مقایسه جک a2 با سایر برند های مشابه

مقایسه جک a2 با سایر برند های مشابه

یکی از انواع مدل های تولید شده از برند چرخ خیاطی جک، چرخ خیاطی جک a2 است. این محصول نکات مثبت و منفی بسیاری دارد و چرخی است که تکنولوژی بالایی دارد. با بررسی ویژگی های این محصول می توان در مقایسه با سایر انواع چرخ خیاطی ها در نهایت تصمیم گرفت که خرید این چرخ مفید است یا خیر.

مقایسه چرخ خیاطی a2 جک با برندهای دیگر

برای مقایسه چرخ خیاطی جک a2 و چرخ سردوز کاچیران مدل Newlife 1155 توانایی دوخت سر دوز و جادکمه دوزی دارد. باید گفت چرخ جک تکنولوژی بسیار بالایی نسبت به کاچیران دارد. از نظر امکانات نیز، نسبت به چرخ هم تراز خود از برند کاچیران مجهز تر است.

در مقایسه جک با جانتک نیز باید گفت که جانتک محصول مشترکی از شرکت ژانومه و نگین جامه است. این چرخ مجهز به نخ کن اتوماتیک است و بسیاری امکانات دیگر را با هم در خود گنجانده است که عامل برتری این محصول نسبت به جک خواهد شد. کیفیت ساخت جانتک بیشتر از جک است. اما، به لحاظ قیمت، چرخ خیاطی جک a2قیمت مناسب تری نسبت به جانتک هم تراز خود دارد.

چرخ خیاطی جک a2

این محصول مجهز به سیستم نخ قطع کن خودکار بوده و قابلیت تنظیم موقعیت سوزن را دارد. این چرخ سرعت دوخت را تنظیم می کند و دوخت تک بخیه نیز دارد. چرخ جک a2 در مصرف برق صرفه جویی می کند و دارای استاندار CE اروپا است. می توانید انواع پیراهن کتان، شلوار کتان، شلوار پارچه ای، لباس زیر، لباس بچه گانه و شلوار جین را بدوزید.

ادامه مطلب  آنچه باید درباره آزمایشات دوران بارداری بدانید

چرخ خیاطی کاچیران

چرخ خیاطی کاچیران قابلیت دوخت به شکل سردوز، پس دوز، دکمه و جا دکمه، پارچه های نازک و ضخیم را دارد. محصولی ایرانی است. در عین اینکه بسیار خوب و با کیفیت است، در مقایسه با برند جک حرف کمتری برای گفتن دارد.

مقایسه چرخ خیاطی جک a2 با تولیدات خود جک

برند شناخته شده چینی جک در صنعت دوخت و دوز و تولید انواع چرخ خیاطی، اتوهای صنعتی و سایر محصولات وابسته سابقه طولانی دارد. محصولات این برند در دسته چرخ خیاطی به صورت چرخ خیاطی جک a2، a4، a5، f4 و f10 و… تولید شده اند. هر کدام از این مدل ها کاربرد منحصر به فردی دارند که سعی می کنیم آن ها را بررسی کنیم.

سری f

سری f چرخ خیاطی های جک، قدیمی تر از سری a هستند. اما، توجه کنید که همه این مدل ها راسته دوز هستند. چرخ راسته دوز بخش مهمی از دوخت صنعتی را برعهده دارد. این محصول که به زیبایی و تمیزی نهایی دوخت لباس کمک می کند، پرکاربردترین نوع چرخ خیاطی است. موتور سری f چرخ خیاطی جک به صورت دینام سرخود بوده و نسبت به سری های قبل از خود در برابر نوسان برق مقاوم است. سری f چرخ های جک تا ۷۱ درصد برق کمتری مصرف کرده و سر و صدای کمتری حین کار کردن ایجاد می کند. چرخ خیاطی های سری f شامل f10، f8 و f4 است که همانطور که پیش تر اشاره شد، همگی دینام سرخود هستند.

سری a

اولین سری از مجموعه a، چرخ خیاطی جک a2است که نسبت به a4 و a5 از تکنولوژی قدیمی تری برخوردار است. اما، چرخ خیاطی a2 به لحاظ تکنیک تمام ویژگی های سری f را دارد. تنها تفاوت آن با سری f در سیستم قطع خودکار نخ است. این سیستم که در سری a2 وجود دارد، روند دوخت و دوز را تسریع می کند. این خود یک مزیت ارزشمند سری a2 است. نقاط مشترک چرخ خیاطی سری a2 و f به شرح زیر است.

  • سر دوز است
  • بدون صدا کار می کند
  • مصرف کم برق
  • مقاوم در برابر نوسان برق
  • مجهز به صفحه نمایشگر دیجیتال
ادامه مطلب  کرنوگراف ساعت چیست و چه کاربردی دارد؟

اگرچه سری a2 قدیمی تر از سایر انواع چرخ های سری a است. اما، به خاطر تکنیک سرنخ زن اتومات هنوز محبوبیت بالایی دارد. این قابلیت سرعت خیاطی را به ویژه در تولیدات صنعتی افزایش می دهد. یعنی مدت زمانی که برای هر کار باید قیچی را بردارید و نخ را قطع کنید ذخیره می شود. در عوض روی تعداد لباس بیشتری می توانید کار کنید. از این سری به بعد، چرخ خیاطی های جک سری a، کامپیوتری شدند. این چرخ ها شامل A2s، A3، A4، A5، A6 هستند. در این میان تولید دو سری A2s، A3 متوقف شد و تنها سری های باقیمانده کامپیوتری شامل A4، A5، A6 ها هستند.

نتیجه گیری

چرخ سر دوز برند چینی جک مدل های مختلفی دارد که هر کدام در دو سری a و f دسته بندی می شوند. چرخ خیاطی جک a2نسبت به مدل های دیگر سری a، مدل قدیمی تری دارد. نسبت به سری f این برند، نقاط مشترک زیادی دارد. اما، نسبت به سری f پیشرفته تر است. چرخ خیاطی a2 نسبت به برند جانتک که زیرمجموعه ای از ژانومه است امکانات کمتری دارد.

حتما ببینید

اصولی ترین نکات و روش های تربیت کودک و نقش پدر و مادر در موفقیت فرزندانشان

اصولی ترین نکات و روش های تربیت کودک و نقش پدر و مادر در موفقیت فرزندانشان

  تربیت کودکان یکی از مسائل اساسی و مهم در زندگی هر پدر و مادری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *