ترک خودارضایی در مردان آیا غیر ممکن است؟ آپدیت ۱۴۰۳

در این مقاله قصد ندارم در مورد آموزش مشکلات جنسی یا استفاده از کاندوم یا روش های پیشگیری صحبت کنم، قصد دارم در مورد موضوع بسیار جدی و مهم ترک خودارضایی در مردان صحبت کنم که می تواند زندگی مردان باشد. تحت تأثیر قرار بگیر، بگذار با من صحبت کند.

آنچه در این مقاله می خوانیم

آیا توقف خودارضایی در مردان غیرممکن است؟

بدون معطلی و مقدمه چینی به سراغ این سوال می روم که حداقل هرکسی حداقل یک بار در زندگی خود با خودارضایی مواجه شده است و این دقیقا همان لحظه ای است که خطر بروز می کند، شاید بتوان گفت که در سنین نوجوانی و نوجوانی انجام می شود و حدود ۱۴ سالگی این طبیعی است و تا حدودی به شناخت اندام تناسلی و کشفیات بدن کمک می کند، اما اگر این روش ادامه یابد و از مرز ۲۲ سالگی عبور کنید، باید احساس خطر کنید، به خصوص اگر افکار فانتزی در مورد همسایه خود داشته باشید یا کسی را به یاد آورید. در حمام، این کار را انجام دهید!

خودارضایی به قدری خطرناک است که می تواند زندگی شما را به کلی نابود کند و حتی شما را از نظر جنسی معتاد کند و شما را به حدی معتاد کند که مجبور شوید دو بار در روز این کار را انجام دهید. افراد زیادی هستند که به آن معتاد هستند و هر بار به جای بهشت ​​در جهنم هستند.

با گذشت زمان، این روش به یک روند روتین و روزانه تبدیل می شود، مانند عادت به مسواک زدن دندان ها و دست ها در صبح! و آن دسته از افرادی که معتاد به این عمل هستند، بدون فکر کردن به آن، صبح که از خواب بیدار می شوند، مانند رفتن به سر کار، مدرسه یا غذا خوردن به یک عادت روزمره تبدیل می شود.

این زمانی است که فرد تبدیل به فردی تنبل و منزوی می شود. در این شرایط شما وسواس خودارضایی دارید و دیگر انگیزه ای برای ایجاد روابط جدید با جنس مخالف ندارید.

قیمت: ۸۶۱۰۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۴۳۹۰۰۰ تومان
X-Ade
قیمت اصلی: ۸۶۱۰۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۴۳۹۰۰۰ تومان

چگونه از فاجعه خودارضایی جلوگیری کنیم؟

برای رهایی از این مشکل باید به صورت سیستماتیک عمل کنید، یعنی یکباره این کار را متوقف نکنید و در بدترین حالت هفته ای یک بار خودارضایی کنید تا بعد از مدتی از شر آن خلاص شوید.

مواظب باشید روزهایی که این رفتار را ترک می کنید در خانه و جای خلوت ننشینید و بیرون بروید و با دیگران معاشرت کنید تا ذهنتان از ارضای خود دور شود، کم کم متوجه می شوید که فردی اغواگر و فریبنده خواهید شد. مرد جذاب برای زنان زمان سعی کنید بیشتر با زنان ارتباط برقرار کنید.

blank

در حالی که در ترکیه دو عنصر اشتیاق و احساس نیاز شدید در شما وجود دارد، پس در این زمان به سراغ خانم ها بروید و به آنها اعتماد نکنید.

چند دلیل مهم برای ترک خودارضایی

  • خودارضایی افراد را ضعیف می کند و محتوای پروتئین و کلسیم بدن آنها را از بین می برد.
  • خودارضایی باعث ایجاد مشکلات عصبی و بیماری روانی در فرد می شود.
  • ناتوانی در توقف خودارضایی در مردان یکی از دلایل اصلی اختلال نعوظ است.
  • اگر فقط یک بار خودارضایی کنید، کنترل آن برایتان سخت می شود و به آن معتاد می شوید.
  • خودارضایی باعث خواب آلودگی می شود و پس از خروج اسپرم از آلت تناسلی مرد بسیار خسته و عصبی می شود.
  • خودارضایی باعث استرس و تنش در ذهن و روح شما می شود.
  • خودارضایی را نمی توان انجام داد مگر اینکه به کسی، چیزی یا تصویری یا فیلمی فکر کنید، که بسیار مضر است زیرا تصاویر و افکار به سختی از حافظه شما پاک می شوند.
  • خودارضایی باعث آزاد شدن سریع اسپرم از بدن مرد می شود که می تواند باعث نارضایتی در روابط زناشویی شود.
  • عدم توقف خودارضایی در مردان منجر به کاهش تعداد اسپرم مردان می شود که برای بارداری بعدی مشکل ساز خواهد شد.
  • منی که در زمان خودارضایی از بدن خارج می شود حاوی مقادیر زیادی پروتئین است که برای بسیاری از فعالیت های متابولیک و تشکیل سلول های بدن ضروری است. در واقع پروتئین ها سازنده بدن ما هستند و انزال از این طریق باعث کاهش وزن و کاهش بافت عضلانی می شود.
  • لذت جنسی که از خودارضایی به دست می آورید فقط برای مدت کوتاهی است و در دراز مدت هیچ لذتی برای شما به همراه نخواهد داشت.
  • خودارضایی باعث افزایش مشکلات و از بین رفتن حافظه و توانایی های برانگیختگی مردان می شود.
  • خودارضایی پایان میل و میل شما نیست و فرد پس از آن به هیچ وجه احساس رضایت و آرامش نمی کند و گویی به خود دروغ گفته است.
  • مردانی که از این مشکل رنج می برند خیلی زود احساسات جنسی خود را نسبت به همسر خود از دست می دهند و نمی توانند برای مدت طولانی با همسر خود روابط خوشایند داشته باشند.
  • خودارضایی تمایلات همجنس گرایی را در مدارس، خوابگاه ها و دانشگاه ها افزایش می دهد و احتمال ابتلا به بیماری هایی مانند سیفلیس، ایدز و سایر بیماری های ویروسی را دو چندان می کند.

آخرین کلمه

نه تنها بر اساس این مقاله، بلکه تمامی مذاهب دینی و متون علمی، خودارضایی را رفتاری ناخوشایند می دانند که می تواند عواقب بدی برای مردان داشته باشد، پس برای جلوگیری از خودارضایی در مردان، ذهن خود را از این افکار دور کنید، هزار و یک راه وجود دارد. می توانید به عنوان مثال انواع کلاس های موسیقی، ورزش و نقاشی را با توجه به علاقه شخصی خود انتخاب و دنبال کنید، یک رژیم غذایی سالم مبتنی بر سبزیجات و میوه ها را دنبال کنید و سعی کنید هر روز ۸ ساعت بخوابید و زمانی که افکار منفی دارید. به سراغ شما بیایید، فوراً از محیط شخصی خود خارج شوید و وارد مجالس خانوادگی شوید و هرگز از برقراری ارتباط با زنان و دختران نترسید و بدانید که به مرور زمان لذت بیشتری از رابطه با جنس مخالف خارج خواهد شد.

ادامه مطلب  زگیل تناسلی چیست؟ راه‌های تشخیص و درمان زگیل تناسلی آپدیت 1403

حتما ببینید

blank

مواد غذایی مفید و مضر برای پروستات چیست؟ آپدیت ۱۴۰۳

پروستات غده کوچکی در لگن است که بخش مهمی از دستگاه تناسلی مردان است. پروستات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *