در مورد راه های رسیدن به ارگاسم چی می دونید؟ آپدیت ۱۴۰۳

ارگاسم مهمترین بخش زندگی زن و مرد است و روند و علائم آن کاملا متفاوت است. مردان تنها از طریق دخول به ارگاسم یا اوج لذت جنسی می رسند و زنان از دو طریق به آن دست می یابند، یکی از طریق دخول واژن که به آن واژینال می گویند و دیگری از طریق تحریک کلیتورال که به آن کلیتورال می گویند. در مورد راه های رسیدن به ارگاسم چه می دانید؟ آیا می دانید چگونه می توان این را سرعت بخشید؟

در این مقاله مجله اینترنتی داروخانه سبز مثبت با ما همراه باشید…

آنچه در این مقاله می خوانیم

با واقعیت کنار بیایید

اگر شما یک زن هستید، لذت ساده از رابطه جنسی برای شما آسان نیست. تقریباً همه مردان می توانند بدون مشکل به اوج لذت برسند، اما زنان اینگونه ساخته نشده اند. متأسفانه این واقعیتی است که شاید ندانید!

تاثیر مخرب برخی فیلم ها

بخشی از این مشکل به این دلیل است که کتاب ها، فیلم ها و به خصوص پورنوگرافی اینترنتی تصویری داغ و شاد از زنان به تصویر می کشند که واقعاً در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

این تصور نادرست می تواند به طور جدی به نوجوانان و جوانان در مواجهه با واقعیت آسیب برساند، زیرا هر دو جنس از عدم اعتماد به نفس در برخورد با خود و دیگران رنج می برند و از تصورات خود فاصله می گیرند.

ایده یک پسر جوان در ابتدای بلوغ، ستارگان پورن است که فیلم مخفیانه می بیند و در واقعیت، وقتی ازدواج می کند یا اولین رابطه جدی اش را برقرار می کند، از واقعیت جدا می شود. همچنین دختران مدام خود را با این بازیگران مقایسه می کنند.

عدم ارگاسم یک مشکل رایج در هر زمان است

جالب است بدانید که همین یک نسل پیش، بسیاری از پزشکان معتقد بودند که بخش بزرگی از جمعیت زنان به سادگی نمی توانند به بالاترین سطح لذت در رابطه جنسی برسند.

اما چرا آنها چنین فکر می کنند؟ این به این دلیل است که اکثر این پزشکان اطلاعات کمی در مورد داروهای جنسی دارند یا اصلاً اطلاعات ندارند.

در مورد راه های رسیدن به ارگاسم چه می دانید؟

علاوه بر این، اکثر آنها از جنس مخالف خود خجالت می کشند و سعی می کنند از بحث در مورد مشکلات جنسی با بیماران خود اجتناب کنند.

همچنین از آنجایی که زنان برای باردار شدن نیازی به رسیدن به اوج لذت و ارگاسم ندارند، اکثر پزشکان اهمیت ارگاسم زنانه را چندان مهم نمی دانند.

نگرش جدید به راه های رسیدن به ارگاسم

خوشبختانه در این قرن، اکثر پزشکان نگرش بسیار متفاوتی دارند. این به این دلیل است که آنها قبلاً با نتایج تحقیقات جنسی شناخته شده توسط محققان آمریکایی کینزی، مسترز و جانسون، شر هیت و دیگران آشنا هستند.

علاوه بر این، در ۲۰ سال گذشته، تعداد زیادی از مطالعات جنسی با نمونه های زیادی از افراد از طریق روزنامه ها و مجلات انجام شده است.

اکنون می دانیم که تقریباً هر زنی می تواند به اوج لذت جنسی برسد و اگر شرایط زندگی اش مناسب باشد، این شرایط معمولاً شامل مراقبت، درک شریک زندگی خود در مورد رابطه جنسی و استفاده از این دانش برای کمک به او، استراحت و رسیدن به اوج لذت جنسی است. .

همانطور که می دانیم، ارگاسم پاسخ خودکارتری در مردان است. این درست است که بگوییم برای بسیاری از مردان، توانایی رسیدن به اوج جنسی لزوماً به احساسات عاشقانه مربوط نمی شود.

اما وقتی زنان احساس می کنند که مورد علاقه و قدردانی قرار می گیرند، اعتماد به نفس جنسی بیشتری دارند و شایستگی آنها به دست می آید.

بسیاری از زنان جوان نگران این هستند که نتوانند به ارگاسم برسند، اما واقعیت این است که برخلاف مردان، بیشتر زنان باید یاد بگیرند که چگونه به ارگاسم برسند.

تحقیقات ما نشان می دهد که بیشتر زنان جوان تا زمانی که برای فعالیت جنسی مشترک نداشته باشند، اوج لذت جنسی را به طور کامل تجربه نمی کنند. یک مطالعه نشان داد که:

  • رسیدن به بالاترین سطح لذت برای اولین بار از طریق ۴۷% خودارضایی
  • ۳۲ درصد از طریق رابطه جنسی
  • ۲۰ درصد با سلب کردن
  • ۱ درصد در هنگام خواب

در همین بررسی متوجه شدیم که رایج ترین سن برای اولین ارگاسم ۱۸ سالگی است، اما می تواند بعد از ۴۰ سالگی باشد!

در مورد راه های رسیدن به ارگاسم چه می دانید؟

امروزه اکثر متخصصان سکس معتقدند که اگر نمی توانید به اوج لذت جنسی خود برسید یا رسیدن به آن برایتان دشوار است، باید تمرین کنید:

اول از همه، ممکن است در ابتدا احساس خجالتی کنید. اما اولین قدم برای رسیدن به ارگاسم این است که با شریک زندگی خود تماس کامل حسی و پوستی داشته باشید.

هنگامی که نمی توانید کلمات مناسب را در طول رابطه جنسی پیدا کنید، از نوازش استفاده کنید. اما همیشه سعی کنید در مورد رابطه جنسی صحبت کنید. سکوت اولین دلیل برای نرسیدن به ارگاسم است!

اولین نفر باشید

اگر در ابتدا خجالتی هستید، انجام این کار در نور بسیار کم اشکالی ندارد. حتی می توانید لباس های نازک بپوشید تا احساس ناراحتی نکنید.

در طول این تمرین، یک نفر دراز می کشد و دیگری به آرامی تمام بدن دیگری را نوازش می کند. لطفاً توجه داشته باشید که این یک حالت ماساژ نیست، بلکه حالتی است که در آن از قسمت‌های مختلف بدن شریک زندگی خود لذت می‌برید و کاوش می‌کنید.

در مورد راه های رسیدن به ارگاسم چه می دانید؟

در حین انجام این تمرین، از دست زدن به ناحیه تناسلی و سینه زنان و مردان خودداری کنید، زیرا این ورزش ربطی به رابطه جنسی ندارد.

قدم دوم برای رسیدن به ارگاسم، آرامش است

قبل از داشتن رابطه جنسی با همسرتان، به موسیقی آرامش بخش گوش دهید، حمام آب گرم بگیرید، کتاب بخوانید یا کار دیگری انجام دهید که به آرامش شما کمک می کند. آرامش و آرامش به رسیدن به ارگاسم کمک زیادی می کند.

مرحله سوم، نباید حواس شما پرت شود

هر چیزی که می تواند حواس شما را از اتاق خواب، کودکان، حیوانات خانگی و غیره پرت کند، حذف کنید، همچنین نور را تنظیم کنید، پرده ها را کاملا بکشید.

اعتماد به نفس داشته باشید

برای لذت بردن از رابطه جنسی، هم شما و هم همسرتان باید اعتماد به نفس داشته باشید و از عیوب صورت و بدن خود نترسید.

حسی بیندیشید و رفتار کنید

در حین رابطه جنسی ذهن خود را به حوزه حسی و جنسی بیاورید تا برانگیختگی فیزیکی شما افزایش یابد. برای کمک به این امر، روی کاری که همسرتان انجام می دهد تمرکز کنید. در واقع بهترین راه برای نگاه کردن به کار شوهرتان است.

یکی از راه های رسیدن به ارگاسم، تمرکز است

اجازه ندهید اسب سرکش افکارتان تخت را ترک کند، برای مدت کوتاهی که رابطه جنسی دارید، کاملاً به خودتان و شریک زندگی خود فکر کنید.

با شوهرت صادق باش

راه دیگر برای رسیدن به ارگاسم این است که قبل و در طول رابطه با شریک زندگی خود شفاف باشید و از او بخواهید در مورد علایقش با شما صادق باشد.

سه نکته مکمل برای رسیدن به ارگاسم

  1. پوزیشن های مختلف جنسی را تمرین کنید تا پوزیشن مورد علاقه خود را پیدا کنید.
  2. منفعل نباشید و با همسرتان همکاری کنید.
  3. از روان کننده ها استفاده کنید.
ادامه مطلب  علائم حساسیت به کاندوم چیست؟ آپدیت 1403

حتما ببینید

blank

مواد غذایی مفید و مضر برای پروستات چیست؟ آپدیت ۱۴۰۳

پروستات غده کوچکی در لگن است که بخش مهمی از دستگاه تناسلی مردان است. پروستات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *