اطلاعاتی در مورد راهنمای خرید اسپری تاخیری آپدیت ۱۴۰۳

روابط زناشویی موفق پایه های خانواده را مستحکم می کند. در پایان یک رابطه جنسی موفق، هم مرد و هم زن احساس رضایت و آرامش می کنند. اما گاهی اوقات مشکلات جنسی باعث مشکلات زیادی می شود که بسیاری از آنها حتی منجر به طلاق می شود. در واقع انواع مختلفی از مشکلات جنسی بین زن و مرد وجود دارد و یکی از شایع ترین مشکلات جنسی که باعث نارضایتی طرفین می شود، زود انزالی است. یعنی مرد در کمتر از یک دقیقه راضی می شود. هنگامی که علت انزال زودرس را پیدا کردید، یکی از داروهایی که می تواند به شما کمک کند تا زندگی جنسی خود را طولانی تر کنید، اسپری تاخیری است. در این مقاله راهنمای خرید اسپری تاخیری و نحوه استفاده از آن را شرح خواهیم داد.

آنچه در این مقاله می خوانیم

تحقیق در مورد انزال زودرس و لزوم استفاده از اسپری تاخیری

انزال زودرس وضعیتی است که در آن انزال بدون رضایت فرد در کمتر از یک تا دو دقیقه پس از شروع رابطه رخ می دهد. شاید جالب باشد بدانید که تقریبا درصد بالایی از مردم دنیا از انزال زودرس رنج می برند. در بسیاری از موارد انزال زودرس و البته عدم اطلاع کافی از علت وقوع و نحوه درمان آن، این مشکل باعث طلاق زوجین می شود. اما خوب است دلایل زود انزالی را بدانید.

برخی از شایع ترین علل زود انزالی عبارتند از: مشکلات هورمونی، بیماری های زمینه ای، مصرف برخی داروها، اضطراب، افسردگی، تجربه جنسی کم و فواصل طولانی بین مقاربت. در بسیاری از موارد مرد می تواند با انجام برخی تکنیک ها و درمان های خانگی زود انزالی و همچنین با کسب تجربه و استفاده از اسپری های تاخیری، زود انزالی را در خانه کنترل کند که در راهنمای خرید اسپری تاخیری به شرح زیر می پردازیم. اما همانطور که گفته شد، انزال زودرس می تواند دلایل فیزیکی داشته باشد. در این صورت باید درمان را زیر نظر پزشک شروع کنید.

انواع اسپری های تاخیری

سمپاشی تاخیری چیست؟

اگر از انزال زودرس رنج می برید یا حتی اگر علاقه مند به رابطه طولانی تری هستید، یکی از راه های افزایش عمر جنسی، اسپری تاخیری است. اسپری تاخیری در واقع نوعی اسپری بی حس کننده موضعی است که با بی حس کردن آلت مرد از خروج سریع اسپرم از بدن مرد و انزال زودرس جلوگیری می کند. این اسپری‌ها معمولاً با مسدود کردن مسیرهای انتقال عصبی به آلت تناسلی، میزان تحریک حسی را در این ناحیه کاهش می‌دهند و منجر به طولانی‌تر شدن رابطه جنسی می‌شوند. انواع مختلفی از اسپری تاخیری در بازار موجود است. برای خرید و استفاده از این اسپری ها بهتر است ابتدا راهنمای خرید اسپری تاخیری را مطالعه کنید و یا از نحوه استفاده از آن اطلاعات کسب کنید تا دچار مشکل نشوید. البته به این نکته توجه کنید که استفاده از اسپری ها برای به تاخیر انداختن انزال زودرس تنها یک راه موقت است و برای درمان آن ابتدا باید علت زود انزالی را بدانید.

یک اسپری تاخیری بخرید

قیمت: ۸۶۱۰۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۴۳۹۰۰۰ تومان
X-Ade
قیمت اصلی: ۸۶۱۰۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۴۳۹۰۰۰ تومان

راهنمای خرید اسپری تاخیری

در سال های اخیر شاهد تولید انواع مختلفی از اسپری های رسوبی بوده ایم. شاید اگر به داروخانه مراجعه کنید و قصد خرید اسپری تاخیری را دارید با دیدن نمایش اسپری ها کمی گیج شوید و انتخاب برایتان سخت شود. بهتر است قبل از خرید اسپری تاخیری کمی تحقیق کنید تا بتوانید با کمک آنها بهترین انتخاب را در داروخانه داشته باشید. در زیر راهنمای خرید اسپری تاخیری را ارائه می دهیم.

انواع مختلف سمپاشی تاخیری

شاید فکر کنید که اسپری های تاخیری هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و همه یکسان هستند. درست است که همه آنها آلت تناسلی را بی حس می کنند و رابطه جنسی را طولانی می کنند، اما ترکیب آنها کمی متفاوت است. بهتر است قبل از انتخاب و خرید اسپری تاخیری از مواد تشکیل دهنده آن آگاهی کافی داشته باشید. در اینجا شما را با مهمترین مواد تشکیل دهنده انواع اسپری های تاخیری آشنا می کنیم.

اسپری تاخیری حاوی لیدوکائین

یکی از اسپری های ذکر شده در راهنمای خرید تزریق تاخیری، تزریق تاخیری حاوی لیدوکائین، در واقع یک داروی بی حس کننده است که معمولا در جراحی های محلی مانند جراحی های لثه و دندان استفاده می شود. خوب است بدانید که شروع اثر لیدوکائین از ۲ تا ۵ دقیقه است و مدت اثر آن نیز متوسط ​​است. اما در سال های اخیر لیدوکائین یکی از رایج ترین اجزای اسپری های تاخیری بوده است. البته برای بی حس کردن آلت تناسلی باید ۱۰ دقیقه قبل از رابطه جنسی از اسپری لیدوکائین استفاده کرد تا تاثیر خوبی داشته باشد.

اگرچه این اسپری می تواند مدت زمان رابطه جنسی را افزایش دهد. اما در بسیاری از موارد باعث می شود مرد از رابطه جنسی لذت نبرد. پس از استفاده از اسپری لیدوکائین برای نفوذ باید از کاندوم استفاده کنید تا همسرتان بی حسی موضعی نگیرد. در برخی موارد بسیار نادر، افراد به استفاده از لیدوکائین موضعی آلرژی دارند و دچار سوزش، سوزش، تورم یا حساس شدن پوست در اثر لمس، خارش و کهیر می شوند. بنابراین اگر به لیدوکائین حساسیت دارید، حتما مواد روی جلد اسپری تاخیری را مطالعه کنید.

اسپری تاخیری حاوی بنزوکائین

بنزوکائین یکی دیگر از داروهای بی حس کننده موضعی و البته در برخی موارد ضد درد و ضد التهاب است. برخی از اسپری های ریتارد و بیشتر ژل های ریتارد حاوی بنزوکائین هستند. بهتر است بدانید که بنزوکائین بی حس کننده ضعیف تری نسبت به لیدوکائین است. البته گاهی از درصد بیشتری در اسپری های بنزوکائین استفاده می کنند. بنابراین اسپری بنزوکائین تاخیری ۱۰% و ۲۰% در بازار موجود است. بنزوکائین، مانند لیدوکائین، می تواند باعث برخی حساسیت های پوستی شود. البته افرادی که به پارابن و پارافنیلن دیامین حساس هستند به احتمال زیاد به اسپری های تاخیری حاوی بنزوکائین حساسیت دارند.

نکات مهم در انتخاب اسپری تاخیری

پس از اینکه از ترکیب اسپری تاخیری خود برای جلوگیری از حساسیت های احتمالی مطمئن شدید، بهتر است به سایر ویژگی های هر اسپری نیز توجه کنید. به عنوان مثال، به عنوان راهنمای خرید اسپری تاخیری، اگر می خواهید در حمام یا استخر رابطه جنسی داشته باشید، باید از اسپری های تاخیری ضد آب استفاده کنید. برخی از شرکت ها انواع مختلفی از اسپری های تاخیری ضد آب را تولید می کنند. نکته دیگر در مورد رابطه جنسی دهانی پس از مصرف اسپری تاخیر است. برای تهیه اسپری مناسب حتما با مدیر داروخانه مشورت کنید.

زیرا پس از استفاده از اکثر اسپری های تاخیری، اگر شریک جنسی شما رابطه دهانی داشته باشد، دچار بی حسی می شود. نکته مهم دیگر عطر و بوی اسپری تاخیری است. اگر به اسپری معطر علاقه ندارید، حتما نوع بدون عطر را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که سرعت عمل و بیهوشی اسپری ها با یکدیگر متفاوت است. پس حتما راهنمای محصول را مطالعه کنید. نکته آخر مربوط به قیمت محصول است. بسته به بودجه شما، هر کسی می تواند انواع اسپری های تاخیری داخلی یا خارجی را بسازد.

مشکلات زناشویی

نحوه استفاده از سمپاشی تاخیری

پس از دریافت اسپری تاخیری برای طولانی شدن رابطه جنسی، باید نحوه استفاده صحیح از آن را بدانید. ابتدا با مطالعه دفترچه راهنمای محصول از مدت زمان اثربخشی آن مطمئن شوید. به طور کلی، بیشتر اسپری های تاخیری باید حداقل ۱۰ دقیقه قبل از مقاربت مصرف شوند تا آلت تناسلی به خوبی بی حس شوند. البته قبل از استفاده از اسپری برای اثربخشی بهتر حتما آلت تناسلی خود را با آب و صابون بشویید. هنگامی که آلت تناسلی در حالت نعوظ قرار گرفت، اسپری تاخیری را زیر آلت تناسلی درست زیر کلاهک، در فاصله ۵ تا ۱۰ سانتی متری آلت تناسلی اسپری کنید. مراقب باشید هرگز آن را روی بیضه اسپری نکنید و البته از ورود آن به مجاری ادراری خود جلوگیری کنید.

برای جلوگیری از بی حسی موضعی آلت تناسلی همسرتان بهتر است در هنگام دخول از کاندوم استفاده کنید. در درصد بسیار کمی از افراد، بیهوشی ممکن است حتی پس از ۲۰ دقیقه رخ ندهد. در این صورت می توانید بار دوم را با احتیاط و به مقدار کم استفاده کنید.

عوارض استفاده تاخیری از اسپری

نکته دیگری که در راهنمای خرید تاخیری اسپری باید به آن توجه کرد عوارض این اسپری ها است. ممکن است تصور شود که از آنجایی که از اسپری تاخیری موضعی استفاده می شود، هیچ عارضه ای ندارد. اما باید بدانید که سمپاشی تاخیری جذب بدن می شود. برخی از افراد ممکن است به اسپری های ترک شونده و البته مواد تشکیل دهنده آنها حساسیت داشته باشند. اگر حساسیت داشته باشند، ممکن است قرمزی، خارش، سوزش و کهیر را تجربه کنند. در این صورت حتما اسپری ریتاردر خود را تعویض کنید. یکی دیگر از عوارض سمپاشی تاخیری مربوط به استفاده بیش از حد از آن است. در صورت استفاده زیاد از اسپری تاخیری، فرد با اختلال نعوظ مواجه می شود. در برخی موارد، شریک جنسی از اختلالات رنج می برد. استفاده از این اسپری در دوران بارداری توصیه نمی شود. گاهی شاید بهتر باشد به جای اسپری تاخیری از قرص تاخیری استفاده شود.

آخرین کلمه

داشتن یک رابطه جنسی خوب و رضایت بخش، زندگی زناشویی را تقویت می کند. مشکلات جنسی بین زن و مرد در بسیاری از موارد دلیل مهم طلاق محسوب می شود. در این میان انزال زودرس یکی از شایع ترین مشکلات جنسی در مردان است. استفاده از اسپری های تاخیری یکی از روش های منحصر به فرد برای طولانی شدن رابطه جنسی است. بهتر است قبل از خرید راهنمای خرید اسپری تاخیری را مطالعه کرده و با مواد تشکیل دهنده و مسائل مربوط به آن آشنا شوید. به طور کلی باید بگوییم که استفاده از اسپری تاخیری تنها یک راه موقت برای طولانی شدن رابطه جنسی است و برای درمان زود انزالی باید ریشه این مشکل را برطرف کرد.

ادامه مطلب  دلایل ایجاد و راه های درمان زود انزالی چیست؟ آپدیت 1403

حتما ببینید

blank

مواد غذایی مفید و مضر برای پروستات چیست؟ آپدیت ۱۴۰۳

پروستات غده کوچکی در لگن است که بخش مهمی از دستگاه تناسلی مردان است. پروستات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *