راه های افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی آپدیت ۱۴۰۳

افزایش طول اندام تناسلی نه تنها برای مردانی که به آلت تناسلی بزرگ علاقه دارند، بلکه برای شریک جنسی آنها نیز مهم است و لذت جنسی طرفین را افزایش می دهد. بنابراین یافتن راه های افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی یا طب نوین از گذشته تا کنون حائز اهمیت بوده و در هر دوره با توجه به مقتضیات آن دوره طب سنتی را نیز توضیح می دهیم تا هم برای مردانی که مشکل آلت تناسلی کوچک دارند و هم برای آن دسته از عزیزانی که می خواهند میل جنسی خود را افزایش دهند مفید است. منتظر این مقاله از مجله اینترنتی داروخانه کافه نیوز باشید.

آنچه در این مقاله می خوانیم

آمارهای مرتبط

دکتر دیوید السی قبل از عمل Rethink توصیه می کند که یک نظرسنجی روی بیش از ۱۴۰۰۰ مرد انجام شد و نتایج به وضوح نشان می دهد که حدود ۴۵٪ از مردان می خواهند طول آلت تناسلی خود را افزایش دهند و اکثر مردم به جراحی یا پاپوپلاستی فکر می کنند. روش های دیگری را امتحان کنید که بیشتر در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

در واقع، حدود ۹۵ درصد از مطالعات نشان می‌دهند که اندازه آلت تناسلی به اندازه اندازه، شوخ طبعی، علایق مشترک، مهربانی، گوش دادن و ارزش‌ها برای زنان مهم نیست و گزارش‌ها ثابت می‌کنند که زنان معمولاً از اندازه آلت تناسلی شکایت نمی‌کنند.

اکستنشن های سنتی آلت تناسلی چیست؟

روغن تراش

روغن خراط به دلیل وجود موادی مانند پروتئین ها، آنتن ها، امگا ۶، امگا ۳ و امگا ۹ بسیار منحصر به فرد است که خواص بسیار بالایی برای سلامتی دارند، از جمله:

قیمت: ۸۶۱۰۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۴۳۹۰۰۰ تومان
X-Ade
قیمت اصلی: ۸۶۱۰۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۴۳۹۰۰۰ تومان
  • به آلت تناسلی حجم زیادی می دهد.
  • با گذشت زمان و استفاده مداوم، طول و قطر اندام تناسلی را افزایش می دهد.
  • این روغن در درمان زود انزالی بسیار موثر است.
  • گردش خون مویرگی را در موقعیت اعمال شده افزایش می دهد.
  • احساس اعتماد به نفس و قدرت جنسی را افزایش می دهد.
  • این یک عامل بسیار قوی بزرگ کننده سینه و ران زنانه است.
  • با استفاده از این روغن لب ها و گونه ها حجیم می شوند.
  • روغن کرچک برای از بین بردن جای جوش و جای زخم بسیار مفید است.

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی از جمله روغن هویج

این روغن حاوی مقادیر زیادی آنتنین است که در افزایش حجم اندام های بدن بسیار موثر است و مصرف طولانی مدت آن منجر به ضخیم شدن و بلند شدن آلت مردانه می شود البته به شرط استفاده از روغن خراط اصل.

نکته

این روغن علاوه بر فرم دهی اندام تناسلی مردانه، برای اندام تناسلی زنان نیز مؤثر است و سینه ها، باسن، لب ها و گونه های زنان را بزرگتر و پرتر می کند و به زنان و مردان کمک می کند تا زیباتر به نظر برسند و احساس بهتری داشته باشند.

از دیگر فواید شگفت انگیز روغن کرچک است

این روغن به لطف وجود کلاژن و آنتنین توانایی بهبود چین و چروک صورت را دارد و به مرور زمان چین و چروک ها را ترمیم می کند و حس جوانی مجدد را به شما القا می کند.

blank

افزایش طول اندام تناسلی بدون نیاز به جراحی

آلت تناسلی خود را تمیز نگه دارید

ابتدا باید بدانید که در اکثر مواقع برخی از افراد از سندرم آلت تناسلی دمیمورفیک رنج می برند و مدام فکر می کنند که آلت تناسلی خود بسیار کوچک است، در حالی که تحقیقات نشان می دهد که اندازه آلت تناسلی به طور متوسط ​​کمتر از ۵ تا ۶ اینچ است، اما با این وجود وجود دارد. از افرادی که عزت نفس ندارند و از آن رنج می برند.

بدین ترتیب:

راه اول این است که آلت تناسلی خود را به خوبی زیر و بالای بیضه ها بتراشید و موهای زائد را از بین ببرید، این به شما امکان می دهد دید بهتری داشته باشید و اندازه واقعی آن را ببینید.

مصرف قرص

آیا مصرف برخی از قرص ها می تواند آلت تناسلی را بزرگتر کند؟ بله قرصی به نام جینکو وجود دارد که کاملا گیاهی و از برگ های یک نوع درخت تهیه می شود و در طب چینی نیز برای بهبود حافظه استفاده می شود. این دارو جریان خون را در ناحیه آلت تناسلی افزایش می دهد، به این معنی که مردان با گردش خون ضعیف احساس می کنند مار در شلوارشان رشد می کند. محققان دانشگاه کالیفرنیا بر این باورند که شواهد علمی این مشکل را ثابت نکرده است، اما به طور قطع می توان گفت که این دارو در مردانی که از افسردگی رنج می برند و به دلیل برخی داروهای ضدافسردگی عملکرد دستگاه تناسلی خود را دچار اختلال کرده اند موثر است و آلت تناسلی را بهبود می بخشد. و عملکرد آن

پمپ آلت تناسلی

یکی از راه هایی که قبل از عمل توصیه می شود استفاده از پمپ مخصوص دستگاه تناسلی است که با استفاده منظم و روزانه تاثیر بسزایی در طول و قطر آلت تناسلی دارد به طوری که در عرض چند ماه طول آلت تناسلی افزایش می یابد. آلت تناسلی افزایش می یابد برابر با ۱٫۵ سانتی متر خواهد بود و قطر آن به ۲ سانتی متر افزایش می یابد.

توصیه هایی برای افزایش طول اندام تناسلی

با استفاده از این محصولات لذت جنسی بیشتری را تجربه کنید:

از مصرف سیگار و الکل خودداری کنید

آلت تناسلی بزرگتر با گردش خون بیشتر به این معنی است که هرچه خون بیشتر در بدن شما جریان داشته باشد، از اندازه آلت تناسلی خود راضی تر هستید، بنابراین سیگار کشیدن و نوشیدن الکل باعث کاهش گردش خون و در نهایت کاهش سایز آلت تناسلی می شود!

ورزش

می دانیم که ورزش جریان خون را افزایش می دهد و خون را در رگ ها و شریان ها به گردش در می آورد، بنابراین می توانید ورزشی مانند دویدن را در برنامه روزانه خود قرار دهید.

یک رژیم غذایی سالم

رژیم غذایی و سبک زندگی از دیگر عواملی است که بر اندازه آلت تناسلی تاثیر می گذارد، اگر به جای گوشت و پنیر از سبزیجات و میوه ها استفاده کنید، اندازه آلت تناسلی بزرگتر می شود. به این ترتیب چربی بدن شما کاهش می یابد و با کاهش چربی شکم فشاری به قاعده آلت وارد نمی شود و سایز آن افزایش می یابد.

گرم نگه داشتن بدن

قبل از رابطه جنسی، دوش آب گرم بگیرید زیرا گرما گردش خون را افزایش می دهد و در نتیجه سایز آلت تناسلی را افزایش می دهد.

ادامه مطلب  آیا زگیل تناسلی همان تبخال تناسلی است؟ آپدیت 1403

حتما ببینید

blank

مواد غذایی مفید و مضر برای پروستات چیست؟ آپدیت ۱۴۰۳

پروستات غده کوچکی در لگن است که بخش مهمی از دستگاه تناسلی مردان است. پروستات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *