بهترین مارک ژل تاخیری کدام است؟ آپدیت ۱۴۰۳

همانطور که از نام آن پیداست، ژل تاخیری برای کنترل انزال زودرس در مردان استفاده می شود. انزال زودرس شایع ترین اختلال جنسی در مردان است. بنابراین گفته می شود از هر ۳ مرد ۱ نفر حداقل برای مدتی این مشکل را داشته است. انزال زودرس باید با توجه به علت آن درمان شود. علت این عارضه می تواند ریشه در مشکلات روحی و روانی و همچنین مشکلات جسمی و جسمی داشته باشد. یکی از بهترین راه ها برای درمان زود انزالی استفاده از بهترین مارک ژل تاخیری است.

آنچه در این مقاله می خوانیم

علت انزال زودرس در مردان

تعامل پیچیده عوامل روانی و بیولوژیکی باعث انزال زودرس می شود. علت دقیق انزال زودرس به طور واضح مشخص نیست، اما به طور کلی ۲ دسته عامل در ایجاد این عارضه موثر در نظر گرفته می شوند:

عوامل روانشناسی

اولین تجربیات ناخوشایند جنسی، تجربه سوء استفاده جنسی، افسردگی، احساس گناه و عدم اعتماد به نفس نسبت به ظاهر، همگی می توانند در ایجاد انزال زودرس موثر باشند. عوامل دیگری که بر این امر تأثیر می گذارد عبارتند از اختلال نعوظ، استرس بیش از حد و اختلاف نظر با شرکای جنسی.

علل بیولوژیکی

تعدادی از عوامل بیولوژیکی می توانند در انزال زودرس نقش داشته باشند. از این میان می توان به سطوح غیر طبیعی هورمون ها، سطوح غیر طبیعی مواد شیمیایی در مغز، التهاب پروستات یا مجاری ادراری و ویژگی های ارثی اشاره کرد.

در برخی موارد، هم عوامل روانی و هم عوامل بیولوژیکی در انزال زودرس نقش دارند.

قیمت: ۸۶۱۰۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۴۳۹۰۰۰ تومان
X-Ade
قیمت اصلی: ۸۶۱۰۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۴۳۹۰۰۰ تومان

بهترین مارک ژل تاخیری را به شما معرفی می کنیم

با مراجعه به داروخانه با انواع ژل تاخیری در برندهای مختلف مواجه می شوید. ما در اینجا بهترین این محصولات را برای شما آورده ایم تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید:

ژل آبی ایموشن معوق

این ژل دارای فرمول آب است و استفاده از آن باعث بهبود روابط جنسی بین زوجین می شود. ژل تاخیری حرکت از مواد گیاهی و طبیعی تهیه شده و پس از استفاده با یک شستشوی ساده با آب به خوبی تمیز می شود. هیچ عارضه جانبی خاصی پس از استفاده از این محصول گزارش نشده است. ژل حرکتی دارای گواهینامه های بین المللی ISO، GMP و CE بوده و کیفیت منحصر به فردی دارد. برای استفاده از این ژل، مقدار مناسبی از ژل را روی کف دست خود پمپ کنید و روی آلت تناسلی بمالید. بعد از ۱۵ دقیقه ژل را با آب بشویید.

ژل برای احساسات تاخیری

خرید ژل آبی ایموشن

ژل موضعی تاخیری بنزل

مردان همچنین می توانند از محصول دیگری به نام ژل موضعی تاخیری بنگل برای به تاخیر انداختن انزال استفاده کنند. این محصول قابل شستشو با آب بوده و از ۱٫۹۸ درصد لیدوکائین استفاده می کند. این ژل فاقد پارابن، گلیسیرین و الکل است. استفاده از این ژل با کاندوم هیچ منعی ندارد زیرا این محصول بر پایه آب است. افزایش مدت زمان رابطه جنسی و در نتیجه بهبود کیفیت آن از مزایای استفاده از این ژل است.

ژل تاخیری بنزل

خرید ژل ریتارد بنجل

ژل روان کننده تاخیری سیمپلکس مدل لانگ لاو

به عنوان بهترین برند ژل تاخیری می توان به ژل روان کننده تاخیری لانگ لاو سیمپلکس نیز اشاره کرد. این ژل خاصیت روان کنندگی دارد و از آنجایی که بر پایه آب تهیه می شود، می توان از آن به همراه کاندوم لاتکس استفاده کرد. ژل سیمپلکس نه تنها انزال را در مردان به تاخیر می اندازد، بلکه به دلیل خاصیت روان کنندگی، درد را در حین مقاربت کاهش می دهد. محصول مذکور دارای رایحه مطبوع بوده و معمولاً ایجاد حساسیت نمی کند.

سیمپلکس بهترین مارک ژل عقب نشینی است

بهترین مارک ژل تاخیری - لانگ لاو

ژل روان کننده Daily Max Time Stop Codex

این محصول از برند ناچ کدکس علاوه بر جلوگیری از انزال زودرس در آقایان دارای خاصیت روان کنندگی و کاهش درد در ناحیه واژن می باشد. ژل تاخیری Codex بر پایه آب است و اغلب عوارض جانبی خاصی در کاربران ایجاد نمی کند. محصول مذکور دارای گواهینامه های بین المللی و از کیفیت خوبی برخوردار می باشد. این ژل با نام ژل تاخیری مدل Codex MAX TIME STOP نیز شناخته می شود. با استفاده از ژل تاخیری Codex، هم زنان و هم مردان از روابط جنسی خود رضایت بیشتری خواهند داشت.

کد

حداکثر روزانه

ژل تاخیری پاورمن دلتاسکس

اگر به دنبال بهترین مارک ژل تاخیری هستید می توانید از ژل تاخیری پاورمن دلتاسکس نیز استفاده کنید. ماده موثر لیدوکائین موجود در این محصول انزال را در مردان به تاخیر می اندازد. با استفاده از این محصول می توانید زمان رابطه جنسی را افزایش دهید. ۱۰ دقیقه قبل از مقاربت، باید این محصول را به مدت ۱ دقیقه روی آلت تناسلی بمالید. این ژل عطر مطبوعی دارد و در نتیجه می تواند در افزایش میل جنسی زوجین موثر باشد.

پاورمن بهترین برند ژل ریتارد است

ژل ریتارد ویاگرا

ژل تاخیری ویاگرا برای فروش در داروخانه ها مجاز نیست، اما در برخی از مراکز به فروش می رسد. این ژل تاخیری در انواع طعم های گیاهی تولید می شود و یکی از پرفروش ترین محصولات تاخیری در انزال محسوب می شود. روش استفاده به این صورت است که ۱۵-۲۰ دقیقه قبل از مقاربت روی ناحیه تناسلی اعمال می شود. ژل ویاگرا با رهش تاخیری ممکن است برای بسیاری از افراد از جمله بیماران قلبی مناسب نباشد. بنابراین، استفاده از آن را بدون مشورت پزشک توصیه نمی کنیم.

ویاگرا

ژل بازدارنده جگوار

تاخیر در انزال، افزایش سایز آلت تناسلی و افزایش میل جنسی از جمله مزایای استفاده از این محصول است. مانند سایر ژل های تاخیری، این محصول باید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه قبل از رابطه جنسی روی آلت تناسلی مالیده شود و برای جذب بهتر به آرامی ماساژ داده شود. ممکن است این محصول را در داروخانه ها پیدا نکنید، اما می توانید آن را از برخی مراکز تهیه کنید. اگر بعد از استفاده دچار حساسیت شدید، نباید دوباره از ژل تاخیری جگوار استفاده کنید.

جگوار

ژل تاخیری بهتره یا اسپری تاخیری؟

بهترین مارک ژل تاخیری در برندهای مختلف را برای شما آورده ایم. حال ممکن است این سوال پیش بیاید که تفاوت ژل کندکننده و اسپری کندکننده چیست؟ به موارد زیر توجه کنید:

  • اسپری های تاخیری معمولا حاوی ۱۰% لیدوکائین هستند، در حالی که ژل های تاخیری اغلب حاوی ۲% لیدوکائین به عنوان بی حس کننده هستند.
  • اسپری بازدارنده از هوای تحت فشار و الکل استفاده می کند، در حالی که ژل کندکننده الکل ندارد و این محصول معمولاً بر پایه آب است.

با دانستن این تفاوت ها، انتخاب با شماست که از ژل کندکننده یا اسپری کندکننده استفاده کنید. اگر مشکل انزال زودرس بسیار جدی باشد، اسپری تاخیری ممکن است موثرتر باشد. اما اگر اسپری تاخیری باعث سوزن سوزن شدن شدید شما شود. بنابراین حتی ممکن است قدرت نعوظ را از دست بدهید که در این صورت استفاده از ژل تاخیری گزینه بهتری محسوب می شود.

آخرین کلمه

ژل تاخیری یکی از بهترین راه حل های درمانی برای بهبود انزال زودرس است. البته در صورتی که این بیماری بسیار شدید باشد بسته به علت آن باید اقدامات درمانی لازم زیر نظر پزشک انجام شود. برای اینکه این محصول در به تاخیر انداختن انزال موثر باشد باید حداقل ۲۰ دقیقه قبل از نزدیکی استفاده شود. به یاد داشته باشید که مشکلات جنسی یکی از بزرگترین دلایل جدایی بین زوجین است و باید با تصمیم گیری های مدبرانه از ادامه آن جلوگیری کرد.

ادامه مطلب  تغذیه افراد مبتلا به ایدز چگونه باید باشد؟ آپدیت 1403

حتما ببینید

blank

علائمی که نشان می‌دهند ممکن است به عفونت واژن مبتلا باشید آپدیت ۱۴۰۳

واژن یکی از قسمت های حساس بدن زن است که معمولاً به تعادل میکروبی بسیار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *