بایدها و نبایدها بعد از رابطه جنسی آپدیت ۱۴۰۳

در این مقاله از مجله داروخانه آنلاین کافه نیوز قصد داریم با اطلاعات مفید و علمی از برخی رفتارهای نادرست در حین آمیزش جلوگیری کنیم تا طرفین بعد از زندگی مشترک دچار مشکلات بیماری نشوند و از تمام جنبه های ارتباط خود به عنوان برده لذت ببرند مقاله dos را دنبال کنید. و بعد از رابطه جنسی با ماه انجام نمی دهد.

آنچه در این مقاله می خوانیم

دوش گرفتن بعد از رابطه جنسی

لازم نیست بلافاصله بعد از خواب مشترک دوش بگیرید و تنها با شستن قسمت های خصوصی بدن با آب ولرم می توانید از ورود میکروب ها به بدن جلوگیری کنید. اگر از آن دسته افراد حساس هستید، می توانید از صابون های ملایم استفاده کنید.

دوش واژینال

بسیاری از خانم ها معتقدند که بعد از نزدیکی باید واژن خود را با آماده سازی های مخصوص خانم ها بشویند، اما این حرکت اشتباهی است! و باکتری های واژن از محیط داخلی محافظت می کنند و شاید استفاده از این مواد باعث تحریک آنها و بدتر شدن وضعیت شود.

blank

مثانه را خالی کنید

آقایان باید توجه داشته باشند که در حین آمیزش، اگر مثانه آنها پر باشد، ادراری که قطعا حاوی باکتری است، می تواند وارد کانال شود و با انزال از بدن مرد خارج شود و به بدن زن یا اطراف ترشح شود. این عمل باعث ایجاد عفونت در دستگاه تناسلی زنان و سرایت آن به اتاق خواب می شود.

قبل از رابطه جنسی یک لیوان آب بنوشید

نوشیدن یک لیوان آب ایده خوبی است زیرا وقتی بدن هیدراته می شود، می تواند میکروب های موجود را از بین ببرد.

از پوشیدن لباس های تنگ خودداری کنید

لباس زیر تنگ و جذاب می تواند بسیار محرک باشد، اما از طرفی گردش هوا در این لباس ها کمتر خواهد بود. که می تواند مشکلاتی ایجاد کند. بنابراین یا از لباس های نخی استفاده کنید یا هنگام خواب کل پوشش خود را بردارید.

مراقب عفونت های قارچی باشید

رابطه جنسی می تواند بسیار فراتر از این باشد و طرفین علاقه مند به ایجاد رابطه از جلو و عقب هستند. در این صورت عفونت های قارچی نیز رخ می دهد، بنابراین در صورت مشاهده خارش، سوزش و تورم، قبل از انجام رابطه بعدی به پزشک مراجعه کرده و تحت درمان قرار بگیرید.

blank

تست بعد از رابطه جنسی

برخی از بیماری ها در مردان هیچ علامتی ندارند و تنها با انجام آزمایشات مربوط به بیماری های مقاربتی قابل تشخیص هستند و گاهی اوقات علائمی مانند درد، ترشح، زخم یا لکه هایی در اطراف آلت تناسلی دیده می شود. بنابراین، به خصوص مردانی که از نظر جنسی بسیار فعال هستند، باید این آزمایش را انجام دهند.

رابطه جنسی در دوران بارداری

هیچ محدودیتی برای زندگی جنسی در دوران بارداری وجود ندارد، مگر در مواردی که پزشک تجویز کند. در دوران بارداری مانند گذشته شستن آلت تناسلی پس از مقاربت ضروری است زیرا احتمال عفونت ادراری (عفونت ادراری) وجود دارد.

ادامه مطلب  تاثیر قرص پاورفیت بر زگیل تناسلی چگونه است؟ آپدیت 1403

حتما ببینید

blank

مواد غذایی مفید و مضر برای پروستات چیست؟ آپدیت ۱۴۰۳

پروستات غده کوچکی در لگن است که بخش مهمی از دستگاه تناسلی مردان است. پروستات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *