توزیع انبوه ۵ محصول جدید مونوکر

توزیع انبوه ۵ محصول جدید مونوکر

بیست و نهمین نمایشگاه زیبایی و تندرستی روز گذشته به پایان رسید و این درحالی است که مخاطبان امسال این نمایشگاه شاهد رویدادهای مختلف بسیاری از جمله رونمایی از محصولات جدید و همکاری متخصصان و برندها در تولید این محصولات بودند. شرکت «مونوکر» از جمله برندهایی بود که امسال توسط خانم «سمیرا محمدلو»، مدرس و متخصص احیا و سلامت مو و کار با مواد، به همراه تیم شیمیست مونوکر اینگریدنت ۵ محصول رو نمایی شده ، ارائه و به تولید رساندند.

توزیع انبوه ۵ محصول جدید مونوکر

سمیرا محمدلو در مصاحبه خود در رابطه با محصولات رونمایی شده توضیح داد که چهار شامپو و یک نرم کننده محصولاتی هستند که با آخرین تکنولوژی روز دنیا تولید رونمایی شدند. او در رابطه با این محصولات ضمن اشاره به نوع ترکیبات آن‌ها از تولید و پخش عمومی محصولات اطلاع داد و گفت طی ۱۰ روز آینده این محصول قرار است در سطح انبوه در اختیار مصرف‌کنندگان و علاقه‌مندان به حوزه زیبایی و مو قرار گیرد.

توزیع انبوه ۵ محصول جدید مونوکر

این کارآفرین در رابطه با همکاری خود با برند مونوکر ضمن ابراز رضایت خود از شکل‌گیری این نوع همکاری‌ها افزود که طی ۶ ماه همکاری خود با این برند، در کنار تدریس در دانشگاه پیام نور و ارائه سمینارهای مرتبط در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، برگزاری دوره¬های تخصصی در این مجموعه و نیز برنامه‌هایی برای گسترش فعالیت‌هایشان در نظر گرفته شده است که علاوه بر کارآفرینی و اشتغال‌زایی برای بانوان، منجر به بروز تحولاتی در این عرصه خواهد شد.

توزیع انبوه ۵ محصول جدید مونوکر

وی در پایان ضمن مورد خطاب قرار دادن افرادی که علاقه‌مند به حضور در این عرضه هستند از شرایط و بستر رشد این صنعت ابراز امیدواری کرد و افزود که با داشتن انگیزه کافی و پشتکار می‌توان در این مسیر به موفقیت رسید.

ادامه مطلب  استفاده از ماساژور گردن و شانه برای رفع آرتروز

حتما ببینید

دستگاه تست قندخون آوان مدل AGM01

بهترین دستگاه تست قند خون (۳۰+ مدل پرفروش)

پایش سطح قند خون برای افراد دیابتی موضوع بسیار مهمی است و افراد به راحتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *