آیا می دانید روش تانترا عشق شما رو بیشتر می کند؟ آپدیت ۱۴۰۳

قبل از اینکه روش تانترا را در این مقاله مجله اینترنتی داروخانه سبز سبز توضیح دهیم، بیایید کمی بیشتر در مورد کلمه تانترا بیاموزیم تا درک کامل تری داشته باشیم. تانترا از دو ریشه سانسکریت تانوتی (گسترش) و تریاتی (رها کردن) تشکیل شده است که به گسترش و گسترش آگاهی و رها شدن انرژی های نهفته انسان اشاره دارد.

آنچه در این مقاله می خوانیم

روش تانترا در یک جمله

تانترا روشی است که بر اساس تمرینات و حرکات یوگا باعث افزایش میل جنسی و هماهنگی بیشتر زوجین می شود.

جنسیت اساساً با سکس تانتریک بسیار متفاوت است. هدف از آمیزش آرامش و آرامش روح و جسم است. که این آرامش زمانی امکان پذیر است که لحظه انزال فرا رسد و مرد تخلیه شود. در حالی که رابطه جنسی تنتریک کاملاً متفاوت است و قصد آرامش و تخلیه بدن را ندارد، اما هدف این روش رسیدن به یک احساس معنوی کلی در مورد رابطه جنسی است، یعنی بر تماس عاطفی تأکید می کند و عمل جنسی را مقدس می داند و از همه مهمتر. ، مقصود اصلی از آمیزش نرسیدن به اوج رابطه جنسی است، یعنی. به ارگاسم می رسد و حتی ارگاسم را به تاخیر می اندازد و زوج را در مرحله شیرین و خوشایند قبل از ارگاسم نگه می دارد.

شما باید بیشتر در مورد بدن خود بدانید

تانترا مانند یوگا اطلاعاتی در مورد جسم و روح ارائه می دهد. هرچه بیشتر یاد بگیرید و تمرین کنید، قطعاً بدن خود را بیشتر خواهید دانست و از همه مهمتر روح و جسم شما با هم هماهنگ می شوند و می توانید با بدن خود ارتباط بهتری برقرار کنید. همه اینها لذت و لذت بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد. این تمرینات به شما این امکان را می دهد که به نیازها و خواسته های بدن خود توجه بیشتری داشته باشید و احساس اطمینان کنید که این نیازها برآورده خواهند شد.

علاوه بر این، انرژی هایی که در طول رابطه جنسی تانترا ایجاد می شود، می تواند لحظه ارگاسم را در شما تقویت کرده و دو برابر کند!

بنابراین، شما همچنین باید در مورد بدن شریک جنسی خود بیشتر بدانید. تانترا یک روش پیشگام برای ایجاد یک ارتباط عمیق و هماهنگ با شریک زندگی شما است.

وقتی شما و همسرتان این تمرینات را انجام می دهید، یاد می گیرید که در لحظه حال از روح و جسم خود بیشتر آگاه باشید و انرژی یکدیگر را تغذیه کنید.

تانترا همچنین به شما اجازه می دهد تا هر جنبه ای از شخصیت خود را کشف و گسترش دهید، بنابراین شروع به شناخت صادقانه شخصیت دیگران در درون و بیرون خواهید کرد.

blank

اقدام برای شروع

سعی نکنید شریک زندگی خود را با یک سری اطلاعات غرق کنید، بلکه به او توضیح دهید که دوست دارید لذت بیشتری را در زندگی جنسی خود تجربه کنید.

اگر همسرتان با این تمرینات موافق است، از یک مربی برای نظارت بر تمرینات استفاده کنید.

چگونه ذهن خود را آماده کنیم؟

تانترا یک تمرین معنوی است، به این معنی که به ذهن شما نیاز دارد که به اندازه بدن شما بازی کند.

در حین انجام این تمرینات، همزمان با روح، جسم و ذهن خود در ارتباط هستید. برخی از افراد دریافته اند که ۱۰ تا ۱۵ دقیقه مدیتیشن می تواند کمک بزرگی در تمرین معنوی تانترا باشد و به شما اجازه ورود به ذهن و کشف افکار را می دهد.

امتحانش کن چون

تمرینات تنفسی را به مدت ۱۰ تا ۳۰ دقیقه انجام دهید و سعی کنید به آرامی نفس بکشید تا شکم شما بالا و پایین حرکت کند و آنچه را که در ذهنتان است، حتی استرس و خواسته هایتان را به اشتراک بگذارید!

بدن خود را برای چند دقیقه کشش دهید؛ ذهن خود را از هر چیزی که شما را در معرض افکار منطقی قرار می دهد پاک کنید.

هر روز حدود ۳۰ دقیقه را به یادداشت برداری اختصاص دهید تا ذهن خود را باز کنید.

چگونه فضای خود را آماده کنیم

تانترا یک تمرین کل نگر است، اما نه برای ارگاسم. فضای اطراف شما ارتباط مستقیمی با میزان لذت شما دارد!

امتحانش کن چون

  • اطمینان حاصل کنید که دمای اتاق شما راحت است تا دنج و گرم باشد و احساس خوبی داشته باشد، نه سرد و نه گرم.
  • اتاق خود را با نور ملایم، ترجیحاً شمع، روشن کنید و یک لامپ قرمز کم رنگ می تواند فضای احساسی تری ایجاد کند.
  • اتاق را با رایحه گل یا انواع عود معطر کنید.
  • از ملحفه های ابریشمی یا ساتن استفاده کنید زیرا این مدل ملحفه ها لطافت بیشتری دارد و میل به خوابیدن در کنار هم را افزایش می دهد.
  • در حین انجام این تمرینات به موسیقی ملایمی گوش دهید که شما و همسرتان از آن لذت می برید.

تمرینات تانترا را می توان به تنهایی و بر اساس یک سری روش ها از جمله مدیتیشن انجام داد، اما برای افزایش لذت بهتر است در کنار همسرتان باشید.

blank

چگونه یک لحظه احساسی با یک شریک ایجاد کنیم

اول، این دو باید برای شروع رابطه جنسی دهانی، ماساژ و حتی دوش گرفتن آماده باشند.

برای شروع، روبروی همسرتان بنشینید و به چشمان یکدیگر نگاه کنید و بدن خود را به آرامی که نفس می کشید حرکت دهید.

بعد از ۵ دقیقه شروع به لمس و نوازش کنید که می تواند از گردن شروع شود و تمام قسمت های بدن از جمله دست ها و پاها را شامل شود.

در حالی که روبروی هم نشسته اید، دست راست خود را روی قلب طرف مقابل بگذارید و ضربان قلب طرف مقابل را احساس کنید.

۵ دقیقه پس از آن، فقط یکدیگر را ببوسید و فقط روی هر احساس فیزیکی که در آن لحظه احساس می کنید تمرکز کنید.

رابطه جنسی در حین تمرین تانترا

این عمل کاملا اختیاری است، بد نیست در نظر داشته باشید که این روش بیش از هر چیز بر روی رابطه بین دو نفر تمرکز دارد. یعنی با این تمرینات هدف رابطه جنسی نیست، بلکه رساندن شما به لحظه ارگاسم و بازگشت است که به شما امکان می دهد خیلی بیشتر لذت ببرید و اگر به درستی انجام شود، حتی آرامش بیشتری نسبت به زمان انزال خواهید داشت. !

  • اگر تصمیم به رابطه جنسی دارید، به آرامی شروع کنید و از خلاقیت در این راه نترسید و سعی کنید موقعیت ها و راه های جدیدی برای افزایش لذت جنسی با شریک زندگی خود پیدا کنید.
  • اما مهمتر از همه، این مهم است که خود را در این تجربه جدید غوطه ور کنید و بگذارید آن تنش هیجان انگیز ایجاد شود و قبل از رفتن به مرحله بعد از هر مرحله نهایت لذت را ببرید.
  • با هم بخوابید و در آغوش بگیرید.
  • با خوابیدن در کنار هم انرژی را منتقل می کنید که به تعمیق رابطه کمک می کند.
  • برای خوابیدن بهتر است حالت خواب فشرده در نظر گرفته شود، به طوری که مرد پشت سر زن باشد و منبع انرژی از پشت باشد و زن از جلو انرژی دریافت کند.

سعی کنید بیشتر به هم نزدیک شوید تا شکم و قلبتان در یک راستا باشند. در این شرایط زمانی که در آغوش یکدیگر هستید بیشتر بمانید و پس از چند دقیقه زمان تنفس خود را طوری هماهنگ کنید که جریان انرژی بین طرفین آزاد شود.

یادم می آید

هنگام خوابیدن با هم سعی کنید با خیره شدن به چشمان یکدیگر تنش و صمیمیت خود را افزایش دهید تا تا حد امکان از پلک زدن خودداری کنید.

زمان تنفس خود را با همسرتان هماهنگ کنید.

نکته: قبل از شروع تمرینات تانترا، خیلی راحت با هم صحبت کنید و در حین یک ارتباط عاطفی در مورد علایق خود صحبت کنید، مثلاً اگر دست زدن به قسمت خاصی از بدن شما را بیشتر برانگیخت، حتما به همسرتان بگویید.

نکات و ترفندهای کلی

روش تانترا به یک تمرین واحد و خاص منجر نمی شود و چندین ترفند وجود دارد که می تواند منجر به ایجاد یک تجربه منحصر به فرد شود:

  • برهنگی: پوشیدن یا بی لباسی در طول این تمرینات کاملاً به راحتی شما بستگی دارد، می توانید ابتدا لباس بپوشید و بعد برهنه باشید.
  • تنفس همزمان: تنفس همزمان چندین بار در این مقاله برجسته شده است زیرا به شما این امکان را می دهد که در تجربه طرف مقابل غرق شوید و از آن لذت بیشتری ببرید.
  • تمام حواس خود را درگیر کنید: با پخش کردن بوی عطر، روشن کردن شمع، لمس بدن و خیره شدن به چشمان، حواس پنج گانه شما در این ارتباط عاطفی درگیر می شوند، لذت بیشتری خواهید برد.
  • آهنگ آهسته: یکی از مهم ترین بخش های روش تانترا، یادگیری این است که همه چیز را عمیقا احساس و تجربه کنید. یعنی از لحظه لحظه تمرین در آرامش کامل لذت ببرید و در مراحل مختلف عجله نکنید و به شما اجازه دهید زمان بیشتری را با شریک جنسی خود خلوت کنید.
  • تشخیص بدن دیگری: یکی از راه های تشخیص بدن می تواند ارتباط زبانی باشد، یعنی لمس تمام قسمت های بدن همسرتان با زبان، از بالا به پایین روی سینه و لمس جای دیگری.

چگونه تنفس خود را هماهنگ کنیم

تنفس نقش بسیار کلیدی در این تمرینات دارد، به عبارت دیگر، تنفس صحیح به شما این امکان را می دهد که ذهن آزاد، ارتباط خوبی با بدن خود و احساسات بیشتری داشته باشید. در حین یادگیری این تکنیک ها، مطمئن شوید که همیشه صاف و کاملا راحت می نشینید.

تحریک تنفس

این تکنیک به افزایش انرژی و کاهش هوشیاری کمک می کند!

برای انجام این کار باید

چشمان خود را ببندید و شکم خود را لمس کنید.

دهان خود را ببندید و به سرعت دم و بازدم را از طریق بینی انجام دهید.

این کار را سه بار و هر بار به مدت ۱۵ ثانیه انجام دهید.

تکنیک ۴-۷-۸

با این روش کافی است این سه قانون را به خاطر بسپارید.

ابتدا باید به مدت ۴ ثانیه از طریق بینی نفس بکشید. سپس نفس خود را به مدت ۷ ثانیه نگه دارید (برای داشتن ۷ ثانیه زمان می توانید از ۱۰۰۱ تا ۱۰۰۷ بشمارید).

سپس به مدت ۸ ثانیه مستقیماً از طریق دهان بازدم کنید.

روش تانترا مواد شیمیایی آرام بخش را در مغز آزاد می کند و ضربان قلب را کاهش می دهد و بدن را برای خواب آماده می کند.

به یاد داشته باشید، برای درست شدن باید این روش را چند بار امتحان کنید!

همانطور که در تمرین خود پیشرفت می کنید، می توانید تکنیک های بیشتری را کشف و ترکیب کنید. مثلا؟:

کنترل ارگاسم

البته در مراحل اولیه این تمرینات بدن شما تحریک می شود و ارگاسم خواهید داشت، اما لحظه زیبای آن این است که لحظه قبل از ارگاسم را نه یک بار بلکه چندین بار با یادگیری این تکنیک ها تجربه خواهید کرد، به طوری که فقط وقتی بدن میل به تخلیه دارد، خود را کنترل کنید و اجازه انزال را ندهید که این خود خوشایند است.

ماساژ نقطه بدن

مطمئناً بعد از چند بار همخوابی با اعضای حساس بدن یکدیگر آشنا می شوید و می دانید کدام قسمت های بدن برای ماساژ تحریک کننده تر است!

متن قطعی روش تانترا

نکته مهم در این تمرینات در واقع توجه به نیازهای شریک جنسی است و اگر این نکته برای طرفین درک شود موفقیت بزرگی در هر الگوی رابطه جنسی حاصل می شود.

هدف این است که از طریق هر الگوی این تمرینات هر دو طرف جنسی بخواهند به یکدیگر خدمت کنند، خدمتکار کیست و خدمتکار کیست؟ اگر طرفین از نیازهای شخصی خود فراتر رفته اند، کدام نیاز در این بین برآورده شده است؟

به یاد داشته باشید که همزیستی برای دوام بیشتر نیاز به خلاقیت و اکتشافات جدید دارد، روش تانترا راه حلی برای افزایش ارتباط قلبی بین دو نفر و ایجاد همبستگی بیشتر است.

ادامه مطلب  آیا قرص تاخیری اعتیاد آور است؟ آپدیت 1403

حتما ببینید

blank

مواد غذایی مفید و مضر برای پروستات چیست؟ آپدیت ۱۴۰۳

پروستات غده کوچکی در لگن است که بخش مهمی از دستگاه تناسلی مردان است. پروستات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *