همه چیز درباره پریود مردان آپدیت ۱۴۰۳

قاعدگی در مردان؟ بله درسته تعجب نکنید نه تنها خانم ها پریود میشن آقایون هم فقط دلیل و مدت قاعدگی کمی متفاوته. در این مقاله از مجله اینترنتی داروخانه مثبت گرین به همه چیز در مورد قاعدگی در مردان می پردازیم.

آنچه در این مقاله می خوانیم

دوره مردانه

قبل از شروع باید بدانید که قاعدگی در خانم ها بعد از واکنش های فیزیولوژیکی اتفاق می افتد که کاملا طبیعی هستند و نشان دهنده سلامت بدن و تعادل هورمون ها در بدن خانم ها هستند، اما قاعدگی در آقایان غیر طبیعی است و زمانی که آقایان دچار اختلال می شوند، در آنها اختلال ایجاد می شود. هورمون ها ظاهر می شوند.

اختلال خلقی یا قاعدگی مردانه که به اختصار IMS نامیده می شود، وضعیتی است که در آن مردان از محرک های بیرونی عصبی تر می شوند و خیلی زود عصبانی می شوند و این حالت با قاعدگی زنان که از یک هفته تا ده هفته طول می کشد متفاوت است. روزها طول می کشد، می تواند از چند روز تا چند ماه طول بکشد و ادامه پیدا کند.

علائم قاعدگی در مردان چیست؟

هر زمان که متوجه عصبانیت طولانی مدت، حساسیت شدید، بی حوصلگی و ناراحتی در مردان شدید، باید بدانید که آنها از قاعدگی مردانه رنج می برند که ممکن است از نظر علمی ثابت نشده باشد، اما دانشمندان متوجه اختلال در هورمون تستوسترون در مردان شده اند که من متوجه نمی شوم. ارتباط و معتقدم ترشح منظم و طبیعی این هورمون در مردان می تواند از بروز موقعیت های غم انگیز جلوگیری کند و در عوض برای مردان شادی ایجاد کند.

و سایر علل احتمالی قاعدگی در مردان

استفاده طولانی مدت از برخی داروها و استروئیدها در ورزشکاران می تواند ترشح تستوسترون را مختل کند. رژیم غذایی نامناسب بدون سبزیجات یکی از دلایل مکرر کاهش میزان سروتونین در بدن است.

بی خوابی و استرس خود عامل نوسانات هورمونی و بروز این پدیده است، به همین دلیل ۸ ساعت خواب در روز برای مردان توصیه می شود.

سیگار بر سطح هورمون ها، بیوشیمی مغز و سطح استرس تأثیر می گذارد و احتمال ابتلا به این سندرم را افزایش می دهد.

مردان برای جلوگیری از این سندرم چه باید بکنند؟

ورزش یک درمان رایج و رایج برای اکثر دردهای جسمی و روحی در افراد است، بنابراین می توانید تا زمانی که می توانید فعالیت بدنی مداوم داشته باشید.

پس از یک رژیم غذایی سرشار از سبزیجات و میوه ها و همچنین آجیل و دانه ها، البته نباید از مکمل های غذایی مانند منیزیم، ویتامین B6 و منیزیم غافل شد.

ادامه مطلب  عوارض استفاده از کاندوم تاخیری و خاردار آپدیت 1403

حتما ببینید

blank

مواد غذایی مفید و مضر برای پروستات چیست؟ آپدیت ۱۴۰۳

پروستات غده کوچکی در لگن است که بخش مهمی از دستگاه تناسلی مردان است. پروستات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *