کلاه بافتنی
کلاه بافتنی

کلاه زنانه و مردانه یک اکسسوری منحصر به فرد برای خاص پسندان

کپ، یکی از انواع کلاه زنانه و مردانه

یکی از خانواده های بزرگ کلاه زنانه و مردانه، خانواده کلاه های کپ است. این کلاه را با نام گپ، نقابی، بیسبالی یا نقاب دار نیز می شناسند. با این که کلاه بیسبالی زیر مجموعه این خانواده است؛ اما گاهی کلاه کپ را با نام کلاه بیسبالی نیز معرفی می کنند. انواع کلاه زنانه و مردانه کپ ممکن است تفاوت اندکی با هم داشته باشند. همه کلاه های کپ از هر مدلی که باشند، مدل ان وای، مدل شیونلای و غیره بند تنظیم کننده داشته و دقیقا روی سر فیکس می شوند. برخی از انواع کلاه کپ را به کمک یک بستر پلاستیکی با روکشی از جنس پارچه تقویت می کنند. این نوع کپ را کلاه کپ دارای ساختار می گویند. در حالی که اگر بدون بستر پلاستیکی، انواع کلاه زنانه و مردانه کپ را تولید کنند، آن را کلاه کپ بدون ساختار می نامند. این مدل کلاه نقاب دار نرم تر و انعطاف پذیرتر می باشد.

یکی از انواع کلاه زنانه و مردانه کپ، کلاه شیونلای می باشد. این نوع کلاه نرم تر از انواع دیگر کپ بوده و به وسیله دوخت های متعدد روی آن طرح های هندسی ایجاد می کنند. این کلاه عمدتا از جنس پارچه های چتری تولید می شود. یکی دیگر از انواع کلاه های کپ موجود در بازار، کلاه ان وای می باشد. کلاه ان وای عمدتا از سوی نوجوانان و گاها ورزشکاران مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید انواع کلاه زنانه و مردانه کپ و دیگر انواع کلاه اسپرت و نقاب را در فروشگاه آنلاین استایل استوری به نشانی اینترنتی www.StyleStore.ir تهیه کنید.

ادامه مطلب  راهنمای انتخاب رنگ ها برای ست کردن لباس مردانه
کلاه کپ
کلاه کپ

تفاوت در کلاه های زنانه و مردانه

همانطور که میدانید کلاه یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین اکسسوری های مورد نظر خانم ها و آقایان است. اهمیت این اکسسوری به گونه ای است که در بسیاری از فرهنگ های مختلف، کلاه جزئی جدانشدنی از پوشش آن ها محسوب می شود. با این حال کلاه زنانه و مردانه تفاوتهایی با یکدیگر دارند. همچنین کلاه دخترانه و کلاه پسرانه گاها تفاوت هایی در شکل و ظاهر با یکدیگر خواهند داشت. یکی از انواع کلاه زنانه و مردانه، کلاه برت، بره یا کلاه هنرمندی است. این کلاه عمدتا توسط سلبریتی ها استفاده شده و هم توسط آقایان و هم توسط خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد. کلاه برت را با نام کلاه فرانسوی نیز می شناسند. انتخاب این کلاه از سوی خانم ها رایج تر است. در واقع کلاه فرانسوی یا هنرمندی هم یک کلاه زنانه و هم یک کلاه مردانه محسوب می شود.

یکی دیگر از مدل های کلاه زنانه و مردانه، کلاه های سطلی می باشند. این مدل کلاه هم برای خانم ها و هم برای آقایان مناسب بوده و یک انتخاب خاص برای استایل کژوال محسوب می شود. یکی دیگر از انواع کلاه زنانه و مردانه، کلاه کابویی است. کلاه کابویی یا فدورا را با فیلم های وسترن آمریکایی می توان به یاد آورد. کلاه فدورا از نظر ظاهری شباهت زیادی به کلاه پاناما دارد. با این تفاوت که کلاه پاناما سبک تر از فدورا است؛ زیرا کلاه فدورا را عمدتا از جنس پشم تهیه می کنند.

ادامه مطلب  طراحی سایت پزشکی چیست
کلاه فدورا
کلاه فدورا

کلاه های زمستانی یا کلاه های بافت

یکی از مدل های کلاه زنانه و مردانه، کلاه های بافتنی هستند. شاید بسیاری از ما زمانی که کلمه کلاه به گوشمان میرسد، روزهای سرد زمستان را در ذهن تداعی می کنیم. برای این منظور از کلاه زمستانی که عمدتا کلاه های بافتنی هستند باید استفاده کرد. کلاه های بافتنی موجب گرم نگه داشته شدن سر می شوند. نوعی از کلاه های بافتنی را با نام کلاه بینی نیز می شناسند. امروزه انتخاب این کلاه از سوی جوانان و نوجوانان رواج یافته است. این کلاه را می توان با هر استایلی ست کرد و مورد استفاده قرار داد. البته در دنیای مد و فشن کلاه بینی را عمدتا با استایل کژوال ست می کنند. یکی دیگر از انواع کلاه های زمستانی، کلاه اوشانکا است. این کلاه به صورت سنتی در روسیه استفاده می شود. اوشانکا را می توان در دسته کلاه زنانه و مردانه جای داد؛ زیرا هم توسط مردان و هم توسط زنان می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

کلاه بافتنی
کلاه بافتنی

کلاه زنانه و مردانه تابستانی

استفاده از کلاه در فصول گرم سال برای محافظت از پوست در مقابل تابش نور خورشید بسیار متداول است. برخی از انواع کلاه زنانه و مردانه تابستانی عبارتند از کلاه کپ یا کلاه لبه دار که در ابتدای محتوا در خصوص آن ها توضیح دادیم. همچنین کلاه های حصیری از جمله مدل های کلاه زنانه و مردانه هستند که در طول فصل گرما مورد استفاده همه سنین قرار خواهند گرفت. استفاده از کلاه های حصیری در تابستان بیش از انواع دیگر کلاه زنانه و مردانه است. این نوع کلاه را از جنس کاه، نی، ساقه و برگ برخی درختان تهیه می کنند. این نوع کلاه علاوه بر این که یک کلاه تابستانی و خنک محسوب می شود، به عنوان یک عنصر تزییناتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی کلاه تابستانی حصیری را به وسیله موارد زیر تهیه می کنند.

  • نی گندم
  • نی چاودار
  • نی بنتال ( نوعی نخل است)
  • نخل رافیا
  • نوارهای ابریشم مصنوعی
  • علف دریایی
  • نی راش
  • الیاف مصنوعی
ادامه مطلب  درآمد دلاری با خرید دستگاه‌‌های ماینر

 

کلاه زنانه و مردانه سام

یک نوع کلاه زنانه و مردانه که امروزه در فصول سرد سال مورد استفاده قرار می گیرد، کلاه سام است. کلاه سام شبیه به کلاه بینی است، با این تفاوت که دنباله آن کشیده تر از کلاه بینی است. این کلاه یک انتخاب مناسب برای کسانی است که استایل کژوال و لانگ دارند. بر این اساس کلاه های سام عمدتا از سوی نوجوانان و جوانان و گاها هنرمندان مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی می توان گفت تفاوت چندانی در انواع کلاه زنانه و مردانه وجود ندارد، مگر زمانی که شما قصد دارید یک کلاه را با یک استایل خاص ست کنید. برای خرید انواع کلاه های زنانه و مردانه و کلاه های تابستانی و زمستانی می توانید از آنلاین شاپ استایل استوری خرید کنید. فروشگاه مذکور انواع کلاه را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار کاربران و مشتریان خود قرار می دهد. با مراجعه به www.StyleStore.ir تجربه یک خرید لذت بخش را همیشه به یاد خواهید داشت.

کلاه سام
کلاه سام

حتما ببینید

بهترین ترشی های خانگی را بشناسید

بهترین ترشی های خانگی را بشناسید؛ برای خرید تکی و عمده !

ترشی از مکمل های غذایی محبوب برای مردم است و به خاطر ترکیبات طبیعی همچون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *