راه های پیشگیری از انحراف جنسی نوجوانان آپدیت ۱۴۰۳

آنچه در این مقاله می خوانیم

راههای پیشگیری از انحراف جنسی در نوجوانان

نوجوانی و بلوغ می تواند یکی از حساس ترین دوره های زندگی هر فرد باشد و اگر با کمی وقفه و بی احتیاطی همراه باشد عواقب جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت. انحرافات جنسی در نوجوانی از مهمترین و بحث برانگیزترین مسائل این دوران است که ذهن هر پدر و مادری را به خود مشغول کرده است.

چه کنیم که جوانان ما دچار انحرافات جنسی نشوند؟
با وجود امکانات و در دسترس بودن انواع فیلم، چگونه با فیلم های جدید برخورد کنیم؟
و بسیاری سوالات دیگر… راه های پیشگیری از انحرافات جنسی در نوجوانان چه می تواند باشد؟

ما با هم تعدادی از راه‌های پیشگیری از انحرافات جنسی در نوجوانان را برمی‌شماریم:

blank

به نظر من رکن اصلی تربیت هر فرد به دوران کودکی و حتی ۷ سالگی برمی گردد و در آن مقطع مهم است که والدین به فرزندان خود بیاموزند که چه کارهایی را باید انجام دهند و چه کاری را نباید انجام دهند. برای مثال، همه ما پسرهایی را دیده‌ایم که با آلت تناسلی‌شان بازی می‌کنند. در این مرحله چه باید کرد؟ هرگز نمی دانید، اگر در آن لحظه که کودک چیزی نمی فهمد، جلوی او را نگیرید، این کار ادامه پیدا می کند و بعدها برای او به یک چیز خوشایند تبدیل می شود!

پس فراموش نکنیم که با انواع بازی ها و سرگرمی ها حواس کودکمان را پرت کنیم و سعی کنیم جایگزین های دیگری برای رسیدن به آرامش در اختیار او بگذاریم.

کودکان از دوران کودکی متوجه بسیاری از روابط جنسی والدین خود می شوند، پس در عین حال محل خواب کودک را از خود جدا کنید و مراقب باشید جلوی فرزند خود معاشقه نکنید زیرا باعث تخیل و ذهنیت بد او می شود.

ما به سن جوانی می رسیم، در این سن بالاتر از همه باید محیط خانه محیطی پر از آرامش و فضای گرم است و بین اعضای خانواده خصوصاً والدین صمیمیت وجود داشته باشد تا جوان برای بی مهری جایی جز خانه پیدا نکند. زیرا در این دوران محیط دوستانه و خیابان ها مردم را بیش از هر چیز به تماشای و کشف فیلم ها و تصاویر مستهجن تشویق می کند. می دانیم که جوانان تمایل زیادی به اکتشافات جدید دارند، بنابراین این موضوعات برای آنها بسیار جذاب است و جذب آنها می شود.

قیمت: ۸۶۱۰۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۴۳۹۰۰۰ تومان
X-Ade
قیمت اصلی: ۸۶۱۰۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۴۳۹۰۰۰ تومان

وظیفه من به عنوان پدر و مادر چیست؟

از نظر روانشناسی اصلا نباید نوجوان را در این دوران محدود کنید و او را مجبور به انجام آنچه می خواهید کنید چون نتیجه برعکس است و در تو می چسبد و ناسازگار می شود، در این عصر به طور کاملا نامحسوس به آنها توجه کنیدکاملاً نامحسوس تکرار می کنم که مراقب دوستانشان باشند، از آمدن و رفتنشان، اما در حالی که به آنها آزادی می دهید، سعی کنید به آنها زمان بدهید و برای آنها تفریح ​​و سرگرمی سالمی برنامه ریزی کنید تا دوران بحران بگذرد و نوجوان به بلوغ روحی و جسمی برسد و احتمال اشتباه کاهش یابد.

پس به این نتیجه می رسیم که در دوران نوجوانی بیشتر با فرزندانمان وقت بگذاریم، به سؤالات جنسی آنها در حد فهم آنها پاسخ دهیم، از پاسخ دادن به آنها اجتناب نکنیم زیرا طمع و کم حوصله می شوند و ذهن آنها را با جایگزین های خوشایند پر کنیم. و بیایید از خیالات جنسی به روشی سالم و هیجان انگیز فاصله بگیریم.

ادامه مطلب  بهترین زمان مصرف قرص پاورفیت چه وقت است؟ آپدیت 1403

حتما ببینید

blank

مواد غذایی مفید و مضر برای پروستات چیست؟ آپدیت ۱۴۰۳

پروستات غده کوچکی در لگن است که بخش مهمی از دستگاه تناسلی مردان است. پروستات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *