لاغری سریع با دستگاه لاغری اوندا با ماندگاری بالا

بسیاری از زنان و مردانی که از چاقی و اضافه وزن رنج می‌برند، می‌خواهند از طریق رژیم غذایی یا دستگاه‌های مختلف کاهش وزن که وجود دارد، وزن خود را کاهش دهند. دستگاه لاغری اوندا که در این مطلب به شما ارائه می کنیم یکی از محصولاتی است که به همین منظور تولید شده و برای کاهش وزن استفاده می شود. ویژگی بارز این دستگاه این است که تاثیر بسزایی در کاهش چربی و رفع سلولیت خواهد داشت. با دستگاه لاغری اوندا با ماندگاری طولانی وزن خود را به سرعت کاهش دهید

دستگاه لاغری اوندا چیست و چه کاربردی دارد؟

دستگاه ONDA را می توان یکی از جدیدترین دستگاه های لاغری، کاهش وزن و سایزبندی دنیا دانست که به تازگی در بازار ظاهر شده است و افراد چاق می توانند بدون نیاز به عمل های موضعی و مختلف از آن برای کاهش وزن خود استفاده کنند. توانایی با دستگاه اوندا لاغر شوید زیرا روشی کاملا غیر تهاجمی را طی می کند و در این فرآیند با از بین بردن چربی های اضافی به کلاژن سازی همزمان کمک می کند.
این محصول ساخت شرکت دکا ایتالیا می باشد و به عنوان یکی از بهترین دستگاه های لاغری در سال ۲۰۲۱ شناخته می شود بنابراین اگر نگران افتادگی پوست بعد از استفاده از این دستگاه هستید به شما قول می دهیم که دستگاه لاغری اوندا می تواند تا حد زیادی از این مشکل جلوگیری کند و به سفت شدن پوست شما و جلوگیری از افتادگی آن کمک کند.

دستگاه لاغری ONDA چگونه کار می کند؟

دستگاه لاغری اوندا یکی از جدیدترین روش های کاهش وزن، دستگاهی است که به عنوان دستگاه کانتورینگ بدن شناخته می شود که می تواند چاقی را درمان کند، چربی های موضعی را کاهش دهد و سلولیت را با استفاده از امواج خنک از بین ببرد. همچنین همانطور که قبلا ذکر شد این دستگاه با خاصیت کلاژن سازی خود از افتادگی و افتادگی پوست جلوگیری می کند. ویژگی با دستگاه اوندا لاغر شوید این است که با تکیه بر انرژی مایکروویو می تواند به کاهش چربی و سلولیت کمک کند و همانطور که گفتیم باعث سفت شدن پوست در نواحی مختلف بدن شود.
همچنین لازم به ذکر است که این دستگاه بیشتر مناسب افرادی است که می خواهند به صورت موضعی در قسمت هایی از بدن خود لاغر شوند.ماده مورد استفاده این دستگاه به عمق غشای سلولی نفوذ می کند. بنابراین سلولیت و چربی زیر لایه اول پوست در مدت زمان کوتاهی از بین می رود. در یک نگاه کلی به کارایی این دستگاه، روند کاهش وزن را می توان در مراحل زیر خلاصه کرد.
چربی ها با روش متابولیسم لیپولیز از بین می روند.
ماده فوق به تحریک لوبول های چربی اطراف بافت همبند و از بین بردن سلولیت کمک می کند.
علاوه بر این مواد به کار رفته در این دستگاه باعث کوچک شدن رشته های کلاژن در درم و کمک به تولید کلاژن جدید و سفت و انعطاف پذیری پوست می شود.
با دستگاه اوندا لاغر شوید

Coolwaves چیست و چه کاربردی دارد؟

در بخش قبل به استفاده از امواج خنک برای کاهش وزن اشاره کردیم. این امواج در واقع جریان های الکترومغناطیسی با فرکانس بالا (۲٫۴۵ گیگاهرتز) هستند که می توانند به طور انتخابی بر سلول های چربی در نواحی مختلف بدن تأثیر بگذارند. ویژگی این عملکرد این است که می تواند لایه های چربی زیر پوست را بارها و بارها طی چندین جلسه درمانی از بین ببرد.
بنابراین اگر هدف شما از کاهش وزن کاهش وزن در تمام نقاط بدن نیست و چاقی موضعی دارید و می خواهید فقط قسمت های خاصی از بدن خود را هدف قرار دهید، دستگاه لاغری کانتور اوندا برای شما بسیار مناسب خواهد بود. مهمترین ویژگی و عملکرد دستگاه لاغری اوندا این به این دلیل است که برخلاف انرژی RF که بیشتر نزدیک به سطح پوست باقی می‌ماند، قابلیت موج سرد آن به امواج الکترومغناطیسی کمک می‌کند تا به هایپردرم، جایی که سلول‌های چربی در آن قرار دارند، برسند تا درمان به طور کامل انجام شود. اگر بخواهیم انرژی درمانی ساطع شده از این دستگاه را بررسی کنیم، باید گفت که ۸۰ درصد انرژی Coolwaves می‌تواند بر سلول‌های چربی تأثیر بگذارد و ۲۰ درصد باقیمانده توسط لایه‌های اپیدرمی و پوستی جذب می‌شود.

چه قطعاتی از دستگاه لاغری اوندا برای لاغری مناسب است؟

اگر چربی بدن شما عمدتاً در شکم، پهلوها، ران ها و باسن و همچنین پشت بازوها قرار دارد، باید بدانید که این چربی ها در برابر کاهش وزن مقاومت بیشتری دارند، اما این دستگاه به این شکل طراحی شده است. که استفاده از آن می تواند تاثیر عمیقی بر این قطعات داشته باشد. همچنین پردازش کنید کاهش وزن سریع با دستگاه اوندا به افرادی که به دنبال لاغری صورت هستند و دارای چربی در ناحیه گردن، چانه و کشاله ران هستند کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن از شر آن خلاص شوند.
علاوه بر این، نواحی مختلفی از بدن مانند پشت ران ها وجود دارد که احتمال تبدیل چربی به سلولیت در آن ها زیاد است. دستگاه اوندا یک انتخاب عالی برای از بین بردن سلولیت در این نواحی است. ممکن است پس از خواندن مقاله بالا این سوال برای شما پیش بیاید با دستگاه اوندا لاغر شوید چه مدت طول می کشد و آیا امکان بازگشت چربی در نواحی ضعیف وجود دارد؟
در پاسخ به این سوالات باید اضافه کرد که طول عمر هر روش کاهش وزن به سبک کاهش وزن فرد بستگی دارد. طبیعی است که پس از کاهش وزن با وسیله، رژیم غذایی خاص، جراحی و … لازم است از سبک زندگی قبلی خود فاصله گرفته و رژیم غذایی و ورزش مناسبی را در برنامه روزانه خود بگنجانید. به این ترتیب می توانید مطمئن باشید که چربی برنمی گردد.

کاهش وزن سریع با دستگاه اوندا

مزایای کاهش وزن سریع با دستگاه اوندا چیست؟

همانطور که می دانید برخی از دستگاه ها و روش هایی که برای کاهش وزن استفاده می شوند می توانند مزایا و معایبی داشته باشند. اما عملکرد دستگاه لاغری اوندا زیرا تاکنون هیچ ضرری برای آن ذکر نشده است، مگر اینکه پزشک مهارت استفاده از این دستگاه را نداشته باشد یا کلینیک فوق از دستگاه نامعتبر استفاده کند. اما از جمله مزایای استفاده از این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد.
  • به صورت موضعی قسمت های مختلف بدن را نازک می کند و باعث سفت شدن پوست و جلوگیری از افتادگی می شود.
  • جدیدترین دستگاه کاهش وزن مورد استفاده در جهان است
  • از یک روش غیر تهاجمی برای لاغری بدن و حذف چربی استفاده می کند
  • در روند کاهش وزن از امواج مایکروویو کنترل شده به نام Coolwave استفاده می کند
  • هنگام استفاده از دستگاه لاغری اوندا نیازی به برش یا بخیه نیست
  • امواج این دستگاه به لایه های عمقی چربی نفوذ کرده و آنها را تحت تاثیر قرار می دهد
  • به بافت های اطراف و سایر قسمت های بدن آسیب نمی رساند
  • دارای دو نوک هوشمند است که از هر کدام برای تقویت قسمت های خاصی از بدن استفاده می شود.
  • نیازی به چندین بار مراجعه نیست و نتایج پس از چند جلسه محدود قابل مشاهده است.
  • روند درمان بدون درد است و نیازی به دوره نقاهت نیست
  • دستگاه لاغری اوندا دارای تاییدیه FDA می باشد
  • از افتادگی و افتادگی پوست جلوگیری می کند
  • از تشکیل کلاژن در پوست حمایت می کند
  • این بهترین درمان سلولیت است.
ادامه مطلب  ۱۲ درمان خانگی سرماخوردگی کودکان

blank

قبل و بعد از استفاده از دستگاه کاهش وزن سریع اوندا چه باید کرد؟

هنگام مراجعه به کلینیک های تخصصی برای استفاده دستگاه لاغری اوندا مراجعه کنید، کارشناسان به شما می گویند که یک سری موارد وجود دارد که قبل و بعد از استفاده باید رعایت شود. در ادامه به این عناصر اشاره خواهیم کرد.
اقداماتی که باید قبل از Onda انجام شود:
  • ابتدا باید ناحیه مورد نظر را اصلاح کنید
  • ناحیه مورد درمان باید تمیز باشد و از کرم یا لوسیون استفاده نشده باشد.
  • اگر از داروی خاصی استفاده می کنید، حتما به پزشک خود اطلاع دهید.
  • مراقبت های بعدی شامل چه مواردی می شود:
  • تا یک هفته پس از درمان، نباید فعالیت بدنی شدید انجام دهید.
  • دارو را به درستی و دستورالعمل هایی که پزشک به شما می دهد استفاده کنید
  • برای از بین بردن بهتر چربی ها باید آب زیادی بنوشید
  • غذاهای چرب نخورید

آخرین کلمه
در خاتمه ذکر این نکته ضروری است که برای درمان با دستگاه لاغری سریع اوندا بهتر است با پزشک متخصص مشورت کنید تا با در نظر گرفتن چربی بدن شما تخمین بزند که چند جلسه برای درمان نیاز دارید. اما برای رسیدن به نتایج طولانی مدت حداقل ۴ جلسه کافی خواهد بود. نکته دیگر اینکه اگر قصد کاهش چربی های موضعی را دارید، باید هر ۴ هفته یکبار تحت درمان قرار بگیرید. اگر به درمان سلولیت نیاز دارید، کارشناسان توصیه می کنند هر ۳ تا ۴ هفته یک بار از شر سلولیت خلاص شوید.

حتما ببینید

blank

کدام بهتر است لیپوماتیک یا لیپوساکشن + مقایسه بین آن‌ ها

برای افرادی که اضافه وزن دارند و قصد جراحی برای کاهش چربی بدن خود را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *