آیا قرص پاورفیت چاق کننده است؟ آپدیت ۱۴۰۳

پاورفیت نوعی مکمل غذایی حاوی عصاره قارچ شیتاکه است و یکی از بهترین درمان ها برای بهبود زگیل تناسلی محسوب می شود. از این محصول دارویی می توان برای تقویت سیستم ایمنی و افزایش انرژی و قدرت بدنی استفاده کرد. ماده فعال موجود در این کپسول فواید سلامتی قابل توجهی برای بدن دارد و محققان در سال های اخیر مطالعات زیادی روی آن انجام داده اند. برای خرید قرص پاورفیت بدون تجویز پزشک و بدون مراجعه به داروخانه می توانید از داروخانه پوزیتیو گرین به صورت آنلاین خرید کنید. آیا ارتباطی بین قرص پاورفیت و چاقی وجود دارد؟ برای یافتن پاسخی روشن برای این سوال، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آنچه در این مقاله می خوانیم

ترکیب تبلت های Powerfit

در کپسول های Powerfit Holistica می توانید عصاره کامل قارچ شیتاکه را پیدا کنید. این قارچ یکی از محبوب ترین قارچ های خوراکی در کشورهای شرق آسیا است که فواید بی نظیری برای سلامت انسان به همراه دارد. شیتاکه کالری کمی دارد، منبعی غنی از فیبر و سرشار از مواد مغذی است. ویتامین های گروه B، مس، سلنیوم، منگنز، روی و ویتامین D از جمله ویتامین ها و مواد معدنی موجود در قارچ شیتاکه هستند که در قرص پاورفیت نیز وجود دارند. شیتاکه مانند گوشت حاوی مقادیر زیادی آمینو اسیدهای ضروری برای بدن است.

قرص پاورفیت همچنین حاوی پروتئین های موجود در قارچ شیتاکه است و بتا گلوکان و قندهای ضروری برای بدن را تامین می کند. در این محصول از هیچ گونه مواد نگهدارنده، رنگ و طعم دهنده های صنعتی استفاده نشده است. هر کپسول Powerfit حاوی ۱۷۵۰ میلی گرم پودر قارچ شیتاکه است که حاوی پلی ساکاریدهای لنتینان، KS2 و AC2P است. اما آیا قرص پاورفیت شما را چاق می کند؟

قرص شیتاکه و پاورفیت

قرص پاورفیت و چاقی

آیا قرص پاورفیت چاق کننده است؟ ارتباط قرص پاورفیت با چاقی چیست؟ آیا این قرص باعث افزایش وزن می شود؟ برای ارزیابی اثر چاق کنندگی هر نوع مکمل غذایی باید مواد تشکیل دهنده آن را به خوبی بشناسیم. گفتیم که در پاورفیت از عصاره قارچ شیتاکه استفاده شده است، بنابراین ابتدا باید تاثیر این قارچ را در افزایش وزن بررسی کنیم:

تاثیر قارچ شیتاکه بر کاهش یا افزایش وزن

در ۱۵ گرم قارچ شیتاکه به طور متوسط ​​۱۱ گرم کربوهیدرات، ۲ گرم فیبر و ۱ گرم پروتئین وجود دارد. این مقدار قارچ شیتاکه ۴۴ کالری برای بدن تامین می کند. شیتاکه را می توان یک غذای کم کالری دانست. از سوی دیگر، در مطالعه‌ای که بر روی موش‌های آزمایشگاهی انجام شد که رژیم غذایی پرچرب داشتند، مشخص شد که در صورت استفاده از قارچ شیتاکه، چربی کمتری در کبد و همچنین رسوب کمتری در دیواره سرخرگ‌ها و سطح کلسترول کاهش می‌یابد. .. موش هایی که بیشتر قارچ شیتاکه مصرف کردند کمترین افزایش وزن را داشتند.

قیمت: ۸۶۱۰۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۴۳۹۰۰۰ تومان
X-Ade
قیمت اصلی: ۸۶۱۰۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۴۳۹۰۰۰ تومان

پاورفیت و کاهش وزن

بتا گلوکان موجود در قارچ شیتاکه در واقع یک فیبر محلول است که در صورت مصرف احساس سیری می کند و در نتیجه تمایل کمتری به مصرف مواد غذایی دیگر پیدا می کند. آنزیم های لیپوپروتئین نیز از دیگر ترکیبات موثر موجود در قارچ شیتاکه هستند که اسید چرب تصفیه نشده را در بدن کاهش می دهند. قارچ شیتاکه از تجمع چربی نیز جلوگیری می کند، بنابراین در پاسخ به این سوال که آیا قرص پاورفیت شما را چاق می کند یا خیر؟ باید گفت نه؛ مصرف این قرص نه تنها باعث چاقی نمی شود، بلکه می تواند در کاهش وزن نیز تاثیر داشته باشد و منجر به کاهش وزن شود.

آیا می توان از کپسول Powerfit برای کاهش وزن استفاده کرد؟

تبلت های پاورفیت هرگز توسط سازنده برای لاغری و کاهش وزن معرفی نشدند. افراد می توانند از این کپسول برای درمان زگیل تناسلی، بهبود سیستم ایمنی، افزایش انرژی و افزایش قدرت بدنی استفاده کنند. مصرف پاورفیت باعث چاقی نمی شود و حتی می تواند در کاهش وزن موثر باشد. اگر فردی چاق هستید و به دنبال یک قرص لاغری هستید، می توانید از داروهای کاهنده اشتها در کنار رژیم غذایی سالم و ورزش برای تسهیل روند کاهش وزن در بدن خود استفاده کنید.

نحوه مصرف کپسول پاورفیت

گفتیم که نه تنها در واقع هیچ ارتباطی بین مصرف قرص پاورفیت و چاقی وجود ندارد، بلکه حتی این قرص می تواند به کاهش وزن و عدم احساس گرسنگی به دلیل وجود قارچ شیتاکه کمک کند. بسته به قصد شما برای استفاده از کپسول Powerfit، نحوه مصرف کمی متفاوت است:

  • درمان زگیل تناسلی: ۲ کپسول در روز (۳ تا ۶ ماهگی)
  • تقویت سیستم ایمنی: ۲ کپسول در روز (حداقل یک ماه)
  • افزایش انرژی: ۱ یا ۲ کپسول در روز

بهترین زمان مصرف قرص پاورفیت قبل از صبحانه و قبل از ناهار است. می توانید کپسول را حدود ۳۰ دقیقه قبل از این وعده های غذایی مصرف کنید. توجه داشته باشید که این محصول هیچ نقشی در افزایش اشتهای شما ندارد. بهتر است از ساعت ۱۶ بعد از ظهر از قرص پاورفیت استفاده نکنید زیرا این محصول اثر نشاط آور دارد و به همین دلیل استفاده از آن بعد از این ساعت توصیه نمی شود.

شیتاکه و درمان زگیل تناسلی

تاثیر قرص پاورفیت در درمان زگیل تناسلی

همانطور که گفته شد یکی از مهمترین کاربردهای کپسول پاورفیت بهبود زگیل تناسلی است. تحقیقات نشان می دهد که ترکیب فعالی به نام هگزوز (AHCC) در قارچ شیتاکه در این محصول وجود دارد که در درمان ویروس پاپیلومای انسانی بسیار موثر است. مصرف روزانه ۲ عدد کپسول پاورفیت به مدت ۶ ماه برای درمان کامل زگیل تناسلی به طور کلی توصیه می شود. کپسول پاورفیت به دلیل وجود عصاره قارچ شیتاکه، ضد ویروس، ضد باکتری و ضد میکروبی نیز بوده و بروز تبخال مزمن و زخم های دهان را کاهش می دهد. همچنین در این نوع بیماری ها دوره درمان با کمک پاور فیت سریعتر است.

نتیجه گیری نهایی

آیا قرص پاورفیت چاق کننده است؟ مصرف قرص پاورفیت و چاقی رابطه خاصی با یکدیگر ندارند، به این معنا که استفاده از این محصول باعث افزایش اشتها و افزایش وزن نخواهد شد. قرص پاورفیت به لطف وجود عصاره قارچ شیتاکه می تواند احساس سیری را در افراد افزایش داده و در نتیجه حتی منجر به کاهش وزن شود. البته این کاهش وزن اصلا در حدی نیست که بتوان از Powerfit به عنوان مکمل کاهش وزن استفاده کرد. برای کاهش وزن باید رژیم غذایی خود را تغییر دهید و هر روز حداقل نیم ساعت ورزش کنید.

ادامه مطلب  راه های پیشگیری و درمان پروستات کدام است؟ آپدیت 1403

حتما ببینید

blank

عمل پانکچر چیست؟ آپدیت ۱۴۰۳

طب سوزنی که به عنوان جراحی تخمک گذاری نیز شناخته می شود، یک روش جراحی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *