برای مصرف طولانی اسپری تاخیری بهتر است یا قرص تاخیری؟ آپدیت ۱۴۰۳

اسپری تاخیری بهتر است یا قرص تاخیری؟ این سوالی است که بسیاری از مردان را نگران کرده است. در میان مشکلات جنسی مردان، انزال زودرس شایع ترین است. در سراسر جهان، این مشکل بیش از ۴۰ درصد از مردان را در دوره های مختلف زندگی خود تحت تاثیر قرار می دهد. مشکلی که مستقیماً بر روابط زناشویی و صمیمیت بین زوجین تأثیر می گذارد. این مشکل باعث می شود مردان به محض مواجه شدن با این مشکل به دنبال راه هایی برای درمان یا بهبود آن باشند.

رایج ترین راه های بهبود انزال زودرس که به طور گسترده در دسترس هستند، اسپری ها و قرص های تاخیری هستند. این محصولات نیازی به نسخه ندارند و به راحتی می توان آنها را از داروخانه خریداری کرد. اما اگر شما هم جزو افرادی هستید که با این مشکل دست و پنجه نرم می کنید، توصیه ما این است که ابتدا به پزشک متخصص مراجعه کنید و مشکل خود را بگویید تا بفهمید اسپری تاخیری بهتر است یا قرص تاخیری؟ زیرا هر یک از این محصولات تاثیر متفاوتی بر روی افراد با شرایط فیزیکی متفاوت خواهند داشت.

در این مقاله از مجله داروخانه آنلاین پوزیتیو گرین، سعی بر آن است تا با بررسی عمیق تر و نحوه عملکرد این دو محصول، آنها را با هم مقایسه کنیم. زیرا بسیاری از مردانی که مشکل زود انزالی دارند بدون مشورت پزشک اقدام به خوددرمانی کرده و گاهی اوقات سلامت خود را به خطر می اندازند. با ما همراه باشید تا بدانید کدام اسپری تاخیری یا قرص تاخیری بهتر است و کدام محصول برای چه افرادی مناسب است.

اسپری تاخیری بهتر است یا قرص تاخیری

آنچه در این مقاله می خوانیم

سمپاشی تاخیری چگونه عمل می کند؟

اسپری تاخیری محصولی است که مستقیما روی آلت تناسلی اسپری می شود و با عملکردهای متفاوت (بسته به نوع ترکیب اسپری) زمان انزال را در آقایان طولانی می کند. اسپری تاخیری انواع مختلفی در بازار دارد. اکثر این محصولات حاوی مقدار زیادی لیدوکائین هستند که با بی حس کردن آلت مرد، روند انزال را طولانی تر می کند. برخی نیز حاوی مواد گیاهی و طبیعی هستند و با کاهش حساسیت آلت مردانه این مشکل را حل می کنند. پس از معرفی مطلب حاضر، بهتر است نگاهی به مزایا و معایب این محصول داشته باشیم تا به پاسخ سوال اصلی برسیم. اسپری تاخیری بهتر است یا قرص تاخیری. قیمت اسپری تاخیری و قیمت قرص تاخیری بسیار مناسب است و به راحتی می توانید آنها را تهیه کنید.

مزایای سمپاشی تاخیری

اسپری تاخیری محبوب ترین درمان موقت برای انزال زودرس است. زیرا اثر سریع تری دارد و فقط ۱۵ دقیقه یا نیم ساعت (بسته به نوع ترکیب اسپری) قبل از آمیزش کافی است از آن استفاده کنید. در ادامه شرح فواید اسپری تاخیری باید گفت که این اسپری ها به دلیل استفاده خارجی عوارض زیادی ندارند و در صورت استفاده صحیح اثرات جزئی آنها بر روی پوست آلت تناسلی و یا جذب آنها از طریق دهانه رحم نیز خواهد بود. کاهش یابد.

قیمت: ۸۶۱۰۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۴۳۹۰۰۰ تومان
X-Ade
قیمت اصلی: ۸۶۱۰۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۴۳۹۰۰۰ تومان

یکی دیگر از ویژگی های اسپری تاخیری رایحه های جذابی است که در آنها به کار رفته است. اسپری تاخیری گیاهی که بر پایه لیدوکائین نیست، حاوی مواد و ترکیبات طبیعی است که می تواند حساسیت های پوستی و خطر انتقال مواد مضر به شرکای جنسی را با استفاده طولانی مدت کاهش دهد. اما این تعاریف برای پاسخ به این سوال که اسپری تاخیری بهتر است یا قرص تاخیری کافی نیست. بهتر است معایب آن را نیز بررسی کنید.

معایب و مضرات سمپاشی تاخیری

علیرغم مزایای فراوان دیر انزالی به خودی خود، استفاده از آن در مردان نیز مشکلاتی را به همراه دارد. یکی از مشکلاتی که همیشه در استفاده از اسپری تاخیری برای آقایان مشکل ساز بوده این است که همیشه باید صمیمیت از پیش تعیین شده و برنامه ریزی شده داشته باشند. از سوی دیگر، اسپری های گیاهی که عوارض جانبی بسیار کمتری دارند، گاهی اوقات یک ساعت یا حتی بیشتر طول می کشد تا اثر کنند. از طرفی آزمایشات انجام شده با اسپری های تاخیری نشان می دهد که استفاده از این محصولات حتی در دوزهای بالا در نهایت زمان انزال را بین ۳ تا ۴ دقیقه افزایش می دهد.

علاوه بر این، شستن آلت تناسلی پس از استفاده از اسپری تاخیری یا استفاده از کاندوم پس از استفاده از آن یکی دیگر از مشکلات استفاده مکرر از اسپری تاخیری است. همچنین بی حسی آلت مردانه پس از استفاده از اسپری تاخیری لذت صمیمیت را کاهش داده و تنها باعث افزایش زمان انزال و رضایت شریک جنسی می شود.

شاید تا الان به نظر برسد که پاسخ به این سوال که اسپری تاخیری بهتر است یا قرص تاخیری؟ این یک قرص تاخیری است. اما بهتر است قبل از نتیجه گیری سریع به سراغ قرص تاخیری بروید.

قرص تاخیری چگونه کار می کند؟

انواع مختلفی از قرص های تاخیری مانند اسپری های تاخیری وجود دارد. دو نوع رایج از قرص‌هایی که برای درمان زود انزالی استفاده می‌شوند عبارتند از SSRI یا مهارکننده‌های انتخابی بازجذب سروتونین و PDE5 یا مهارکننده‌های فسفودی استراز نوع ۵٫ گروه اول از قرص‌های تاخیری، SSRI، بیشتر قرص‌هایی هستند که برای درمان استفاده می‌شوند. افسردگی. برای پاسخ به این سوال که اسپری تاخیری بهتر است یا قرص تاخیری، بهتر است با نحوه عملکرد این دو نوع قرص تاخیری آشنا شوید.

اسپری تاخیری بهتر است یا قرص تاخیری

سرترالین (زولوفت)، داپوکستین، سیتالوپرام، فلوکستین و پاروکستین نمونه هایی از این قرص ها هستند که تاثیر زیادی در درمان زود انزالی دارند. این قرص تاخیری با افزایش میزان هورمون سروتونین در مغز باعث افزایش سطح برانگیختگی و افزایش زمان ارگاسم می شود. طی چندین آزمایش انجام شده در سال های اخیر، افرادی که دوز روزانه ۲۵ میلی گرمی قرص سیترالین مصرف کردند، پس از سه هفته، زمان انزال آنها از ۱ دقیقه به ۷ دقیقه افزایش یافت. دوزهای بالاتر این قرص یعنی. ۵۰ تا ۱۰۰ میلی گرم، زمان انزال را به ۱۳ و ۱۶ دقیقه افزایش داد.

نوع دوم قرص تاخیری PDE5 که سیلدنافیل (ویاگرا) و تادالافیل (سیلالیس) نمونه های شناخته شده و بارز آن هستند، بیشتر برای درمان نعوظ استفاده می شود. این قرص ها فشار خون را در بافت آلت تناسلی افزایش می دهند و زمان نعوظ را طولانی می کنند. اگرچه این نوع دارو تاثیر مستقیمی بر انزال زودرس ندارد، اما طولانی شدن زمان نعوظ و کاهش تاخیر بین دو نعوظ متوالی به بهبود روند انزال زودرس در مردان کمک می کند. حال برای روشن شدن این سوال، اسپری به تعویق بیفتد یا قرص تاخیری؟ بیایید به مزایا و معایب این قرص ها بپردازیم.

مزایای قرص های تاخیری

اولین مزیت بزرگ قرص های تاخیری این است که هیچ خطری برای شریک جنسی وجود ندارد و فقط بر خود مرد تاثیر می گذارد. قرص های تاخیری SSRI در صورت استفاده منظم و زیر نظر پزشک و همراه با ورزش های مرتبط با کنترل انزال می تواند منجر به درمان زود انزالی شود.

قرص تاخیری با تاثیر بر هورمون های بدن نقش اساسی تری در درمان زود انزالی ایفا می کند. به علاوه مصرف روزانه و منظم این محصولات زمان انزال را در مردان به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. برای استفاده از هیچ قرص تاخیری نیازی به برنامه ریزی صمیمیت نیست و کافی است هر روز دوز مشخصی از این قرص ها مصرف شود تا بعد از دو یا سه هفته اثر قطعی خود را نشان دهد. اما مانند اسپری تاخیری، این قرص ها نیز پس از مصرف تاثیر اولیه دارند. اما باز هم این عوامل نمی توانند پاسخ سوال اصلی ما را کامل کنند: اسپری تاخیری بهتر است یا قرص تاخیری؟ همچنین مضرات قرص های تاخیری را در زیر شرح خواهیم داد.

مضرات قرص های تاخیری

همانطور که گفته شد، SSRI های تاخیری بر سطح هورمون سروتونین تأثیر می گذارند. این هورمون باعث افزایش سطح برانگیختگی در انسان می شود. اما در صورت تداخل دارویی با سایر داروهای مصرفی توسط فرد یا بی توجهی به اختلالات هورمونی در بدن، مصرف این نوع قرص های تاخیری می تواند عواقب بدی برای مصرف کننده داشته باشد. با این حال، تاثیر این قرص تاخیری بسیار زیاد است. اما بهتر است برای استفاده از آن با پزشک متخصص مشورت کنید و پس از بررسی کامل وضعیت جسمانی خود، این قرص را به مدت طولانی مصرف کنید.

قرص های تاخیری PDE5 نیز پس از مصرف طولانی مدت در افرادی که مستعد ابتلا به بیماری های قلبی عروقی هستند به دلیل افزایش فشار خون در ناحیه آلت تناسلی باعث ایجاد مشکلات زیادی می شود. فشار خون بالا، احتمال حمله قلبی و… برخی از مشکلاتی است که قرص PDE5 در افراد مستعد ایجاد می کند.

همچنین، خود قرص هودرن روزانه برای بسیاری از مردان آزاردهنده است و بیشتر آنها ترجیح می دهند از مصرف قرص خودداری کنند. اما به نظر می رسد پس از بررسی می توان به این سوال که اسپری تاخیری بهتر است یا قرص تاخیری پاسخ داد.

در نهایت اسپری تاخیری بهتر است یا قرص تاخیری؟

همانطور که در این مقاله مشاهده کردید، هر دو محصول دارای مزایا و معایبی هستند که از طریق تجربه کاربری و آزمایشات محققان به دست آمده است. انواع مختلف افراد با عادات روزانه متفاوت و شرایط فیزیکی متفاوت درمان های متفاوتی را ترجیح می دهند. با این حال، باید در نظر داشته باشید که اگر به دنبال درمان کامل هستید، اسپری تاخیری انتخاب درستی نیست.

در نهایت پاسخ ما به این سوال که اسپری تاخیری بهتر است یا قرص تاخیری؟ هر دو محصول با توجه به شرایط جسمانی افرادی که از انزال زودرس رنج می برند می توانند موثر و کاربردی باشند. با این حال، اسپری تاخیری به عنوان یک داروی بدون نسخه و عوارض جانبی در بین آقایان محبوبیت بیشتری دارد. اما این محبوبیت دلیل بر برتری سمپاشی تاخیری نیست. زیرا قرص تاخیری ممکن است برای برخی از افرادی که خود اسپری را ترجیح می دهند موثرتر باشد. بنابراین بهتر است برای انتخاب بهترین راه با پزشک متخصص مشورت کنید.

ادامه مطلب  بیماری پارافیلیا یا انحراف جنسی را بشناسید آپدیت 1403

حتما ببینید

blank

مواد غذایی مفید و مضر برای پروستات چیست؟ آپدیت ۱۴۰۳

پروستات غده کوچکی در لگن است که بخش مهمی از دستگاه تناسلی مردان است. پروستات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *