فواید ماساژ جنسی در روابط زناشویی آپدیت ۱۴۰۳

رابطه جنسی فراتر از مقاربت و لحظه انزال یا رها شدن است، شما دوره قبلی را می گذرانید که به آن عشق ورزی می گوییم که برای کسب یک تجربه خوب از این مرحله مهم است زیرا اساس آن است. رابطه بعدی موفق تر خواهد بود. در این میان، ماساژ جنسی یکی از مواردی است که به هیجان انگیزتر شدن این رابطه کمک می کند. این مقاله از مجله داروخانه آنلاین کافه نیوز را دنبال کنید.

آنچه در این مقاله می خوانیم

اهمیت ماساژ

گاهی سکس برای یک زن رقصی زیبا و دلنشین است و گاهی بسیار سخت و طاقت فرسا. در این زمان که احساس و لمس در وسط قرار دارد، طب فشاری گزینه بسیار مفیدی است.

در زیر تکنیک ها و نکاتی وجود دارد که می تواند به افزایش میزان لذت جنسی کمک کند.

لمس موثرتر از آن چیزی است که فکر می کنید! به خصوص لمس قسمت های خاصی از بدن. تحقیقات به وضوح نشان می دهد که ماساژ جنسی در ایجاد یک رابطه صمیمانه و کاهش استرس بسیار موثر است.

این بدان معنی است که برای بسیاری از اختلالات جنسی، لمس می تواند راه حلی برای آنها باشد. مخصوصا برای خانم های خیلی حساس. اما در نهایت استرس بر هر دو جنس تأثیر می گذارد و میزان لذتی که در اتاق خواب تجربه می کنید را کاهش می دهد.

رفع موانع روانی ناشی از رابطه جنسی

برای ایجاد یک فضای آرام قبل از رابطه جنسی، دانشمندان به ماساژ پوست سر اعتقاد دارند، یعنی فشار دایره ای روی پوست سر با نوک انگشتان خود وارد کنید و سپس به سمت گردن حرکت کنید. متخصصان طب گیاهی، طب چینی و طب سوزنی معتقدند این روش برای زوج هایی که در روابط جنسی خود مشکل دارند بسیار موثر است.

برای افزایش آرامش و لذت جنسی، نقاط بدن را ماساژ دهید

ماساژ سر جنسی و تمرکز بر روی DU20

مکان جالب: بالای سر و گوش

اگرچه این نقطه از بدن فعال ترین نقطه محسوب می شود. اما ماساژ این نواحی در واقع فعالیت سر را کاهش می دهد و به هسته مرکزی بدن باز می گردد. در زندگی پر هرج و مرج خود، باید تا حد امکان از منابع مغز خود استفاده کنیم تا مفیدتر باشیم. در همین حال، ماساژ سر DU20 به طور کلی ذهن را آرام می کند و به جریان خون اجازه می دهد تا به طور متعادل در سراسر بدن حرکت کند.

ماساژ پا با KI1، SP4 و LR3

blank

محل هدف: کف پا. یک سوم کف پا K11; قسمت داخلی پا و پایین انگشتان در قسمت داخلی SP4

باید بدانید که برخی از نقاط بدن به برخی از اعضای بدن متصل هستند، به عنوان مثال دو نقطه KI1 و SP4 در پاها مستقیماً به طحال و کلیه متصل می شوند، می دانیم که این اندام ها وظیفه تصفیه خون را بر عهده دارند و وظیفه آنهاست. برای سموم بدن، بنابراین ماساژ دادن این نقاط روی پا به افزایش جریان خون در هسته بدن کمک می کند که به نوبه خود انرژی را در بدن متعادل می کند. هر دو نقطه ارتباط مستقیمی با اندام های تناسلی زنان و مردان دارد. این بدان معناست که با ماساژ پا احساس جنسی بالا بیدار می شود!

ماساژ عضلات ساق پا با KI7 و SP6

blank

محل مورد نظر: پا فقط دو انگشت بالاتر از مچ پا یا مچ پا

کلیه KI7 در سمت راست به گرم کردن انرژی کمک می کند و طحال در سمت راست باعث ایجاد انرژی آرام در بدن می شود.

طبق طب چینی، این نقاط نشان دهنده کامل انرژی KI7 در مردان و انرژی SP6 در زنان است. بنابراین با این ماساژ قادر خواهید بود جریان خون سالم در بدن ایجاد کنید، جریان خون سالم و برانگیختگی جنسی ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند.

ماساژ شکم با تاکید بر Ren6

محل مورد نظر: دو انگشت زیر ناف

شکم یکی از نزدیک ترین نقاط به اندام تناسلی است و به عنوان یکی از اجزای آن در روابط جنسی نیز استفاده می شود. ماساژ دادن این نقطه یا شکم باید با احتیاط و توجه بیشتری همراه باشد. ماساژ دادن این نقطه روی بدن باعث افزایش صمیمیت بیشتر و در نتیجه تحریک بیشتر در پهلوها می شود.

محل هدف: یک نقطه کوچک بالای جایی که لگن قرار دارد

ماساژ دادن این نقطه روی بدن درست نزدیک یک سرخرگ اصلی است که دوباره به افزایش جریان خون در بدن کمک می کند. به آرامی به این نقطه فشار وارد کنید و پس از چند ثانیه مکث دوباره دست خود را بردارید. توجه: برای گرفتن نتیجه بهتر در حین انجام این ماساژ، بهتر است چشم در چشم همسر خود باشید، این به افزایش صمیمیت کمک می کند.

همه این نکات در واقع کمک بزرگی به ایجاد یک رابطه هیجان انگیزتر و صمیمانه تر است که می تواند منجر به همخوابی گرمتر شود. مهم است که ماساژها با ملایمت و نوازش انجام شوند.

آخرین مقاله در مورد ماساژ جنسی

محققان توصیه می کنند که محیطی آرام برای خود و همسرتان ایجاد کنید. تقریبا تمام مشکلات مربوط به تحریک و برانگیختگی ریشه روانی دارند نه جسمی! از آنجایی که جامعه امروزی ما بیشتر در فضایی پر از استرس دست و پنجه نرم می کند، در نتیجه ذهن و بدن ما بیشتر خسته می شود.

در نتیجه پیروی از این مدل از ماساژ جنسی در افزایش آرامش و کاهش استرس بسیار موثر بوده و منجر به لذت بیشتر و ارتباط صمیمانه‌تر در حین رابطه جنسی می‌شود. البته به یاد داشته باشید که ماساژ فقط برای لذت جنسی توصیه نمی شود و برای رسیدن به آرامش می توانید تمرینات بیشتری نسبت به این مدل انجام دهید.

ادامه مطلب  راهنمای تفسیر آزمایش ایدز آپدیت 1403

حتما ببینید

blank

مواد غذایی مفید و مضر برای پروستات چیست؟ آپدیت ۱۴۰۳

پروستات غده کوچکی در لگن است که بخش مهمی از دستگاه تناسلی مردان است. پروستات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *