لوازم زناشویی مردانه را بیشتر بشناسیم آپدیت ۱۴۰۳

رابطه جنسی یک رابطه آرامش بخش بین زوجین است. پس اگر این رابطه دچار مشکل شود، پایه های زندگی انسان سست می شود. گاهی ممکن است به دلیل وجود موانع، این رابطه دیگر برای طرفین خوشایند نباشد. به عنوان مثال، مشکلاتی در مردان مانند انزال زودرس، مشکلات نعوظ و ترس از بارداری شریک جنسی می تواند از موانع اصلی برای آرامش جنسی باشد. در بیشتر موارد، افراد از مشکلات و راه حل های جنسی آگاهی ندارند و حتی شرم و حیا به آنها اجازه سؤال نمی دهد. شاید در گذشته راه حلی برای چنین مشکلاتی وجود نداشت، اما امروز راه حلی برای حل همه این موانع وجود دارد. در این مطلب از مجله داروخانه آنلاین پوزیتیو سبز چند اکسسوری عروسی مردانه را قرار داده ایم. ما را تا انتها دنبال کنید.

آنچه در این مقاله می خوانیم

لوازم عروسی

شاید وقتی نام اکسسوری های ازدواج مردانه به میان می آید، تنها چیزی که به ذهن می رسد کاندوم باشد. اما باید بگوییم که خوشبختانه در سال های اخیر شاهد عرضه محصولات ویژه ازدواج در بازار و داروخانه ها بوده ایم که اکثر مشکلات جنسی را برطرف کرده است. البته ناگفته نماند که برخی از این لوازم زناشویی جنبه بهداشت فردی دارند، برخی جنبه درمانی دارند و بسیاری دیگر به عنوان اسباب بازی جنسی برای لذت بیشتر مهمانی ها به فروش می رسند.

هر ایالت قوانین متفاوتی در مورد فروش رایگان اسباب بازی های جنسی دارد. اما در بحث سلامت زناشویی و لوازم پزشکی باید بگوییم که در روابط جنسی کمک بزرگی به طرفین بوده است. شاید اگر مردی در گذشته مشکل زود انزالی داشت با افسردگی یا حتی طلاق مواجه می شد. اما امروزه با یک اسپری ساده می توان این مشکل را به راحتی حل کرد. حتی اگر مشکل شرم و حیا ما را از خرید این لوازم ازدواج از داروخانه ها باز داشت، امروز داروخانه های اینترنتی این مشکل را برای ما حل کرده اند.

بیایید در مورد لوازم عروسی مردانه بیشتر بدانیم

مشکلات جنسی مردانه

مشکلات جنسی مرد مشکلات آلت تناسلی او یا رضایت شریک جنسی او است. مشکلات جنسی روح و روان فرد را بسیار تحت تاثیر قرار می دهد و باعث بروز مشکلاتی مانند افسردگی، اضطراب و عدم عزت نفس می شود. برخی از این مشکلات ناشی از بیماری در فرد است، اما برخی دیگر محیطی هستند و توسط فرد قابل کنترل هستند.

اما شایع ترین مشکلات جنسی مردان عبارتند از: اختلال نعوظ، انزال زودرس، انزال دیررس، کمبود میل جنسی، انزال پسرفته و نعوظ طولانی مدت. شاید جالب باشد بدانید که مشکلات جنسی در ازدواج یکی از مهمترین دلایل جدایی عاطفی یا طلاق بین زوجین است.

قیمت: ۸۶۱۰۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۴۳۹۰۰۰ تومان
X-Ade
قیمت اصلی: ۸۶۱۰۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۴۳۹۰۰۰ تومان

بهداشت جنسی مردان

بهداشت جنسی مرد شامل تمام اقداماتی است که مرد برای سلامتی خود و شریک جنسی خود انجام می دهد. هم زن و هم مرد باید قبل و بعد از رابطه زناشویی بهداشت جنسی را رعایت کنند تا ضمن اینکه از رابطه زناشویی لذت بیشتری ببرند، از بیماری ها و مشکلات احتمالی ناشی از رابطه زناشویی جلوگیری کنند.

رعایت بهداشت شخصی جنسی نوعی احترام به خود و شریک جنسیتان است. شاید ساده ترین راه حل، شستن آلت تناسلی قبل و بعد از رابطه جنسی باشد، اما استفاده از کاندوم یک راه بسیار موثر برای پیشگیری از بیماری های مقاربتی و عفونی و البته پیشگیری از بارداری ناخواسته است.

انواع لوازم عروسی مردانه

بهتر است بدانید که آگاهی و شناخت کافی از روش ها، لوازم جانبی و نحوه استفاده از لوازم جنسی در فعالیت های جنسی برای هر زوجی الزامی و ضروری است. بهتر است شرکای جنسی قبل از آن اطلاعات کاملی در مورد نحوه آمیزش و حتی آمادگی داشته باشند. زیرا می دانیم که یک رابطه جنسی رضایت بخش پایه های زندگی را تقویت می کند. اما اگر بخواهیم اکسسوری های معمول و قانونی عروسی مردانه در کشورمان را نام ببریم باید بگوییم که عبارتند از:

  • کاندوم مردانه
  • انواع اسپری های تاخیری
  • ژل های معوق
  • ژل روان کننده (لوبریکانت)
  • دستگاه جاروبرقی آلت تناسلی

توجه داشته باشید که هر یک از این محصولات لوازم جانبی ازدواج مردانه برای استفاده در شرایط مختلف طراحی و تولید شده اند و اگر از گزینه مناسبی برای نیاز خود استفاده نکنید، ممکن است جنسیت شما چندان خوشایند نباشد.

انواع کاندوم مردانه

اکثر مردم کاندوم را پوششی پلاستیکی می دانند که از بارداری و انتقال بیماری های مقاربتی محافظت می کند. اما باید بدانید که امروزه با پیشرفت تکنولوژی، انواع مختلفی از کاندوم ها وارد بازار شده اند که هر کدام کارکرد خاصی دارند و به گونه ای طراحی شده اند که حداکثر لذت را به زوجین بدهد. اما در اینجا سعی کرده ایم رایج ترین کاندوم های موجود در بازار را معرفی کنیم.

  • کاندوم تاخیری: کاندوم های تاخیری معمولا برای به تاخیر انداختن انزال طراحی می شوند. این کاندوم ها حاوی مقدار مشخصی ماده بی حس کننده برای آلت مردانه هستند که باعث طولانی شدن رابطه جنسی می شود. اگر فکر می کنید زود انزالی دارید، این کاندوم ها بهترین انتخاب هستند.
  • کاندوم خاردار: به کاندومی که دارای نوعی برآمدگی باشد، اعم از حلقه، شیار و یا برآمدگی بسیار بزرگ، کاندوم خاردار می گویند. این کاندوم برای تحریک و لذت بردن حداکثر شریک جنسی طراحی شده است.
  • کاندوم های طعم دار: این نوع کاندوم را می توان در درجه اول برای رابطه جنسی دهانی استفاده کرد. طعم های مختلفی مانند موز، توت فرنگی، آناناس، پرتقال و سیب در بازار موجود است.
  • کاندوم های گرم شده: در بالای کاندوم های گرم کننده لایه خاصی از روغن های معدنی وجود دارد که به تدریج حرارت داده می شود تا احساسات خوشایندی برای هر دو طرف ایجاد شود. این گرمای ملایم برای افزایش صمیمیت و افزایش حس طراحی شده است.
  • کاندوم های رنگی شب: این کاندوم ها در تاریکی روی آلت مرد می درخشند. و بیشتر خوشایند است.
  • کاندوم عروسک: این نوع کاندوم و همچنین کاندوم های شب برای لذت بیشتر و تنوع در رابطه جنسی طراحی شده اند.
  • کاندوم طبیعی: جنس این نوع کاندوم لاتکس است. این کاندوم به دلیل طبیعت طبیعی خود ممکن است در برخی افراد واکنش های آلرژیک ایجاد کند.
  • کاندوم های بدون لاتکس: اگر شما یا همسرتان به لاتکس حساسیت دارید، بهتر است از کاندوم های بدون لاتکس مانند پلی اورتان و پلی ایزوپرن استفاده کنید.

بیایید در مورد لوازم عروسی مردانه بیشتر بدانیم

سمپاشی تاخیری

انزال زودرس یکی از شایع ترین مشکلات جنسی در مردان است. اسپری های تاخیری به عنوان یکی از بی ضررترین لوازم جنسی مردانه برای درمان موقت و تاخیر در انزال استفاده می شود. یکی از مهمترین ویژگی های این نوع لوازم ازدواج مردانه این است که می توانید بدون نسخه از داروخانه اسپری تاخیری خریداری کنید.

حتما ۱۰ دقیقه قبل از رابطه جنسی آلت تناسلی خود را اسپری کنید تا بی حس شود. در مصرف اسپری های تاخیری زیاده روی نکنید زیرا ممکن است با مشکلات نعوظ مواجه شوید. اما مواد تشکیل دهنده اسپری های تاخیری عبارتند از: لیدوکائین، اتانول، بنزوکائین، پروپیلن گلیکول، بنزیل الکل و آب.

ژل های روان کننده

استفاده از ژل های روان کننده یا روان کننده های مختلف یکی از راه های آسان برای صاف و لغزنده کردن آلت تناسلی است. این روش برای کسانی که رابطه جنسی دردناکی دارند به شدت توصیه می شود. روان کننده ها انواع و طعم های مختلفی دارند. روان کننده محلول در آب و روان کننده محلول در روغن دو نوع از این ماده هستند که در بازار موجود هستند. باید بدانید که نمی توانید همزمان با استفاده از کاندوم از روان کننده های محلول در روغن استفاده کنید. و یکی دیگر از مشکلات استفاده از روان کننده های محلول در روغن این است که می توانند محیط واژن همسرتان را در معرض عفونت قرار دهند.

دستگاه جاروبرقی آلت تناسلی

دستگاه وکیوم آلت تناسلی یکی از دیگر لوازم جانبی زناشویی مردان است که برای کاهش دوز داروهای مصرفی مردان مبتلا به مشکلات نعوظ به بازار عرضه شد. این دستگاه مکانیزم نسبتا ساده ای دارد و به راحتی می توان از آن به روش های مختلف استفاده کرد. مزایای فیزیکی این دستگاه عمدتاً شامل تأثیر بر کیفیت رابطه جنسی و همچنین تغییر اندازه آلت تناسلی است. روش استفاده از این دستگاه به این صورت است که فرد لوله را روی آلت تناسلی خود قرار می دهد.

برخی از افراد ممکن است از روان کننده برای جلوگیری از تماس لوله با آلت تناسلی استفاده کنند. در این حالت هنگام روشن کردن پمپ با کمک باتری یا دستی، هوای داخل لوله به مرور زمان آزاد شده و باعث خلاء می شود. تغییر فشار هوا در داخل لوله باعث تامین خون از رگ های خونی آلت تناسلی می شود.

این پدیده ممکن است چند دقیقه طول بکشد تا یک مرد به نعوظ کامل برسد. سپس فرد می تواند دستگاه و لوله را خارج کند و رابطه جنسی داشته باشد. البته این دستگاه فقط برای افرادی که مشکل نعوظ دارند توصیه می شود.

بیایید در مورد لوازم عروسی مردانه بیشتر بدانیم

آخرین کلمه

وجود یک رابطه جنسی سالم و رضایت بخش یکی از عوامل اصلی ثبات زندگی زناشویی طرفین است. گاهی اوقات صرفاً با نداشتن دانش لازم در این زمینه دچار اختلالاتی می شویم که زندگی عاطفی ما را تحت تأثیر قرار می دهد. امروزه بسیاری از طلاق ها به دلیل مشکلات ناشی از رابطه جنسی است.

شاید در گذشته در طرح مسائل جنسی و یا خرید لوازم ازدواج مشکل خجالت و شرم وجود داشت، اما امروزه به لطف وجود داروخانه های معتبر اینترنتی می توانید به راحتی لوازم ازدواج مردانه یا زنانه را خریداری کنید و از رابطه جنسی مطمئن و رضایت بخشی برخوردار شوید. بعهده گرفتن.

ادامه مطلب  درباره اختلال ارگاسم یا همان آنورگاسمی چیزی می دانید؟ آپدیت 1403

حتما ببینید

blank

مواد غذایی مفید و مضر برای پروستات چیست؟ آپدیت ۱۴۰۳

پروستات غده کوچکی در لگن است که بخش مهمی از دستگاه تناسلی مردان است. پروستات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *