نقش ویتامین C در سلامت پوست و موها

تأثیر مصرف زینک پلاس در تقویت مو

مکمل زینک پلاس یکی از پرکاربردترین و بهترین محصولات مخصوص پوست و مو است که به صورت کپسول، قرص و شربت تولید می شود. این مکمل برای تمامی نوجوانان و بزرگسالان قابل استفاده است.

از آنجایی که هر فردی در طول زندگی خود ممکن است به مشکلات پوست، مو، ناخن دچار شود، برای رفع سریع این مشکلات و جلوگیری از ایجاد آنها، مکمل های تغذیه ای زینک پلاس، برای تقویت مو و جوانسازی پوست، یکی از بهترین گزینه ها به شمار می روند. زیرا بسیاری از این مشکلات به دلیل ضعف بدن و عدم برخورداری از تغذیه سالم ایجاد می شوند.

از این رو شرکت های دارویی با تولید انواع مکمل های زینک بهترین راه درمان این مشکلات را در اختیار افراد قرار داده اند. برای آشنایی با انواع مکمل های زینک پلاس و فواید آنها با ما همراه باشید.

تأثیر مصرف زینک پلاس در تقویت مو

مکمل زینک پلاس چیست؟

آیا تا به حال دچار ریزش مو، خشکی پوست، آکنه، شکستگی ناخن ها و غیره شده اید؟ بدون شک در زمان بروز این مشکلات به دنبال سریع ترین و بهترین درمان می گردید. اگر به دنبال یک راه حل فوری و تاثیرگذار در درمان مشکلات مو و پوست خود هستید، مصرف مکمل های کمک تغذیه ای مانند زینک پلاس کمک بسیاری به شما می کند.

زینک پلاس همانطور که از نام آن مشخص است، حاوی ماده معدنی بسیار مفید و مورد نیاز پوست و مو به نام زینک یا روی است. در محتویات این مکمل علاوه بر زینک، ویتامین های گروه B و ویتامین C نیز به کار می رود. مکمل زینک پلاس دارای برندهای ایرانی و خارجی متنوعی است که با دوزهای متفاوت در بازار دارویی به فروش می رسد.

از این رو تمامی افراد بزرگسال و نوجوان قادر هستند بر اساس نیاز بدن خود به زینک و سایر ریزمغذی ها، دوز مناسب این مکمل را انتخاب کنند. زینک پلاس برای زیبایی و حفظ سلامت موها، پوست و ناخن ها گزینه منحصر به فردی است. زیرا کمبود زینک و ویتامین های گروه B در بدن را جبران می کند و مانع از ریزش موها می شود. همچنین با مصرف این مکمل سیستم ایمنی بدن نیز ارتقا پیدا می کند.

ادامه مطلب  جراحی های زیبایی زنان با متخصص جراحی زنان

فواید زینک موجود در مکمل زینک پلاس برای بدن

زینک یکی از مفیدترین مواد معدنی مورد نیاز بدن است که بسیاری از واکنش های آنزیمی به آن بستگی دارد. در واقع این ماده به راحتی از طریق مصرف مواد غذایی در بدن تامین می شود. اما در مواقعی که افراد رژیم غذایی مناسبی نداشته باشند، به احتمال زیاد به کمبود زینک یا روی دچار خواهند شد.

یکی از بهترین راه ها برای جبران کمبود زینک در بدن، استفاده از مکمل های حاوی آن مانند زینک پلاس است. این مکمل بسیار مفید به دلیل برخورداری از زینک سیستم ایمنی را تقویت می کند و مانع از ابتلا به خشکی پوست، شکنندگی ناخن ها، ریزش موها، کم شدن حجم موها، سفید شدن زودهنگام تارهای مو و غیره می شود.

یکی دیگر از خواص بی نظیر روی کمک به تولید کراتین و کلاژن در بدن است. این مواد در جوانسازی پوست و تقویت موها نقش اساسی دارند و در کل موجب زیبایی چهره می شوند.

نقش ویتامین C در سلامت پوست و موها

بدون شک ویتامین C یکی از مواد مغذی ضروری پوست و مو است که کمبود آن موجب ایجاد چروک های پوستی، ریزش مو، ضعف ناخن ها و از بین رفتن جوانی و زیبایی چهره می شود. به همین دلیل این ویتامین در محتویات مکمل زینک پلاس به کار می رود.

ویتامین C دارای خواص آنتی اکسیدانی فراوانی است و به راحتی با اثر رادیکال های آزاد مبارزه می کند. از این رو با تقویت سیستم ایمنی از ایجاد مشکلات پوست، مو و ناخن ها جلوگیری می‌ شود. یکی دیگر از دلایل به کار بردن این ویتامین در محتویات زینک پلاس، خواص آن در جذب روی است. از این رو با جذب سریع تر زینک یا روی در بدن، اثرات شگفت انگیز این مکمل خود را سریع تر نشان می دهند.

نقش ویتامین C در سلامت پوست و موها

فواید ویتامین های گروه B مکمل زینک پلاس

یکی از مفیدترین موادی که در ترکیبات بسیاری از مکمل های مخصوص پوست، مو و ناخن ها به کار می رود، ویتامین‌ های گروه B است. این ویتامین ها به صورت محلول در آب هستند و در بدن ذخیره نمی شوند. به همین دلیل باید به صورت روزانه از مواد غذایی یا مکمل های حاوی این ویتامین ها استفاده کرد.

ادامه مطلب  معرفی کامل مراکز تفریحی جنوب|جنوب کجا بریم؟

اگر بپرسید که ویتامین های B کمپلکس چگونه به سلامت موها و پوست کمک می کنند، باید بگوییم که این ویتامین ها با افزایش خونرسانی در بدن مواد مغذی و اکسیژن را سریع تر به پوست و فولیکول های مو می رسانند و بدین طریق مانع از ایجاد مشکلاتی از قبیل: اگزما، چروک، ترک خوردگی لب ها، آکنه، ریزش مو، نازک شدن تارهای مو و حتی شکستگی ناخن ها می شوند.

ویتامین های خانواده B موجود در مکمل زینک پلاس شامل: B1 ،B2 ،B3 ،B5 ،B6 ،B9 ،B7 و B12 هستند که هر کدام از آنها با دوز مشخصی در این محصول به کار می روند و تمامی نیازهای بدن به این ریزمغذی ها را برطرف می کنند.

بهترین مکمل های زینک پلاس ایرانی

زینک پلاس ایرانی به صورت اختصاصی برای سلامت پوست، مو و ناخن ها تولید می شود. از آنجایی که این مکمل با برندهای متفاوتی در بازار وجود دارد، برای یافتن بهترین و مناسب ترین برند آن باید به دوز مکمل، ترکیبات و شرکت تولید کننده آن توجه داشته باشید.

زیرا هر شرکت در تهیه فرمولاسیون این مکمل مقدار مشخصی از مواد معدنی و ویتامین ها را به کار می برد. در ادامه بهترین و پرفروش ترین مارک های مکمل زینک پلاس را عنوان می کنیم.

قرص زینک پلاس سوپرابیون

این قرص بسیار حرفه ای یکی از مکمل های ایرانی محبوب است که در ترکیبات آن از زینک و ویتامین‌ های گروه B استفاده شده است. این مکمل برای کمک به رشد مو، حفظ سلامت پوست، تقویت سیستم ایمنی، جلوگیری از ریزش مو و استحکام ناخن ها تولید می شود.

قرص ویتافلش زینک پلاس آرامیس فارمد

ترکیبات این قرص زینک پلاس شامل: ویتامین‌ های گروه B، ویتامین C و زینک (روی) می شوند. این ترکیبات برای بهبود وضعیت پوست و درمان ریزش مو جز مواد ضروری بدن به شمار می‌ روند.

کپسول زینک پلاس دانا

مکمل زینک پلاس دانا با دوز ۵ و ۱۰ میلی گرم  تولید می شود که هر فرد با توجه به میزان کمبود روی در بدن خود از آن استفاده کند. این مکمل به دلیل برخورداری از زینک و ویتامین های گروه B در تقویت پوست، جلوگیری از ریزش مو، رشد موها، ارتقای سیستم ایمنی، استحکام ناخن ها و غیره نقش مهمی بر عهده دارد.

ادامه مطلب  کرنوگراف ساعت چیست و چه کاربردی دارد؟

بهترین مکمل های زینک پلاس خارجی

اگر به دنبال مکمل بسیار باکیفیت خارجی زینک پلاس هستید، خرید برندهای زیر را به شما پیشنهاد می کنیم:

  • شربت زینک پلاس یوروویتال
  • کپسول زینک پلاس مارینوکس
  • کپسول زینک پلاس ۱۰ یوروویتال
  • کپسول زینک پلاس باکاناسان
  • قرص زینک ویتال سان لایف
  • کپسول زینک پلاس ۱۵ میلی گرم استار ویت
  • قرص زینک پلاس ویتامین C و ب کمپلکس گلدن اسکور
  • کپسول زینک پلاس پابا و ب کمپلکس یوروویتال

خرید و قیمت زینک پلاس

خرید و قیمت زینک پلاس

زینک پلاس جز مکمل هایی است که متقاضیان بسیاری دارد. قیمت زینک پلاس با توجه به عوامل متعددی در نظر گرفته می شود. انواع مکمل های زینک پلاس به فرم قرص، شربت و کپسول دارای قیمت های متفاوتی هستند. همچنین ترکیبات به کار رفته شده در این محصولات نیز روی قیمت آنها تاثیرگذار است.

برای خرید مکمل زینک پلاس کافی است به داروخانه و مراکز خرید معتبر مکمل های تغذیه ای و دارویی مراجعه کنید و محصول مورد نظر را با توجه به نیاز بدن خود خریداری کنید. همچنین برخی از سایت های داروخانه ای آنلاین نیز به صورت غیر حضوری انواع این فرآورده ها را به فروش می رسانند.

در خرید آنلاین باید به اعتبار سایت مربوطه و نشان تجارت الکترونیک آن دقت کنید که مکمل تقلبی به شما فروخته نشود. همچنین از این طریق امکان مقایسه قیمت های این مکمل نیز وجود دارد.

 در نتیجه…

مصرف روزانه مکمل زینک پلاس یکی از روش های بسیار کارآمد برای جبران کمبود زینک، ویتامین های گروه B و ویتامین C در بدن است. این مکمل تقویتی برای حفظ سلامت پوست، مو و ناخن ها به کار می رود و در صورت بروز مشکلاتی از قبیل: ریزش مو، خشکی پوست، ترک خوردگی ها و شکنندگی ناخن ها به درمان آنها می پردازد. انواع ایرانی و خارجی این مکمل ها نیز با دوزهای متفاوت تولید می شوند و در دسترس عموم قرار می گیرند.

حتما ببینید

ایده های تزیین هدیه شب یلدا برای داماد

ایده های تزیین هدیه شب یلدا برای داماد

تزیین هدیه‌ شب یلدا برای داماد باید به چه صورت باشد؟ چگونه می‌توان هدیه‌ای برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *