حمل اثاثیه در اصفهان + روش محاسبه هزینه باربری

حمل اثاثیه در اصفهان + روش محاسبه هزینه باربری

هزینه های حمل اثاثیه منزل در اصفهان فرق می کند ولی یک چهارچوب کلی دارد و آن تعرفه است. تعرفه حمل اثاثیه بر اساس کارگر، مسافت و ساعت باربری تعیین می شود. باور می کنید طبقات ساختمان هم از عوامل تعیین کننده هزینه جابه جایی وسایل به شمار می رود؟

 

ممکن است یک ساختمان ۳ طبقه بدون آسانسور باشد. یا اینکه ساختمان آسانسور داشته باشد ولی کوچک باشد و جای همه لوازم را نداشته باشد؟ آن وقت هزینه ها چگونه محاسبه می شود؟ برای رفع این مشکل، یک راه حل وجود دارد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

 

محاسبه هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

نرخ اثاث کشی در اصفهان فقط به دستمزد کارگر نیست. هزینه های دیگری مانند ماشین باربری و ساعت استفاده از ماشین مثلا خاور وجود دارد. به عنوان نمونه اگر اسباب کشی با خاور به مدت ۳ ساعت باشد، قیمت آن ثابت است. بعد از ۳ ساعت با اضافه شدن ساعت کاری، بسته به نوع ماشین اجرت به صورت ساعتی جداگانه و مازاد محاسبه می شود.

 

فرض کنید هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان با خاور مسقف برابر با ۴۰۰ هزار در سه ساعت باشد. اگر حمل اثاثیه بیش از ۳ ساعت طول کشید، به ازای هر ۱ ساعت، یک قیمت مثلا ۱۰۰ هزار تومان به آن افزوده می شود. در ضمن، حمل وسایل برای هر طبقه ساختمان، تعرفه خود را دارد. دستمزدهای کارگر را هم باید در نظر بگیرد. بنابراین، هزینه حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان با فرمول زیر محاسبه می شود:

 

هزینه  مازاد ماشین بر اساس نوع (خاور، وانت، غیره) + قیمت برای هر طبقه ساختمان + تعرفه ثابت ۳ ساعتی + دستمزد کارگر

ادامه مطلب  روانپزشک در منزل: محیط زندگی خود را برای آرامش روحی بهبود دهیم

 

پس برای جابه جایی  وسایل باید به نوع ماشین، طبقه، تعرفه های ثابت و  دستمزد کارگر در صورت نیاز توجه کرد.

 

در ضمن، توجه داشته باشید که این عدد بیشتر برای مثال است. در بازار برای استعلام قیمت باید با باربری های مطمئن  تماس بگیرید.

 

عوامل موثر روی نرخ کرایه حمل اثاثیه منزل در اصفهان

همانطور که گفتیم ۴ عامل هستند که روی حمل اثاثیه در اصفهان تاثیرگذار هستند. البته هر باربری با باربری دیگر فرق می کند. قیمت ها رقابتی است و برای همین نمی توان هزینه ثابتی در نظر گرفت. وقتی می خواهید هزینه های جابه جایی وسایل خود را کاهش دهید باید عوامل تاثیر گذار روی نرخ کرایه را در نظر بگیرید.

 

  1. هزینه کارگر حمل اثاثیه در اصفهان

برخی از باربری ها، به دلیل حجم بار کم یا دلایل دیگر، کارگر ندارند و هزینه های کرایه بالتبع باید پایین بیاید. گذشته از این،  چه بخواهید چه نخواهید، یک سری وسایل سنگین در بار وجود دارند. مثلا وزن یخچال های ساید بای ساید به ۱۱۱۰ کیلو هم می رسد. اینجاست که تک نفری نمی توان آن را جابه جا کرد. به ازای هر وسیله سنگین و هر طبقه،  کرایه فرق می کند. 

 

یا مثلا، بعضی وسایل قدیمی و لاکچری سنگین در بار وجود دارد که ارزش بار را بیشتر می کند. در ضمن، بسته ها و کارتُن های حاوی مواد شکننده مثل ظرف یا لوسترهای قیمتی هستند که به تنهایی نمی توان آنها را جابه جا کرد. نرخ های این چنینی به این شکل می شود که به ازای مثلا هر ۱۰۰ کیلوگرم، کرایه حمل اثاثیه در اصفهان تا نرخ خاصی بالا می رود؛ به ویژه اگر طبقه به آن اضافه شود. 

ادامه مطلب  گفت‌وگو با آقای مهندس محمد مسعودی، معاون بازرگانی شرکت صنام

 

  1. تعداد طبقات ساختمان

اثاث خانه هم سنگین هستند و هم نیاز به دقت زیادی در حمل و نقل دارند. برای طبقه اول به بعد، با توافق طرفین، به ازای هر طبقه هزینه ای به کرایه کل اضافه می شود. نرخ حمل اثاثیه برای طبقات مثل تعرفه های ساعتی است. اگر کار بیش از ۳ ساعت طول بکشد، به ازای هر ساعت قیمت حمل اثاثیه به شکل مازاد محاسبه می شود. 

 

مسئله دیگر، شرایط مسیر باربری است. برخی مسیرها سر راست هستند و راننده راحت تر به مقصد می رسد. ولی بعد مسیرها از کوچه های شلوغ و تنگ است. در این حالت، هزینه باربری ممکن است بیشتر شود، به هر حال هزینه های استهلاک کارگر، راننده و ماشین را هم تا حدی رعایت کرد. 

 

  1. نوع ماشین

معمولا برای حمل اثاثیه از کامیون یا خاورهای مسقف استفاده می شود. برای هر ماشین، هزینه حمل اثاثیه منزل در اصفهان فرق می کند. به عنوان مثال اگر ماشین وانت پیکان یا نیسان باشد، اصولا هزینه شما کمتر خواهد شد، زیرا هم بار شما سبک تر می شود و ماشین می تواند تند تر حرکت کند. 

 

  1. نرخ بیمه باربری

بسته هایی که به مقصد می رسانید، توسط شرکت باربری بیمه می شود. فرضا به ازای هر ۱ میلیون تومان ارزش بار، هزینه بیمه محاسبه می شود که عدد ناچیزی در می آید. معمولا شرکت های باربری این مورد را هنگام ارسال بار در نظر می گیرند و کاری کاملا روی عرف و قانون است. از این رو خیالتان برای اسباب کشی وسایل به ویژه دم عید، راحت است. 

ادامه مطلب  قرارداد پرکیس پزشکان چیست و چگونه تنظیم می شود؟

 

تعرفه حمل اثاثیه در اصفهان

همانطور که گفتیم، نرخ کرایه های باربری بر اساس مسافت، نوع ماشین، کارگر و مدت زمان طول حمل و نقل فرق می کند. اگر مسافت های شما کمتر از ۳ ساعت و درون شهری باشد، قیمت اثاث کشی بین شهری شما کمتر خواهد شد. بیش از ۳ ساعت باید انتظار داشته باشید که هزینه مازاد به نرخ کرایه اضافه شود. پیشنهاد می شود برای بارهای سنگین، کارگر هم بگیرید. 

 

برای حمل اثاث به کجا مراجعه کنیم؟

 

در اصفهان شرکت های معتبر باربری زیادی هستند که شما می توانید استعلام آنها را بگیرید. معمولا این شرکت ها دارای شماره ثبتی هستند و مکان ثابتی دارند. شرکت حمل و نقل مطمئن بار اصفهان از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ مدیران صنعت زاینده رود به شماره ثبتی ۲۷۷۵۶ است. این مجموعه علاوه بر حمل و نقل وسایل منزل، در بخش کلان به صورت حمل و نقل با تریلی به صورت جاده ای و بین شهری هم فعالیت دارد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۳۳۸۹۲۴۳۸ تماس بگیرید. 

 

چرا حمل و نقل را به کرخه ترابر بسپاریم؟

 

این مجموعه با بیش از ۱۵ سال سابقه در حوزه جابه جایی انواع کالا با ماشین های سنگین و نیمه سنگین به صورت بیرون و درون شهری، آماده ارائه انواع خدمات باربری است. مزیت استفاده از خدمات ما مزایای زیر را به دنبال دارد:

  • تنوع انواع ماشین (خاور، هیوندا، کامیون و کامیونت، کمپرسی، ده چرخ و غیره)
  • ارائه مشاوره رایگان
  • قیمت های مناسب
  • اعلام سراسری بار
  • آرامش خاطر ذهنی

مطمئن بار اعتماد شما، بر دوش ماست.

 

حتما ببینید

اصولی ترین نکات و روش های تربیت کودک و نقش پدر و مادر در موفقیت فرزندانشان

اصولی ترین نکات و روش های تربیت کودک و نقش پدر و مادر در موفقیت فرزندانشان

  تربیت کودکان یکی از مسائل اساسی و مهم در زندگی هر پدر و مادری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *