قرص تقویت اسپرم چیست؟ آپدیت ۱۴۰۳

خوب در حالی که به اکنون در اطراف قرص تقویت کننده اسپرم و نحوه عملکرد آن در بدن چیزی شنیدم آیا شما از آن دسته افرادی هستید که به صورت تصادفی روی این قرص استفاده کرده اند، شما نیز برای عزیزم آنها دارند بلند شوید و از میل جنسی بیشتر لذت ببرید، به افزایش حجم منی خود یا اسپرم همسرتان فکر کنید شما انجام دادید? بهتر است قبل از بروز عوارض جانبی مانند هر داروی دیگری از قرص های تقویت کننده اسپرم استفاده کنید جبران خسارت شکست ناپذیر شوید در این مقاله مجله آنلاین داروخانه سبز سبز با ما باشید.

آنچه در این مقاله می خوانیم

ناباروری چیست؟

تقریباً بیشتر مشکلات ناباروری مردان را می توان به مشکل اسپرم کم و اسپرم ضعیف ردیابی کرد. از هر ۲۵ مرد یک نفر از اختلال کم اسپرم رنج می برد، بسیاری از عوامل تاثیرگذار در سبک زندگی مانند استرس، چاقی و رژیم غذایی نامناسب می توانند بر تعداد و کیفیت اسپرم تاثیر بگذارند.

بدون شک افزایش حجم مایع منی و به عبارتی افزایش تعداد اسپرم می تواند لذت ارگاسم را افزایش داده و مدت آن را طولانی کند و افزایش تولید اسپرم در بیضه ها نیز میل جنسی را افزایش می دهد.

blank

ناباروری مردانه

به ناتوانی مردم در تولید به آن ناباروری می گویند. ناباروری مردان زمانی رخ می دهد که یک مرد شانس کمتری برای باردار شدن همسرش دارد و این اغلب به کیفیت و کمیت اسپرم بستگی دارد. ناباروری یک مشکل رو به رشد در سراسر جهان است و از هر ۶ زوج یک زوج به ناباروری مبتلا می شود. محققان می گویند از هر ۱۰ نفری که مشکلات ناباروری دارند، ۳ نفر از آنها به ضعف اسپرم و در نتیجه ناباروری مردان مربوط می شود. اگرچه ناباروری همیشه قابل درمان نیست، اما گاهی اوقات می توان با کمک یک رژیم غذایی سالم، استفاده از مکمل ها و سایر استراتژی های سبک زندگی، آن را بهبود بخشید. برخی از مشکلات جنسی مردان:
  • فقدان میل جنسی: میل جنسی وصف میل جنسی انسان است و در مواردی پیش می آید که به دلایل مختلف مرد میل جنسی نداشته و یا آن را از دست می دهد. غذاها یا مکمل هایی وجود دارند که ادعا می کنند آنها به افزایش میل جنسی کمک می کنند.
  • اختلال در نعوظ: این اختلال به عنوان ناتوانی معروف بوده است، اختلال نعوظ زمانی است که مرد قادر به ایجاد یا حفظ نعوظ نیست.
  • عدد اسپرم: یکی از جنبه های مهم کیفیت، کمیت یا غلظت اسپرم سلول ها اسپرم به مقدار معینی است.
  • تحرک اسپرم: یکی از توابع اصلی سلول های سالم توانایی اسپرم برای شنا و حرکت در برخی موارد مختل می شود.
  • مرحله تستوسترون: سطح پایین تستوسترون (هورمون جنسی مردانه) می تواند باعث ناباروری در برخی از مردان شود.
blankعقیمی دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد و می تواند باشد ژنتیک، بهداشت عمومی، تناسب، قسمت بدن، بیماری ها و آلودگی مواد غذایی نیز دخیل است. علاوه بر این سبک زندگی و رژیم غذایی سالم نیز مهم است زیرا برخی غذاها به افزایش باروری کمک می کنند.

راه های تقویت اسپرم بدون نیاز به دارو

برای تقویت اسپرم بدون دارو به موارد زیر توجه کنید:

  • از استحمام و شستشو با آب داغ خودداری کنید. بر اساس آزمایش‌هایی که طی سه سال توسط دانشگاه کالیفرنیا انجام شد، مشخص شد که از هر ۱۱ مردی که حمام آب گرم را رها کرده‌اند، ۵ نفر تعداد اسپرم‌های منی خود را ۵۰۰ درصد افزایش می‌دهند.
  • استعمال دخانیات و مصرف زیاد الکل به شدت بر باروری تاثیر می گذارد. تحقیقات نشان می دهد که تعداد اسپرم افراد سیگاری حدود ۲۲ درصد کمتر از افراد غیر سیگاری است. همچنین الکل به دلیل تأثیری که بر کبد دارد باعث افزایش سطح استروژن (هورمون زنانه) در بدن شده و کاهش میل جنسی و تعداد اسپرم را در پی خواهد داشت.
  • از لباس های زیر تنگ خودداری کنید و هرگز شلوار تنگ نپوشید.
  • بیضه ها در کیسه ای خارج از بدن قرار دارند، بنابراین دمای آنها چندین درجه کمتر از دمای بدن است. به همین دلیل پوشیدن لباس‌های زیر تنگ و شلوارهایی که به بیضه‌ها می‌چسبند توصیه نمی‌شود.
  • خودارضایی تاثیر زیادی بر کاهش و کیفیت اسپرم دارد. پس سعی کنید رابطه جنسی داشته باشید و انزال را در این حالت تجربه کنید.
  • غذاهایی که چربی کم و کربوهیدرات و پروتئین بالایی دارند (مانند سبزیجات و غلات) باعث تقویت اسپرم و افزایش تعداد اسپرم می شوند. ورزش همراه با رژیم غذایی سالم سلامت شما را تضمین می کند.

قرص های تقویت کننده اسپرمبرای افزایش باروری به طور منظم ورزش کنید

ورزش نه تنها باعث افزایش عزت نفس و بهبود عملکرد بدنی می شود، بلکه سطح تستوسترون را نیز افزایش می دهد. مطالعات نشان می دهد مردانی که به طور منظم ورزش می کنند سطح تستوسترون و کیفیت اسپرم بهتری نسبت به مردان غیرفعال دارند. با این حال، شما همچنین باید از ورزش بیش از حد خودداری کنید زیرا این می تواند نتیجه معکوس داشته باشد و به طور بالقوه سطح تستوسترون شما را کاهش دهد.

قیمت: ۸۶۱۰۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۴۳۹۰۰۰ تومان
X-Ade
قیمت اصلی: ۸۶۱۰۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۴۳۹۰۰۰ تومان

در اینجا چند نمونه از قرص های تقویت کننده اسپرم محبوب موجود در بازار آورده شده است

علاوه بر تاثیر رژیم غذایی و سبک زندگی سالم، استفاده از انواع مکمل ها برای افزایش قدرت جنسی و قرص های تقویت کننده اسپرم نیز برای رفع مشکل ناباروری توصیه می شود:

کپسول کود بهداشتی Fairhaven

افزایش تعداد اسپرم و تحرک اسپرم یکی از مزایای استفاده از این کپسول است. این مکمل سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است و به افزایش باروری مردان کمک می کند. استفاده از این کپسول برای مردانی که قصد بچه دار شدن در آینده نزدیک را دارند توصیه می شود. جینسینگ آسیایی، عصاره هسته انگور و پودر ریشه ماچا از ترکیبات گیاهی موثر این محصول هستند.

خرید کپسول کود بهداشتی Fairhaven

قرص Fertilman Baby Start

در این قرص انواع ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه وجود دارد. بسیاری از مشکلات مربوط به اسپرم از جمله تعداد کم اسپرم و تحرک کم را می توان با استفاده از این محصول برطرف کرد.

خرید قرص Fertilman Baby Start

کپسول Kant Boost Fairhaven Health

تعداد کم اسپرم بر باروری مردان تأثیر می گذارد و آن را کاهش می دهد. کپسول کانت بوست فایرهون هلث با ترکیبات موثر خود باعث افزایش تعداد اسپرم و افزایش قدرت لقاح می شود. این محصول حاوی نارگیل، گلوتامین و آنتی اکسیدان های مختلف است.

خرید کپسول سلامتی Kant Boost Fairhaven

قرص سمنکس، قرص تقویت کننده اسپرم

سمنکس یک قرص تقویت کننده اسپرم است که باروری مردان را افزایش می دهد. این محصول همچنین حاوی ویتامین های مختلفی مانند ویتامین E و اسیدهای آمینه مانند آرژنین و ال کارنیتین است. این قرص یکی از کم پیچیدگی ترین محصولات برای افزایش قدرت جنسی به حساب می آید.

ساشه سان لایف Ferti Vital

ال کارنیتین، آرژنین، روی و اسید فولیک از مهم ترین ترکیبات این قرص هستند. ترکیبات مذکور در افزایش تحرک و باروری اسپرم و کاهش نارضایتی جنسی در مردان نقش دارد. کوآنزیم کیتون نیز یکی از موثرترین مواد تشکیل دهنده کیسه فرتیویتال سان لایف است که کیفیت اسپرم را بهبود می بخشد.

آخرین کلمه

یکی از مشکلات ناباروری در مردان به تعداد کم اسپرم و کم تحرکی آنها مربوط می شود. راه حل های زیادی برای تقویت اسپرم وجود دارد که یکی از آنها استفاده از قرص های تقویت کننده اسپرم است. توصیه می شود خودسرانه عمل نکنید، از هر نوع قرص موجود در بازار استفاده کنید و ابتدا با پزشک مشورت کنید.

ادامه مطلب  عمده راه های درمان بیماری واریکوسل چیست؟ آپدیت 1403

حتما ببینید

blank

مواد غذایی مفید و مضر برای پروستات چیست؟ آپدیت ۱۴۰۳

پروستات غده کوچکی در لگن است که بخش مهمی از دستگاه تناسلی مردان است. پروستات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *