خالق لبخندی زیبا، کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا

خالق لبخندی زیبا، کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا

این روز ها اولین ارتباط اجتماعی هر فرد لبخند زیبای وی می باشد که برای داشتن این زیبایی نیازمند دندان هایی یکدست در کنار سفیدی طبیعی است؛ از آنجایی که در دنیای امروز آراستگی و رسیدگی به ظاهر، در وحله اول برای افراد بسیار مهم می باشد، کلینیک های دندان پزشکی و متخصصین این زمینه با ابداع روش های زیبایی و درمانی متنوع سعی در خلق لبخند های زیبا که به نوعی امضای شخصی هر فرد هستند؛ تلاش کرده اند تا بهترین خدمات را به مراجعین خود ارائه دهند. اما به طبع پیدا کردن کلینیک دندان پزشکی و متخصص معتبری که از طرفی نزدیک به محل زندگی یا محل کار، نیز باشد کمی دشوار است. به جرعت می توان گفت یکی از کلینیک های دندان پزشکی که امروزه توانسته با چند دهه فعالیت در زمینه دهان و دندان مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند، کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا با دو شعبه فعال در تهران، واقع در نیاوران و اسلامشهر واقع در باغ فیض معرفی کرد.

دکتر شیدا بیابانی با تلاش برای گردهم آوردن متخصصین دندان پزشکی در مجموعه ی خود، امروزه با ارائه خدمات متنوع در زمینه درمانی از جمله کشیدن دندان، جراحی دندان، ترمیم دندان، ارتودنسی و… و همچنین در زمینه زیبایی از جمله ایمپلنت دندان، بلیچینگ، کامپوزیت، لیفت لثه، بروساژ دندان و… چه در دندان پزشکی اسلامشهر و چه در کلینیک نیاوران توانسته خود را به جایگاه کنونی برساند.

 

 

خدمات زیبایی و درمانی دندان پزشکی دکتر شیدا برای داشتن لبخندی زیبا تر

از جمله خدماتی که در دندان پزشکی اسلامشهر ارائه می‌ شود، می ‌توان به ایمپلنت دندان اشاره کرد. ایمپلنت دندان یک روش جایگزینی مصنوعی برای دندان های آسیب دیده و یا کشیده شده می باشد. این فرآیند با قرار دادن یک مهره تیتانیومی در فک آغاز می شود که به طور طبیعی با استخوان فک یکی شده و به نوعی ریشه دندان های جدید می باشد. سپس قسمت اصلی که به شکل دندان های طبیعی می باشد به این مهره پیچ شده و بر روی آن قرار می گیرد.

ادامه مطلب  متخصص سئو + معرفی و خدمات سئو

یکی از مزایای اصلی ایمپلنت دندان، ثبات و استحکام آن است. در مقایسه با روش های دیگر مانند دندان های مصنوعی، ایمپلنت دندان ها بسیار پایدارتر و قوی تر هستند. همچنین، ایمپلنت دندان به واسطه طبیعی تر بودن و شباهت بالایی که به دندان های اصلی دارد از محبوبیت و طرفداران بیشتری نیز برخوردار می باشد. به طور کلی افرادی که از ایمپلنت دندان برخوردار هستند، می توانند به طور معمول راحت تر از افرادی که دارای دندان مصنوعی می باشند صحبت کرده و غذا بخورند، بدون نگرانی از خارج شدن دندان ها و یا لرزش آن ها.

علاوه بر ایمپلنت دندان، در دندان پزشکی اسلامشهر خدمات ترمیمی نیز ارائه می گردد. ترمیم دندان‌ های تخریب شده یا پوسیده می ‌تواند بهبود ظاهری و عملکرد دندان ها را به همراه داشته باشد.

دندان پزشکی اسلامشهر نیز دارای بخش ‌های تخصصی دیگری مانند جراحی دندان نیز می باشد. جراحی دندان به شما این امکان را می دهند که ریشه دندان و یا دندان های عقل خود را کشیده و از درد های ناشی از این مشکل رهایی پیدا کنید. در دندان پزشکی اسلامشهر، جراحان دندان پزشکان مجربی وجود دارند که می ‌توانند این خدمات را به شما ارائه دهند.

خدمات زیبایی و درمانی دندان پزشکی دکتر شیدا برای داشتن لبخندی زیبا تر

در نهایت پرطرفدار ترین خدمات زیبایی دندان پزشکی ها، کامپوزیت دندان است که یک روش درمانی و زیبایی در کلینیک های مختلف دندان پزشکی می باشد و برای بازسازی و بهبود ظاهر دندان ‌های معیوب استفاده می ‌شود. این روش زیبایی به کمک ماده ای به نام رزین composites و ترکیبی از ذرات مواد سرامیکی تشکیل شده است. با استفاده از کامپوزیت دندان ، می ‌توان از ترمیم ‌های دندان کاملاً طبیعی و ثابت برخوردار بود. این ماده با لثه و دندان ها هماهنگی بسیار خوبی دارد و در طولانی مدت از مقاومت زیادی برخوردار است. مزایای دیگر این تکنیک شامل سادگی ترمیم، مدت زمان کوتاه برای انجام این تکنیک در کنار دوام طولانی مدت و ظاهری مشابه با دندان های اصلی است.

ادامه مطلب  کربومر چیست و چه کاربردی دارد

کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا متفاوت ترین در نوع خود

از دیگر خدمات متفاوت و متنوع این مجموعه ارائه خدمات مشاوره های رایگان می باشد کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا با هدف ارائه ی بهترین و با کیفیت ترین خدمات به همراه مناسب ترین قیمت قبل از تمامیه خدمات خود به صورت رایگان مشاوره های تخصصی توسط مجرب ترین متخصصان این زمینه را ارائه می دهد. شما می توانید با دریافت نوبت قبلی برای اتلاف نشدن وقت خود، از این مشاوره های رایگان و تخصصی در هر دو کلینیک برخوردار بشوید.

حتما ببینید

اصولی ترین نکات و روش های تربیت کودک و نقش پدر و مادر در موفقیت فرزندانشان

اصولی ترین نکات و روش های تربیت کودک و نقش پدر و مادر در موفقیت فرزندانشان

  تربیت کودکان یکی از مسائل اساسی و مهم در زندگی هر پدر و مادری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *