بهترین زمان مصرف قرص پاورفیت چه وقت است؟ آپدیت ۱۴۰۳

هر کپسول پاورفیت حاوی ۱۷۵۰ میلی گرم پودر قارچ شیتاکه است و این ترکیب خاص این کپسول را به محصولی بسیار مفید تبدیل می کند که کاربردهای قابل توجه و فواید بی نظیری را به همراه دارد. یکی از دلایل اصلی استفاده از قرص پاورفیت درمان زگیل تناسلی است اما این محصول فواید دیگری نیز دارد که در ادامه به آنها می پردازیم. یکی از سوالاتی که در مورد قرص پاورفیت مطرح می شود این است که بهترین زمان مصرف قرص پاورفیت چه زمانی است؟

خرید قرص پاورفیت از داروخانه نیازی به نسخه پزشک ندارد و می توانید به راحتی آن را حتی به صورت آنلاین از داروخانه های معتبر مانند داروخانه آنلاین پوزیتیو گرین تهیه کنید.

آنچه در این مقاله می خوانیم

قرص پاورفیت چیست؟

همانطور که گفته شد، کپسول های Powerfit از عصاره کامل قارچ شیتاکه ساخته می شوند. این قارچ یکی از رایج ترین و محبوب ترین قارچ های خوراکی در شرق آسیا و در بین مردم چین و ژاپن است. این قارچ علاوه بر طعم لذیذ، کاربردهای دارویی و درمانی وسیعی نیز دارد. پروتئین موجود در این قارچ مقداری اسید آمینه ضروری برای بدن و تعدادی از مشتقات اسید آمینه مانند هیدروکسی پروپیلن و هیدروکسی لیزین را فراهم می کند. این قارچ همچنین حاوی ویتامین ها، املاح معدنی، بتاگلوکان و برخی قندهای ضروری برای بدن است و سیستم ایمنی را تقویت می کند.

تبلت Powerfit

کپسول های پاورفیت از مواد نگهدارنده، رنگ و طعم دهنده های صنعتی استفاده نمی کنند و همین امر به محبوبیت این محصول کمک می کند. Powerfit دارای مجوز شرکت Holistica فرانسه و بسته بندی در ایران می باشد.

مزایای کپسول Powerfit

نحوه استفاده و بهترین زمان استفاده از قرص های پاورفیت تا حدودی به این بستگی دارد که قصد دارید از آنها برای چه استفاده کنید. بنابراین بهتر است ابتدا با مزایای کپسول Powerfit آشنا شوید:

قیمت: ۸۶۱۰۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۴۳۹۰۰۰ تومان
X-Ade
قیمت اصلی: ۸۶۱۰۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۴۳۹۰۰۰ تومان
  • درمان زگیل تناسلی (HPV)
  • تقویت سیستم ایمنی بدن از طریق ترکیبات کمیاب
  • افزایش انرژی و جلوگیری از خستگی زودرس
  • خاصیت آنتی اکسیدانی دارد
  • به سلامت قلب و عروق کمک می کند
  • در پیشگیری از سرطان موثر است
  • کاهش طول مدت بیماری و بهبودی
  • کاهش تبخال مزمن و آفت دهان و تسریع بهبودی
  • پیشگیری از پوکی استخوان و پوسیدگی
  • کاهش سطح کلسترول خون

زگیل ناحیه تناسلی

کپسول پاورفیت حاوی ویتامین های گروه B و املاح معدنی مانند آهن، مس، روی و سلنیوم است. طبق تحقیقات، قرص پاورفیت به لطف قارچ شیتاکه دارای خواص ضد میکروبی، ضد باکتریایی و ضد ویروسی است.

نحوه مصرف قرص پاورفیت برای زگیل تناسلی

کپسول Powerfit خاصیت انرژی زا دارد و مصرف آن می تواند انرژی را افزایش داده و به شما کمک کند احساس خستگی نکنید، بنابراین سازنده این محصول توصیه می کند پس از ۱۶ ساعت از آن استفاده نکنید. با توجه به اینکه چرا می خواهید از powerfit استفاده کنید، به نحوه استفاده از تبلت powerfit توجه کنید و دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

  • درمان زگیل تناسلی: روزانه ۲ کپسول
  • تقویت سیستم ایمنی: روزانه ۲ کپسول
  • افزایش انرژی و تقویت قوای بدنی: ۱ تا ۲ کپسول در روز
کودکان بالای یک سال نیز می توانند از کپسول Powerfit برای تقویت سیستم ایمنی استفاده کنند. مقدار این محصول برای کودکان ۱ تا ۸ سال روزانه ۱ قرص قبل از صبحانه می باشد.

دوز قرص پاورفیت را توضیح داده ایم اما بهترین زمان مصرف قرص پاورفیت چه زمانی است؟ یعنی وقتی قرار است روزی ۲ کپسول استفاده کنید چه زمانی از روز را برای حداکثر سود انتخاب کنید؟

بهترین زمان مصرف قرص پاورفیت

بهترین زمان مصرف قرص پاورفیت چه زمانی است؟ زمانی که طبق دستور نیاز به استفاده روزانه ۲ عدد کپسول PowerFit دارید، بهتر است یک عدد قبل از صبحانه و یکی قبل از ناهار مصرف کنید. پزشکان معمولا توصیه می کنند این کپسول را حدود نیم ساعت قبل از وعده های غذایی ذکر شده مصرف کنید تا بهترین نتیجه را از مصرف این محصول بگیرید. بنابراین می توان گفت بهترین زمان مصرف قرص پاور فیت ۳۰ دقیقه قبل از صبحانه و ۳۰ دقیقه قبل از ناهار است. البته اگر روزی دو بار استفاده شود.

توجه داشته باشید که برای بهبود زگیل تناسلی باید از کپسول Powerfit به مدت ۳ تا ۶ ماه استفاده کرد که تداوم استفاده از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر قصد استفاده از پاور فیت را دارید چون سیستم دفاعی بدن را در برابر عوامل بیماری زا تقویت می کند، یک ماه قبل از شروع فصل سرما بهترین زمان مصرف قرص پاور فیت است. برای نتیجه گیری بهتر به نحوه استفاده از قرص پاورفیت برای زگیل تناسلی و سایر موارد توجه کنید.

بهترین زمان

عوارض قرص پاورفیت

نحوه استفاده از قرص پاورفیت و بهترین زمان مصرف قرص پاورفیت را توضیح داده ایم. طبق گزارش های دریافتی، تبلت های پاورفیت معمولاً هیچ عارضه ای در کاربران ایجاد نمی کنند، اما اگر فردی مصرف خود را به صورت تصادفی افزایش دهد، بعید نیست که دچار عوارض ناخواسته شود. در موارد نادری برخی از افراد پس از مصرف پاورفیت دچار حساسیت و واکنش های آلرژیک می شوند که در این صورت بدیهی است که مصرف فورا قطع شود.

مکمل های غذایی حاوی قارچ شیتاکه در صورت مصرف طولانی مدت بیش از حد توصیه شده می توانند باعث اختلالات گوارشی مانند درد معده شوند. حساسیت به نور خورشید و مشکلات تنفسی نیز از دیگر عوارضی است که در موارد بسیار نادر در برخی افراد هنگام استفاده از مکمل های حاوی شیتاکه رخ می دهد.

توجه داشته باشید که زنان باردار و شیرده قبل از مصرف کپسول پاورفیت با پزشک مشورت کنند. همچنین از پزشک خود در مورد بهترین زمان مصرف قرص پاورفیت سوال کنید.

آخرین کلمه

کپسول پاورفیت با داشتن فواید بیشماری نه تنها به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند، بلکه به عنوان یکی از بهترین درمان ها برای بهبود زگیل تناسلی به شمار می رود. در این مقاله بهترین زمان مصرف قرص پاورفیت را برای شما توضیح داده ایم تا بتوانید بهترین نتیجه را از درمان با این محصول بگیرید. ماده موثره در قرص پاورفیت قارچ شیتاکه است که با داشتن AHCC، پروتئین، بتاگلوکان، ویتامین ها و املاح معدنی، قدرت بدنی افراد را نیز افزایش می دهد. تحقیقاتی که تاکنون بر روی قارچ شیتاکه انجام شده است، این ماده غذایی را به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی معرفی می کند که حتی ممکن است در پیشگیری از سرطان و بیماری های قلبی عروقی موثر باشد.

ادامه مطلب  بهترین زمان رابطه جنسی آپدیت 1403

حتما ببینید

blank

عمل پانکچر چیست؟ آپدیت ۱۴۰۳

طب سوزنی که به عنوان جراحی تخمک گذاری نیز شناخته می شود، یک روش جراحی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *