جوانسازی پوست با دستگاه هایفوتراپی

بهترین دستگاه جوانسازی پوست کدام است؟

مولفه خاصی برای انتخاب بهترین دستگاه برای جوانسازی پوست وجود ندارد. راه های زیادی برای حفظ شادابی و سلامت پوست وجود دارد که اکثر آنها خانگی و سنتی هستند، اما برای جوانسازی و رفع چین و چروک باید از بهترین دستگاه جوانسازی پوست استفاده کرد تا به نتایج ایده آل برسید.

همه دستگاه های جوانسازی می توانند در نوع خود بهترین باشند. اگر دستگاهی انتخاب شده است که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد. آموزش اپراتور در دستگاه های جوانسازی و همچنین مهارت ها برای دستیابی به بهترین نتیجه بسیار مهم است.

پیری زودرس پوست در هر سنی ممکن است اتفاق بیفتد که می تواند اعتماد به نفس را از افراد سلب کند. معمولا اینها خانم هایی هستند که به شدت نگران پوست خود هستند و به دنبال راه هایی برای جوان سازی و شاداب نگه داشتن پوست خود هستند.

راه های زیادی برای حفظ شادابی و سلامت پوست وجود دارد که اکثر آنها خانگی و سنتی هستند. اما برای جوانسازی و ضد پیری باید از بهترین دستگاه جوانسازی پوست استفاده کرد تا به نتایج ایده آل رسید. در غیر این صورت هیچ روش خانگی و سنتی نمی تواند تاثیر روش های بالینی را داشته باشد.

البته نمی توان گفت کدام روش بالینی بهترین است. زیرا هر پوستی به روش خاصی نیاز دارد و پزشک با توجه به نوع پوست بیمار بهترین روش را تجویز می کند. بنابراین هرگز روش های بالینی تصادفی را انتخاب نکنید و حتما در این زمینه با پزشک خود مشورت کنید.

لازم به ذکر است که برای انتخاب روش مناسب بهتر است از پوست خود نمونه برداری کنید تا پزشک به راحتی موثرترین روش جوانسازی را انتخاب کند. اقدامات بالینی که بر اساس استانداردهای نوین پزشکی انجام می شود،

تاثیر زیادی در جوانسازی پوست دارد و جایگزین مناسبی برای روش های قدیمی و خانگی است.

جوانسازی پوست صورت با دستگاه آر اف فرکشنال

با افزایش سن، به دلیل کاهش روند تولید کلاژن، پیری پوست به تدریج آویزان، کاهش حجم و چین و چروک می شود. خوشبختانه امروزه راه هایی برای معکوس کردن سرعت تولید کلاژن وجود دارد،

مانند تحریک سلول های پوست به روش های مختلف. این روش ها شامل لیزر، انواع کرم ها و محصولات ضد چروک، دستگاه های لیفت و رفع چین و چروک، انواع عملیات و تزریق چربی، تزریق فیلر و بوتاکس می باشد.

چین و چروک های صورت معمولا بیشتر روی پوست اطراف چشم ظاهر می شوند، زیرا پوست این ناحیه بسیار ظریف، نازک و حساس و مستعد چین و چروک است. بدیهی است که این بسیار ناامید کننده است، بنابراین بسیاری از مردم سعی می کنند آن را برطرف کنند یا از آن جلوگیری کنند.

ادامه مطلب  بهترین ترازوی وزن کشی ایرانی [10+ مدل باکیفیت و پرفروش]

استفاده از کرم های ضد چروک زمان بر است و اکثرا تاثیر کمی دارد و جراحی برای بسیاری از افراد به دلیل عوارض شدید بعد از عمل گزینه مناسبی نیست.

بهترین دستگاه جوانسازی پوست

جوانسازی پوست به روش کلینیکال

روش بالینی روشی است که در آن پزشک با کمک تجهیزات مدرن مانند لیزر، امواج رادیویی، تزریق ژل و غیره، بافت های پوست را جوانسازی می کند. این اقدامات باید با بهترین دستگاه برای جوانسازی پوست انجام شود تا نتایج مثبتی به جا بگذارد.

در غیر این صورت ممکن است پوست آسیب جبران ناپذیری ببیند. برای یافتن بهترین روش ها برای جوانسازی پوست باید با پزشک خود مشورت کنید تا مناسب ترین روش را برای شما تجویز کند.

جوانسازی پوست به روش کلینیکال

برخی افراد فکر می کنند همه روش ها برایشان مناسب است و نیازی به تجویز پزشک و نمونه پوست ندارند. اما این تصور کاملا اشتباه است و هر دستگاه برای یک نوع پوست مناسب است و باید طبق دستور پزشک ساخته شود.

همانطور که گفتیم، همه روش های بالینی زمانی بهترین هستند که بر اساس نوع پوست انتخاب شوند. بنابراین، یک دستگاه خاص را نمی توان بهترین نامید. شاید یک دستگاه برای برخی افراد بهترین کار را داشته باشد و بالعکس.

ممکن است بدترین نتایج برای برخی وجود داشته باشد. بنابراین پزشک با توجه به نوع پوست و میزان خشکی پوست، مناسب ترین دستگاه را انتخاب می کند.

جوانسازی پوست با دستگاه هایفوتراپی

هایفو یکی از دستگاه هایی است که به طور گسترده در جوانسازی پوست استفاده می شود. این دستگاه با امواج رادیویی متمرکز و با شدت بسیار بالا کار می کند. این امواج مشابه امواج اولتراسوند هستند،

با این تفاوت که کمی تمرکز بیشتری دارند و به تحریک پوست برای تولید کلاژن کمک می کنند. در این روش بیمار صاف می ایستد و بیهوش نمی شود. بنابراین هیپنوتراپی روشی غیر تهاجمی است و در اسرع وقت انجام می شود.

جوانسازی پوست با دستگاه هایفوتراپی

بسیاری از افراد هایفو را بهترین وسیله برای جوانسازی پوست می دانند و شواهد محکمی برای این ادعا دارند. بنابراین غیرتهاجمی بودن این دستگاه برای او مزیت بزرگی محسوب می شود. از دیگر مزایای این دستگاه می توان به عدم برش پوست اشاره کرد که نیازی به بخیه ندارد و بیمار در حین جراحی احساس درد نخواهد کرد.

ادامه مطلب  بهترین دستگاه تست قند خون (30+ مدل پرفروش)

هیپنوتیزم درمانی معمولا برای بهبود وضعیت خط چانه، رفع چین و چروک، کاهش افتادگی چانه و اصلاح طرح نامناسب لبخند استفاده می شود. معمولا ۱ تا ۳ جلسه درمان پوست با این روش تجویز می شود.

جوانسازی پوست با دستگاه کربوکسی

دستگاه کربوکسی یکی از موثرترین دستگاه ها برای جوانسازی پوست است و با گاز دی اکسید کربن کار می کند. این روش یکی از شاخه های مزوتراپی است و برای درمان سیاهی دور چشم، کاهش چین و چروک، کاهش سلولیت و چربی های موضعی، بهبود افتادگی و افتادگی پوست استفاده می شود.

کربوکسی تراپی یکی از مطمئن ترین روش های جوانسازی پوست است. زیرا سال هاست که هیچ عارضه ای از خود به جای نگذاشته و یکی از روش های کم تهاجمی به حساب می آید.

جوانسازی پوست با دستگاه کربوکسی

برای حصول نتایج موثر لازم است کربوکسی تراپی در ۷ تا ۱۰ جلسه انجام شود و این تعداد جلسه توسط پزشک تعیین می شود. پزشک با استفاده از دستگاه کربوکسی، گاز دی اکسید کربن را به سلول های زیر پوست تزریق می کند و سلول های مرده را خارج می کند تا مکانیسم های جبرانی پوست برای تولید کلاژن را تحریک کند.

این باعث افزایش جریان خون در پوست و جایگزینی چربی اضافی با سلول های جدید می شود. برخی افراد کربوکسی را یکی از بهترین دستگاه های جوانسازی پوست می دانند.

جوانسازی پوست صورت با دستگاه اندولیفت

جوانسازی صورت اندولیفت یکی از روش های درمانی کم تهاجمی است و بسیاری آن را موثرترین روش می دانند. در این روش، پزشک با تابش پرتوهای لیزر به بافت پوست، ویژگی های صورت را بالا می برد. این امر منجر به کشیدگی چین و چروک روی صورت و ناپدید شدن کامل آن می شود.

لیفت صورت با لیزر بسیار ایمن است و برخلاف تصور بسیاری از افراد، اشعه لیزر هرگز بیش از ۲۰۰ تا ۳۰۰ میکرون (ضخامت مو) به زیر پوست نفوذ نمی کند. این باعث تجزیه بافت پوست شده و آن را برای لیفتینگ آماده می کند.

جوانسازی پوست صورت با دستگاه اندولیفت

بسیاری از افراد اندولیفت را بهترین وسیله برای جوانسازی پوست می دانند. اما همانطور که گفتیم، همه دستگاه‌ها تنها زمانی بهترین هستند که بر اساس نوع پوست انتخاب شوند و نتایج موثری از خود به جای بگذارند.

ادامه مطلب  توزیع انبوه ۵ محصول جدید مونوکر

روش اندولیفت یکی از روش های مقرون به صرفه است و تنها به ۱ جلسه درمانی نیاز دارد. از مزایای این روش می توان به رفع افتادگی پوست، افزایش تولید کلاژن، دقت بسیار بالا و بهبود در مدت زمان کوتاه اشاره کرد.

جوانسازی پوست صورت با دستگاه (لیزر) فرکشنال CO2

لیزر CO2 فراکشنال همانطور که از نامش پیداست با دی اکسید کربن کار می کند و با تابش پرتو لیزر به بافت پوست خطوط و چین و چروک ها را از بین می برد. این دستگاه تمامی لکه ها و لک های ناشی از نور خورشید روی پوست را از بین می برد. کاهش این ضایعات پوستی باعث تمیزی و شادابی پوست می شود.

لیزر فرکشنال معمولاً زمانی استفاده می شود که پوست بیمار بسیار افتاده باشد و با روش های بالینی دیگر قابل درمان نباشد. این لیزر همچنین می تواند جای زخم های ناشی از آکنه و جوش های صورت را از بین ببرد.

جوانسازی پوست صورت با دستگاه (لیزر) فرکشنال CO2

فراکشنال را می توان بهترین دستگاه برای جوانسازی پوست و رفع ضایعات پوستی دانست. روش فراکشنال به دو روش مختلف انجام می شود که اکثر پزشکان روش بدون لایه برداری را توصیه می کنند.

زیرا با روش لایه برداری ممکن است دوره نقاهت بیمار کمی بیشتر طول بکشد. البته هیچ یک از این روش ها عوارض جانبی زیادی ندارند و در صورت انجام توسط پزشکان مجرب حتی بدون عارضه می باشند. کلینیک کاخ سفید با داشتن پزشکان مجرب تمامی اقدامات را با کمترین عارضه ممکن انجام می دهد.

جوانسازی پوست صورت با دستگاه آر اف فرکشنال

دستگاه فرکانس رادیویی کسری یکی از روش های کم تهاجمی است و با امواج رادیویی ایمن کار می کند. این امواج به لایه پوست نفوذ کرده و به تحریک و تولید کلاژن کمک می کنند. این امواج همچنین فیبروپلازی بدن را فعال می کنند و به تولید و تنظیم کلاژن بیشتر کمک می کنند.

جوانسازی پوست صورت با دستگاه آر اف فرکشنال

استفاده از این دستگاه می توان برای بهبود منافذ پوست، رفع جای زخم، سفت شدن بافت های پوست و تنظیم کلاژن استفاده کرد. از مزایای این دستگاه می توان به درمان آکنه کیستیک، بهبود ترک های پوستی، رفع چین و چروک و کاهش ضایعات پوستی اشاره کرد.

 

حتما ببینید

اتو مو باراباس نانو

اتو مو چه مارکی خوبه ؟ (معرفی ۳۰+ مدل پرفروش)

اتومو ابزار مهمی برای زیباتر کردن موهای شماست، زیرا می توانید موهای خود را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *