اندولیفت ارزان + 5 عامل موثر روی هزینه اندولیفت

اندولیفت ارزان + ۵ عامل موثر روی هزینه اندولیفت

چه کسی دوست ندارد زیبا و جوان به نظر برسد؟ همه ما از زیبایی لذت می‌بریم و برای داشتن چهره جذاب تلاش می‌کنیم؛ ولی به هر حال به مرور زمان و بالا رفتن سن، میزان کلاژن و الاستین موجود در پوست کاهش پیدا می‌کند و برای اینکه بتوانیم چهره جذاب و زیبایی داشته باشیم، نیاز انجام اقدامات زیبایی مانند اندولیفت داریم. این روزها بسیاری از خانم‌ها متقاضی انجام اندولیفت هستند، اما به هر حال هزینه‌بر بودن این پروسه باعث شده تا هر یک از خانم‌ها و آقایان ترجیح دهند به دنبال اندولیفت ارزان باشند تا بتوانند هزینه‌های خودشان را برای لیفت کردن صورت کاهش دهند.

اگر شما هم به دنبال اندولیفت ارزان هستید و از کلینیک‌های زیبایی مختلف برای دریافت قیمت خدمات لیفت با لیزر قیمت گرفته‌اید، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم در مورد هزینه اندولیفت و عواملی که روی آن تاثیر می‌گذارند، صحبت کنیم.

اندولیفت ارزان + ۵ عامل موثر روی هزینه اندولیفت

هزینه اندولیفت چگونه محاسبه می‌شود؟

با وجود تنوع روش‌های جوانسازی پوست، تنها برخی از این روش‌ها هستند که ماندگاری قابل قبول و نتایجی خوبی را ارائه می‌دهند. اندولیفت، یکی از انواع روش‌های جوانسازی پوست است که می‌تواند تاثیر زیادی روی زیبایی و جوانی پوست داشته باشد. در این روش از یک فیبر نوری استفاده می‌شود که با طول موج مشخص چربی‌های زیر پوست را تجزیه کرده و باعث تحریک بافت‌های زیر پوست برای تولید کلاژن بیشتر می‌شود. با اندولیفت، علاوه بر اینکه می‌توانید مشکلات ناشی از وجود چربی‌های اضافه در صورت و بدن خودتان را برطرف کنید، می‌توانید شاهد سفت شدن ناحیه اندولیفت شده نیز باشید.

برای انجام اندولیفت نیاز به تجهیزات مختلفی است تا بتوان این خدمات را به صورت حرفه‌ای انجام داد. بنابراین، باید این واقعیت را پذیرفت که برای انجام این روش جوانسازی پوست، نیاز به تجهیزات مختلف و مهارت پزشک است. با این حال در هر یک از مراکز زیبایی، اندولیفت با قیمت‌های متفاوتی به مشتریان ارائه می‌شود که در ادامه مقاله به عوامل موثر روی این هزینه اشاره می‌کنیم.

تجهیزات استفاده شده برای اندولیفت

یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند روی قیمت اندولیفت برای جوانسازی و رفع چربی‌های اضافه پوست تاثیر بگذارد، تجهیزات استفاده شده است. مهم‌ترین تجهیزاتی که باید برای جوانسازی پوست مورد استفاده قرار گیرند، دستگاه لیزر برای ارسال طول موج مشخص و فیبر نوری هستند. فیبر نوری وارد پوست می‌شود و بسیار ریز است و دستگاه نیز طول موج مشخصی را از طریق فیبر نوری به داخل پوست انتقال می‌دهد. قیمت این تجهیزات و کیفیت آن‌ها روی قیمت نهایی خدمات اندولیفت تاثیرگذار هستند.

ادامه مطلب  تونر چیست و طرز استفاده از آن چگونه است؟

تخصص و میزان تجربه پزشک

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند روی قیمت اندولیفت صورت موثر باشد، میزان تجربه و تخصص پزشک است. بدیهی است که پزشکان متخصص و باتجربه، به دلیل داشتن مهارت بیشتری دستمزد بیشتری را نیز برای اندولیفت در نظر می‌گیرند. به همین خاطر اگر اولویت شما این است که از خدمات اندولیفت به بهترین شکل استفاده کنید و از زیبایی چهره خودتان لذت ببرید، باید به پزشکان حرفه‌ای و باتجربه اعتماد کنید. در غیر این صورت ممکن است به آن نتیجه‌ای که دوست دارید، نرسید.

شرایط پوست فرد و میزان سختی کار

هر یک از افرادی که برای اندولیفت صورت به پزشکان و کلینیک‌های زیبایی مراجعه می‌کنند، دارای پوست خاص با شرایط متفاوت هستند. اگر پوست صورت افراد دارای مشکلات زیادی نباشد و بتوان با اقدامات ساده، مشکل را برطرف کرد؛ هزینه دریافتی از سوی پزشک نیز به حداقل می‌رسد. ولی در برخی از مواقع مشکلات موجود در پوست افراد زیاد است و این موضوع می‌تواند تاثیر بدی روی ظاهر پوست این دسته از افراد داشته باشد. پزشک نیز بر اساس این شرایط باید حجم کار بیشتری را برای بهبود شرایط پوست انجام دهد. حتی در برخی از موارد نیاز به چند جلسه درمانی است تا بتوان نتیجه دلخواه را دید. در هر صورت هر چقدر سختی کار بیشتر باشد، هزینه اندولیفت نیز افزایش پیدا می‌کند.

محل جغرافیایی برای دریافت خدمات

رقابت یکی از موضوعات موثر روی قیمت اندولیفت است. در برخی از کلان شهرها به دلیل اینکه کلینیک‌های زیبایی متعددی در یک منطقه وجود دارند، هر یک از این کلینیک‌ها باید خدمات خود را با قیمت مناسب‌تری ارائه کنند تا مشتریان بیشتری نیز داشته باشند. به همین خاطر شانس امکان دریافت خدمات اندولیفت ارزان در شهرهای پرجمعیت بیشتر از شهرهایی است که دارای چند کلینیک زیبایی محدود هستند.

هزینه‌های جانبی برای انجام جوانسازی پوست با اندولیفت

علاوه بر عوامل توضیح داده شده در مورد عوامل موثر روی قیمت اندولیفت، هزینه‌های جانبی نیز برای انجام این خدمات موثر هستند. به طور مثال اینکه پزشک چه خدمات دیگری را به مشتریان ارائه می‌کند یا اینکه میزان اجاره و شرایط کلینیک زیبایی چطور است، همگی روی هزینه‌های جانبی اندولیفت برای جوانسازی صورت موثر هستند.

ادامه مطلب  مراقبت های بعد از عمل ابدومینوپلاستی

blank

هزینه اندولیفت صورت

اندولیفت ارزان؛ واقعیت یا دروغ؟

حال که با عوامل موثر روی هزینه اندولیفت آشنا شدید، شاید برای شما این سوال مطرح شود که اندولیفت ارزان به صورت حرفه‌ای انجام می‌شود؟ یا صرفا فقط یک تبلیغ است؟ خدمات اندولیفت ارزان از جمله خدماتی هستند که در کلینیک‌های زیبایی و حتی مراکز آرایشگاهی به مشتریان ارائه می‌شوند تا مشتریان بتوانند با کمترین دغدغه مربوط به هزینه، از این خدمات استفاده کنند.

واقعیت این است که با توجه به یکبار مصرف بودن فیبر نوری استفاده شده در روش اندولیفت، این روش روش ارزانی نیست و باید هزینه مشخصی را که ناشی از تجهیزات استفاده شده و مهارت پزشک هستند، پرداخت کنید. بنابراین، باید علاوه بر دریافت خدمات اندولیفت با قیمت ارزان، به دنبال دریافت خدمات حرفه‌ای باشید.

هزینه اندولیفت بیشتر است یا لیفت با جراحی؟

یکی از برتری‌های اندولیفت که باعث محبوبیت آن شده است، هزینه مناسب آن نسبت به سایر روش‌های لیفت صورت است. اندولیفت با کمک یک فیبر نوری که در داخل پوست وارد می‌شود، انجام می‌گردد. با دریافت این خدمات، می‌توانید پوستی شفاف، بدون چین و چروک و در عین حال جوان‌تر داشته باشید. چرا که این فیبر نوری با طول موج خاصی که دارد، باعث می‌شود میزان تولید کلاژن در پوست افزایش پیدا کند و پوست فرم زیبا و جذابی داشته باشد.

هزینه اندولیفت صورت به دلیل غیر تهاجمی بودن، نسبت به لیفت با جراحی پایین‌تر است. اگرچه شاید روش‌های خاصی دیگری مانند تزریق بوتاکس و فیلر بتوانند برای جوانسازی صورت و فرم دهی به آن مورد استفاده قرار گیرند و هزینه پایینی نیز داشته باشند، اما در هر صورت اندولیفت با وجود ماندگاری نسبتا بالا، کم تهاجمی بودن و داشتن دوره نقاهت محدود، یکی از بهترین روش‌ها برای جوانسازی صورت محسوب می‌شود.

تعداد جلسات اندولیفت صورت چقدر است؟

همانطور که در بخش عوامل موثر روی هزینه اندولیفت توضیح دادیم، بسته به شرایط پوست فرد تعداد جلسات اندولیفت نیز متفاوت است. افرادی که دارای پوست با افتادگی شدید هستند، ممکن است برای اینکه به نتیجه دلخواه برسند، نیاز به چندین جلسه برای انجام اندولیفت داشته باشند؛ اما در اکثر مواقع با همان یک جلسه اندولیفت می‌توان به نتایج دلخواه رسید.

تعداد جلسات اندولیفت صورت باید توسط پزشک مشخص شود. هرگز فقط به دلیل اینکه می‌خواهید هزینه اندولیفت را کاهش دهید و در هزینه‌های خودتان صرفه جویی نمایید، این کار را تعویق نیندازید. چون در این صورت آن نتیجه‌ای که مد نظر دارید را نخواهید داد. بدیهی است که هزینه هر جلسه درمانی با اندولیفت به صورت مجزا از مشتری دریافت می‌شود.

ادامه مطلب  خون در ادرار نشانه چیست؟ [10 دلیل وجود خون در ادرار]

blank

اندولیفت ارزان و حرفه ای

ماندگاری اندولیفت، دلیلی برای به صرفه بودن این روش

اندولیفت ارزان می‌تواند ماندگاری بالایی نیز داشته باشد. البته سن و شرایط جسمی فرد تاثیر زیادی روی ماندگاری اندولیفت دارند، اما در اکثر مواقع این روش حداقل به مدت ۱۲ ماه و حداکثر تا ۲۴ ماه ماندگاری دارد و پس از آن ممکن است دوباره چین و چروک‌ها به جای خود بازگردند و شاهد شل شدن پوست خودتان باشید. پس از اتمام زمان ماندگاری این روش، دوباره باید برای داشتن پوستی جذاب و جوان، به کلینیک‌های زیبایی مراجعه کنید و مجددا روند اندولیفت بدون درد و خونریزی را انجام دهید.

اندولیفت ارزان و حرفه‌ای را در کجا انجام دهیم؟

برخی از کلینیک‌های زیبایی، ادعای ارائه خدمات اندولیفت ارزان را دارند؛ ولی خدمات خود را به صورت حرفه‌ای به مشتریان ارائه نمی‌کنند. این موضوع باعث می‌شود تا نتیجه‌ای که از کار می‌بینید، دقیقا آن چیزی نباشد که انتظار دارید. بنابراین، علاوه بر اینکه قیمت اندولیفت برای شما مهم است، باید به کیفیت کار نیز توجه داشته باشید و تا حد ممکن، اندولیفت را به صورت اصولی در مراکز معتبر انجام دهید.

کلینیک زیبایی دکتر رفیعی، به صورت تخصصی خدمات اندولیفت را برای جوانسازی صورت به شما ارائه می‌کند. اگر به ظرافت لیفت صورت و طبیعی بودن نتیجه آن اهمیت می‌دهید و دوست دارید پوستی جوان و زیبا در جلسات کوتاه داشته باشید، کافیست که از خدمات این مجموعه استفاده کرده و از نتیجه کار نهایت لذت را ببرید.

سخن پایانی

در این مقاله شما را با هزینه اندولیفت و عواملی که روی آن تاثیر می‌گذارند، آشنا کردیم. با توجه به ماندگاری اندولیفت روی صورت و تاثیراتی که به صورت مستقیم روی چهره و فرم صورت شما می‌گذارد، این روش زیبایی صورت می‌تواند تاثیر زیادی روی فرم صورت شما داشته باشد و با کمترین هزینه، صورت شما را جوانسازی کند. بنابراین، بهتر است که اولویت خود را اندولیفت ارزان قرار ندهید و بیشتر تمرکزتان را روی کیفیت خدمات دریافتی بگذارید.

حتما ببینید

از بین بردن جای جوش با اندولیفت صورت

از بین بردن جای جوش با اندولیفت صورت

همانطور که می‌دانید، یکی از مشکلاتی که ممکن است بسیاری از افراد با روبرو شوند، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *