پیکر تراشی چیست؟ مهم‌ترین عوارضی که باید بدانید!

عوارض پیکرتراشی بسته به محل عمل زیبایی و خصوصیات فیزیکی افراد متفاوت است. به طور کلی پیکرتراشی برای کاهش حجم بدن به خصوص در ناحیه شکم و پهلو انجام می شود. مجسمه سازی چیست؟ مهم ترین عوارضی که باید بدانید!
در این روش جراح بافت های چربی را از قسمت های مورد نظر خارج می کند تا پس از بهبودی فرد بتواند به اندام متناسب خود دست یابد. در این عمل زیبایی با سوال امکان پذیر است مجسمه سازی چه عوارضی دارد؟? شخص و این یکی از سوالاتی است که در این مقاله قصد داریم به آن پاسخ دهیم.
عوارض پیکرتراشی

مجسمه سازی چیست؟

پیکر تراشی معمولاً به نام کانتورینگ بدن شناخته می شود و به دو روش جراحی و بدون جراحی انجام می شود. در جراحی کانتورینگ بدن فرد کاملا بیهوش و از ناحیه کمر به پایین بی حس می شود. کانتورینگ بدن انواع مختلفی دارد، بسته به شرایط فرد، جراح ممکن است توصیه کند که جراحی در چند مرحله انجام شود تا نتایج بهتری حاصل شود. به نظر شما بهترین نوع جراحی کانتورینگ بدن چیست؟ توصیه می شود مقاله عوارض ابدومینوپلاستی را مطالعه کنید.
مدل های مختلفی از دستگاه های کانتورینگ بدن شامل لیپوماتیک، واترجت و پال وجود دارد که از بهترین دستگاه های کانتورینگ بدن محسوب می شوند. انواع جراحی کانتورینگ بدن شامل موارد زیر است:
  • لیفت پایین بدن: در کانتورینگ قسمت پایین تنه، پوست اضافی شکم، پهلو، ران و باسن برداشته شده و سلولیت پوست از بین می رود.
  • لیفت ران: جراح باید برش هایی در قسمت بیرونی ران یا کشاله ران ایجاد کند تا پوست و چربی اضافی آن ناحیه را خارج کند.
  • لیفت باسن: در این روش جراح برش هایی در پهلو و بالای باسن ایجاد می کند تا پوست و چربی اضافی را برداشته و با بخیه نواحی آسیب دیده را ترمیم کند.
  • لیفت بازو (براکیوپلاستی): در این کانتورینگ بدن، جراح برش هایی از بازو تا آرنج ایجاد می کند، سپس؛ با از بین بردن چربی و پوست اضافی، ماهیچه ها را با بخیه ترمیم می کند.
  • لیفت سینه (ماستوپکسی): در این روش جراح برش های کوچکی از ناحیه نوک سینه به پایین ایجاد می کند تا پوست اضافی را از بین ببرد. البته امکان کاشت سینه همزمان با لیفت سینه وجود دارد.
ادامه مطلب  با نوشیدن آب و آبلیمو بدن خود را پاکسازی کنید!

کانتورینگ بدن بدون جراحی

کانتورینگ بدن بدون جراحی

عوارض جراحی کانتورینگ بدن ممکن است محلی‌سازی عملیات کمتری به نظر برسد، اما بعداً در مورد آن بیشتر خواهیم آموخت. به دلیل چاقی دور شکم و ترس از جراحی، برخی از افراد کانتورینگ موضعی بدن را برای برداشتن پوست و چربی اضافی بدن ترجیح می دهند. مجسمه سازی بدن معمولاً به صورت موضعی در قسمت هایی از بدن مانند اطراف پهلوها و شکم، کمر و غیره استفاده می شود. اگر دقت کرده باشید، برخی افراد با وجود رژیم غذایی مناسب و ورزش، چربی زیادی در اطراف پهلوها و شکم دارند که علاوه بر عوارض زیاد، استایل و اندام شما را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. چربی هایی که در قسمتی از بدن موضعی هستند به راحتی حذف نمی شوند، اما تنها راه حل، بدنسازی موضعی است. در این روش ناحیه دارای چربی اضافی به خوبی با ماساژور LPG ماساژ داده می شود تا جریان خون افزایش یابد و بافت چربی تجزیه و از بین برود. پیکرتراشی بدون جراحی عوارض طولانی مدتی دارد که مهمترین آنها عبارتند از; التهاب خون، حساسیت، چروک شدن قسمت‌های بدن، کشیدگی پوست و غیره. مطالعه مقاله عوارض جراحی لیپوماتیک توصیه می شود.
کنده کاری به روش های مختلفی انجام می شود که عبارتند از:
  • مجسمه سازی بدن با سونوگرافی
  • مجسمه سازی بدن با لیپوساکشن
  • مجسمه سازی بدن به روش لیپوماتیک
  • مجسمه سازی بدن به روش جت هوا

مجسمه سازی چه عوارضی دارد؟

۰ تا ۱۰۰ عارضه مجسمه سازی بدن

اگر این سوال برای شما ایجاد شده است مجسمه سازی چه عوارضی دارد؟? در این بخش به تفصیل به آن خواهیم پرداخت.
  • نتایج کانتورینگ بدن بدون جراحی
ادامه مطلب  مزایای اندولیفت برای لیفت و جوانسازی پوست

همانطور که گفته شد، کانتورینگ بدن بدون جراحی نیاز به یک سری دستگاه های پیشرفته برای برداشتن موضعی چربی و پوست اضافی بدن دارد. البته روش های انتخابی می تواند برای هر فردی عوارض مختلفی ایجاد کند.

  • عواقب شکل دهی بدن با جراحی به سه دسته تقسیم می شود
۱٫ عوارض جانبی موقت مجسمه سازی بدن: عوارض جانبی موقت به این معنی است که فرد دچار کبودی، التهاب، قرمزی، تورم، خونریزی و غیره می شود. بعد از عمل
۲٫ عوارض جراحی کانتورینگ بدن طولانی مدت: گاهی اوقات جراحی به اشتباه انجام می شود و در نتیجه عوارض طولانی مدتی بر جای می گذارد. این عوارض می تواند حدود ۶ تا ۸ ماه بیمار را همراهی کند. از عوارض طولانی مدت می توان به بی نظمی روی پوست بدن، آزاد شدن بیش از حد چربی از بدن و … اشاره کرد.
۳٫ عوارض خطرناک بدنسازی: عوارض خطرناک معمولاً به دلیل استفاده نادرست از تجهیزات پزشکی است. به عنوان مثال، خطرات بیهوشی و آلرژی بعد از جراحی کانتورینگ بدن از این دسته است.
  • نتایج نامطلوب مجسمه سازی بدن با لیزر
۱٫ احتمال بروز خطرات ناشی از واکنش های جانبی ناشی از استفاده از همان لیزر؛ سوختگی، قرمزی، التهاب، بی حسی، درد، عفونت و غیره وجود دارد.
۲٫ برخی افراد ادعا می کنند که درد ناشی از این جراحی ماه ها در ناحیه عمل شده باقی می ماند.
۳٫ برای از بین بردن سلولیت و ترک های پوستی خیلی موثر نیست.
خواندن مقاله لیفت بازو بدون جراحی توصیه می شود.
0 تا 100 عارضه مجسمه سازی
نتیجه
عوارض پیکرتراشی برای هر فردی متفاوت است. در این مقاله کاربران گرامی مجسمه سازی بدن چیست؟ و عوارض آن را معرفی کردیم. اصولاً پیکرتراشی درمان قطعی چاقی نیست و فقط چربی و پوست اضافی بدن را از بین می برد. افرادی که تحت تاثیر عوامل ژنتیکی هستند و چاقی همیشه همراهشان است می توانند با پیکرتراشی به وزن ایده آل خود برسند اما البته بعد از جراحی روند حجیم شدن را کنترل کنید تا بعد از جراحی دچار عوارض شدید نشوید.

حتما ببینید

blank

کدام بهتر است لیپوماتیک یا لیپوساکشن + مقایسه بین آن‌ ها

برای افرادی که اضافه وزن دارند و قصد جراحی برای کاهش چربی بدن خود را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *