آنچه مردان باید در مورد نیاز زنان به نوازش بدانند آپدیت ۱۴۰۳

زن به‌عنوان حساس‌ترین موجود در آفرینش، مانند ابریشم نرم است و آنچه مردان باید در مورد نیاز زن به نوازش بدانند، بسیار ضروری است، زیرا به حفظ رابطه و تحکیم هر چه بیشتر روابط زناشویی کمک می‌کند. به همین منظور در این مقاله از مجله اینترنتی داروخانه مثبت به اهمیت نوازش می پردازیم.

آنچه در این مقاله می خوانیم

معنی نوازش

اگر از آن دسته مردانی هستید که از رابطه زناشویی خود لذت خاصی نمی برند، کمی به عقب برگردید و دلیل آن را در رفتار خود جستجو کنید. آیا فقط برای ارضای میل جنسی خود پیش شریک زندگی خود می روید؟ آیا مراحل عشق ورزی و عشق ورزی با همسرتان را به درستی دنبال می کنید؟ آیا می دانید خانم ها باید آماده باشند تا در رختخواب بهترین باشند و با نوازش و نوازش احساساتشان بیدار می شود، اگر می توانید این حس را در خانم ها زنده کنید مطمئن باشید بهترین رابطه دنیا را خواهید داشت.

قله طلایی

خانم ها معمولا کمی دیرتر از آقایان به اوج لذت جنسی و اوج لذت جنسی می رسند، بنابراین شما آقایان می توانید قبل از آمیزش با عشق ورزیدن این احساس را در آنها زنده کنید تا تقریبا از راه دور خود را ارضا کنید. در رابطه برای یکدیگر وقت بگذارید و سعی کنید نقاط حساس یکدیگر را شناسایی کنید.

کدام قسمت از بدن زن را باید لمس کرد و نوازش کرد؟

به محض اینکه مرد شروع به معاشقه با نوازش گوش و مو می کند، احساس گرما در زن شعله ور می شود که بهترین گزینه ممکن برای شروع است.

گوش و گردن

پشت گوش، ناحیه گردن و زیر چانه یکی از نقاط حساس خانم هاست که لیسیدن و بوسیدن این نقاط می تواند بسیار لذت بخش باشد. در اطراف گردن ماهیچه ای وجود دارد که قاعده جمجمه را به قفسه سینه متصل می کند که پر از نقاط حساس است.

قیمت: ۸۶۱۰۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۴۳۹۰۰۰ تومان
X-Ade
قیمت اصلی: ۸۶۱۰۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۴۳۹۰۰۰ تومان

پشت و بازوها

خانم ها همیشه به دنبال مردانی هستند که به آنها احساس امنیت و آرامش بدهد، وقتی مردی زنی را با بازوهای خود در آغوش می گیرد به این معنی است که حس اعتماد به نفس و قدرت را در زن خود القا می کند. در چنین مواقعی به آرامی پشت و بازوهای همسرتان را نوازش کنید و به آرامی شانه های او را ماساژ دهید تا آرام شود.

دست و مچ دست

گرفتن دست و مچ می تواند احساس صمیمیت را افزایش دهد و برای هر دو طرف لذت بخش باشد و در عین حال نیاز زنان به نوازش را برآورده کند.

لیسیدن زبان

شاید باورتان نشود که زبان حساس ترین قسمت بدن است، سعی کنید در رابطه خود خلاق باشید و با لیسیدن زبان یکدیگر احساس عشق را منتقل کنید.

لیسیدن انگشتان دست و پا

بوسیدن و لیسیدن انگشتان پا و مخصوصا دست ها گرمای شدید ایجاد می کند، ابتدا می توانید انگشتان پای یکدیگر را ماساژ دهید، اما پس از مدتی احساس آرامش و آرامش تبدیل به یک حس جنسی شدید می شود که قدم به قدم شما را به بهترین رابطه می رساند.

نیاز زنان به نوازش لب و دهان

لب ها بسیار حساس هستند و از آنجایی که در ناحیه مثلثی صورت قرار دارند، اعصاب زیادی در اطراف آنها وجود دارد، جالب است بدانید که اولین بوسه منجر به ترشح هورمون دوپامین می شود که باعث می شود. احساس بسیار خوب و بوسه بعد از اولین استرس باعث ترشح هورمون اکسی توسین می شود که باعث ایجاد احساس عشق و گرمای بیشتر می شود.

ران داخلی

اگر خانمی جذب شما شده و او را بوسیده اید، تمایل دارد داخل کشاله ران خود را ببوسد، در واقع همه این کارها برای این است که رابطه زن و شوهر به بهترین شکل و خوشایند در داخل ران و واژن انجام شود. مناطق آنها بسیار احساساتی هستند.

چه چیزی باعث می شود یک زن بخواهد توسط یک مرد لمس شود؟

جالب است بدانید همه زوج هایی که برای اولین بار جذب یکدیگر می شوند موفق می شوند رابطه عاشقانه خوبی برقرار کنند. زن در عین احترام به مرد جذب او می شود. به عنوان مثال، اگر مردی باعث ایجاد ناامنی در زن شود یا ضعف عاطفی داشته باشد، زن به تدریج احساسات خود را از دست می دهد و کمتر توسط آن مرد و در نهایت توسط آن مرد تحریک می شود. این رابطه بیرون می‌آید، بنابراین زنان توسط مردانی تحریک می‌شوند که به آن‌ها احترام می‌گذارند و با آنها بلند پروازانه رفتار نمی‌کنند و اگر مانند کوه پشت زنان باشید و از آنها حمایت کنید، می‌توانید زن را بیشتر تحریک کنید.

blank

وقتی زن ها در یک رابطه عاشقانه و گرم هستند، حتی یک بوسه ساده بر گونه و یک نوازش ساده احساسات و تمایل زن به رابطه جنسی با او را بیدار می کند.

بعد از رابطه جنسی چه باید کرد؟

اکثر مردان قبل از رابطه جنسی حس قوی جنسی دارند و بلافاصله پس از آمیزش احساسات آنها فروکش می کند و گاهی اوقات نسبت به طرف مقابل احساس بی میلی می کنند، اما برعکس، زنانی که بلافاصله بعد از آمیزش نیاز به محبت و نوازش بیشتری دارند، این دو کارکرد ممکن است بخشی از احساس درونی زن و مرد باشید، اما اگر واقعاً شریک زندگی خود را دوست دارید، پس از صمیمیت او را تنها نگذارید و برای چند دقیقه او را در آغوش بگیرید و نوازش کنید، این رفتار باعث افزایش احساس اعتماد بین زن و مرد می شود.

نیاز زنان به نوازش را فراموش نکنید

بیشتر مردها بصری هستند و بیشتر خانم ها شنوایی هستند و مردها دوست دارند ببینند و خانم ها دوست دارند بشنوند، بنابراین می توانید تا جایی که می توانید به همسرتان درباره زیبایی و جذابیت او بگویید که این چیزها احساسات او را نسبت به شما چند برابر می کند و این می تواند به شما کمک کند برای برقراری یک رابطه خوب و گرمتر، فراموش نکنید که بعد از پایان صمیمیت به همسرتان بگویید: از آرامشی که برای من ایجاد کردی متشکرم، با گفتن این جمله به او احترام گذاشتی و آینده خود را خواهی ساخت. ارتباطات پرشورتر باشید!

ادامه مطلب  از ال آرژنین برای رفع اختلال نعوظ چگونه استفاده کنیم؟ آپدیت 1403

حتما ببینید

blank

مواد غذایی مفید و مضر برای پروستات چیست؟ آپدیت ۱۴۰۳

پروستات غده کوچکی در لگن است که بخش مهمی از دستگاه تناسلی مردان است. پروستات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *