چگونه با استفاده از کاندوم از رابطه جنسی لذت ببریم؟ آپدیت ۱۴۰۳

اگرچه کاندوم یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه های پیشگیری از بارداری است و کمترین هزینه و عوارض جانبی را دارد، بسیاری از مردان و زنان معتقدند استفاده از کاندوم میل جنسی آنها را کاهش می دهد. از آن اجتناب می کنند. برای جلوگیری از بارداری و بیماری های مقاربتی و لذت کافی از رابطه خود، چه باید بکنیم تا از کاندوم استفاده کنیم؟ تاثیر کاندوم بر لذت جنسی موضوعی است که در این مقاله به آن پرداخته شده است.

در داروخانه اینترنتی پوزیتیو گرین می توانید انواع کاندوم ها را با قیمت های استثنایی و تخفیف های عالی پیدا کنید.

آنچه در این مقاله می خوانیم

تاثیر کاندوم بر لذت جنسی

کاندوم می تواند تا ۹۸ درصد از بارداری و بیماری های مقاربتی جلوگیری کند. به شرطی که نحوه استفاده صحیح و اصولی از کاندوم را بدانید. اگر به نوع کاندوم استفاده شده حساسیت ندارید، این محصول کم عارضه ترین روشی است که می توانید برای جلوگیری از بارداری ناخواسته استفاده کنید. اگر هنگام استفاده از کاندوم به لذت جنسی که می‌خواهید نمی‌رسید، راهکارهایی وجود دارد که می‌توان از آنها برای ایجاد رابطه جنسی هیجان‌انگیزتر و لذت‌بخش‌تر استفاده کرد:

یک کاندوم

کاندوم با اندازه مناسب تهیه کنید

آیا می دانستید کاندوم ها در اندازه های مختلف هستند؟ اگر مرد از استفاده از کاندوم در یک رابطه امتناع کرد، به دنبال دلیل باشید. شاید کاندوم اندازه درست انتخاب نشده باشد. اندازه کاندوم بر اساس طول و قطر آلت تناسلی در حالت نعوظ تعیین می شود و معمولاً در پشت جعبه کاندوم درج می شود.

از کاندوم های میخ دار یا کاندوم های حاوی روان کننده استفاده کنید

اگر بی میلی به استفاده از کاندوم از طرف خانم است، می توانید انواع مختلف کاندوم را امتحان کنید و سپس تصمیم نهایی را بگیرید. تاثیر کاندوم بر لذت جنسی گاهی می تواند آنقدر موفقیت آمیز باشد که رابطه جنسی بدون آن برای شما کمی سخت می شود. برخی از کاندوم ها به صورت ناودانی، شیار یا حلقه ای ساخته می شوند تا لذت جنسی را به خصوص برای خانم ها افزایش دهند و باعث تحریک جنسی شوند.

قیمت: ۸۶۱۰۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۴۳۹۰۰۰ تومان
X-Ade
قیمت اصلی: ۸۶۱۰۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۴۳۹۰۰۰ تومان
یک کاندوم

بسیاری از زنان به دلایل مختلف در حین رابطه جنسی دچار درد می شوند که می تواند در کاهش میل جنسی موثر باشد. در این مواقع در صورت استفاده از کاندوم های حاوی روان کننده، درد هنگام آمیزش کاهش یافته و طرفین لذت بیشتری را تجربه خواهند کرد. انزال زودرس یکی از بزرگترین و شایع ترین مشکلات جنسی در مردان است که گاهی اوقات با استفاده از کاندوم های تاخیری می تواند گام موثری در درمان آن باشد. با درمان زود انزالی، هم مردان و هم زنان می توانند در زمان مناسب تری ارگاسم بهتری را تجربه کنند.

در برخی موارد، ضخامت کاندوم است که باعث می شود مردان تمایلی به استفاده از کاندوم نداشته باشند. خوشبختانه امروزه در داروخانه ها کاندوم های فوق نازکی وجود دارد که می توان از آنها برای رفع این مشکل استفاده کرد.

کاندوم های مردانه را با کاندوم های زنانه جایگزین کنید

اگر شوهرتان با استفاده از کاندوم مردانه در حین رابطه جنسی موافق نیست، می توانید خودتان از کاندوم زنانه استفاده کنید. کاندوم زنانه در دستگاه تناسلی زنانه قرار می گیرد و به اندازه کاندوم مردانه در جلوگیری از بارداری و انتقال بیماری موثر است.

کاندوم و رابطه جنسی

با فواید کاندوم بیشتر آشنا شوید

مطمئنا رابطه جنسی همیشه منجر به بارداری نخواهد شد و از طرفی هیچکس دوست ندارد در حین تجربه رابطه جنسی شیرین و مفرح که گاهی درمان سختی دارد یا هیچ درمانی ندارد بیمار شود. اگر اطلاعات بیشتری در مورد فواید استفاده از کاندوم دارید، می توانید با دید بهتر و واضح تری استفاده از آن را شروع کنید. به موارد زیر توجه کنید:

  • در مقایسه با قرص های ضد بارداری، محلول ها و اسپری های اسپرم کش، کاندوم عوارض کمتری دارد و اگر به لاتکس کاندوم حساسیت دارید، می توانید از مواد دیگری مانند پلی اورتان استفاده کنید.
  • کاندوم نیازی به نسخه ندارد و در صورت استفاده برای جلوگیری از بارداری نیازی به مصرف قرص و دارو نیست.
  • استفاده از کاندوم بسیار ساده و بدون دردسر است.
  • بر خلاف قرص و سایر روش های پیشگیری از بارداری، کاندوم بر چرخه قاعدگی زنان تأثیری ندارد.
  • استفاده صحیح از کاندوم بیش از ۹۵ درصد در پیشگیری از بارداری و بیماری های مقاربتی موفق خواهد بود.

چند قطره ژل روان کننده را داخل کاندوم بریزید

با ریختن چند قطره ژل روان کننده در کاندوم قبل از رابطه جنسی، تاثیر کاندوم را در لذت جنسی افزایش دهید. مراقب باشید که برای این منظور فقط می توانید از ژل روان کننده ای استفاده کنید که دارای روان کننده پایه آب باشد، زیرا اگر روغنی باشد باعث شکستن کاندوم می شود. هنگامی که ژل روان کننده را داخل کاندوم می ریزید، مخزنی در پایین کاندوم که نوک آلت تناسلی را می پوشاند پر می شود و در نتیجه مرد تحریک بیشتری را احساس می کند.

از کاندوم سخت استفاده کنید

متاسفانه برخی از مردان هنگام استفاده از کاندوم دچار اختلال نعوظ می شوند. در این صورت بهترین راه حل این است که کاندوم را رها نکنید، بلکه می توانید از کاندوم های سفت کننده موجود در بازار استفاده کنید که در بهبود نعوظ نقش دارند.

کاندوم و رابطه جنسی

خاطرات گذشته خود از کاندوم را کنار بگذارید

ممکن است در گذشته تجربه بدی با استفاده از کاندوم داشته باشید، اما نمی خواهید به گذشته بپردازید. به عنوان مثال، اگر از آخرین استفاده شما از کاندوم ۱۰ سال گذشته است، پیشنهاد می کنیم دوباره این محصول را امتحان کنید. پیشرفت تکنولوژی امروزه به قدری سریع است و نوع و کیفیت کاندوم ها آنقدر تغییر کرده است که با خوش بینانه می توان امیدوار بود کاندوم های جدید خاطرات بد گذشته را به شما یادآوری نکنند و حس خوبی را به شما القا کنند.

در رابطه خود تنوع جنسی داشته باشید

این بدان معنی است که می توانید از راه حل ها و ویژگی های هیجان انگیز در روابط زناشویی خود کمک بگیرید تا دیگر روی استفاده از کاندوم تمرکز نکنید. همیشه در یک حالت رابطه جنسی نداشته باشید. از شریک جنسی یا همسرتان بخواهید که با خلاقیت خود در رابطه شما تنوع ایجاد کند و فکرتان را از این واقعیت دور کنید که کاندوم از لذت جنسی جلوگیری می کند.

آخرین کلمه

اگر فکر می کنید کاندوم بر لذت جنسی تأثیر منفی می گذارد، امیدواریم پس از خواندن این مقاله نظر خود را تغییر داده باشید. برخلاف آنچه ممکن است از بسیاری از مردم شنیده باشید، برخی از انواع کاندوم حتی می توانند تأثیر مثبتی بر افزایش میل جنسی داشته باشند. پس اول تلاش کن و بعد تصمیم بگیر.

ادامه مطلب  بیماری های تاثیرگذار بر میل جنسی آپدیت 1403

حتما ببینید

blank

مواد غذایی مفید و مضر برای پروستات چیست؟ آپدیت ۱۴۰۳

پروستات غده کوچکی در لگن است که بخش مهمی از دستگاه تناسلی مردان است. پروستات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *