اسپری تاخیری چقدر تأثیر دارد؟ آپدیت ۱۴۰۳

مشکلات جنسی تأثیر بسیار مخربی بر روابط زناشویی دارد. انزال زودرس در مردان نیز یکی از مشکلاتی است که در مطالب قبلی در مورد درمان و پیشگیری از آن به آن پرداخته ایم. همانطور که می دانید محصولات مختلفی مانند ژل، کرم، اسپری و قرص برای درمان موقت زود انزالی در بازار موجود است. در میان آنها، سمپاشی تاخیری محبوب ترین است. دلایل زیادی وجود دارد که این سطح از محبوبیت را توجیه می کند. اما سوالی که همیشه برای کاربران این محصول مطرح است این است که سمپاشی تاخیری چقدر موثر است؟ حداکثر مقدار مصرف در روز چقدر است و چگونه می توان اثر سمپاشی تاخیری را افزایش داد؟

این سوالات همیشه توسط افرادی که بارها از اسپری تاخیری استفاده می کنند و یا قصد خرید اسپری تاخیری را دارند مطرح می شود. سوالاتی که پاسخ آنها می تواند به افراد کمک کند تا درمان بهتری برای انزال زودرس انتخاب کنند یا اسپری تاخیری موثرتری بخرند. با ما در این مقاله مجله اینترنتی داروخانه سبز مثبت همراه باشید تا ببینید اسپری تاخیری چقدر موثر است و چرا این محصول تا این حد محبوب شده است؟

آنچه در این مقاله می خوانیم

عملکرد اسپری تاخیری

برای پاسخ به این سوال که سمپاشی تاخیری چقدر موثر است؟ ابتدا، بهتر است به ویژگی اسپری تاخیری بروید.

معمولا اکثر مردان تاخیر اسپری لیدوکائین را می دانند. برخی افراد در واقع از اسپری لیدوکائین به عنوان اسپری تاخیری استفاده می کنند. اما بهتر است بدانید که اسپری های تاخیری انواع مختلفی دارند و درصد لیدوکائین موجود در آنها نیز متفاوت است. در واقع، با پیشرفت علم در زمینه مشکلات جنسی، محصولات جدیدتر با عوارض جانبی کمتر و تأثیر بیشتر عرضه می شوند. اسپری تاخیری نیز در سال های اخیر بسیار بهبود یافته است و برخلاف تصور عموم، لیدوکائین دیگر مانند گذشته استفاده نمی شود.

لیدوکائین ماده ای است که برای بیهوشی استفاده می شود. اسپری تاخیری مبتنی بر لیدوکائین همچنین با بی حس کردن آلت تناسلی و حساسیت زدایی نوک آلت تناسلی به طولانی شدن انزال مردانه کمک می کند. اما برخی از برندها اسپری های آرام بخش گیاهی ارائه می دهند که بر پایه لیدوکائین نیستند و از گیاهانی مانند جینسنگ استفاده می کنند. این نوع اسپری ها حساسیت آلت تناسلی را کاهش می دهند و زمان انزال را طولانی می کنند. برای اینکه بفهمید اسپری تاخیری چقدر موثر است؟ بهتر است نحوه استفاده صحیح از آن را یاد بگیرید.

قیمت: ۸۶۱۰۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۴۳۹۰۰۰ تومان
X-Ade
قیمت اصلی: ۸۶۱۰۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۴۳۹۰۰۰ تومان

سمپاشی تاخیری چقدر موثر است؟

نحوه استفاده از اسپری تاخیری برای تاثیر بیشتر

برخی از افرادی که از اسپری های تاخیری برای اصلاح انزال زودرس استفاده می کنند شکایت دارند که این اسپری ها به موقع عمل نمی کنند یا برای شریک جنسی خود مشکل ایجاد می کنند. باید گفت در واقع این مشکلات مربوط به سمپاشی تاخیری و تاثیر آن نیست. بلکه استفاده نادرست از آن چنین مشکلاتی را ایجاد می کند. برای اینکه بفهمید سمپاشی تاخیری واقعا چقدر موثر است، به نحوه استفاده صحیح از این محصول در زیر توجه کنید.

برای گرفتن حداکثر اثر از اسپری تاخیری بهتر است دستورالعمل نوشته شده روی آن را به طور کامل رعایت کنید. این دستورالعمل ها از محصولی به محصول دیگر و بین برندها متفاوت است. اما مواردی وجود دارد که در همه آنها مشترک است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

  • اسپری تاخیری باید ۱۵ تا ۵ دقیقه قبل از مقاربت روی آلت تناسلی مالیده شود. البته این موضوع به برند محصول نیز بستگی دارد، البته زمان صحیح استفاده روی انواع اسپری تاخیری نوشته شده است. با این حال، شایان ذکر است که سمپاشی تاخیری برای اثربخشی بیشتر نیاز به زمان دارد. اسپری تاخیری گیاه ممکن است به بیش از ۳۰ دقیقه نیاز داشته باشد.
  • در هر بار استفاده بیش از ۳ بار آن را اسپری نکنید. همانطور که گفته شد اکثر اسپری های تاخیری موجود در بازار از لیدوکائین یا بی حس کننده های مشابه استفاده می کنند. استفاده از اسپری تاخیری بیش از حد به یکباره می تواند لذت رابطه جنسی را کاملا از بین ببرد. توصیه می کنیم با یک اسپری شروع کنید و ۵ دقیقه صبر کنید. اگر پوست آن را گرفت، به آن مقدار بسنده کنید و از رابطه خود لذت ببرید.
  • منطقه صحیح را هدف قرار دهید. برای اینکه اسپری تاخیری بهترین اثر را داشته باشد، مهم است که آن را روی ناحیه صحیح آلت اسپری کنید. صحیح ترین ناحیه برای اسپری کردن قسمت پایین سر آلت تناسلی است. البته برخی از برندها نیز اسپری دور آن را توصیه می کنند. اما لازم نیست اسپری را به کل آلت تناسلی بمالید.
  • بهتر است بعد از استفاده از اسپری و قبل از نزدیکی، آلت تناسلی را با آب ولرم یا دستمال تمیز کنید. زیرا باقیمانده اسپری می تواند باعث حساسیت پوستی یا انتقال مواد مضر به شریک جنسی شود. البته برخی از ترکیبات برخی برندها نیز کاملا قابل جذب هستند و نیازی به تمیز کردن ندارند.

با پیروی از این نکات قبل از شروع، می توانید متوجه شوید که سمپاشی تاخیری چقدر موثر است. اما اگر هنوز در مرحله تحقیق درباره این محصول هستید، برای یافتن پاسخ با ما همراه باشید.

سمپاشی تاخیری چقدر موثر است؟

سمپاشی تاخیری چقدر موثر است؟

افرادی که از سمپاشی تاخیری استفاده می کنند سه دسته هستند. افرادی که پس از بلوغ دچار مشکلات جدی در انزال زودرس هستند، افرادی که زود انزالی گذرا و موقت را تجربه می کنند و افرادی که فقط می خواهند بیشتر از حد معمول رابطه جنسی داشته باشند. برای درک اینکه سمپاشی تاخیری چقدر موثر است، باید به تحقیقات انجام شده روی گروه اول بپردازیم.

مطالعات زیادی توسط پزشکان و محققان در مورد تأثیر اسپری تاخیری بر افرادی که از انزال زودرس مداوم رنج می برند انجام شده است. اگر بخواهیم همه این مطالعات را خلاصه کنیم، باید بگوییم که در نتیجه همه بررسی ها، این نتیجه به وضوح مشاهده می شود که افراد با زمان ارگاسم کمتر از یک دقیقه (۴۰ ثانیه) پس از سه ماه استفاده از اسپری تاخیری (با دوز لیدوکائین ۷٫۵ تا ۹ میلی گرم) به زمان ارگاسم ۴ دقیقه می رسد. در این تحقیق علاوه بر زمان انزال، میزان لذت جنسی در هر دو طرف نیز مورد بررسی قرار گرفت که نتیجه آن افزایش لذت در هر دو طرف بود. در واقع در اکثر آزمایشات انجام شده، افراد با استفاده صحیح از دستورالعمل استفاده از اسپری تاخیری، علاوه بر رفع زود انزالی، به افزایش لذت جنسی نیز دست یافتند.

برای اینکه بیشتر به این سوال بپردازیم که سمپاشی تاخیری چقدر موثر است؟ برای پاسخ بهتر است به این نکته اشاره کنیم که بسیاری از افراد بر این باورند که اسپری تاخیری فقط تاثیر اولیه دارد و استفاده طولانی مدت از آن عوارض را افزایش می دهد. اگر این باور اشتباه است. با وجود برندهای قابل اعتماد و آزمایش شده در بازار، اگر برند معتبری را انتخاب کنید که تمام جزئیات از استفاده صحیح گرفته تا عوارض احتمالی محصول را تشریح کند، می توانید از تاثیر طولانی مدت اسپری تاخیری مطمئن باشید. چرا که کارشناسان سال ها در مورد این محصولات تحقیق کرده اند.

ادامه مطلب  علت درد هنگام رابطه جنسی و راه های درمان آن آپدیت 1403

حتما ببینید

blank

مواد غذایی مفید و مضر برای پروستات چیست؟ آپدیت ۱۴۰۳

پروستات غده کوچکی در لگن است که بخش مهمی از دستگاه تناسلی مردان است. پروستات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *