آقای وام را بهتر بشناسیم

آقای وام را بهتر بشناسیم

آقای وام یک مجموعه معتبر است که در زمینه ارائه تسهیلات مختلف فعالیت می‌کند. با کمک این مجموعه شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن وامی با مبلغ مشخص دریافت کنید.

این شرکت در سال ۱۳۸۵ تاسیس شد و مهم‌ترین هدف آن کمک به افرادی بود که به‌دلیل نداشتن ضامن یا دیگر مشکلات، نمی‌توانستند برای دریافت وام از بانک اقدام کنند.

مهیا کردن شرایط بسیار مناسب و ارائه وام در زمانی کوتاه باعث شد تا کاربران استفاده از تسهیلات این مرکز را به دریافت وام از بانک ترجیح دهند. اگر شما نیز برای اخذ وام دچار سردرگمی هستید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

چرا باید آقای وام را انتخاب کنیم؟

اعتبار و سابقه بالای این مجموعه و در مواردی ارائه وام ۲۴ ساعته اولین دلیل انتخاب آن است. اما این شرکت ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیگری نیز دارد که باعث محبوبیت آن در بین کاربران شده است. این موارد به شرح زیر هستند:

عدم نیاز به مراجعه حضوری

آقای وام شعب مختلفی در سراسر کشور دارد اما برای راحتی شما، امکان دریافت وام بدون نیاز به مراجعه حضوری را نیز فراهم کرده است. یعنی بدون حضور در این مرکز می‌توانید برای دریافت وام فوری درخواست دهید.

در لحظه اعتبارسنجی ضامن را انجام می‌دهد

خدمات این مجموعه نیازی به ضامن‌های دارای فیش حقوقی یا کسبه بازاری ندارند اما ارائه چک صیادی یا دیگر مدارک لازم است. برای دریافت وام با چک نیز باید در کوتاه‌ترین زمان اعتبار ضامن سنجیده شود که آقای وام این کار را به‌صورت آنی انجام خواهد داد.

ارائه مشاوره لازم قبل از اخذ وام

برای اینکه بتوانید از وام آزاد میلیاردی این مجموعه استفاده کنید لازم است شرایط را به‌طور کامل بررسی کرده و همچنین شرایط خود را برای این شرکت شرح دهید. مشاورها در این زمینه به شما کمک می‌کنند.

ادامه مطلب  زمستان سخت و سرد را با چه نوع میوه های به بهبود سلامتی مان کمک کنیم؟

شفافیت مالی

این مجموعه با شفافیت مالی که دارد توانسته رانت‌های اطلاعاتی را حذف کند و به‌راحتی در قبال سوال‌های مشتریان پاسخ‌گو باشد. پس نیازی به نگرانی در این موارد ندارید.

سریع ترین روش دریافت وام کدام است؟

قطعا برای دریافت وام فوری مراجعه به بانک نمی‌تواند گزینه مناسبی باشد. چراکه علاوه‌بر نیاز به ضامن باید مدتی نیز منتظر باشید تا نوبت به شما برسد. در این شرایط چه گزینه‌ای روبه‌روی افراد قرار دارد تا بتوانند در زمانی کوتاه تسهیلات مورد نیاز خود را دریافت کنند؟

آقای وام برای راحتی کاربران امکان دریافت وام فوری با استفاده از چک را فراهم کرده است. از آنجایی که سقف این نوع تسهیلات حدودا ۵۰ میلیون تومان بوده می‌توانید با ارائه مدارکی خاص این مبلغ را افزایش دهید. مدارک لازم به شرح زیر هستند:

سند خودرو

با توجه به اینکه قیمت خودرو افزایش زیادی داشته است؛ می‌توانید با ارائه سند آن حدود ۴۰ تا ۶۰ درصد ارزش خودرو را به‌صورت وام و بدون نیاز به هیچ ضامن دیگری دریافت کنید.

طلا

شما می‌توانید طلای خود را به این مجموعه ارائه دهید و بدون نیاز به ضامن حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد ارزش آن را به‌صورت وام دریافت کنید. طلا باید تا بازپرداخت کامل اقساط در گرو شرکت بماند.

سند ملک

با ارائه سند ملک خود، بدون نیاز به چک یا هر نوع ضمانت دیگر می‌توانید حدود ۳۰ تا ۶۰ درصد ارزش ملک را به‌عنوان تسهیلات دریافت کنید.

سند سیم‌کارت

برای دریافت این تسهیلات باید سند سیم‌کارت دائمی همراه اول خود را به‌عنوان ضامن به شرکت تحویل دهید و حدود ۸۰ درصد ارزش آن وام دریافت کنید.

ادامه مطلب  ربات معامله‌گر فارکس: دستیابی به سود بدون استرس

نحوه اخذ وام از آقای وام چگونه است؟

اگر بخواهیم این مراحل را به‌صورت خلاصه بیان کنیم باید گفت ابتدا لازم است درخواست خود را با تعیین مبلغ وام ثبت کنید. سپس نوبت به بارگذاری مدارک هویتی، شغلی و سکونت می‌رسد.

بررسی مدارک پس از یک ‌روز انجام می‌شود و کارشناسان مجموعه برای کسب اطلاعات بیشتر و بیان نکات لازم با شما تماس می‌گیرند. درصورت تایید، وام حداکثر پس از ۲۰ روز کاری در حساب شما خواهد بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس https://mr-vam.com/ مراجعه کنید.

جمع‌بندی

آقای وام، شرکتی معتبر در زمینه ارائه وام‌های مختلف با درصد کمی سود است که به شما کمک می‌کند بدون نیاز به ضامن و در مدت‌زمانی کوتاه، تسهیلات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

ضامنی که برای ارائه به این شرکت نیاز دارید شامل چک صیادی، طلا، سند ملک، سند خودرو و سند سیم‌کارت است. با ارائه هر کدام از این اسناد می‌توانید مبلغ مختلفی را در قالب وام دریافت کنید.

حتما ببینید

بهترین ترشی های خانگی را بشناسید

بهترین ترشی های خانگی را بشناسید؛ برای خرید تکی و عمده !

ترشی از مکمل های غذایی محبوب برای مردم است و به خاطر ترکیبات طبیعی همچون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *