​ساعت اسکمی در سال ۲۰۱۰ در سرزمین اصلی چین تاسیس شد

​ساعت اسکمی در سال ۲۰۱۰ در سرزمین اصلی چین تاسیس شد

ساعت اسکمی در سال ۲۰۱۰ در سرزمین اصلی چین تاسیس شد. اما در واقع کارخانه ما از سال ۲۰۰۵ شروع به ساخت محصولات ساعت کرده بود و در سال ۲۰۰۹ نیز نام «اسکمی» (به انگلیسی: SKMEI) را برای برندسازی در سطح جهانی انتخاب کردیم. کارخانه اصلی ما در شهر گوانژو، چین در مساحتی به متراژ ۸۰۰۰ متر مربع با در اختیار داشتن ۲۰۰ کارمند در حال تولید و عرضه ساعت به صورت تخصصی به نقاط مختلف جهان است. بخش فروش سازمانی (BTB) ما با بیش از ۵۰ مسئول فروش فعالیت می‌کنند. برند ما، اسکمی، در حال حاضر در بیش از ۱۶۰ کشور، از جمله ایران، ثبت شده است و ماهیانه بیش از ۱ میلیون ساعت را در جهان به فروش می‌رسانیم. در حال حاضر محصولات ما با بالاترین کیفیت و پایین‌ترین هزینه به دست مصرف‌کنندهٔ نهایی می‌رسد.

اسکمی مدل‌های متنوعی از ساعت‌ها را تولید می‌کند

ما بیش از ۳۰۰۰ مدل ساعت تولید کرده‌ایم. کلکسیونی از بهترین مدل‌های موجود ساعت در جهان. محصولات ما شامل طیف وسیعی از ساعت‌ها می‌شود: ساعت‌های کلاسیک مردانه و زنانه، بچه‌گانه، اتوماتیک، دیجیتال و اخیرا ساعت‌های هوشمند.

دقت، کیفیت، نوآوری

ما قبل از خروج ساعت‌ها از کارخانه، انواع آزمایشات کنترل کیفیت را برروی آن‌ها انجام می‌دهیم تا از کارکرد صحیح محصولاتمان که به دست مصرف‌کنندهٔ نهایی می‌رسد مطمئن باشیم.

این آزمایشات شامل آزمایش کنترل کیفیت ضد آب بود ساعت‌ها برای تک‌تک محصولاتمان می‌باشد. ما تمام ساعت‌هایی که از کارخانه‌مان در چین خارج می‌شود را توسط پیشرفته‌ترین تجهیزات تست ضدآب بررسی می‌کنیم.

خدمات پس از فروش فروشگاه مرکزی اسکمی

blank

ما بعد از خرید هم با شما هستیم. تمام محصولات ما، با ضمانت ۱ ساله موتور عرضه می‌شود. همچنین تا ۷ روز پس خرید، می‌توانید ساعت خود را تعویض یا حتی مرجوع کنید.

ادامه مطلب  مقایسه جک a2 با سایر برند های مشابه

درباره اسکمی ایران

​​اسکمی تعهد دارد که محصولاتش را با کیفیت بالا، خدمات پس فروش قوی و قیمت مناسب عرضه کند. از این رو ما در حال فراهم آوردن شرایطی هستیم که مشتری‌های محلی از نقاط مختلف جهان بتوانند با پایین‌ترین قیمت و بالاترین سرعت، امکان خرید محصولات ما را بدون واسطه داشته باشند.

در سال ۲۰۲۱ نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش اسکمی را در ایران به عهدهٔ اسکمی ایران در دسترس شما ایرانیان عزیز قرار گرفت که بتوانید خرید خود را بدون واسطه انجام دهید. ما این اطمینان را به شما عزیزان می‌دهیم که پس از خرید هم همراه شما باشیم و خدمات پس فروشی را ارائه دهیم که در شأن شما باشد.

منبع: https://www.banimode.com/

حتما ببینید

ایده های تزیین هدیه شب یلدا برای داماد

ایده های تزیین هدیه شب یلدا برای داماد

تزیین هدیه‌ شب یلدا برای داماد باید به چه صورت باشد؟ چگونه می‌توان هدیه‌ای برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *