب اول عروسی چقدر درد دارد؟

۳٫ عکس دستمال خونی شب اول عروسی

۴٫ شب اول عروسی باید چکار کنیم؟

در این پست میخوایم موارد بالارو به شما عزیزان بصورت کامل توضیح بدیم ;

شب عروسی (شب زفاف) اولین شب شروع زندگی مشترک و یکی از شب های بسیار مبارک است . مبارکی آن از این جهت است که در روایت آمده مؤمن با ازدواج و عروسی کردن نیمی از ایمانش تکمیل می شود.
به همین جهت در منابع اسلامی آداب فراوانی برای شب زفاف ذکر شده است. در شب زفاف دعا مستجاب است و فرشتگان رحمت خدا را برای عروس و داماد نازل می کنند.
شب زفاف در خاطره ی تمامی زوج های جوان یک شب خاطره انگیز است. در این شب همسر مرد به خانه ی وی وارد می شود و آن شب (شب زفاف)اولین شب زندگی آن زن و شوهر است.
برای زفاف و آمیزش، شب انتخاب شده است و پیشوایان دینی، شب را برای رفتن عروس به خانه داماد، ترجیح داده اند و چون این عمل همواره در شب انجام می شود آن را شب زفاف می نامند.
در شب زفاف چكار باید كرد ؟
احیانا اگر در شب زفاف دفعه اولی است كه می خواهیم رابطه جنسی داشته باشیم . تاثیر خستگی و اضطراب را می دونید ؟ برای آقایون این احتمال هست كه اندام جنسیشون راست نشه و در صورت وقوع این امر اضطراب چند برابر می شود و اوضاع بدتر .
در مورد خانمها این اضطراب باعت خشك شدن مهبل می شود كه حتی برای خانمهای كار كشته هم دخول مشكل می شود چه برسه به دختری كه برای اولین بار میخواد دخول را تجربه كنه پس اولین كار شما مبارزه با اضطراب است.
بهتر است اون دسته از كسانی كه فامیل هاشون منتظر دیدن دستمال خونی هستند این مطلب را براشون روشن كنند كه این فكر بیهوده ای است و بهتره شما را به حال خودتون بذارن .
یکی از راه های مبارزه با اضطراب اینه كه منبع اونو از بین ببرید . منبع اضطراب شب زفاف اجبار به عمل جنسی است پس این ” اجبار ” لعنتی را از بین ببرید. شب حجله
اگه میتوانید با همسرتان صحبت كنید و بگویید احتیاجی نمی بینید كه شب اول در اوج خستگی و تنش و اضطراب حتما رابطه جنسی داشته باشید صحبت كنید
چه قبلا و چه وقتی آخر شب با هم تنها هستید كه عاشق عمل جنسی هستید ولی امشب اجباری در انجام كامل اون ندارید و بهتر می بینید كه این كار را به فردا یا روزهای بعد موكول كنید كه بدن هاتون تازه هستند و فكرتون باز و از نظر وقت هیچ جور تنگی ندارید.
با این فكر هم آغوشی را شروع كنید اگر دوست داشتید تا آخرش بروید و هرجا احساس كردید وقتش نیست متوقف شوید . اما خواهشا وحشی بازی هم در نیارید عمل هم آغوشی را یك اجبار نشون ندهید نه به مرد و نه به زن . مرد باید اولین نكته براش راحتی و آرامش همسرش باشه و زن به جای اینكه مردانگی را توی …. سفت و دراز و زور زیاد ببینه توی اخلاق و رفتار دنبالش بگرده.
یك نكته بسیار مهم : در اولین تجربه رابطه جنسی اگر باعث ناراحتی و ناخوشایندی طرف مقابل خود بشوید این كار مطمئنا از لحاظ روحی و روانی تاثیر بدی روی رابطه جنسی آینده شما هم خواهد داشت ( می دانید كه روان آدمی در رابطه جنسی چقدر تاثیر گذار است).
آنچه عروس و داماد در شب زفاف (حجله) تجربه خواهند کرد

شب اول عروسی چقدر درد دارد

انواع درد رابطه جنسی

باید بدانیم در شب زفاف که اولین رابطه ی جنسی دختر و پسر است در نتیجه ی آن دختر پرده ی بکارت خود را از دست می دهد که در بیشتر مواقع با درد همراه است.پاره شدن پرده بکارت ، در حقیقت نمود خارجی جریانی بسیار پیچیده است که باید آن را آغاز زنانگی و پایان دوشیزگی شمرد. باید گفت در اولین تجربه ی جنسی دو نوع درد برای دختر ممکن است به وجود آید.این دو نوع درد عبارتند از:
• درد به علت پارگی پرده بکارت
این درد همان طور که در بالا گفته شد به علت ایجاد یک زخم سطحی در داخل واژن است. که این گونه زخم ها معمولاً دردناک تر از سایر زخم ها هستند. برای کنترل درد، بهترین کار ایجاد معاشقه طولانی است. این کار سبب می شود تا دختر به مرحله ی ارگاسم یا نزدیک آن برسد. رسیدن به ارگاسم، آستانه ی درد را بالا می برد و باعث می شود که درد یا خیلی کم شود و یا قابل تحمل گردد.
• درد به علت دخول
این درد دقیقاً به علت کشش دیواره ی واژن است.واژن برای اولین بار می خواهد باز شود. پس درد زیادی را حس می کند.برای کنترل این درد دقیقاً مثل راه حل بالا، باید معاشقه طولانی داشت. تا هم واژن لیزشود و هم آستانه درد افزایش یابد. برای این منظور می شود از ژل مخصوص نیز استفاده نمود.
در شب زفاف برای آمیزش بهتر و کم دردتر باید به نکات زیر توجه نمود:
– معاشقه طولانی تا رسیدن به مرحله ی ارگاسم
– استفاده از ژل مخصوص
– دختر را باید قبل از نزدیکی از نظر روحی آماده کرد
– در صورت داشتن درد شدید از سوی دختر از ادامه نزدیکی خودداری کنید.
نکات قابل توجه در مورد پرده بکارت:
رشته های عصبی در پرده کم هستند و به همین دلیل درصورت آرامش جسمی و روانی پارگی آن معمولاً با درد کمی همراه است. عمل دخول و پاره شدن پرده بهتر است در زمانی که بدن آرام است و هیچ اضطراب و خستگی ندارد انجام شود. بنابراین نزدیکی در اولین شب ازدواج و پس از مراسم طولانی عروسی توصیه نمی شود.
زنان بهتر است قبل از نزدیکی نه به منظور گرفتن گواهی سلامت پرده بکارت، بلکه به دلیل آگاهی ازنوع پرده به پزشک متخصص زنان مراجعه کرده و توضیحات لازم را درخواست کنند؛
زیرا در موارد نادری که پرده از نوع ضخیم است احتیاج به عمل جراحی دارد. ضمن این که تحریک زن و خروج ترشحات از دهانه ی واژن موجب روان شدن دهانه ی واژن و سهولت ارتباط جنسی می شود.
گاهی پرده بکارت با یکی دو بار نزدیکی کاملاً پاره نمی شود و هر دفعه قسمتی از آن پاره شده و کمی خونریزی می کند و البته بدون پارگی پرده، مایع اسپرم ریخته شده بر روی آن می تواند موجب حاملگی شود،
زیرا اسپرماتوزئید موجود در اسپرم می تواند از سوراخ پرده حرکت کرده و به طرف تخمک زن برود و حاملگی ایجاد شود. در این موارد زن با پرده سالم حامله می شود.
۱۰ نکته مهم درباره شب زفاف و تجربه اولین رابطه جنسی | حیاط خلوت
چرا برخی زنان در اولین ارتباط جنسی و در شب زفاف خونریزی ندارند
گذشته از فقدان مادرزادی پرده بکارت در بعضی زنان، در صورتی که زن در هنگام رابطه ی جنسی ، آرام و بدون تنش بوده، زمان کافی برای عشق ورزی داشته باشد، با طرف مقابل خود احساس راحتی کند و دهانه ی واژنش به اندازه ی کافی مرطوب باشد، آلت تناسلی مرد به نرمی وارد واژن او می شود .
به این ترتیب ممکن است در اولین ارتباط خونریزی نداشته باشد و یا به دلیل نوع خاصی از پرده بکارت اتفاق مشابه این می افتد. اما اگر زن مضطرب باشد یا بترسد و پاهایش را جمع کند دهانه واژن تنگ خواهد شد و هنگام دخول خونریزی و درد خواهد داشت.
از آنجایی که در نظر مردم پرده بکارت پرده ای بسیار سفت و محکم است که تنها با فشار پاره می شود ، برخی مردها در هنگام رابطه ی جنسی فشار زیادی به دهانه ی واژن آورده و موجب پارگی دهانه ی واژن و درد و خونریزی می شوند.
در صورتی که، اگر زن هنگام رابطه ی جنسی آمادگی کافی داشته و به دور از احساس اضطراب باشد هیچ نیازی به فشار از جانب مرد نیست.

زمان مناسب آمیزش شب زفاف

تحریک جنسی در مردان تقریبا همیشه میتواند رخ دهد و هیچ وقت زمان مشخصی هم ندارد، امیزش جنسی نباید وقت و زمان مشخص و برنامه ريزي شده داشته باشد بلکه هوس و خواست زن و شوهر است که دوران امیزش را مشخص ميکند ، چرا که امکان دارد موکول کردن رابطه جنسی به زمان خاص، لذت بخشی آنرا کاهش دهند.

ادامه مطلب  روش از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی

ولی یادمان نرود که هماهنگی دوجانبه و احترام به خواست طرف مقابل به هیچ وجه قابل چشم پوشی نیست.

نکاتی که در شب زفاف باید مورد توجه قرار گیرد(برای خانم ها )

* مهم ترين عامل در رفع درد ناشی از برقراری ارتباط در شب زفاف آماده کردن روحی و روانی شما و متقابلا همسرتان است که این کار در مورد شما از طرف شوهرتان باید بخوبی انجام شود.

* بارداری یکی ديگر از مسائلی است که استرس ایجاد ميکند ، شیوه های پيش‌گيري را در نظر داشته باشید. درصورتی که از گذشته براي آن برنامه ريزي نکرده اید و از داروهای پيش‌گيري استفاده نکرده اید، حتماً از کاندوم استفاده کنید.

بعضی از کاندوم ها خواص تاخیری هم دارند که براي مردانی که ممکن است در نخستین رابطه ها زود انزال شوند، مناسب است. ژل لوبریکانت از چیزهایی است که هر زوجی باید دردسترس خویش داشته باشند. چنانچه حس می کنید رطوبت مهبل کم است از ژل لوبریکانت و چنانچه حس درد کردید میتوانید از لیدوکایین استفاده کنید.

* مطلب مهم بعدی هم اینکه حتماً پیش از انجام نخستین نزدیکیتون حمام کنید و آلت ج ن س همسرتان و شما کاملاً پاکیزه باشد و در صورت امکان شوهرتان از کاندوم استفاده کند .

سعی شود که کاندوم مورد استفاده زیاد با دست تماس نداشته باشد. همه این موارد به این علت است که هنگامی که پرده بکارت شما در اثر ورود پاره مي شود از راه زخم های ایجاد شده میکروب و الودگی وارد بدن شما نشود و اندام ج ن س تان را ملتهب و دردناکتر نکند.

* پیشنهاد میکنم که براي انجام نزدیکی با همسرتان در شب زفاف، حالت بدنی شما زیر باشد و شوهرتان روی شما و سعی کنید که پاهاتون رو رو به بالا نگه دارید. این کار سبب مي شود که شما درد کمتری رو حس کنید.

* مرد باید با حوصله و صبر بالایی که از خویش نشان می دهد؛ اضطراب همسرش را از بین ببرد و با نوازش ها و ملاعبه های مکرر، همسرش را براي یک امیزش موفق و رضایتبخش آماده کند. با روش های خاصی که در جای خود بیان شده است؛ سعی کند؛ وارد عمل شده؛ تا همسرش خيلي متحمل درد نشود.

گاهی اوقات به علت ناشی گری و بی صبری مرد، در شب زفاف، زن دردی را متحمل ميشود و خاطره بدی از نخستین امیزش در ذهنش نقش می بندد و این امر در امیزش های بعدی تأثیر می گذارد.

* توصیه میشود که بعد از دخول آلت شوهرتان و پاره شدن پرده بکارت و خون ريزی، عمل جنسی شما موقتا قطع و به فاصله چند دقیقه ( ۱۰ الی ۱۵ دقیقه – زمانیکه درد و سوزش آرام گرفته است) دوباره از سر گرفته شود. بوسیدن و نوازش کردن شما و هم یاری و همفکری شوهرتان تو این چند دقیقه می تواند موثر باشد.

شب حجله

* پس از پایان عمل جنسی و مقاربت، بهتر است که شما چند ساعتی رو استراحت کنید و از فعالیت شدید بدنی خودداری کنید؛( ترجیحا راه نروید تا عمل جلوگيري از خون ريزي به خوبی به وسیله بدن انجام شود) تا با این کار از تداوم خون ريزي و درد ناشی از پارگی پرده بکارت جلوگيري کنید.

* ماساژ دادن یکی ديگر از مهم ترين نوع عشق بازی است که هیچ شخصی دربرابر آن دوام نمی آورد!!

انجام ماساژ های جنسی ویژگی های خاص خود را دارد که باید به آن توجه کنید، قسمت های حساس بدن زنان مثل باسن و سینه ها نقاط خوبی براي تحریک حس جنسی اوست چند قطره از روغن ماساژ را به آرامی روی این نواحی بریزید دستانتان را قدری گرم کنید و دایره وار و آرام شروع به مالش کنید ماساژ را از بالا تنه شروع کنید و تا پائین ادامه دهید،

ماساژ مهبل لذت فوق العاده ای را به هردو طرف مي دهد و زن را براي وارد شدن آلت مرد فراهم میسازد همچنين ماساژ بدن مرد توسط خانم بسیار لذتبخش است و می تواند وی را براي رسيدن به نعوظ کامل یاري دهد.

* شدت درد ناشی از پارگی پرده بکارت شما در شب زفاف به جنس این پرده هم بستگی دارد. در برخی از خانوما این پرده کامل، برخی ها غیر کامل و برخی هم بطور مادرزادی بدون پرده اند.

اینکه با شوهرتان در خصوص خوف از درد زیاد صحبت کردید خيلي خوب  است. در زمان انجام این عمل سعی کنید با شوهرتان گفت و گو کنید و او را راهنمايي کنید که چه طور عمل مقاربت را انجام بدهد که شما دچار درد شدید نشوید.

منبع:
شب جمعه

————.

شب زفاف یا شب عروسی چیست و چرا این شب برای عروس و دامادها مهم است؟

ازدواج یکی از پیمان های محکمی است که بنیاد خانواده را پایه گذاری می کند و بدین ترتیب، شب زفاف و یا شب عروسی را رقم خواهد زد. شب زفاف یکی از خاطره انگیزترین و زیباترین شب های عمر هر انسانی محسوب می گردد؛ که با آگاهی و توجه به نکات مهم آن، زوجین می توانند شبی مالامال از لذت هایی بیاد ماندنی را برای هم فراهم سازند.
فرهنگ های متنوع ، ویژگی ها مختلف، رسوم وآداب قومی و نژادی در ارتباط با شب زفاف بسیار گوناگون می باشد؛ اما در دیدگاه کلی تر، می تواند شب زفاف را نخستین شب زوجین دانست که ارتباط جنسی بین آنها برای اولین بار برقرار می شود. در شب زفاف، عروس در حجله ای آماده و منتظر خواهد بود که داماد با رسومات خاص و طی تشریفاتی به حجله وارد شود و در شب زفاف رابطه جنسی بین آنها برقرار گردد.
در این مطلب سعی داریم هرکدام از موضوعات زیر در ارتباط با شب زفاف را، تشریح نماییم:
⦁    شب زفاف و اقدامات آن
⦁    نکات مهم شب زفاف چیست؟
⦁    آداب شب زفاف

 

شب زفاف و اقدامات آن

همانطور که قبلاً هم بیان کردیم، شب زفاف با ارتباط جنسی و پاره شدن پرده بکارت زن همراه خواهد بود. این شب را می توان، شبی مبارک و خجسته دانست که ارتباط نه فقط جسمانی بلکه ارتباط روحانی و پاک در بین زوجین برقرار می گردد، تا تشکیل خانواده و ازیاد نسل به قوت خود ادامه داشته باشد.
در این شب فرخنده، می بایست اقداماتی از طرف مرد و زن انجام شود و هردو موظف به انجام این اقدامات در شب زفاف هستند تا بتوانند شبی رویایی و فراموش نشدنی را برای همدیگر رقم بزنند.
⦁    قبل از شب زفاف زن و مرد باید خجالت، یا رودبایسی را کنار بگذارند و با هم راحت باشند تا ارتباطی عاشقانه را تجربه نمایند.
⦁    از قبل باید زوجین، آداب و رسوم هر کدام از خانواده ها را اطلاع داشته باشند و بر اساس آن شب زفاف را برنامه ریزی کنند (بخصوص برای خانواده های سنتی).
⦁    می بایست زن و مرد، همدیگر را درک کنند و بر طبق میل هم با توجه به شرایط عمل نمایند.
⦁    اضظراب، هیجان، ترس، عصبی بودن، تهدید، فشار و اجبار برای هریک از زوجین بخصوص زن، اثر منفی بر شب زفاف خواهد داشت.
⦁    ازقبل گواهی معاینه پزشکی (سلامت پرده بکارت) توسط زن به همسر و خانواده او تحویل داده شود (خانواده های مقید) تا در شب زفاف خاطری آسوده تر را داشته باشد.

 

نکات مهم شب زفاف چیست؟

زفاف ، از ویژه ترین و مهم ترین شب های مرد و زن می باشد؛ که اگر نکات مهم و ظریف آن رعایت نشود، تبدیل به شبی عذاب آور برای آنها خواهد شد.
نکات مهم شب زفاف اگر چه ساده اما بسیار کلیدی هستند که باید هم مرد و هم زن به آنها توجه نمایند:

– توجه زوجین به روحیات هم دیگر در شب زفاف:

در شب زفاف مرد دارای روحیاتی پر حرارت و مضطربی است که می تواند ناشی از بارهای غلط، ناتوانی، هیجان، تجربه ناکافی، تجارب قبلی بد، عدم شناخت کافی از زوجه و غیره باشد.

در شب زفاف زن دارای روحیاتی بسیار حساسی است که ناشی از موارد زیر می باشد:

عدم آگاهی و اطلاعات کافی، ترس از نداشتن پرده بکارت، باور غلط درد داشتن بسیار زیاد در این شب، عدم شناخت کافی از زوج و ترس از اینکه اتهامی که به وی وارد شود.

توجه زوجین به حقایق شب زفاف

  • – در شب زفاف لازم نیست حتما رابطه جنسی زیر فشار و اجبار طرفین و خانواده به هر کدام از زوجین تحمیل شود.
  • – از طرفی اگر زوج خونی نبیند دلیل بر باکره نبودن همسرش نمی باشد و نمی تواند اورا متهم نماید.
  • – درد و خونریزی پرده بکارت برخلاف باورهای نادرست، ناچیز است و این با توجه به شرایط زوجین می تواند متفاوت باشد.
  • – دخول تا برانگیختگی کامل زن توسط مرد، نباید انجام شود.
  • – آگاهی از نقاط تحریکی و شهوانی زن و بکار گیری جملات عاشقانه می تواند ارتباطی عاشقانه را برای هردو ایجاد نماید.
ادامه مطلب  ارگاسم چیست؟ انواع ارگاسم و چگونگی ارگاسم در زنان و مردان

آداب شب زفاف در اسلام

در باورهای جامعه ما، تعلقات، تلقین ها و آداب های گوناگونی وجود دارد که برای زفاف نیز می تواند طبق تنوع اقوام لر، کرد، آذری، ترک، بلوچ و غیره متفاوت و گسترده تر باشد.

شب زفاف دو دسته آداب عمومی (رایج) و یا آداب اصولی (مستحبی) را در بر می گیرد که در اساس، کاملاً یکسان می باشند.

مثلاً، گرفتن وضو و بسم الله گفتن در شب زفاف، آماده کردن زن و معاشقه با او قبل از نزدیکی و دخول، صواب نزدیکی و شب رفاف در شب های دوشنبه، پنج شنبه و یا جمعه، طبق میل زن ارتباط برقرار شود و به او اجبار نگردد، با معده پر نزدیکی انجام نشود، در ساعت اول شب نزدیکی نباشد و… .

این آداب متنوع می تواند بر اساس فرهنگ ها، دارای جزئیاتی خاص و ریزتری باشد که امروزه بیشتر آنها کمرنگ شده و به دست فراموشی سپرده شده است.

جمع بندی

شب زفاف یا شب عروسی به شبی گفته می شود که عروس و داماد برای نخستین بار با یکدیگر رابطه فیزیکی (رابطه جنسی) برقرار می کنند. شب زفاف یا شب عروسی می تواند یکی از خاطره انگیزترین رویدادهای هر زوجی باشد.

شبی که در آن عروس خانم ارزشمند ترین هدیه را به آقای داماد می دهد، جالب است بدانید که معنی شب زفاف به فارسی شب هدیه دادن است.

با توجه به فرهنگ ایرانی-اسلامی کشور عزیزمان معمولا دختر و پسر تا پیش از شب عروسی با یکدیگر رابطه جنسی برقرار نمی کنند و دقیقا به همین علت است که شب زفاف یا شب عروسی در فرهنگ ما بسیار پراهمیت می باشد.

منبع:
عروسکو

———————–.

شب زفاف به چه شبی اطلاق می‌شود؟ آیا با رسومات شب زفاف آشنایی دارید؟ در این شب اولین رابطه جنسی برای زوجین اتفاق می‌افتد. طبق رسومات این شب در همان شب جشن عروسی انجام می‌شود. اما چه در شب عروسی و چه در شب دیگری این رابطه شکل بگیرد، لازم است زوجین نکاتی را بدانند؛

چرا که حسی که هر دو نفر در اولین رابطه تجربه می‌کنند، تاثیر زیادی بر آینده رابطه زناشویی آن‌ها می‌گذارد. پس نگرانی‌های زوجین برای این شب قابل درک است.

اولین شرط برای داشتن یک رابطه لذت بخش مقابله با اضطراب و نگرانی است. پس اگر احساس می‌کنید که اضطراب زیادی را تحمل می‌کنید؛ حتما پیش از هر اقدامی به فکر راهی برای کاهش اضطراب خود باشید.

شب زفاف

شب زفاف اصولا به اولین رابطه جنسی همراه با دخول زوجین اطلاق می‌شود و معمولا در شب ازدواج رخ می‌دهد. پدر دختر طبق یکی از رسومات کهن، عروس و داماد را مقابل اتاق حجره دست به دست می‌کند و مادر زن پشت در اتاق می‌ایستد تا داماد دستمال خونی را تحویل دهد.

این به معنی از بین رفتن بکارت است. در فرهنگ فعلی در برخی از شهرها این رسومات به فراموشی سپرده شده و بسیاری از زوجین اولین رابطه جنسی خود را قبل از شب عروسی انجام می‌دهند.

 

انتظارات شب زفاف

یکی از مهم‌ترین انتظاراتی که زوجین در اولین رابطه جنسی دارند، از بین بردن پرده بکارت است. نشانه مهم این امر را خونی می‌دانند که از واژن خارج می‌شود. پرده بکارت یک چین غشایی است که درست در ورودی واژن بوده و انواع و اشکال مختلفی دارد.

پرده بکارت تنها یک غشاء نازک است، اما معمولا دختران انتظار درد زیاد در زمان پارگی آن را دارند یا مردان فکر می‌کنند نیاز به فشار زیاد برای از بین بردن آن هست. همین افکار مسائلی هستند که باعث اضطراب زوجین در شب زفاف می شوند.

حقیقت این است که اگر رابطه جنسی خود را با یک معاشقه شروع کنید و زن در حالت برانگیختگی جنسی قرار گیرد و واژن مرطوب شود، عمل دخول آسان، بدون درد و حتی در مواردی بدون خونریزی خواهد بود.

عدم خونریزی زن در شب زفاف

نکته مهم درباره پرده بکارت این است که وجود خون ریزی دلیل بر باکره بودن همسرتان و نبود آن به معنی باکره نبودن نیست. چرا که ممکن است بسیاری از افراد با وجود باکرگی در شب زفاف خون ریزی نداشته باشند.

پرده بکارت انواع گوناگونی دارد و در برخی از آن‌ها پاره شدن و خونریزی صورت نمی‌گیرد. همچنین برخی به دلایل ژنتیکی از بدو تولد بدون پرده بکارت به دنیا می‌آیند.

پس برای ساختن یک زندگی مشترک چطور می‌توان اعتماد و صداقت را ایجاد کرد؟ مشاوره و شناخت همسر آینده‌تان از نامزدی تا عقد از جمله فرصت‌هایی برای ایجاد اعتماد است.

اضطراب در شب اول عروسی

همان طور که گفته شد مسئله بکارت خود عامل اصلی اضطراب برای خانم‌ها در شب زفاف است. ترس از درد و خون ریزی و از طرف دیگر نداشتن خون ریزی دختران را مضطرب می‌کند.

این مسائل با آگاهی از انواع پرده بکارت و آموزش سکس حل می‌شود. همچنین مردان باید بدانند خانم‌های باکره نیز ممکن است هیچ خون ریزی نداشته باشند.

شب زفاف | آیا پاره شدن پرده بکارت دردناک است؟

حقیقت امر این است که از بین رفتن پرده بکارت لزوما همراه با درد نیست. درد علاوه بر منشاء جسمی، منشاء روانی هم دارد. فردی که انتظار درد زیاد داشته باشد، بدن خود را منقبض کرده و هر محرک کوچکی را بزرگ تر از میزان واقعی‌اش برآورد می‌کند. خود این انقباض عضلات به سخت تر شدن دخول و دردناک شدن فرایند کمک می کند.

پس بهترین راه این است که در حالتی که آرامش روانی بیشتری دارید، اولین دخول خود را انجام دهید. اضطراب و خستگی می‌تواند فشار روانی شما را زیاد کند. در حالتی از آرامش و پس از یک معاشقه مناسب که برانگیختگی روانی و جسمی طرفین را به دنبال داشته باشد، اقدام به دخول کنید.

برای شب زفاف برنامه ریزی داشته باشید

حاملگی یکی دیگر از مسائلی‌ است که اضطراب ایجاد می‌کند پس روش‌های پیشگیری را در نظر داشته باشید. اگر از قبل برای آن برنامه ریزی نکرده‌اید و از داروهای پیشگیری استفاده نکرده‌اید، حتما از کاندوم استفاده کنید. برخی از کاندوم‌ها خاصیت تاخیری هم دارند که برای مردانی که ممکن است در اولین رابطه‌ها زود انزال شوند، مناسب است.

ژل لوبریکانت از چیزهایی است که هر زوجی باید در دسترس خود داشته باشند. اگر احساس می‌کنید رطوبت واژن کم است، از ژل لوبریکانت و اگر احساس درد کردید می‌توانید از لیدوکایین استفاده نمایید.

دردناک بودن دخول در شب زفاف

کمی درد در اولین رابطه طبیعی است، ولی اگر این مسئله برای شما خیلی ترسناک است کمی لیدوکایین استفاده کنید. اگر درد در طی رابطه ادامه پیدا کرد و شما را آزرد، دخول را ادامه ندهید.

اگر درد مانع از ادامه دخول می‌شود لازم است ابتدا ریشه‌های روانی و جسمانی این موضوع را بررسی کنید. در این زمینه حتما با مشاوره جنسی صحبت کنید تا روابط زناشویی خود را بهبود ببخشید.

نکته خیلی مهمی که نباید از خاطر ببرید این است که رابطه جنسی خوب، یک مهارت است که در طول زمان و با تمرین به دست می آید. لازم است در این مورد با همسر خود صحبت کنید و از علائق هم آگاه شوید. ممکن است نیاز شود گاهی اوقات آزمون و خطا بکنید.

معمولا در رابطه جنسی زنان کمتر ارضا می‌شوند و یا تظاهر به ارضا شدن می‌کنند. به همین دلیل باید به این نکته نیز توجه داشته‌باشید؛ در رابطه جنسی لذت بخش هر دو زن و شوهر همزمان به ارگاسم می‌رسند.

نکاتی که در شب اول عروسی باید رعایت کرد

به طور کلی برای اینکه در شب زفاف رابطه خوبی داشته باشید رعایت نکات زیر بسیار کمک کننده خواهد بود:

  • نکات بهداشتی را رعایت کنید. مواردی نظیر خوشبو بودن، مسواک زدن و حمام کردن پیش از ارتباط جنسی در کیفیت رابطه تاثیر بسزایی خواهد داشت.
  • در اولین رابطه جنسی توقع بهترین رابطه را نداشته باشید. یک رابطه کامل به مرور زمان و دریافت شناخت بیشتر از هم شکل می گیرد.
  • سعی کنید که در مورد ترس‌ها و اضطراب تان در مورد شب زفاف با یکدیگر گفت و گو کنید. این کار باعث می‌شود که به درک بیشتری از یکدیگر برسید.
  • در مورد انتظارات خود از رابطه جنسی با هم صحبت کنید. اگر از انتظارات یکدیگر با خبر باشید، می توانید در به لذت رساندن یکدیگر موفقیت بیشتری کسب کنید.
  • با خانواده خود از قبل صحبت کنید تا انتظارات بی مورد و اشتباه نداشته باشند و رسوم غلط را به فراموشی بسپارند. چراکه این رسوم تنها استرس و اضطراب برای عروس و داماد ایجاد می کند.

حساسیت شب زفاف و اولین رابطه جنسی

توجه داشته باشید که شب زفاف نقش بسیار مهمی در رابطه شما و همسرتان دارد پس بهتر است آن را جدی بگیرید و نکات لازم را رعایت نمایید. در صورتی که اولین رابطه جنسی با ترس و نگرانی همراه شود، با توجه به اینکه زنان در این زمینه بسیار حساس تر هستند، امکان دارد که زن دیگر تمایل خود به رابطه جنسی را از دست بدهد و اساس رابطه زناشویی تان به خطر بیفتد.

از سوی دیگر در صورتی که اولین رابطه با خاطره ای خوش و لذتی زیاد همراه شود، زن و مرد هر دو علاقه شان نسبت به یکدیگر بیشتر می شود و رابطه جنسی و زناشویی به خوبی پیش می رود.

بسیار مهم است که مردان در حین رابطه غریزه شان را کنترل نمایند و بتوانند با آرامش کامل و گام به گام با همسرشان پیش بروند. رابطه خشن در شب زفاف می تواند خاطرات بسیار ناگواری برای زن به وجود آورد.

آماده سازی روحی برای شب زفاف

برای این که زن و شوهر و مخصوصا زن در شب زفاف آرامش بیش تری داشته باشد، لازم است که نکاتی را برای آماده سازی روحی او رعایت نمایید. این نکات به شرح زیر می باشند:

  • صحبت عاشقانه با صحبت عاشقانه و رمانتیک با همسر خود می توانید اضطراب و استرس او و خودتان را تا حد بسیار زیادی از بین ببرید. زنان ارزش زیادی برای رابطه از سر عشق و علاقه قائل هستند. اگر همسرتان متوجه شود که شما عاشقانه او را دوست دارید و مراقبش هستید، آرامش بسیار زیادی پیدا می کند.
  • بوسه بوسیدن بخش مهمی از رابطه زناشویی است چرا که احساسات عاشقانه را منتقل می کند. قبل از رابطه همسر خود را در آغوش بگیرید و به آرامی ببوسید تا احساس آرامش و امنیت را از شما دریافت کند.
  • نوازش زنان بسیار لطیف هستند و زمانی که از سوی همسر خود مورد ناز و نوازش قرار بگیرند کاملا به او اعتماد می کنند و خود را در اختیار همسرشان قرار می دهند. اهمیت شب زفاف در علم روانشناسی

در علم روانشناسی بسیاری از مشکلات و بیماری های مزمن افراد پس از ریشه یابی به شب زفاف بر می گردد. با توجه به فرهنگ کشور ایران، رابطه جنسی برای بسیاری از خانم ها ایجاد اضطراب می کند و به همین دلیل اولین رابطه جنسی نقش بسیار مهمی در نگرش زنان نسبت به رابطه و همسر شان ایفا می کند.

اشتباهات به ظاهر کوچک مردان در شب رفاف می تواند زمینه را برای سرد مزاجی و بی میلی جنسی زنان فراهم نماید و یا به مرور زمان مشکلات روانی متعددی را برای آنان ایجاد کند.

به همین دلیل توصیه می شود که زنان و مردان قبل از برقراری اولین رابطه جنسی خود حتما با یک متخصص در این زمینه مشورت کنند تا اطلاعات کافی و صحیح برای رابطه جنسی بهتر داشته باشند.

سوالات متداول

آیا استفاده از اسپری بی حسی نظیر لیدوکایین برای کاهش درد در زمان دخول عوارضی دارد؟

گزارش خاصی مبنی بر ضرر این اسپری‌ها وجود ندارد مگر اینکه استثنائا حساسیتی وجود داشته باشد. اما به طور کل از آن جایی که این مواد باعث بی حسی آلت می‌شوند افراد بعد از استفاده لذتی از رابطه جنسی احساس نمی‌کنند به همین خاطر بهتر است که از روش‌هایی نظیر معاشقه و پیش نوازی مناسب برای کاهش درد استفاده کنید.

احساس درد با وجود معاشقه قبل از دخول به چه علت است؟

زنان برای داشتن یک رابطه جنسی موفق پیش از هرچیزی به آمادگی روانی نیاز دارند. به همین خاطر اگر آمادگی روانی نداشته باشند، ممکن است با وجود تحریکات جسمی کافی از جانب همسر باز هم در حین دخول با مشکل مواجه شوند. به همین خاطر بهتر است که پیش از هرچیزی آرامش روانی کافی برای همسرتان فراهم کنید.

اهمیت شب زفاف در چیست؟

شب زفاف اولین تجربه زوجین از رابطه جنسی با یکدیگر است و در نتیجه حتی اشتباهات به ظاهر کوچک هم باعث بروز مشکلات جدی در آینده می شوند. ممکن است در اثر رابطه اشتباه زن از رابطه جنسی خاطره ناگواری به دست آورد و در نتیجه علاقه خود به رابطه را از دست بدهد.

منبع:

هنر زندگی

 

 

حتما ببینید

از بین بردن جای جوش با اندولیفت صورت

از بین بردن جای جوش با اندولیفت صورت

همانطور که می‌دانید، یکی از مشکلاتی که ممکن است بسیاری از افراد با روبرو شوند، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *