طراحی سایت پزشکی چیست

طراحی سایت پزشکی چیست

بسیاری از ارائه دهندگان خدمات درمانی در وب‌سایت‌های پزشکی خود برای به دست آوردن بیماران جدید سرمایه گذاری می‌کنند و می‌خواهند رتبه بندی عالی سئو داشته باشند. با این حال، فراتر از این، ۴ هدف زیر مورد نظر پزشکان و مدیران مجموعه‌های پزشکی است.

  1. با ساختن برند پزشکی خود، بیماران بیشتری را جذب کنند
  2. خدمت به بیماران موجود – ارائه اطلاعات مفید به بیماران موجود
  3. دریافت ارجاع
  4. خدمات اجتماعی

وب‌سایت پزشکی شما یکی از بهترین ابزارهای شما برای بازاریابی کسب و کار مراقبت‌های درمانی و رشد عملکرد پزشکی شما است. یک وب‌سایت چیزی بیش از یک تصویر از امکانات شما و یک شماره تلفن برای تماس افراد است. این یک ابزار بازاریابی است که در بسیاری از موارد می‌تواند موفقیت شما را ایجاد کند یا شکست دهد. چندین هدف وجود دارد که وب‌سایت پزشکی شما باید تلاش کند تا به آن دست یابد تا یک عمل پزشکی موفق داشته باشد. حال اینکه در صفحه طراحی سایت مشهد موارد بیشتری توضیح داده شده تا شما به اهداف خود برسید و تعداد بیماران خود را افزایش دهید.

طراحی سایت درمانی

با ساختن برند پزشکی خود، بیماران بیشتری را جذب کنید

ساخت برند و آگاهی از برند می‌تواند راه طولانی برای دستیابی به مخاطبان هدف در جامعه شما داشته باشد. بسیاری از مردم می‌توانند یک برند ملی بزرگ را فقط با طرح کلی لوگو یا شعار آن شناسایی کنند. وب‌سایت شما باید استانداردهای برند شما را نشان دهد. باید با این انتخاب‌های برندی که انجام داده‌اید همگام باشد:

  • رنگ
  • صدا
  • سبک
  • فونت
  • لوگو
  • شعار

انتخاب‌های برند وب‌سایت شما با سایر تلاش‌های بازاریابی شما، مانند تبلیغات جستجو، تبلیغات فیس بوک، بازاریابی ایمیلی یا بازاریابی پیامی مستقیم مطابقت دارد. اگر سایت شما بسیار متفاوت از سایر بخش‌های برنامه بازاریابی شما باشد، نمی‌توانید برند خود را به طور موثر تبلیغ کنید. یک نام تجاری ضعیف فقط تبلیغ کسب و کار شما را سخت‌تر می‌کند.

ادامه مطلب   نکات نصب کولر گازی پرتابل چیست؟

خدمت به بیماران موجود

وب‌سایت شما باید برای بیماران معمولی شما مفید باشد. این نباید یک بیلبورد تبلیغاتی ثابت خدمات شما باشد، بلکه باید یک سایت غنی و جذاب باشد. این همچنین به عنوان مشارکت آنلاین بیمار شناخته می‌شود. وب‌سایت شما باید همیشه با محتوای جدید به روز شود و به بیماران اطلاعات جدیدی در مورد خدماتی که ارائه می‌دهید و شرایط یا آسیب‌هایی که ممکن است از آن رنج می‌برند ارائه دهد.

بسیاری از اقدامات پزشکی با ارسال یک وبلاگ هفتگی در مورد خدماتی که ارائه می‌دهند یا نگرانی‌های بهداشتی محلی برای بیماران خود مرتبط و مفید باقی می‌مانند. بسیاری از وب‌سایت‌های پزشکی از ملاقات‌های آنلاین و سیستم‌های پیام‌رسانی مطابق با روحیات کاربران استفاده می‌کنند که به بیماران این امکان را می‌دهد تا با پزشک خود در مورد سؤالات خود تماس بگیرند و هر زمان که در طول روز خواستند قرار ملاقات بگذارند. وب‌سایت نوبت‌دهی دانشگاه علوم پزشکی مشهد یکی از نمونه‌های موفق در رابطه با نوبت‌دهی آنلاین پزشکی در شرق کشور می‌باشد.

طراحی سایت دندانپزشکی

پذیرش ارجاع از پزشکان را آسان کنید

ارجاع سایر پزشکان منبع بسیار خوبی برای بیماران و درآمد است. شما باید در حال حاضر یک سیستم ارجاع به خوبی توسعه یافته با سایر پزشکان جامعه داشته باشید که بتواند خدماتی را ارائه دهد نه اینکه مواردی که که شما قادر به ارائه آنها نیستند. با ارجاعات باید با مراقبت ویژه رفتار شود. یک تجربه ضعیف یا شلخته در کلینیک شما احتمالاً باعث می‌شود که آنها برنگردند و رابطه ارجاعی شما با پزشک دیگر را تیره کند. یکی از مهم ترین مسائلی که پزشکان در مراجعات با آن مواجه می‌شوند، انتقال داده‌ها و پرونده‌های پزشکی است.

به‌جای انتقال دستی، که شامل ارسال نسخه‌هایی از طریق پست می‌شود یا بیماران نسخه‌ای از پرونده خود را برای شما می‌آورند، وب‌سایت خود را طوری تنظیم کنید که ارجاع‌های الکترونیکی را بپذیرد. این فرآیند باید مطابق با پروتکل‌های سازمانی و ۱۰۰٪ ایمن باشد تا از هرگونه هک جلوگیری شود.

ادامه مطلب  راهنمای انتخاب رنگ ها برای ست کردن لباس مردانه

با قرار دادن این مورد در وب‌سایت شما، پزشک دیگری به راحتی می‌تواند در هر زمان بدون نیاز به تماس با میز پذیرش شما ارجاع دهد. از منظر بیمار، هرچه کار کمتری انجام دهند و فرم‌هایی که باید پر کنند کمتر باشد، بهتر است. در حال حاضر ممکن است مراجعه به پزشک دیگری برای دریافت درمان کمی دردسرساز باشد، بنابراین هر چه راحت‌تر بتوانید این کار را برای آنها انجام دهید، بهتر است!

یک منبع پزشکی برای بالابردن اطلاعات جامعه

جذب ترافیک به وب‌سایت شما باعث می‌شود که در چشم موتورهای جستجو مرتبط‌تر به نظر برسد. بیماران معمولی شما به سرعت با خدماتی که ارائه می‌دهید آشنا می‌شوند. آنها برای تجدید حافظه خود نیازی به بازدید از وب‌سایت شما ندارند. با این حال، اگر وب‌سایت شما مرکزی برای اطلاعات بهداشتی باشد، مردم به طور مرتب از آن بازدید می‌کنند. بازدید منظم از وب‌سایت شما برای استفاده از اطلاعات جدید سلامتی باعث بهبود رتبه‌بندی ارگانیک و اعتبار دامنه شما می‌شود.

محبوب‌ترین راه برای رسیدن به این هدف از طریق وبلاگ در وب‌سایت یک مطب پزشکی است. اینکه هر چند وقت یک بار در وبلاگ خود پست بگذارید به خودتان بستگی دارد، اما باید حداقل یک بار در ماه آن را به‌روز کنید. هرچه بیشتر به‌روزرسانی کنید، تعداد بازدیدکنندگان از جامعه و مخاطبان هدفتان بیشتر می‌شود. می‌تواند سخت باشد که با یک وبلاگ هفتگی یا حتی ماهانه همراه باشید. یک وبلاگ موفق و تازه را نمی‌توان به تنهایی حل کرد. از کارکنان و ارائه دهندگان خود بخواهید که محتوا را در زحمات وبلاگ نویسی شما مشارکت دهند. اگر هر کسی یک بار در ماه یا هر دو ماه یک بار درخواست کمک می‌کند، باید مطالب کافی برای وبلاگ خود داشته باشید. یک پست وبلاگ جدید یک پست عالی در رسانه‌های اجتماعی یا شروع یک کمپین ایمیل جدید است!

ادامه مطلب  آقای وام را بهتر بشناسیم

طراحی سایت برای پزشکان

ارتباط آنلاین را برای کارکنان آسان کنید

تعامل بیمار با یک مرکز پزشکی راهی عالی برای پاسخگویی به نیازهای آنها و کمک به آنها برای دریافت درمان‌های پزشکی مورد نیاز است. با این حال، اگر مدیریت آن برای کارکنان آسان نباشد، ارتباط با یک مطب پزشکی از طریق یک وب‌سایت مفید نیست. وب‌سایت شما نه تنها باید برای بیماران، بلکه برای تیم شما نیز آسان باشد.

داشبورد وب‌سایت شما که برای خواندن پیام‌ها وارد می‌شوند باید کاربرپسند باشد، سریع بارگیری شود و درک آن برای کارکنان شما آسان باشد. برای حفظ انطباق با پروتکل‌های سازمانی، هر کاربر باید ورود به سیستم خود را داشته باشد و محدود به بخش‌هایی از داشبورد باشد که برای انجام کار خود به آن نیاز دارند. به عنوان مالک، شما به همه چیز دسترسی خواهید داشت. مدیر بازاریابی دیجیتال ممکن است فقط به ابزارهای بازاریابی ایمیلی در داشبورد دسترسی داشته باشد. یک وب‌سایت کاملاً کاربردی و کارآمد باید آسان برای استفاده باشد، صرف نظر از اینکه شخصی که از آن استفاده می‌کند بیمار یا کارمند باشد.

وب‌سایت پزشکی شما یک ستون مهم در تلاش‌های کلی بازاریابی پزشکی شما است. باید به‌روز نگه داشته شود و آخرین روندها و بهترین شیوه‌ها را در خود داشته باشد، بنابراین می‌تواند به خوبی به شما خدمت کند. در بسیاری از موارد، این اولین چیزی است که بسیاری از بیماران هنگام تحقیق در مورد نیازهای مراقبت‌های بهداشتی خود می‌بینند. اگر وب‌سایت شما بتواند به اهداف ذکر شده در بالا دست یابد، در موقعیت عالی برای تبدیل بازدیدکنندگان وب‌سایت به بیماران عادی خواهید بود. حتی اگر اطلاعات کافی برای راه‌اندازی وب‌سایت ندارید می‌توانید از یک مشاوره برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی کمک بگیرید.

حتما ببینید

بهترین ترشی های خانگی را بشناسید

بهترین ترشی های خانگی را بشناسید؛ برای خرید تکی و عمده !

ترشی از مکمل های غذایی محبوب برای مردم است و به خاطر ترکیبات طبیعی همچون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *