پاسخ به رایج ترین سوالات جنسی آپدیت ۱۴۰۳

یک سری علامت سوال در رابطه با سوالات جنسی وجود دارد که ممکن است کمتر پرسیده شوند، اما در عین حال مهم هستند، به همین دلیل سعی کرده ایم در این مقاله از داروخانه آنلاین کافه نیوز به تعدادی از سوالات جنسی به صورت علمی پاسخ دهیم.

آنچه در این مقاله می خوانیم

خودارضایی شریک جنسی

اگر شریک زندگی شما خودارضایی می کند؛ آیا این بدان معنی است که او از رابطه با شما لذت نمی برد؟

این رفتار به این معنی نیست که هیچ مشکلی در زندگی جنسی شما وجود ندارد، بلکه فقط به این معنی است که شریک زندگی شما انسان است و حدود ۹۱ درصد از مردان زیر ۷۰ سال و ۷۶ درصد از زنان گاهی اوقات این کار را انجام می دهند. خودارضایی به نوعی استرس را کاهش می دهد، درد زنان را کاهش می دهد و به زود انزالی در مردان کمک می کند و البته می تواند منجر به خواب راحت شود.

چند درصد از زوج ها همزمان به اوج لذت جنسی می رسند؟

باید بگویم که کمتر از ۱۵ درصد زوج ها همزمان به ارگاسم می رسند. اگر می‌خواهید آن را در نقطه‌ای مشخص انجام دهید، باید کمی دور شوید، برای اکثر زوج‌ها این غیرممکن است و فقط تلاش برای انجام آن بر استرس می‌افزاید. ارگاسم هم خوشایند است اما بسیار نادر است، بنابراین سعی کنید از لحظه ای که هر طرف خلق می کند لذت ببرید و گرفتار آن نشوید.

یکی از سوالات جنسی این است که آیا مردان بیشتر از زنان به رابطه جنسی فکر می کنند؟

باید بگویم بله! شاید سوال کلیشه ای باشد، اما طبق یک مطالعه، مردان دو برابر زنان به رابطه جنسی فکر می کنند، البته این بدان معنا نیست که زنان تمایلی به فکر کردن به آن ندارند، اما جالب است بدانید که زنان در دوران روز به طور متوسط، آنها ۱۰ برابر، دو برابر مردان به رابطه جنسی فکر می کنند!

حداقل تعداد روابطی که برای داشتن یک زندگی جنسی خوب باید داشته باشید چقدر است؟

فکر نکنید که باید دیر یا زود باشد، آنچه مهم است قدرت بدنی و نیازهای هر فرد است که با یکدیگر متفاوت است، به مرور زمان خواهید فهمید که بدن شما به چند اتصال نیاز دارد.

آیا مردان در هر زمان و هر مکان می خواهند رابطه جنسی داشته باشند؟

بر خلاف تصور بسیاری از خانم ها، گاهی اوقات پیش می آید که آقایان حوصله ندارند و روحیه خوبی برای یک رابطه ندارند و اینطور نیست که همه جا و همیشه این کار را انجام دهند. پس اگر متوجه بی میلی شدید تعجب نکنید.

آیا در مورد مسائل جنسی خود باید ۱۰۰٪ صادق باشید؟

اگر در مورد یک جنبه ناراحت کننده از زندگی جنسی خود صحبت می کنید، صادق باشید، اما این به این معنی نیست که فهرستی از تمام شکایات خود تهیه کنید. سکس یک موضوع حساس برای همه است و سعی کنید دیگران را آزار ندهید و همیشه سعی کنید در مورد این موضوع مثبت صحبت کنید.

آیا مردان تمایل بصری برای ارتباط دارند؟

بله همینطور است؛ مطالعات علمی این موضوع را تایید می کند و مردان از نظر بصری بیشتر از زنان رضایت دارند.

آیا این درست است که هر شب در مورد کار روزانه صحبت کردن برای بهبود زندگی جنسی شما خوب است؟

این کاملا اشتباه است زیرا تمام صحبت های کاری یا معاملات عادی زندگی برای بچه ها یا تصمیمات دیگر اصلا هیجان انگیز نیستند، بنابراین بهتر است تصمیمات هوشمندانه بگیرید و یک رابطه را حتی از صبحانه یا ناهار آن روز برنامه ریزی کنید و سعی کنید کاملا رمانتیک و بدون استرس باشید. گفتگو.

در میان سایر سؤالات جنسی، برنامه ریزی برای رابطه جنسی خوب است یا بد؟

البته روزهای ابتدایی هر رابطه ای آنقدر برای هر دوی آنها جذاب است که بدون هیچ مقدمه ای هیجان کافی برای رابطه دارند. پس چرا رابطه جنسی نباید برنامه ریزی شود؟ با برنامه ریزی این حس را همیشه در خود زنده می کنید و دچار یکنواختی نمی شوید مثلا برای آخر هفته برنامه ریزی برای دو نفر و…

ادامه مطلب  مراحل و علائم سفلیس و درمان این بیماری آپدیت 1403

حتما ببینید

blank

علائمی که نشان می‌دهند ممکن است به عفونت واژن مبتلا باشید آپدیت ۱۴۰۳

واژن یکی از قسمت های حساس بدن زن است که معمولاً به تعادل میکروبی بسیار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *