کاندوم نازک چیست و چه نکاتی را در استفاده از آن باید در نظر گرفت؟ آپدیت ۱۴۰۳

آیا می خواهید کاندوم بخرید، اما وقتی از آن استفاده می کنید، احساس می کنید که میل جنسی شما کاهش می یابد؟ توصیه می کنیم از کاندوم نازک استفاده کنید. آیا اصلا می دانید کاندوم نازک چیست؟ با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی در مورد این نوع کاندوم به شما بدهیم و سپس بهترین کاندوم های فوق نازک موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

آنچه در این مقاله می خوانیم

کاندوم نازک چیست؟

کاندوم انواع مختلفی دارد که یکی از آنها کاندوم نازک است. کاندوم های نازک اغلب از لاتکس ساخته می شوند و ضخامت کمتری نسبت به کاندوم های معمولی دارند. مشکلی که بسیاری از افراد با کاندوم معمولی دارند این است که در لذت جنسی آنها اختلال ایجاد می کند زیرا به نوعی تماس واقعی با شریک جنسی را محدود می کند. به گفته برخی افراد، کاندوم مانند پتو آلت تناسلی را می پوشاند و از تماس پوستی جلوگیری می کند. با استفاده از یک کاندوم نازک، همچنان می توانید لذت جنسی را حفظ کرده و رابطه جنسی با کیفیت بالایی داشته باشید. در حال حاضر کاندوم هایی در داروخانه هایی به فروش می رسند که بیش از ۵۰ درصد نازک تر از کاندوم های معمولی هستند.

کاندوم بخر

آیا استفاده از کاندوم های نازک بی خطر است؟

استفاده از کاندوم های نازک بدون شک بی خطر و بی خطر است. اگرچه این نوع کاندوم ها ساختار بسیار ظریف تری نسبت به کاندوم های معمولی دارند، اما ایمنی کافی را ایجاد می کنند و از بارداری ناخواسته و انتقال بیماری های مقاربتی جلوگیری می کنند. حتی در تولید کاندوم های بسیار نازک نیز از تکنولوژی برای اطمینان از ایمنی لازم در حین استفاده استفاده شده است.

البته مراقب باشید، مانند هر نوع کاندوم، کاندوم های نازک نیز ممکن است بشکنند. به طور کلی، کاندوم حدود ۹۸ درصد از انتقال بیماری و بارداری ناخواسته محافظت می کند. برای جلوگیری از شکستن کاندوم، باید نحوه استفاده از آن را به خوبی بدانید و دستورالعمل های آن را دنبال کنید. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید انتخاب کاندوم با اندازه مناسب برای شماست.

آیا کاندوم های نازک واقعا موثر هستند؟

کاندوم یک مانع فیزیکی بین تماس پوست به پوست و مایعات بدن ایجاد می کند. از آنجایی که ضخامت کاندوم نازک کم است، این سوال پیش می آید که آیا کاندوم نازک واقعا موثر است یا خیر؟ در واقع عملکرد کاندوم تحت تاثیر نازک شدن آن قرار نمی گیرد. استحکام و خاصیت ارتجاعی مواد لاتکس کیفیت کاندوم را حفظ کرده و محافظت لازم را فراهم می کند. مهمترین مزیت کاندوم های نازک ایجاد لذت بیشتر در مهمانی است.

قیمت: ۸۶۱۰۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۴۳۹۰۰۰ تومان
X-Ade
قیمت اصلی: ۸۶۱۰۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۴۳۹۰۰۰ تومان

کاندوم محافظ با ضخامت کم

کاندوم نازک از چه ساخته شده است؟

آیا توضیح داده ایم کاندوم نازک چیست؟ خوشبختانه، احتمال شکستن کاندوم های نازک بیشتر از کاندوم های استاندارد نیست. قبل از اینکه کاندوم های نازک ساخته و به بازار عرضه شوند، به دقت مورد آزمایش قرار می گیرند. اصولاً کاندوم های نازک مانند سایر کاندوم ها از لاتکس بادوام ساخته می شوند، اما طراحی نازک تری دارند. در ساخت نازک‌ترین کاندوم‌ها، به غیر از لاتکس، از نوآوری‌ها و خلاقیت‌هایی برای جذاب‌تر کردن رابطه جنسی استفاده می‌شود.

چگونه از شکستن کاندوم نازک جلوگیری کنیم؟

قدرت کاندوم نازک کمتر از سایر کاندوم ها نیست. با اقدامات ساده زیر می توانید از شکستن همه کاندوم ها جلوگیری کنید:

  • کاندوم ها را در جای خشک و خنک نگهداری کنید تا از آسیب ناشی از گرما و عوامل دیگر جلوگیری کنید.
  • به تاریخ انقضای کاندوم توجه کنید و اگر تاریخ مصرف آن تمام شده است از آن استفاده نکنید.
  • از کاندوم درست استفاده کنید و نحوه استفاده از آن را یاد بگیرید.
  • علاوه بر کاندوم لاتکس می توانید از ژل روان کننده مبتنی بر آب نیز استفاده کنید. هرگز از وازلین یا سایر محصولات روغنی با کاندوم استفاده نکنید. روان کننده های مناسب می توانند رابطه جنسی را آسان تر کرده و از پاره شدن کاندوم در حین استفاده جلوگیری کنند.

آیا کاندوم نازک لذت جنسی را افزایش می دهد؟

افراد با یکدیگر متفاوت هستند و تجربیات جنسی آنها نیز با یکدیگر متفاوت است. در مورد کاندوم های نازک می توان گفت که اکثر افراد پس از استفاده از کاندوم نسبت به کاندوم های معمولی احساس رضایت بیشتری می کنند زیرا توانسته اند به شریک جنسی خود احساس نزدیکی کنند. از طرفی استفاده از کاندوم نازک برای برخی افراد ممکن است به دلیل تحریک بیشتر منجر به کاهش مدت زمان رابطه جنسی شود و در نتیجه آن را دوست نداشته باشند. بنابراین می توان فهمید که ترجیحات افراد با یکدیگر متفاوت است. اگر می خواهید از کاندوم استفاده کنید و در عین حال احساس نزدیکی به شریک جنسی خود دارید، توصیه می کنیم از کاندوم نازک استفاده کنید.

مزایای کاندوم های نازک چیست؟

استفاده از کاندوم نازک را به روش های زیر توصیه می کنیم:

  • افزایش لذت جنسی بین زوجین
  • پیشگیری از بارداری ناخواسته و انتقال بیماری های مقاربتی
  • اندازه های متفاوت
  • انواع مختلفی مانند ژل روان کننده تاخیری یا حاوی وجود دارد
  • خطر پاره شدن کم (در صورت استفاده صحیح)

برخی از کاندوم های نازک آنقدر نازک هستند که کاربران می گویند در حین مقاربت اصلاً آن را احساس نمی کنند.

کاندوم برای جلوگیری از بارداری و بیماری

معایب کاندوم های نازک چیست؟

کاندوم نازک هیچ معایبی ندارد که می خواهیم جداگانه در مورد آن صحبت کنیم. اگرچه ضخامت این کاندوم بسیار کم است، اما مانند سایر کاندوم ها می تواند باعث کاهش تحریک پذیری در برخی از زوج ها و کاهش میل و لذت جنسی شود. همچنین اگر از لاتکس ساخته شده باشد به ندرت در برخی افراد باعث ایجاد حساسیت می شود. اما به طور کلی اکثر کاربران از استفاده از کاندوم های نازک احساس خوبی دارند.

ما بهترین کاندوم های نازک موجود در داروخانه را به شما معرفی می کنیم

اگر به دنبال بهترین کاندوم های نازک هستید، یکی از محصولات زیر را امتحان کنید:

کاندوم چرچیل بسیار نازک حاوی مواد تاخیری

این کاندوم حاوی ژل روان کننده است و در عین حال انزال را به تاخیر می اندازد. کاندوم فوق نازک چرچیلز از ۱۰۰% لاتکس طبیعی ساخته شده است. افرادی که دوست ندارند وجود کاندوم را روی بدن خود احساس کنند می توانند از این کاندوم استفاده کنند. خاصیت ارتجاعی بسیار بالا یکی از مزایای این کاندوم است. اطمینان حاصل کنید که این کاندوم نباید با مواد روغنی مانند ژل نفتی آغشته شود زیرا احتمال پارگی آن افزایش می یابد. در بسته بندی این محصول ۱۲ عدد کاندوم وجود دارد.

blank

خرید کاندوم نازک چرچیلز

کاندوم تاخیری Codex با کافئین

اگر می خواهید بدانید که کاندوم نازک چیست؟ کاندوم های تاخیری با کافئین Codex را امتحان کنید. این کاندوم از لاتکس ساخته شده و از آنجایی که طراحی آن فوق العاده نازک است می تواند در افزایش میل جنسی موثر باشد. به خصوص اگر طعم و عطر کافئین را دوست دارید، استفاده از این کاندوم را به شما توصیه می کنیم. استفاده از ژل روان کننده در این کاندوم باعث ایجاد رطوبت می شود و ماده تاخیری نیز از انزال زودرس جلوگیری می کند. این کاندوم در بسته بندی های ۳ و ۱۲ تایی به فروش می رسد.

کاندوم Codex با کافئین

blank

قیمت انواع کاندوم تاخیری را هم اکنون در گرین مثبت بررسی کنید.

کاندوم فوق نازک درپوش ۳۰ میکرونی

یکی از نازک ترین کاندوم های موجود در داروخانه، کاندوم فوق نازک ۳۰ میکرونی است. استفاده از روان کننده در این کاندوم باعث ایجاد رابطه جنسی دلپذیر می شود. این کاندوم با استفاده از فناوری جدیدی ساخته شده است که با وجود نازک بودن، مقاومت خوبی در برابر آسیب و پارگی دارد. رایحه مطبوع این کاندوم حس خوشایندی را در هنگام آمیزش بین زوجین ایجاد می کند. وجود مخزن ترشحات بدن و امنیت بیشتر در برابر بارداری ناخواسته از دیگر مزایای استفاده از این محصول است.

هود

کاندوم های نازک کلاهدار بخرید

کاندوم بسیار نازک چرچیلز حاوی اسانس وانیل و روان کننده دوگانه

کاندوم فوق نازک چرچیل از لاتکس ۱۰۰% طبیعی استفاده می کند. این کاندوم همچنین با ژل روان کننده آغشته شده است و به رابطه جنسی آسان کمک می کند. اسانس وانیل موجود در این کاندوم میل جنسی را از هر دو طرف افزایش می دهد. خاصیت ارتجاعی بسیار بالا و سازگاری با پوست از مزایای استفاده از این محصول می باشد. این کاندوم را می توانید در ۲ بسته ۳ تایی و ۱۲ تایی پیدا کنید.از کاندوم بیش از یک بار استفاده نکنید.

کاندوم فوق العاده نازک چرچیلز

یک کاندوم بسیار نازک چرچیلز بخرید

کاندوم مدل حساس کدکس

یکی از کاندوم های بسیار قوی اما نازک، کاندوم حساس Codex است. این محصول از یک روان کننده فوق العاده روان برای افزایش میل جنسی استفاده می کند. این کاندوم برای امنیت بیشتر دارای نوک برای نگهداری مایعات و ترشحات بدن است و با رایحه مطبوع خود باعث تحریک زوجین می شود. هنگام استفاده از این محصول دقت کنید که ناخن های شما با آن تماس نداشته باشد. این کاندوم را می توانید در بسته های ۳ و ۱۲ تایی خریداری کنید.

کد

blank

سخنرانی پایانی

کاندوم نازک چیست؟ نوعی کاندوم که از کاندوم های معمولی موجود در بازار کوچکتر است. در داروخانه اینترنتی پوزیتیو گرین می توانید انواع کاندوم های نازک از برندهای مختلف را پیدا کنید. کاندوم های نازک مانند سایر کاندوم ها مقاومت خوبی دارند و در افزایش لذت جنسی و ایجاد حس بهتر در هنگام نزدیکی موثر هستند. کاندوم یک وسیله پیشگیری از بارداری است که فقط یک بار می توان از آن استفاده کرد و سپس باید دور انداخت. همچنین می توانید از کاندوم برای پیشگیری از بیماری های مقاربتی استفاده کنید.

ادامه مطلب  دلایل، علائم و درمان خشکی واژن آپدیت 1403

حتما ببینید

blank

بهترین روش درمان عفونت واژن کدام است؟ آپدیت ۱۴۰۳

اهمیت درمان عفونت واژن از دو جنبه قابل بررسی است. از نظر سلامتی، عفونت واژن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *