How to increase Instagram followers for free

چگونه فالوور اینستاگرام زیاد کنیم (روش افزایش فالوور واقعی)

چطوری فالوور اینستا زیاد کنیم

افزایش اصولی فالوور اینستاگرام

راههای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام

چگونه فالوور های اینستاگرام را زیاد کنیم

چگونه فالوور زیاد کنیم

چگونه فالوور واقعی بخریم

راههای افزایش فالوور اینستا

چگونه فالوور اینستاگرام زیاد کنیم

چگونه فالوور را زیاد کنیم

چگونه فالوور زیاد کنیم رایگان

  • چگونه در اینستا فالوور زیاد کنیم
  • راه حل برای بالا بردن فالوور اینستاگرام
  • روش بالا بردن فالوور اینستاگرام
  • راه های افزایش فالوور واقعی
  • روش‌ نوین افزایش فالوور اینستاگرام
  • چگونه افزایش فالوور در اینستاگرام
  • چگونه فالور زیاد کنیم
  • چگونه فالورهای اینستا را زیاد کنیم
  • برای افزایش فالوور واقعی چه کنیم
  • راه های افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام
  • روش زیاد شدن فالوور اینستا
  • چطور فالوور اینستا را زیاد کنیم
  • چگونه فالوور اینستا را افزایش دهیم
  • چگونه فالوور اینستا را زیاد کنیم
  • چگونه فالوور بخریم در اینستا
  • چطور فالوور واقعی بخریم
  • چطوری فالوور های خود را زیاد کنیم
  • شرکت افزایش فالوور اینستاگرام
  • چگونگی افزایش فالوور
  • روش افزایش فالوور
  • بالا بردن فالوور واقعی اینستا
  • روش های افزایش فالوور در اینستاگرام

شکی نیست که اینستاگرام اکنون گل سرسبد شبکه های اجتماعی محبوب در سراسر جهان و به ویژه کشورمان است. با وجود فیلتر کردن تلگرام ، محبوبیت بیشتری پیدا می کند. به همین دلیل است که بهترین مکان برای تبلیغات ، بازاریابی ، مارک تجاری و شروع یک تجارت جدید در هر کجا که مخاطبان زیادی وجود دارد است.

همانطور که می دانید ، هر کسب و کار در اینستاگرام تعداد دنبال کنندگان خود را دارد. بنابراین فالوورهای اینستاگرام بسیار مهم هستند. البته پیروان واقعی که به کار شما علاقه مند هستند. خدا را شکر روشهای زیادی برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد. از خرید فالوور در اینستاگرام گرفته تا استفاده از ربات های اینستاگرام!

اما در این مقاله در مورد راه های افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام صحبت خواهم کرد. همانطور که گفتم ، روش های زیادی برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد ، اما اکثر آنها اصولی نیستند و در واقع روش های غیرقانونی هستند.

اگر می خواهید دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام خود را یک شبه افزایش دهید ، این مقاله به هیچ وجه کمکی به شما نمی کند. فقط دوستانی که می خواهند فالوئرهای واقعی که به صفحه اینستاگرام خود علاقه مند هستند را جذب کنند باید این مقاله را بخوانند. اگر موافق هستید با من باشید.

ابتدا باید فالوور را در اینستاگرام بخریم؟

بسیاری از دوستان معتقدند که برای شروع کار در اینستاگرام ، ابتدا باید یک فالوئر بخرند. تفکر بسیاری از دوستان این است که در آغاز اگر دنبال کنندگان در صفحات خود کم باشند نمی توانند در جذب فالوور موفق تر باشند.

شاید اینطور به نظر برسد ، اما با راه حل هایی که در این مقاله به شما ارائه می دهم ، قطعاً می توانید پیروان زیادی را به خود جذب کنید بدون اینکه در ابتدا دنبال کنندگان زیادی داشته باشید.

اگر قصد دارید برای شروع کار خود یک فالوور اینستاگرام بخرید ، بهتر است ابتدا از فالوورهای ایرانی استفاده کنید و تعداد کمی خریداری کنید. سپس با روش های ذکر شده می توانید پیروان واقعی بسیاری را به صفحه اینستاگرام خود جذب کنید.

اکنون همه می دانند که صفحه ای که مثلاً ۱۰ دنبال کننده دارد ، باید حداقل ۲ لایک برای هر پست داشته باشد. اما صفحاتی که فالوئرها می خرند به مراتب بدتر از تعداد پست هایشان است. به همین دلیل کافی است اعتماد به صفحه خود را کاهش دهید و بسیاری از افراد متوجه خواهند شد که صفحه شما قابل اعتماد نیست!

بنابراین ، همانطور که می بینید ، فالوورهای جعلی ، همانطور که می گویند ، خرید می تواند به مارک تجاری و اینستاگرام شما آسیب برساند. متأسفانه ، شرکت های بزرگ از این روش برای افزایش صفحه فالوور اینستاگرام خود استفاده می کنند ، اما آنها نمی دانند که در آینده با دستان خود تجارت خود را از بین می برند.

بهترین راه اساساً تلاش برای افزایش فالوورهای صفحه اینستاگرام خود است. هیچ چیز برای شما به عنوان پیروان واقعی مهم نیست. در این مقاله من برخی از ایده ها را با شما به اشتراک می گذارم تا بتوانید پیروان پیدا کنید که واقعاً عاشق تجارت شما هستند.

البته اگر قصد خرید از یک سایت فالوور قابل اعتماد را دارید ، در انتهای این مقاله شما را با یک سایت خرید معتبر فالوور در اینستاگرام آشنا می کنم. پس تا پایان این مقاله با من باشید.

۳۱ روش واقعی افزایش فالوور اینستاگرام (۱۰۰% رایگان)

راه های افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام

اگر تجارت شما واقعاً برای شما مهم است و می خواهید در اینستاگرام بسیار محبوب شوید ، من روش های واقعی و اصولی افزایش فالوور خود را در اینستاگرام به شما می گویم.

اما اگر قصد ایجاد یک صفحه اینستاگرام را دارید و فقط می خواهید با افزایش فالوورهای خود و سپس کسب درآمد با پذیرش سفارشات تبلیغاتی اعتماد بالایی کسب کنید ، روش هایی که ذکر می کنم به هیچ وجه برای شما مفید نخواهد بود.

 

۱٫ حساب خود را جذاب کنید

اول از همه ، خوب است بدانید که حساب اینستاگرام شما دقیقاً مانند ویترین است. اگر ویترین مغازه شما جذاب نباشد ، از مشتری فرار می کنید. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی مبتنی بر تصویر است و اولین و آخرین کلمه در اینستاگرام تصاویری است که پخش می شود.

شما باید تصاویر جذاب و خلاقانه بسازید و آنها را در پروفایل خود ارسال کنید. بنابراین در نگاه اول کاربران شما مجذوب حساب شما می شوند و می خواهند سریعتر شما را دنبال کنند. بسیاری از صفحات جذاب وجود دارد که مردم فقط به دلیل جذاب بودن آنها را دنبال می کنند.

البته مهم است که پروفایل تان را با یک عکس پروفایل جذاب و یک بیوی عالی تاثیر گذارتر کنید.

رعایت تمام این موارد به جذاب تر شدن پروفایل شما کمک می کند و هر بازدید کننده ای را می تواند مشتاق به پیگیری پیج شما کند.

۲٫ از # هشتگ استفاده کنید

هشتگ ها در دیده شدن بیشتر پست های اینستاگرام شما نقش مهمی دارند. استفاده صحیح از هشتگ می تواند به رشد و پیشرفت کسب و کار شما در اینستاگرام کمک زیادی کند.

اینستاگرام اخیراً توانایی خود را برای دنبال کردن هشتگ ها به برنامه خود اضافه کرده است و افراد زیادی هستند که هشتگ های مورد علاقه خود را دنبال می کنند. همین امر باعث محبوبیت هشتگ ها در اینستاگرام شد. و استفاده مداوم از هشتگ هنگام ارسال ، صفحه فالوورهای اینستاگرام شما را افزایش می دهد.

سعی کنید لیستی از هشتگ های معروف و به اصطلاح داغ را در زمینه خود پیدا کنید و آنها را لیست کنید. برای انجام این کار از جستجوی اینستاگرام خود استفاده کنید. هشتگ اصلی خود را بر اساس جستجوی اینستاگرام در قسمت هشتگ وارد کنید تا به شما نشان دهد کدام هشتگ ها شبیه هشتگ مورد نظر شما هستند که عکس های زیادی با آنها برچسب گذاری شده است.

هنگام انتشار پست های خود ، تا حد ممکن از همه آنها استفاده کنید. مطمئناً هر عکسی که با هشتگ در اینستاگرام قرار می دهید باعث می شود ۳ نفر شما را دنبال کنند.

 

۳٫ با صفحات دامنه خود تعامل کنید

یکی از مفیدترین کارهایی که می توانید در فعالیت های اینستاگرام خود انجام دهید تعامل با همسالان است. اگر در اینستاگرام فعال هستید ، برای یافتن دامنه خود نیازی به جستجو نیست. شما به طور طبیعی با آنها برخورد می کنید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که با آنها تماس بگیرید.

سعی کنید صفحات منطقه خود را دنبال کنید و فعالیت های آنها را در اینستاگرام دنبال کنید. مستقیم با آنها تماس بگیرید و سعی کنید هر از گاهی با آنها تبادل نظر کنید. اشتراک با صفحات دامنه شما باعث افزایش فالوورهای اینستاگرام و جذب بیشترین افراد در تجارت شما می شود.

علاوه بر این ، هنگامی که با صفحه هایی که موضوع شما با موضوع مشابه شما ارتباط برقرار می کنند ، فرصت پیدا کردن در لیست پیشنهادهای آنها را خواهید داشت و این باعث می شود که هر روز پیروان صفحات اینستاگرام شما افزایش یابد.

 

۳۱ روش واقعی افزایش فالوور اینستاگرام (۱۰۰% رایگان)

۴٫ مسابقات اینستاگرام را راه اندازی کنید

برگزاری مسابقات در اینستاگرام یکی از بهترین روش ها برای افزایش فالوور اینستاگرام است که امروزه بسیاری از صفحات محبوب و همچنین صفحات ناشناخته در اینستاگرام از این روش استفاده می کنند.

سعی کنید در طراحی مسابقات خلاق باشید و برای برندگان مسابقات از هدایای دلگرم کننده و ارزشمند استفاده کنید. هرچه جوایز برندگان با ارزش تر باشد ، افراد بیشتری نیز برای شرکت در مسابقه شما ترغیب می شوند.

با توجه به زمینه کاری خود در اینستاگرام می توانید مسابقات زیادی را با مضامین مختلف شروع کنید. اما نکته مهم این است که سعی کنید شرکت کنندگان را به انجام کاری دعوت کنید. به عنوان مثال ، از شرکت کنندگان بخواهید ۵ نفر از دوستان خود را به مسابقه دعوت کنند و فراموش نکنید که از آنها بخواهید ، به عنوان مثال ۲ نفر از دعوت کنندگان باید برای شرکت در مسابقه صفحه را دنبال کنند.

همانطور که مشاهده می کنید ، مسابقات اینستاگرام به سرعت فالوورهای صفحه شما را افزایش می دهد. بنابراین حتماً سعی کنید هر از گاهی در صفحه اینستاگرام خود مسابقات را اجرا کنید.

 

۵٫ برای افزایش فالوورهای اینستاگرام خود از وب سایت خود استفاده کنید

اگر وب سایتی دارید ، ایده های خوبی برای بزرگ کردن صفحه فالوورهای اینستاگرام شما وجود دارد. وب سایتی که هر روز بازدیدکننده جدید دارد بهترین مکان برای تبلیغ صفحه اینستاگرام شما است.

یکی از ایده هایی که می توانید در سایت خود استفاده کنید قرار دادن بنر اینستاگرام خود در زیر همه پست ها است. با این کار شانس بیشتری برای جذب پیروان جدید دارید. از آنجایی که بسیاری از افراد مطمئناً می توانند مقالات شما را از طریق Google بخوانند و در این حالت با دیدن بنر شما در اینستاگرام که باید جذاب هم باشد ، حداقل یک بار به صفحه اینستاگرام شما مراجعه می کنند.

فراموش نکنید که آدرس خود را در اینستاگرام به عنوان یکی از راه های برقراری ارتباط در صفحه درباره ما و تماس با ما در سایت خود قرار دهید. زیرا این دو صفحه در هر سایت پربازدیدترین صفحات سایت محسوب می شوند.

هر از گاهی سعی کنید کاربران خود را به دنبال صفحه اینستاگرام خود از طریق خبرنامه ایمیل سایت خود دعوت کنید. برای پاسخ مثبت به درخواست اقدام شما ، همیشه یک پیشنهاد ویژه و مقاومت ناپذیر لازم است. بنابراین حتما یک پیشنهاد ویژه برای مشتریان خود در نظر بگیرید.

ممکن است بسیاری از اعضای سایت شما قبلاً اینستاگرام شما را دنبال نکرده باشند. با قرار دادن اینستاگرام خود در امضای ایمیل های خود ، می توانید اینستاگرام خود را به عنوان یكی از راه های برقراری ارتباط به آنها ارائه دهید. علاوه بر این ، در صورت ارسال ایمیل توسط اعضای شما ، افراد بیشتری می توانند اینستاگرام شما را بشناسند.

۶٫ رفتار کاربران خود را تحلیل کنید

تجزیه و تحلیل رفتار کاربر همیشه کیفیت کار شما را بهبود می بخشد. چه وب سایت داشته باشید و چه اینستاگرام ، باید همیشه از کمبودها و نیازهای کاربران خود آگاه باشید. زیرا با تحقیق در مورد رفتار کاربران خود ، خواهید فهمید که آنها دقیقاً به چه چیزهایی علاقه دارند و به دنبال چه هستند.

اینستاگرام ابزاری به نام Insight را برای پروفایل های تجاری خود در نظر گرفته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی دریابید که محتوای تولیدی شما برای کاربرانتان چقدر جذاب است یا خیر! چقدر در هدفتان پیش می روید؟

در این صورت می توانید محتوای تولیدات خود را بهبود بخشید و این باعث می شود که در جذب فالوور به صفحه خود پیش بروید. البته ممکن است این امر مستقیماً بر رشد فالوورهای اینستاگرام شما تأثیر نگذارد ، اما همانطور که قبلاً اشاره کردم ، افرادی که در نگاه اول پروفایل شما را دوست دارند شما را دنبال می کنند.

 

۷٫ از تبلیغات آفلاین استفاده کنید

اگر یک تجارت سنتی دارید و از اینستاگرام برای تبلیغ تجارت خود استفاده می کنید ، قطعاً می توانید از تبلیغات آفلاین برای افزایش فالوورهای اینستاگرام خود استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید روی جزوه ها یا رساله ها مانور دهید. در این حالت حتما آدرس صفحه اینستاگرام خود را در تبلیغات کاغذی خود بگنجانید.

همچنین نشان دادن آدرس اینستاگرام در کارت ویزیت بسیار مهم است. امروزه بسیاری از افراد معمولاً از آدرس اینستاگرام خود به جای وب سایت در کارت ویزیت خود استفاده می کنند.

Web Partner Special: چگونه می توانم از Instagram برای بازاریابی استفاده کنم؟

۳۱ روش واقعی افزایش فالوور اینستاگرام (۱۰۰% رایگان)

۸٫ ارسال پست های چالش برانگیز و ویروسی

یکی از تعاملی ترین پست ها در شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام ، ارسال پست های چالش برانگیز است. البته در هر زمینه کاری چالش هایی وجود دارد. برای برقراری ارتباط کاربران با شما و درگیر کردن در بحث ، پست ارسال کنید.

یکی از راه های تعامل با کاربران  از آنها است. به عنوان مثال ، پستی در اینستاگرام وی با عنوان “دیجی کالا روزانه چقدر درآمد دارد؟” پست. می توانید این پست را به عنوان عکس ارسال کنید. اطمینان حاصل کنید که افراد دوست دارند درباره موضوعات چالش برانگیز نظر دهند. افراد زیادی در موضوعی که شما ایجاد کرده اید درگیر هستند و ممکن است از دوستان دیگر در پست شما نام ببرند.

یا حتی می توانند پست شما را مستقیماً برای دوستان دیگر ارسال کنند. و این باعث می شود پست شما ویروسی شود. مطمئناً پست هایی را دیده اید که هر از گاهی در Instagram Explorer خود بسیار مشاهده و پسندیده می شوند؟

وقتی پست شما دست به دست می شود ، مطمئن شوید که مانند ویروس به بسیاری از کاربران سرایت می کند و مورد پسند زیاد قرار می گیرد. با این کار افراد بیشتری با صفحه شما آشنا می شوند.

 

۹٫ از سایر ابزارها و انجمن های مجازی کمک بگیرید

یکی از راه های افزایش فالوور اینستاگرام استفاده از ابزار دیگری است که در اختیار دارید. به عنوان مثال ، سایر شبکه های اجتماعی. به عنوان مثال ، اگر در LinkedIn فعال هستید ، قطعاً می توانید از نفوذ خود در LinkedIn برای افزایش فالوورهای اینستاگرام خود استفاده کنید.

یا به عنوان مثال ، وقتی نظر تخصصی خود را در پست های وبلاگ ها و وب سایت های دیگر ارسال می کنید ، از آدرس حساب اینستاگرام خود به جای آدرس وب سایت خود استفاده کنید. مطمئن باشید اگر نظر شما م effectiveثر باشد ، افراد زیادی علاقه مند به پیگیری شما خواهند بود.

همچنین ، هنگام ارسال پست به عنوان مهمان در وبلاگ ها و وب سایت های دیگر ، حتما آدرس اینستاگرام خود را در حساب خود وارد کنید.

هنگام پر کردن حساب شبکه های اجتماعی خود ، حتما آدرس خود را در اینستاگرام قرار دهید. گوگل پلاس ، فیس بوک و توییتر شبکه های اجتماعی هستند که می توانید از آنها برای افزایش فالوورهای صفحه اینستاگرام خود استفاده کنید.

در پایان فایل های صوتی یا فیلم هایی که ارسال می کنید ، حتما ذکر کنید که در اینستاگرام ردیابی می شوید. در بسیاری از موارد ، اگر محتوای خوبی ارائه دهید ، مخاطبان شما علاقه مند به پیگیری کارهای شما هستند. فایلها یا فیلمهای صوتی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

 

۱۰٫ از ربات اینستاگرام استفاده کنید

یکی از راه های افزایش فالوورهای واقعی و متمرکز اینستاگرام استفاده از ربات اینستاگرام است. سایت هایی وجود دارند که ربات های اینستاگرام را در وب ارائه می دهند. ربات های اینستاگرام بهترین ابزار برای تعامل با کاربران هستند. همانطور که قبلاً اشاره کردم ، فعالیت اینستاگرام و تعامل با افرادی که ممکن است به زمینه کاری شما علاقه مند باشند ، آنها را به صفحه اینستاگرام شما جذب می کند.

این ممکن است دشوار باشد ، اما ربات اینستاگرام بهترین ابزار برای کار در Instagram برای شما است.

می توانید حساب خود را در ربات اینستاگرام فعال کنید و به جای آن عملیاتی مانند پسندیدن عکس ها ، ردیابی افراد خاص ، ارسال مستقیم افراد به اینستاگرام را به صورت خودکار انجام می دهد.

همچنین می توانید با دقت برنامه ریزی کنید تا ربات شما دقیقاً همان کاری را که می خواهید انجام دهد. به عنوان مثال ، پسندیدن عکس ها با هشتگ های خاص ، دنبال کردن دنبال کنندگان در یک صفحه خاص ، پسندیدن عکس های با یک نقشه خاص و اینستاگرام اینستاگرام هر کاری را دوست دارید انجام می دهد.

و این همان چیزی است که افراد را به صفحه شما جذب می کند و به موضوع شما علاقه مند هستند. افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام با ربات های اینستاگرام به راحتی امکان پذیر است.

 

 

۱۱٫ در صفحات مرتبط تبلیغ کنید

یکی از بهترین راه ها برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام خود تبلیغ در صفحات مربوط به زمینه کاری شماست. با استفاده از این روش ابتدا باید صفحات مربوط به زمینه کاری خود را با جستجوی عنوان شغلی یا هشتگ های مرتبط پیدا کرده و پس از بررسی آنها و مشاهده شرایط مناسب ، برای تبلیغات با آنها مذاکره کنید.

تبلیغات را در صفحات مرتبط که قبلاً تبلیغات زیادی انجام نداده اند ، امتحان کنید. در این صورت تبلیغات شما موثرتر خواهد بود. برای اینکه بفهمید تبلیغات اینستاگرام چیست و اصول و قواعد آن چیست ، مقاله “چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟” حتما بخوانید.

 

۱۲٫ حتماً از نشانگر مکان استفاده کنید

اگر می خواهید پست های شما توسط افراد بیشتری دیده شود ، پیشنهاد می کنم از برچسب مکان استفاده کنید. زیرا اینستاگرام توانایی نمایش پست های مرتبط را به افراد منطقه دارد. این به طرز عجیبی دنبال کنندگان اینستاگرام شما را افزایش می دهد.

 

۱۳٫ تولید محتوای مداوم داشته باشید

یکی از مهمترین عوامل رشد صفحات اینستاگرام ، تداوم تولید محتوا است. پس از بررسی تعداد زیادی از صفحات اینستاگرام که در مناطق مختلف کار می کنند ، به این نتیجه رسیدم که تولید محتوای مداوم در طولانی مدت فالوورهای اینستاگرام را افزایش می دهد. بسیار مهم است که به اینستاگرام ثابت کنید که فعال هستید و دنبال کنندگان شما همیشه منتظر انتشار محتوای شما هستند.

طبق الگوریتم جدید اینستاگرام ، اگر فعالیت اینستاگرام شما مداوم باشد ، تعداد ترفندهای روزانه شما روز به روز افزایش می یابد و این باعث می شود پست های شما بیشتر دیده شود. این به طور مستقیم بر دید پست های Instagram Explorer شما تأثیر می گذارد.

سعی کنید روزانه حداقل یک پست در اینستاگرام خود ارسال کنید. تقویمی با محتوا داشته باشید و مطابق اصولی که برنامه ریزی کرده اید ، انتشارات مختلف را منتشر کنید. البته این موضوع در زمینه فعالیت و رقبا نیز صدق می کند. اما به طور کلی ، بیشتر صفحات در حال رشد این روزها حداقل یک پست در روز منتشر می کنند.

۳۱ روش واقعی افزایش فالوور اینستاگرام (۱۰۰% رایگان)

۱۴٫ تولید محتوای سرگرم کننده

بسیاری از افرادی که در اینستاگرام هستند به دنبال تفریح ​​هستند. در هر منطقه ای که کار می کنید می توانید پست های سرگرم کننده ارسال کنید. پست های سرگرم کننده زیادی ارسال نکنید و سعی کنید از موضوع اصلی کار خود خارج نشوید. اگر می توانید پست های سرگرم کننده ای ایجاد کنید که مخاطبان شما از آن لذت خواهند برد ، مطمئن شوید که آنها می خواهند پست شما را به دوستان خود هدایت کنند. این باعث می شود پیروان شما به مرور رشد کنند.

 

۱۵- سوالات چالش برانگیز بپرسید

پرسیدن س questionsال های چالش برانگیز مستقیماً به شما کمک می کند دنبال کنندگان خود را افزایش دهید. در بسیاری از موارد ، مخاطبان شما بیشتر از سایر پست های شما به پست های چالش برانگیز پاسخ خواهند داد. به عنوان مثال ، اگر از آنها بپرسید ، “آیا دوست دارید به ۱۰ سال پیش برگردید یا اکنون ۱۰۰ میلیون داشته باشید؟” مطمئناً ، بسیاری از افراد نسبت به پست شما واکنش نشان می دهند و در مورد آن نظر می دهند.

به خاطر داشته باشید که این نوع پست ها که باعث افزایش تعامل مخاطبان شما با پروانه شما می شود ، به مرور زمان بیشتر به چشم می آیند پست های شما نیز کمک می کند. سعی کنید از هر ۱۰ پستی که ارسال می کنید حداقل یک پست چالش برانگیز داشته باشید تا مخاطبان شما با صفحه شما تعامل داشته باشند!

ماهیت پست های چالش برانگیز این است که بسیاری از افراد دوست دارند دوستان دیگرشان در مورد پست شما بدانند و همین باعث محبوبیت پست شما می شود. مهم این است که شما باید کاری کنید که به دنبال کنندگان خود کمک کنید صفحه شما را گسترش دهند.

 

۱۶٫ الگوریتم اینستاگرام را دنبال کنید

باید اطلاعات کافی در مورد الگوریتم اینستاگرام داشته باشید. شما باید بدانید که الگوریتم اینستاگرام دقیقاً چگونه کار می کند. به عنوان مثال ، به هیچ وجه نباید از پیروان جعلی استفاده کنید. یا نباید از هشتگ های نامناسب در پست های خود سو abuse استفاده کنید. یا مثلاً برای کاهش تعامل کاربر با صفحه خود لازم نیست کاری انجام دهید. دقیقاً هر آنچه که تاکنون در مورد آن صحبت کردم رابطه مستقیمی با الگوریتم اینستاگرام دارد.

به طور کلی ، اگر می خواهید با الگوریتم اینستاگرام دوست باشید ، نباید فعالیت غیرواقعی داشته باشید. شما نباید قوانین اینستاگرام را نقض کنید. شما باید کاملاً طبیعی رفتار کنید و فقط برای تأثیرگذاری و رضایت مخاطبان خود به کار در اینستاگرام ادامه دهید.

 

۱۷٫ پست را در بهترین زمان منتشر کنید

اگر می خواهید پست های شما بیشتر دیده شود و بیشتر مورد پسند شما واقع شود ، باید بهترین زمان برای ارسال پست اینستاگرام خود را پیدا کنید. کار سختی نیست! فقط به آمار اینستاگرام نگاه کنید و فعالیت دنبال کنندگان را در صفحه خود بررسی کنید. سطح تعامل با کاربران را با تعدادی از پستهای اخیر بررسی کنید تا بفهمید بیشتر در چه ساعتی از روز پست می کنید. این امر به طور جدی در مشاهده پست های شما تأثیر می گذارد.

بدیهی است که اگر پست های شما در زمان مناسب منتشر شود ، بیشتر دیده می شوند و در نهایت ، همانطور که قبلاً گفتم ، این باعث افزایش دنبال کنندگان صفحه شما می شود.

 

۱۸٫ از یک تم جذاب در صفحه خود استفاده کنید

استفاده از گرافیک یا مضامین جذاب در صفحه نشان می دهد که شما به مخاطبان خود اهمیت می دهید و به آنها احترام می گذارید. به یاد داشته باشید هنگام انتشار پست های خود از یک تم جذاب و گرافیک قابل قبول استفاده کنید. این امر همچنین در افزایش تعداد فالوورهای صفحه شما تأثیر مستقیم دارد. تحقیقات نشان می دهد صفحاتی که از موضوع خاص یا گرافیک جذاب در پست های خود استفاده می کنند ۳۰٪ احتمال افزایش دنبال کنندگان خود را دارند.

یک موضوع جذاب در اینستاگرام

همانطور که قبلاً اشاره کردم ، هنگام مراجعه به صفحه شما ، باید کاری انجام دهید تا در یک نگاه به صفحه شما جذب شود و سریع دکمه دنبال کردن را بزنید. استفاده از یک تم جذاب نیز یکی از مهمترین دلایل مخاطب شما برای دنبال کردن صفحه شما از ابتدا است.

۳۱ روش واقعی افزایش فالوور اینستاگرام (۱۰۰% رایگان)

۱۹٫ ثابت کنید که شما یک ربات نیستید!

طبق آنچه قبلاً در مورد الگوریتم اینستاگرام گفتم ، باید مطمئن شوید که از نظر اینستاگرام ربات نیستید! اگر ثابت کردید که فقط یک ربات نیستید ، مطمئن باشید که اینستاگرام توجه زیادی به صفحه شما نشان می دهد ، به این معنی که فعالیت شما بیشتر به چشم می آید.

مثل یک ربات نیست به معنای تعامل طبیعی با همه است. به عنوان مثال ، همیشه مستقیم پاسخ دهید. سعی کنید ویس را مستقیم ارسال کنید. فراموش نکنید که به پیامهای مستقیم کسانی که شما را دنبال نمی کنند پاسخ دهید. زندگی کنید و خود را نشان دهید. فراموش نکنید که یک داستان بگذارید! به طور کامل به نظرات پاسخ دهید و فقط با یک شکلک احساس راحتی نکنید! به طور کلی ، از همه چیز کامل اینستاگرام استفاده کنید تا مطمئن شوید ربات نیستید.

۲۰٫ سوالات مورد بحث

ارسال استوری ها با سوالات در اینستاگرام یکی از بهترین روش ها برای افزایش فالوورهای خود در اینستاگرام است. غیرمستقیم البته! با ارسال سوال با سوال ، این کار باعث افزایش تعامل کاربر با صفحه شما می شود. در واقع شما آنها را مجبور می کنید که به سوال شما پاسخ دهند و این تعامل با گذشت زمان باعث می شود که داستان های شما از داستان های دیگر پیشی بگیرد و این باعث می شود که داستان های شما بیشتر نمایان شوند.

پرسیدن سوالات چالش برانگیز در داستان های شما باعث محبوبیت بیشتر داستان ها و در نهایت دیده شدن آنها می شود. البته هرچه داستان های شما بیشتر دیده شود ، فالوورهای بیشتری خواهید داشت.

۲۱٫ از هشتگ و ارجاعات در داستان استفاده کنید

سعی کنید از هشتگ های مناسب استفاده کنید و از افراد در داستان های خود نام ببرید. با این کار داستان های شما بیشتر دیده می شوند. به عنوان مثال ، اگر در تاریخچه خود از یک فعال در زمینه فعالیت خود نام ببرید ، او به صفحه شما می آید و شما را دنبال می کند. اگر او پیگیری کند زیرا زمینه کاری او مربوط به کار شما است ، ممکن است شما در لیست پیشنهادهای او باشید و این باعث می شود پیروان شما به مرور زمان بیشتر شوند.

 

۲۲- درس ها و پرسش ها و پاسخ های زنده

انجام پخش های آموزشی مستقیم و پرسش و پاسخ مستقیم باعث افزایش فالوورهای صفحه اینستاگرام شما می شود. مردم عاشق یادگیری هستند و اگر آموزشهای زنده یا پرسش و پاسخ ارسال می کنید ، حتماً آنها را به بسیاری از افراد معرفی کنید. اینستاگرام همچنین به پخش زنده با تعداد زیادی از افراد آنلاین توجه ویژه ای دارد.

زنده آموزشی در اینستاگرام

بیشتر اوقات ، فروش دوره های آموزشی گران قیمت ، آموزش و پرسش و پاسخ زیادی را به همراه دارد که علاوه بر افزایش فالوور ، فروش شما را نیز افزایش می دهد.

 

۲۳٫ ارسال پست های ویدئویی به آپارات و یوتیوب

سعی کنید فیلم های خود را ارسال کنید ، مخصوصاً فیلم های طولانی تری که در اینستاگرام IGTV خود ارسال می کنید ، تا اطلاعات بیشتری را در آپارات و YouTube مشاهده کنید. این به طور مستقیم به افزایش تعداد دنبال کنندگان در صفحه شما کمک خواهد کرد. بهتر است از هر شبکه ویدیو محوری که می دانید برای بارگذاری فیلم های خود استفاده کنید.

 

۲۴٫ با فعالان منطقه خود تعامل داشته باشید

یکی از بهترین راه ها برای افزایش فالوورهای هدفمند در اینستاگرام ، تعامل با فعالان حوزه خود است. سعی کنید به پست های آنها پاسخ دهید. پست های آنها را لایک کنید و در مورد نظر واقعی خود نظر دهید. در صورت امکان ، با آنها درس های زنده داشته باشید ، زیرا این کار باعث تعویض پیروان شما می شود.

اینستاگرام همچنین اخیراً یک دسته موضوعی را معرفی کرده و صفحات مرتبط را به کاربران نشان می دهد. به همین دلیل ، برای اینکه بیشتر مورد توجه قرار بگیرید ، بهتر است با فعالان منطقه خود ارتباط برقرار کنید.

ادامه مطلب  روش مخفی کردن شماره در تلگرام چگونه است؟

۳۱ روش واقعی افزایش فالوور اینستاگرام (۱۰۰% رایگان)

۲۵٫ کتیبه را حرفه ای بنویسید

فکر می کنم نوشتن زیرنویس جذاب در اینستاگرام یک هنر است. اگر توجه کرده باشید ، بسیاری از پست هایی که تعامل بیشتری در اینستاگرام دارند ، زیرنویس های چشمگیری دارند. با توجه به پست هایی که ارسال می کنید ، سعی کنید از یک عنوان خوب و مرتبط استفاده کنید. ارسال پست یکی از دلایل مهم مشارکت کاربر در پست شماست و قطعاً این بار متوقف کردن پست به نفع شماست. اینستاگرام همچنین از مفید بودن پست هایی که ارسال می کنید برای مخاطبان شما اطمینان می دهد.

۲۶٫ از قانون تعامل ۲۰ دقیقه ای استفاده کنید

قانون تعامل ۲۰ دقیقه ای با مرور زمان صفحه پیروان شما را افزایش می دهد. طبق این قانون ، قبل از ارسال پست جدید خود ، ۲۰ دقیقه از وقت خود را برای تعامل با دیگران اختصاص دهید. پست های آنها را لایک کنید و در مورد آنها نظر دهید.

با این کار بلافاصله هنگام ارسال پست جدید خود به صفحه شما می آیند و در ازای کاری که انجام داده اید پست شما را پسندیده اند. این با گذشت زمان به تعامل واقعی تبدیل می شود و به تدریج پیروان شما افزایش می یابند و پست های شما بیشتر دیده می شوند.

 

۲۷٫ پستهای زیادی ارسال نکنید

درست است که قبلاً به این موضوع اشاره کردم ، شما باید در اینستاگرام فعال باشید ، اما این به این معنی نیست که بدون برنامه ریزی پست می کنید. بسیاری از پیروان شما ، با دیدن پست های شما ، تصمیم می گیرند که با شما بمانند یا نه! اگر تعداد زیادی پست ارسال کنید

، آنها را مجبور خواهید کرد که دیگر شما را دنبال نکنند. باید سعی کنید روزانه تعداد پست ها را بدست آورید. این با تست خطا امکان پذیر است. زیرا در صفحات مختلف متفاوت است.

من فکر می کنم شروع به ارسال دو پست در روز با فاصله چند ساعت یک استراتژی خوب است. همانطور که حساب شما رشد می کند و دنبال کنندگان بیشتری به دست می آورید ، می توانید به تدریج تعداد پست های خود را افزایش دهید

. من فرمولی برای محاسبه تعداد پستهای روزانه ای که می توانید استفاده کنید ایجاد کردم. به عنوان مثال ، ۱۰۰۰ صفحه فالوور باید ۱ تا ۲ پست در روز ارسال کند. یا صفحاتی که حداکثر ۱۰ هزار دنبال کننده دارند باید روزانه دو تا سه پست ارسال کنند. همچنین ، برای صفحات با پیروان بیشتر ، تعداد پست های روزانه باید افزایش یابد.

 

۲۸٫ دوستان یا فعالان خود را در منطقه خود علامت گذاری کنید

یکی از بهترین راه ها برای افزایش فالوورهای اینستاگرام خود این است که دیگران را در پستی که پست می کنید نشان کنید. وقتی دوستان خود را در پست ها برچسب گذاری می کنید ، اساساً آن پست را به نمایه آنها اضافه می کنید و آن را در قسمت پست های دارای برچسب قرار می دهید. این باعث می شود دوستانشان پستی را که ارسال کرده اید ببینند و باعث افزایش فالوورهای اینستاگرام شما می شود.

حال تصور کنید اگر در پست های خود فعالان منطقه خود را برچسب گذاری کنید چه اتفاقی می افتد؟ مطمئناً پیروان هدفمندتری را جذب خواهید کرد.

۲۹٫ مسابقات اسپانسر در اینستاگرام

راه دیگر برای افزایش فالوورهای اینستاگرام خود حمایت از مسابقات اینستاگرام است. حامیان مالی معمولاً نقش مهمی در مسابقات اینستاگرام دارند و باید به برندگان مسابقه جوایزی اهدا کنند. در عوض ، صفحه اسپانسر مسابقه یکی از صفحه هایی است که باید توسط شرکت کنندگان دنبال شود! به همین دلیل ، اگر اسپانسر مسابقه شوید ، مطمئن باشید که می توانید تعداد زیادی فالوور را به خود جلب کنید.

۳۱ روش واقعی افزایش فالوور اینستاگرام (۱۰۰% رایگان)

مسابقات ویدیویی اینستاگرام

ویدئوگرام یکی از سایت هایی است که بسیاری از مسابقات اینستاگرام را میزبانی می کند و می توانید برای حمایت از مسابقات اینستاگرام با ویدئوگرام وارد مذاکره شوید. البته اسپانسر مسابقات در اینستاگرام معمولاً هزینه زیادی دارد و این روش برای همه توصیه نمی شود!

 

۳۰٫ با بهینه سازی Instagram Explorer فالوورها را افزایش دهید

یکی از بهترین و آسان ترین راه های افزایش فالوور اینستاگرام ورود به اینستاگرام اکسپلورر است. قبل از ورود پست ما به Instagram Explorer ، اولین کار بهینه سازی Instagram Explorer است. و این چه معنایی داره؟ این بدان معنی است که ما باید کاری در Explorer خود انجام دهیم تا فقط پست هایی را مشاهده کنیم که مربوط به زمینه کاری ما هستند.

برای این کار ابتدا باید Explorer را از پست های غیر مرتبط پاک کنیم. در مرحله اول ، پست هایی را که دوست نداریم در مطالعه خود ببینیم باز می کنیم و سه نقطه بالای تصویر را لمس می کنیم. سپس بر روی گزینه Not Interested مانند تصویر زیر ضربه بزنید. این دیگر پست های نامناسب را در Explorer ما نشان نمی دهد!

در مرحله بعدی ما باید به صفحات حوزه خود برویم و پست های آنها را پسندیده و ذخیره کنیم. عالی است اگر نظر بگذاریم! به این ترتیب به اینستاگرام ثابت می کنیم که به حوزه کاری خود علاقه مند هستیم و در این زمینه با مخاطبان تعامل داریم. مطمئن باشید این روش جدید افزایش فالوور دقیقاً مطابق الگوریتم اینستاگرام است و کاملاً عملی و واقع گرایانه است.

 

۳۱٫ با حذف فالوورهای جعلی ، فالوورهای اینستاگرام را افزایش دهید

همانطور که قبلا ذکر شد ، دوست شدن با الگوریتم اینستاگرام یکی از مواردی است که برای صفحه شما معجزه می کند! یکی از مهمترین کارهایی که می توانید انجام دهید حذف پیروان جعلی است. حذف یک فالوور نمونه کاملی از چند تیر است. اما چگونه؟

یکی از مهمترین مزایای حذف فالوورهای جعلی این است که در صفحه شما فقط کاربران فعال باقی می مانند و تعامل واقعی و هدفمندی با شما دارند. این باعث می شود صفحه شما از ابتدا بسیار فعال شود. داشتن یک صفحه فعال این امکان را برای کاربرانی که به دنبال کنندگان شما اضافه شده اند تعامل بیشتری با صفحه شما برقرار می کند. ولی این آخر ماجرا نیست!

حذف دنبال کنندگان جعلی میزان جذابیت صفحه شما را افزایش می دهد. سطح بالای تعامل به این معنی است که شما با پیروان خود رابطه خوبی دارید و کاربران از محتوای صفحه شما لذت می برند.

الگوریتم اینستاگرام نیز این مشکل را تشخیص داده و شما را به عنوان یکی از بهترین صفحات در زمینه شما دسته بندی می کند. بنابراین ، احتمالاً پست های شما توسط کاربرانی که به موضوع شما علاقه مند هستند مورد کاوش قرار می گیرد.

این خود باعث می شود تعداد بازدیدکنندگان و به دنبال آن تعداد فالوورهای صفحه شما به طرز چشمگیری افزایش یابد و افزایش فالوورهای واقعی را در اینستاگرام تجربه کنید.

اما چگونه می توان پیروان جعلی را حذف کرد؟ برای حذف فالوورهای جعلی اینستاگرام ، ابتدا باید یاد بگیرید که چگونه آنها را شناسایی و حذف کنید. برای صفحات با تعداد کمی دنبال کننده ، حذف دستی دنبال کنندگان جعلی کار دشواری نیست.

اما در صفحاتی که تعداد زیادی فالوور دارند ، درست مانند برداشتن سوزن از کهدان است! در اینجا به شما کمک می کند ربات برای حذف پیروان جعلی! ربات حذف تقلبی می تواند روزانه صدها نفر از پیروان شما را تجزیه و تحلیل کرده و جعل کنندگان را با دقت بالا حذف کند.

—————.

۳۰ روش خلاقانه برای افزایش فالوور اینستاگرام به صورت واقعی

اگر این مقاله را می خوانید ، قطعاً به قدرت شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام پی برده اید و البته به دنبال حضور پررنگ در اینستاگرام هستید و احتمالاً سوال اصلی شما این است که برای افزایش فالوور اینستاگرام چه کاری می توانیم انجام دهیم؟

شما احتمالاً مقالات مختلفی را در این زمینه خوانده اید و تا حدودی با روشهای مختلف افزایش فالوور آشنا هستید.

این مقاله برای شما مناسب نیست اگر: شما به دنبال افزایش تعداد فالوورهای جعلی اینستاگرام هستید ، بسیاری از مقالات به روشهایی جعلی اشاره دارند ، یعنی. آنها فقط تعداد دنبال کنندگان را افزایش می دهند یا پیروان واقعی را جذب می کنند ، اما با درجه تعامل کم.

در این مقاله ، من می خواهم به ۲۷ روش واقعی و عملی برای افزایش فالوور در اینستاگرام ، نحوه داشتن فالوورهای هدفمند بدون استفاده از روش های اشتباه و استفاده از روش های کاملاً طبیعی اشاره کنم.

 

اما قبل از اینکه در مورد ترفندهای رشد پیروان اینستاگرام صحبت کنم ، اجازه دهید به چند سوال متداول پاسخ دهم.

چرا نباید فالوو فیک اینستاگرام بخریم؟

فالوورهای اینستاگرام را بله یا خیر بخرید؟

من پاسخ را خیلی خلاصه خواهم داد. ما چیزی به نام تعامل اینستاگرام داریم ، این بدان معنی است که مخاطبان شما چقدر با شما تعامل دارند. سرعت تعامل با جمع تعداد پسندیدن ، تعداد نظرات ، تعداد ذخیره و. و تقسیم آنها با تعداد پیروان بدست می آید. خوب ، اگر یک دنبال کننده جعلی بخرید ، به این معنی است که مخارج کسر را بی دلیل افزایش داده و میزان تعامل را کاهش داده اید.

و این بدان معنی است که حساب شما به عنوان یک حساب کاربری کم مشخصات اینستاگرام دیده می شود و این یک نکته منفی است. اما دلیل دیگری که ما پیروان تقلبی را فراموش می کنیم از دست دادن آمار است.

حساب تجاری اینستاگرام شما آمار جالب توجهی از فالوئرها به شما ارائه می دهد که اگر از فالوورهای جعلی استفاده کنید ، مطمئناً این آمار اشتباه خواهد بود و دیگر نمی توانید اطلاعات دقیق در مورد فالوورهای واقعی خود داشته باشید

 

 

سوال دوم : چرا نباید از هرجایی به دنبال فالوور اینستاگرام باشیم؟

اصالت پیرو مهم است ، اما نباید از تمرکز او غافل شویم. اگر صفحه آموزش آشپزی دارم ، آیا فکر می کنید منطقی است که به دنبال دنبال کننده ای از صفحه ورزش مردان بروید؟ اصلاً ارزش دارد چنین فالوئرهایی بدست آوریم؟ آیا آقایان به مطالب من علاقه مند هستند؟ آیا آنها با محتوای من ارتباط برقرار می کنند؟ آیا آنها دستورهای غذایی من را می خرند؟

بنابراین ، علاوه بر اینکه یک پیرو واقعی هستید ، به هدفمند بودن آن نیز فکر کنید و به دنبال جذب پیروان از هیچ کجا نباشید.

 

 آیا پیج اینستاگرام بخریم؟

من به چند دلیل خرید سایت را توصیه نمی کنم.

دلیل اول امنیت پایین آن است ، شما صفحه را از همه خریداری می کنید ، این شخص صاحب اصلی صفحه اینستاگرام است ، حتی اگر رمز عبور را به شما بدهد ، می تواند به اینستاگرام اطلاع دهد که صفحه من هک شده است و بعد از اینکه اینستاگرام صفحه را قدم گذاشت به فروشنده باز می گردد و صفحه شما به راحتی از بین می رود.

و علاوه بر این ، ما نمی دانیم که چگونه این صفحه به مخاطبان خود رسیده و آنها هدف قرار گرفته اند یا نه.

به همین دلیل خرید صفحه را توصیه نمی کنم مگر اینکه به فروشنده اطمینان کامل داشته باشید و از قوی بودن صفحه مطمئن باشید.

 

عالی است ، بیایید به دنبال راه هایی برای افزایش پیروان واقعی و متمرکز باشیم.

۲۷ روش واقعی برای افزایش فالوور اینستاگرام

۱- حساب اینستاگرام خود را بهینه کنید

هنگام برنامه ریزی برای افزایش فالوورهای اینستاگرام ، یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید بهینه سازی صفحه مشاغل اینستاگرام خود است.

شرح صفحه اینستاگرام مارک خود را به عنوان صفحه اصلی وب سایت خود مشاهده کنید. یک مشخصات و نام تجاری صحیح ، شناسه مناسب ، اطلاعات تماس و اطلاعات چگونه افراد می توانند مارک شما را تشخیص دهند؟

شاید تعجب کنید ، اما بسیاری از مارک ها کاملاً فراموش کرده اند که لازم است تجارت خود را توضیح دهند ، فقط یک لینک به وب سایت خود دارند و انتظار دارند که افراد بدون دانستن آنها روی پیوند کلیک کنند.

اگر می خواهید افراد روی پیوند شما کلیک کنند ، بهتر است خود را به خوبی معرفی کنید و سپس آنها را به کلیک تشویق کنید. اینکه پیوندی ایجاد کنید کاملاً به استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما بستگی دارد.

برخی به صفحه اصلی وب سایت منتهی می شوند ، برخی دیگر به یک صفحه خاص اشاره می کنند که مربوط به کاربران اینستاگرام است و برخی دیگر به صفحه ای می پردازند که مخصوص کاربران اینستاگرام آنها ایجاد شده است.

در آخر ، اطمینان حاصل کنید که شناسه و نام تجاری شما خیلی طولانی نیست و نوشتن آن آسان و ساده است و هر کاربر نام شما را به روش خود می نویسد. به طور خلاصه ، یک شماره شناسه کوتاه داشته باشید ، اسمی که در ذهن شما می ماند و به راحتی می توان آن را وارد و جستجو کرد و سعی کنید از شماره ها و کاراکترهای خاص در شناسه اینستاگرام خود استفاده نکنید.

به عنوان مثال به صفحه اینستاگرام استارتاپ اسپارد توجه کنید.

۲- در تولید محتوا ثبات داشته باشید

بدترین کاری که می توانید برای افزایش فالوورهای واقعی اینستاگرام خود انجام دهید تولید نامنظم محتوا است. در واقع ، اگر چندین دنبال کننده دارید ، به آنها این فرصت را داده اید که با ایجاد محتوای نامنظم ، برند خود را فراموش کنند.

برای اینکه برند شما فراموش نشود ، به طور منظم محتوا ارسال کنید ، مارک ها محتوای زیادی به عنوان صفحات سرگرم کننده ، برخی کمتر و برخی دیگر تولید نمی کنند ، اما تعادل را در تولید محتوا حفظ می کنند و محتوا را با روال معمول تولید می کنند. بنابراین اگر مثلاً سه هفته محتوا قرار داده اید ، همیشه همین روش را دنبال کنید.

 

۳– از ربات اینستاگرام استفاده کنید

قبل از اینکه ربات را توضیح دهیم ، بیایید ابتدا در مورد یک روش کلی صحبت کنیم.

یکی از راه های افزایش فالوور در اینستاگرام برقراری ارتباط با دیگران ، نظر دادن در زیر پست های آنها (نظرات واقعی) ، مانند پست هایشان ، یا دنبال کردن آنهاست.

شاید قبلاً از این روش استفاده کرده باشید و کارایی بالا و سریع آن را دیده باشید ، ربات اینستاگرام این کار را به صورت خودکار برای شما انجام می دهد. که در

به این ترتیب صفحاتی را که ممکن است پیروان شما باشند ، به ربات ارائه می دهید و از ربات می خواهید آنها را دنبال کند.

 

 

 

۴- حضور برندتان در اینستاگرام را اعلام کنید

مطمئناً ، نام تجاری شما مخاطبان خارج از اینستاگرام نیز دارد ، مانند بازدید کنندگان از سایت شما ، مشترکان ایمیل شما ، دنبال کنندگان شما در سایر شبکه های اجتماعی مانند توییتر و غیره.

یکی از بهترین راه های افزایش فالوور این است که در همه رسانه های دیگر اعلام کنید در اینستاگرام هستید و دنبال کردن صفحه اینستاگرام شما چه مزیتی دارد.

به عنوان مثال ، برای آخرین ارسال های اینستاگرام بخشی در وب سایت خود داشته باشید تا کاربران متوجه حضور شما و تا حدودی محتوای اینستاگرام شما شوند.

به یاد داشته باشید که نه تنها باید از آنها بخواهید که شما را در اینستاگرام دنبال کنند ، بلکه باید برای پیگیری شما به آنها دلیل بیاورید. و بهترین دلیل این است که مطالب مفید و متفاوت از رسانه های دیگر خود ارسال کنید ، در غیر این صورت دلیلی ندارد که مخاطبان توییتر یا بازدید کنندگان سایت شما شما را در اینستاگرام دنبال کنند.

۵- محتوایی قرار دهید که دنبال‌کنندگان شما خوهان آن هستند

مطمئناً شما مطالب مختلفی برای ارسال در اینستاگرام خود دارید ، اما باید پس از مدتی بررسی کنید تا ببینید کدام محتوا بازخورد بهتری از کاربران دریافت کرده است و مخاطبان علاقه بیشتری به آنها نشان داده اند.

به همین دلیل آزمایش بسیار مهم است ، تمام ایده هایی را که برای ایجاد محتوا دارید آزمایش کنید تا در نهایت آن محتوایی را که بازخورد خوبی دارد شناسایی کنید. به عنوان مثال ، بعد از مدتی ، ممکن است دریابید که برخی از فیلم ها با موضوع خاص بازخورد بهتری نسبت به سایر فیلم ها دارند.

اگر محتوای خاصی وجود دارد که وقت خود را برای ایجاد آن اختصاص می دهید ، اما بازخورد خوبی دریافت نمی کنید ، بهتر است آن را با محتوای جدید جایگزین کنید.

کپی کردن حساب اینستاگرام یک رقیب سرگرم کننده نیست ، اما بسیار هوشمندانه است که اینستاگرام رقبا را بررسی کنید و ببینید مخاطبان شما چه نوع محتوایی را بیشتر دوست دارند ، با فرض اینکه مخاطبان شما یکسان هستند.

 

۶- کاری کنید محتوای شما توسط  دیگر حساب‌های فعال اینستاگرام منتشر شود

یکی از بهترین و طبیعی ترین راه ها برای افزایش پیروان واقعی خود در اینستاگرام ، ارسال محتوای برند خود از سایر افراد فعال در اینستاگرام است.

به عنوان مثال ، می توانید مسابقات را در اینستاگرام اجرا کنید و مسابقه را طوری طراحی کنید که کاربران بتوانند از صفحه شما مطالب ارسال کنند یا مطالب را با شناسه برند و هشتگ در حساب شما ارسال کنند.

یا با برخی از صفحات معتبر اینستاگرام که مربوط به تجارت شما هستند همکاری کنید و مخاطبان هدف شما برای تبلیغ و انتشار مطالب خود با شناسه کسب و کار و هشتگ شما هستند.

 

 

۷- محتوای اینستاگرامتان را در دیگر رسانه های منتشر کنید.

فرض کنید رونا ویدیوی آموزشی جدید و پرطرفداری را در اینستاگرام خود قرار داده و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. عالی است ، چرا به مشترکان این محتوای عالی در اینستاگرام ایمیل نمی دهید؟ شاید آنها برای تماشای این فیلم و پیگیری رونق به اینستاگرام بروند.

 

۸- برای تمامی پست های اینستاگرام از تگ لوکیشین استفاده کنید.

علاوه بر هشتگ ، از نشانگر مکان نیز استفاده کنید. این باعث می شود پست شما بیشتر در معرض جستجوها باشد و به طور طبیعی احتمال ردیابی شما را افزایش می دهد.

 

۹- مسابقات اینستاگرامی کوچک اما مستمر برگزار کنید.

فراموش نکنید که مسابقاتی را ببینید که از شما می خواهد چند نفر از دوستان خود را علامت گذاری کنید و در مسابقات شرکت کنید. این روش اگر یکبار انجام شود چندان مورد استفاده شما نخواهد بود ، اما اگر برنامه طولانی مدتی داشته باشید و مثلاً هر ماه چنین مسابقاتی را برگزار کنید ، در طولانی مدت پیروان واقعی و ارزشمندی کسب خواهید کرد.

به یاد داشته باشید که در اجرای مسابقه خلاق باشید ، نمونه ای از این رقابت را می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

 

افزایش فالوور اینستاگرام با مسابقه

 

۱۰- از هشتگ ها غافل نشوید.

هنوز به معجزه هشتگ اعتقاد ندارید؟ استفاده از هشتگ قطعاً باعث افزایش فالوورها و نمایش پست های شما خواهد شد. اگر حساب اینستاگرام خود را تجاری کرده اید ، می توانید تعداد افرادی که به پست شما رسیده اند را از طریق هشتگ از قسمت آمار هر پست مشاهده کنید.

۱۱- تبادل داشته باشید.

می‌توانید با پیج‌هایی که مخاطبین مشترکی با شما دارند تبادل داشته باشید. یک بار شما تبلیغ آنها را در پیج خود بکنید و پس از مدتی آنها تبلیغ پیج شما را خواهند کرد. اگر این کار را با پیج‌های مختلفی انجام دهید، می توانید دنبال کنندگان جدید به دست آورید.

۱۲- از تبلیغ در پیج‌های بزرگ استفاده کنید.

می توانید از خدمات تبلیغاتی در صفحات بزرگی از سایتها مانند دیدوگرام استفاده کنید. به این ترتیب ، شما محتوا ایجاد می کنید و آن را در صفحه ای منتشر می کنید که هم تعداد زیادی فالوور داشته باشد و هم مخاطبان هدف شما ، و برای این کار هزینه ای را از طریق سایت West به صاحب صفحه پرداخت می کنید.

این روش اگر در صفحه ای انجام شود که پیروان واقعی مربوط به تجارت شما داشته باشد ، به خصوص اگر به طور مداوم و چند بار انجام شود ، می تواند پیروان واقعی برای شما داشته باشد.

 

در صفحات بزرگ اینستاگرام تبلیغ کنید

۱۳- از تکنیک پست مهمان استفاده کنید.

شما باید روش ارسال پیام به دنیای وب را بدانید. به این ترتیب شما محتوا را به یک وب سایت ارائه می دهید و آن را به رایگان در اختیار صاحب وب سایت قرار می دهید و صاحب وب سایت نام وب سایت شما را به عنوان تولید کننده محتوا در انتهای پست وارد می کند.

بسیار عالی ، این را می توان در دنیای اینستاگرام انجام داد ، شما می توانید با مدیر چندین صفحه مختلف صحبت کنید ، آنها ممکن است توافق کنند که در ازای ایجاد محتوای برای آنها ، نام صفحه شما را در پست وارد کنند.

 

۱۴- آیدی اینستاگرامتان در دنیای واقعی پخش کنید.

یک کارت ایجاد کنید تا مخاطبان خود را به اینستاگرام دعوت کنید و شناسه اینستاگرام خود را وارد کنید ، سپس این کارت را به مشتریان خود بدهید. اگر فروشگاهی در فروشگاه هستید ، این کارت را در کیف خرید مشتری قرار دهید ، اگر فروشگاه اینترنتی هستید ، این کارت را در بسته ارسال شده برای مشتری قرار دهید.

 

۱۵- پست مخاطبان هدفتان به صورت تصادفی لایک کنید

به صفحه مخاطب مورد نظر بروید و پست های آنها را لایک کنید. البته سعی کنید پست ها را تا آنجا که ممکن است دوست داشته باشید ، این باعث می شود مشاهده پست شما معنادار باشد.

به عنوان مثال ، به عنوان عکسی از مخاطبان شما که در نمایش رسانه های دیجیتال شرکت می کنند ، نه عکسی که آنها با شوهرشان گرفته اند. نیل پاتیل از این روش برای افزایش فالوور استفاده می کند و می گوید به ازای هر ۱۰۰ پسندشی که ایجاد می کنید ، به طور متوسط ​​۶ دنبال کننده واقعی خواهید داشت. شرکت در امتحان هیچ ضرری ندارد.

 

۱۶- صفحه هرچه تخصصی تر بهتر

افراد فقط وقتی صفحه شما را دنبال می کنند که فکر می کنند برایشان مفید است و نیازهای آنها را برآورده می کند. اگر صفحه علی صبوری را دنبال می کنم به این دلیل است که به مطالب طنز احتیاج دارم و صفحه علی صبوری و محتوای آن به گونه ای بود که احساس کردم می تواند نیازهای من برای محتوای طنز را برآورده کند.

اگر می خواهید افرادی که تبلیغ می کنند موثر باشند و افراد پس از مشاهده صفحه شما صفحه شما را دنبال کنند ، ابتدا باید به سراغ مخاطبان خود بروید و دوم ، نشان دهید که می توانید بهترین پاسخ را به نیازهای آنها بدهید و برای آنها نیاز دارید. a شما یک صفحه اختصاصی دارید.

اگر مخاطبان هدف من در صفحه پر رونق اینستاگرام ، هم دنیای بازاریابی محتوای دیجیتال و هم دنیای برنامه نویسی و شبکه را ببینند ، قطعاً صفحه من را به عنوان یک صفحه تخصصی نمی بینند و آن را دنبال نمی کنند.

 

۱۷- عکس با کیفیت را فراموش نکنید

در همه صفحات ، عکس های با کیفیت تأثیر زیادی در ردیابی صفحه دارند. فرقی نمی کند فروشنده باشید یا ارائه دهنده خدمات ، از عکس های با کیفیت و خلاقانه متناسب با محتوای محتوای خود استفاده کنید. من توصیه می کنم که از صفحات اینستاگرام SAARC گرجی ، فعال بازدید کنید و محتوای آنها را مشاهده کنید ،

 

۱۸- ویدیو را فراموش نکنید

یک ویژگی بسیار مهم در اینستاگرام تولید فیلم های یک دقیقه ای است. ایجاد یک ویدیو باعث زنده شدن نمایه شما می شود و البته فیلم های شما اگر عالی باشند می توانند شما را بیشتر نمایان کنند. نیازی به گفتن نیست ، شما باید سعی کنید ویدیوهای خود را ویروسی کنید و فیلم به این راحتی ویروسی نمی شود.

بالا بردن فالوور اینستاگرام

۱۹- برای کاربران اینستاگرام پیشنهادات متفاوت داشته باشد

اگر وب سایتی که استفاده می کنید اغلب از شما می خواهد حساب اینستاگرام آنها را دنبال کنید چه کاری انجام می دهید؟ آیا بعد از پیدا کردن صفحه به اینستاگرام می روید و آن را دنبال می کنید؟ احتمالاً نخواهم داد

اما اگر بفهمم که این سایت تخفیف و پیشنهاد ویژه ای به کاربران اینستاگرام خود ارائه می دهد ، به احتمال زیاد آن را دنبال خواهم کرد.

 

۲۰- از آپارت و یوتیوب فالوور جذب کنید.

YouTube و نمونه موفق ایرانی آن ، آپارتمان ، بسترهای بسیار خوبی برای بازاریابی ویدیویی هستند. در این سیستم عامل ها می توانید فیلم های زیادی بسازید و منتشر کنید و پیروان زیادی کسب کنید. خوب ، اگر در این رسانه ها فعال هستید و دنبال کننده دارید ، بهتر است آنها را تشویق کنید تا با پیشنهادات در صفحه اینستاگرام شما ظاهر شوند.

به عنوان مثال ، به محض ارسال مطالب مختلف از آپارات و یوتیوب در اینستاگرام ، مخاطب وسوسه می شود که شما را در اینستاگرام دنبال کند و بنابراین خود آپارات و یوتیوب به یک منبع ثابت برای افزایش فالوورهای شما در اینستاگرام تبدیل می شوند زیرا فالورهای شما در آپارات و YouTube تا زمانی که حضوری فعال در این سیستم عامل ها داشته باشید در حال افزایش است.

 

۲۱- از رویدادها در دنیای واقعی دنبال کننده جذب کنید.

زمانی که من در مدرسه کار می کردم ، یک مسابقه ایجاد کردیم و در یک سمینار اعلام کردیم که اگر تا پایان سمینار به دنبال کنندگان اینستاگرام خود بپیوندید ، در این مسابقه و قرعه کشی آن شرکت می کنید.

این باعث شد که تعداد زیادی از افراد به دلیل محتوای مفیدی که در اینستاگرام قرار داده ایم ، اینستاگرام را در مدرسه دنبال کنند و برای همیشه دنبال کننده ما باشند. ما پیروان واقعی بسیاری را به راحتی به دست آوردیم.

آیا روش های طبیعی دیگری برای افزایش فالوور اینستاگرام خود می دانید؟ برای ما در قسمت نظرات بنویسید.

 

۲۲- از وبسایتتان کمک بگیرید

اگر یک وب سایت دارید و وب سایت شما بازدید کننده های متعددی دارد ، می توانید کاربران سایت را از طرق مختلف به صفحه اینستاگرام خود هدایت کنید و در نهایت پیروان واقعی و ارزشمند را جذب کنید.

به عنوان مثال ، می توانید یک تبلیغ بنر اینستاگرام در زیر تمام پست های سایت قرار دهید ، یا دکمه ورود به سیستم اینستاگرام را در نوار کناری سایت نمایش دهید ، یا حتی یک بنر ورود به سیستم اینستاگرام را در خبرنامه ایمیلی که هفتگی ارسال می کنید داشته باشید.

 

۲۳- از تگ لوکیشن استفاده کنید

هنگامی که در اینستاگرام پست می کنید ، می توانید برچسب موقعیت مکانی را برای پست قرار دهید ، در واقع به اینستاگرام می گوید که عکس از کجا گرفته شده است ، بنابراین هنگامی که کاربران عکس ها را از یک مکان جستجو می کنند ، پست بیشتر به نظر می رسد بالاتر می رود.

 

۲۴- از کابران درخواست کامنت کنید

شاید برای شما جالب باشد که بدانید دریافت نظرات بیشتر از کاربران باعث افزایش تعامل شما با پست شما می شود و علاوه بر دیدن دنبال کنندگان بیشتر در آینده ، پست شما به Instagram Explorer نیز می رود.

در واقع ، با دریافت نظرات بیشتر ، احتمال رفتن پست به اکسپلورر افزایش می یابد و اگر به اکسپلورر بروید ، مطمئناً پیروان جدیدی را جذب خواهید کرد.

ادامه مطلب  راهنمای خرید فالوئر اینستاگرام باکیفیت و تضمینی

۲۵- با افراد مرتبط لایو مشترک داشته باشید

شاید برای شما جالب باشد که بدانید یکی از موثرترین راه های افزایش فالوور که توسط افراد دارای پیروان بالا نیز انجام می شود ، زندگی مشترک است ، به عنوان مثال شما ورزش های فعال انجام می دهید و حدود ۵۰۰۰ فالوور و یک باشگاه یا موارد دیگر دارید. یک فرد ورزشی تعداد پیروان یکسانی دارد و شما یک زمینه کاری نسبتاً مشترک دارید و همه پیروان شما ورزشکار هستند.

شما می توانید یک زندگی آموزشی و مفید را در کنار هم بگذرانید تا برخی از پیروان این فرد شما را دنبال کنند و برخی از پیروان شما نیز او را دنبال کنند ، بنابراین تبادل بسیار ناب پیروان صورت گرفته است.

 

۲۶- از اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنید

بدانید کدام افراد برجسته منطقه شما فعال هستند و آیا حاضرند با پرداخت هزینه از شما نمایندگی کنند.

به عنوان مثال ، یک باشگاه بدن سازی می تواند با یک ورزشکار محبوب در شهر که تعدادی پیروان دارد همکاری کند و از آنها بخواهد این باشگاه را به پیروان خود معرفی کنند.

به یاد داشته باشید که از این طریق با تأثیرگذار مرتبط و محبوب همکاری کنید و مراقب باشید که کار با افراد گناهکار شما را بی اعتبار نمی کند ، به عنوان یک بنده خدا که برای تبلیغات خود با تتلو همکاری می کنید.

شورند

۲۷- از تم جذاب برای پیجتان استفاده کنید

یکی از راه های افزایش فالوور افزایش نرخ تبدیل بازدیدکنندگان به فالوور در تبلیغات شما است. در حقیقت ، اگر ۱۰٪ از بازدید کنندگان در تبلیغات شما پس از دیدن صفحه شما را دنبال می کنند ، سعی کنید آن درصد را افزایش دهید.

اما چه کاری انجام می دهیم تا مردم بعد از دیدن صفحه تمایل بیشتری برای پیگیری صفحه داشته باشند؟

پاسخ این است که اول شما باید محتوای عالی داشته باشید تا مخاطب بخواهد شما را دنبال کند تا دوباره آن محتوا را ببیند و دوم اینکه ، سعی کنید صفحه خود را با یک موضوع زیبا و جلوه بصری به عنوان جلوه بصری صفحه نیز بسازید. تأثیر زیادی دارد در گرایش مردم به پیروی.

 

۲۸- از تبلیغ گرام استفاده کنید

تبلیغات یکی از اولین بسترهای تبلیغاتی اینستاگرام و تلگرام است که همچنان در این زمینه پیشتاز است. البته تبلیغات فقط بستری برای افزایش فالوورهای اینستاگرام نیست ، در واقع می توان تبلیغات را یک آژانس تبلیغاتی سطح بالا برای تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام دانست. او محصولات خوبی برای مارک های مختلف خلق کرده است.

اگر بدنبال فعالیت سطح بالا و جذب فالوور واقعی در اینستاگرام هستید ، حساب ویژه ای برای خدمات این آژانس تبلیغاتی باز کنید.

 

۲۹- محتواهایی در بالاترین کیفیت تولید کنید

تصور کنید در نتیجه یک تبلیغ اینستاگرام یک صفحه را می خوانید و از روی کنجکاوی وارد آن می شوید و آن را مشاهده می کنید ، اگر محتوای این صفحه را جذاب نمی دانید ، آن را دنبال می کنید؟

کاملاً نه ، وقتی محتوای مورد نظر و جذاب شما در این صفحه نیست ، چرا این صفحه را دنبال کنید؟

اما اگر در نتیجه هر یک از مطالب تبلیغاتی صفحه ای مشاهده کنید و پس از مشاهده صفحه با محتوای بسیار جذابی روبرو شوید ، احتمالاً این صفحه را دنبال می کنید تا محتوای آینده را از دست ندهید.

بنابراین داشتن محتوای جذاب یکی از اصلی ترین عوامل موثر در تبلیغات است ، اگر صفحه شما هنوز طراحی نشده است و محتوای چندان جذابی ندارید ، از تبلیغات در اینستاگرام بازدید نکنید و فالوورهای خود را زیاد نکنید.

۳۰- مسابقات بزرگ اسپانسری اینستاگرام را از دست ندهید

چنین مسابقات بزرگی در اینستاگرام به مدت یک سال مورد استقبال مردم قرار گرفته و روال کار این است که گروه مسابقه تعدادی اسپانسر پیدا می کند که می خواهند فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهند تا با پرداخت هزینه ای مسابقه را حمایت مالی کنند.

پس از شناسایی و پرداخت اسپانسرها ، مسابقه آغاز می شود و رقبا برای شرکت در قرعه کشی بزرگ باید از تمام اسپانسرهای مسابقه پیروی کنند.

در حقیقت ، مسابقه به خوبی تبلیغ می شود و شرکت کنندگان برای دریافت جوایز باید اسپانسرهای مسابقه را دنبال کنند و شما نیز یکی از آنها هستید ، بنابراین اگر ۱۰۰۰۰۰ نفر وارد مسابقه شوند ، همه اسپانسرها ۱۰۰۰۰۰ دنبال کننده واقعی جذب می کنند.

این مدل مسابقه ای برای صفحاتی که به دنبال مخاطبان گسترده هستند بسیار مناسب است.

 

 

از کدام سایت برای تبلیغات و افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنیم؟

تبلیغات اینستاگرامی به عنوان یکی از سالم ترین روش های افزایش فالوور واقعی شناخته می شود که در صورت انجام صحیح ، می تواند تأثیر مثبتی در رشد فالوورهای شما داشته باشد ، یکی از سایت هایی که می تواند در این زمینه به شما کمک کند ، سایت شوراند است.

در این سایت شما به منبع بزرگی از صفحات مختلف دسترسی پیدا کرده اید که هر یک از آنها با مبلغ مشخصی آماده تبلیغ شما هستند. در واقع ، این سایت صفحات مختلف تبلیغاتی را در دسته های مختلف به شما نشان می دهد و امکان پیوند به هر یک از آنها وجود دارد. صفحه هایی برای این تبلیغات وجود دارد.

منبع

رونق

———.

۲۷ روش افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام با ۷  اصلی مهم و ارائه دستورالعمل با ۱۲ راهکار عالی برای افزایش فالوور اینستاگرام موضوع مطلب جذاب مقاله امروز است.

 

اگر شما هم پیج اینستاگرام دارید و در فکر کسب درآمد از اینستاگرام هستید، حتما می‌دانید که افزایش فالوور اصلی‌ترین کار شماست.

سوال: خب چطور فالوور بگیرم؟ چطور فالوور جمع کنیم؟ چطور فالوور هام رو افزایش بدم؟

افزایش فالوور اینستاگرام

برای افزایش فالوورهای اینستاگرام خود ، باید اصول آن را یاد بگیریم.

ممکن است برخی از این اصول ساده و پیش پا افتاده به نظر برسند ، اما برای بزرگ کردن صفحه و افزایش فالوورهای شما بسیار موثر هستند.

از پروفایل گرفته تا عکس و فیلم گرفته تا هشتگ ، روش های زنده و داستان سرایی و تبلیغات. شما باید تمام این اصول را رعایت کنید تا بتوانید صفحه خود را به یک آهنربا برای جذب فالوور تبدیل کنید.

۷ اصل مهم برای افزایش فالوور اینستاگرام

۱- یک پروفایل عالی طراحی کنید.

۲- عکاسی کنید و بهترین ویرایش را انجام دهید.

۳- روی صنایع دستی به یاد ماندنی برند خود را زیر نویس کنید.

۴- از hashtags مربوط به کمبودها و مخاطبان خود استفاده کنید.

۵- مشارکت با سایر کاربران

۶- استوری و live را در اینستاگرام منتشر کنید

۷- کمپین های تبلیغاتی با حساب های مشابه انجام دهید.

همانطور که می دانید ، اینستاگرام یک کانال در حال رشد است که در آن افراد و شرکت ها به طور مساوی برند خود را تبلیغ می کنند.

به خصوص برای تجارت ، راهی برای انعطاف پذیری برند شما ، استخدام کارمندان آینده ، ارائه محصول و فرهنگ شرکت ، دلخوشی مشتریان و راه اندازی کسب و کار جدید.

 

کسب درآمد اینترنتی از اینستاگرام

اما معامله در اینجا وجود دارد: جدا از مشهور بودن ، کسب سود کلان در اینستاگرام بدون هیچ کار سختی واقعاً سخت است.

به طور متوسط ​​برای یک شخص یا تجارت ، رشد به زمان و توجه مستمر نیاز دارد.

خوشبختانه ، روش های مختلفی وجود دارد که می توانید به صورت آنلاین درآمد کسب کنید و حداقل ۱۰۰۰ نفر فالوور اینستاگرام خود را برای حساب شخصی یا حرفه ای اینستاگرام خود افزایش دهید.

این همه چیز در مورد دانستن این است که کجا زمان و تلاش خود را سرمایه گذاری کنید.

نمایه خود را سفارشی کنید ، محتوای عالی را انتخاب کنید ، کپی هوشمند بنویسید ، از هشتگ هشتگ استفاده کنید و برای ارتقا. تعامل با هکرها و طرفداران کار کنید.

بیایید ببینیم برای افزایش فالوورهای اینستاگرام از کجا شروع کنیم. و چگونه می توان ۱۰۰۰ دنبال کننده اول را جذب کرد.

از ایجاد یک حساب اینستاگرام که طرفداران زیادی را به خود جذب می کند ، تا استفاده از رقابت برای وفادار ماندن به برند خود.

حال بیایید به سراغ دستورالعمل اصلی برویم که چگونه فالوور بیشتری را در اینستاگرام جذب کنیم؟

چک لیست افزایش فالوور اینستاگرام

۱- پروفایل خود را ایجاد و بهینه سازی کنید

۲- یک تولید کننده محتوا تعیین کنید

۳- بر روی مهارت عکاسی و ویرایش تمرکز کنید

۴- شروع به پست گذاشتن کنید

۵- برخی از مطالب خود را سازماندهی کنید.

 

۶- لذت بخش بنویسید. caption کپشن های ارزشمند بنویسید

۷- از hashtag هشتگ‌های مربوطه استفاده کنید

۸- با کاربران دیگر تعامل داشته باشید، از جمله با فالوور های خود

۹- با کاربرانی که شبیه به شما هستند تبلیغ متقابل داشته باشید

۱۰- برای افزایش فالوور اینستاگرام مسابقه برگزار کنید

 

۱۱- به اشتراک گذاری استوری و  ویدئوی live

۱۲- پروفایل خود را برای پیدا کردن و دنبال کردن آسان کنید

۱۳- متفاوت باشید

۱۴- با عکس حرف بزنید!

۱۵- خلاصه گویی!

 

۱۶- فالوور پران نباشید!

۱۷- به امید follow back نباشید!

۱۸- از تگ کردن های غیر ضروری پرهیز کنید!

۱۹- بگذارید دیگران درباره شما بگویند!

۲۰- پشت صحنه باز باشید!

 

۲۱- سلفی گرای معتاد نشوید!

۲۲- جملات قشنگ و زیبا به صورت عکس بگذارید

۲۳- مطالب خنده دار بگذارید

۲۴-  قدرت ویدئو های ۱۵ ثانیه ای!

۲۵- از Hyperlapse ها استفاده کنید

 

۲۶- پنجشنبه ها مهم است.

۲۷- قدرت Hashtag ها را فراموش نکنید

 

۱ – پروفایل خود را ایجاد و بهینه سازی کنید

برای افزایش فالوورهای اینستاگرام خود ، قبل از هر کاری حساب اینستاگرام خود را سفارشی کنید. به پیروان بالقوه خود بگویید که هستید. و به آنها دلیل بیاورید تا شما را دنبال کنند. آنچه شما می گویید اینجا را شروع کنید تا به آنها اطمینان دهید که نام کاربری شما قابل شناسایی و جستجو است. مانند نام تجارت خود.

اگر نام تجاری شما قبلاً گرفته شده است ، سعی کنید نام تجاری خود را به عنوان اولین قسمت نام کاربری خود نگه دارید تا افراد هنگام جستجوی کسب و کار شما بتوانند به شما نزدیک شوند.

 

توجه: حتماً نام کسب و کار خود را به طور کامل در قسمت Name در تب Options اضافه کنید.

دکمه های دندانه دار در iOS و سه نقطه در Android. این در زیر عکس نمایه شما و در زیر نام کاربری جستجو نشان داده می شود. سپس مطمئن شوید که حساب شما عمومی است.

برای ایجاد یک حساب عمومی ، اینستاگرام را باز کنید ، گزینه ها را باز کنید و مطمئن شوید که حساب خصوصی شما خاموش است.

 

برای افزایش فالوورهای اینستاگرام خود ، تصویری از حساب را انتخاب کنید که شامل نام تجاری شما در سایر شبکه های اجتماعی مانند آرم شرکت باشد.

سپس بخش ارگانیک یا توضیحات خود را با اطلاعات مفید ، دلپذیر ، علمی و آموزنده در مورد نام تجاری خود پر کنید.

اطلاعاتی از این دست باعث می شود افراد در مورد شما بیشتر بدانند و به آنها دلیلی می دهد که شما را دنبال کنند.

این اطلاعات شامل اینکه شما کی هستید و چه کاری انجام می دهید. و پیوندی به شخصیت اضافه کنید.

 

در اینجا چند نمونه از الهام بخش آورده شده است:

 

  • @WeWork: “Make a life, not just a living.”
  • @Oreo: “See the world through our OREO Wonderfilled lens.”
  • @CalifiaFarms: “Crafting, concocting and cold-brewing up a delicious, plant-based future.”
  • @Staples: “We make it easy to #MakeMoreHappen”

سپس پیوندی را به رزومه خود اضافه کنید تا اگر افرادی می خواهند به وب سایت شما بروند ، به راحتی از اینستاگرام مستقیماً به وب سایت مراجعه کنند. فضای URL ها بسیار ارزشمند است. زیرا این تنها مکانی در اینستاگرام است که می توانید پیوندی قرار دهید که می توانید روی آن کلیک کنید و سپس از آن هوشمندانه استفاده کنید.

برای افزایش فالوورهای اینستاگرام خود ، توصیه می کنیم پیوند را کوتاه کنید تا کلیک آن بیشتر شود. برای کوتاه کردن اتصال می توانید از سایت Bitly استفاده کنید.

 

در آخر ، اعلان ها را فعال کنید تا بتوانید ببینید وقتی افراد عکس های شما را به اشتراک می گذارند یا در مورد آن نظر می دهند. با این کار می توانید سریعتر با آنها تماس بگیرید.

مانند بسیاری از شرکت ها در توییتر. برای فعال کردن اعلان ها ، به گزینه ها بروید ، سپس تنظیمات اعلان را انتخاب کنید (تنظیمات اخطار را بیرون بیاورید.) و همه را برای هر گروه انتخاب کنید.

برای افزایش دنبال کنندگان اینستاگرام ، توصیه نمی کنیم حساب اینستاگرام خود را به توییتر و فیس بوک پیوند دهید. به این ترتیب ، پست های اینستاگرام شما به طور خودکار در حساب های دیگر ارسال می شود. انواع نشریات متفاوت است.

 

۲ – یک تولید کننده محتوا تعیین کنید

فقط یک یا دو نفر می توانند حساب اینستاگرام شما را مدیریت کنند. در صورت امکان کسی را انتخاب کنید که تجربه استفاده از حساب شخصی اینستاگرام را داشته باشد. و اطمینان حاصل کنید که تمام ویژگی های مفید اینستاگرام را ارائه می دهد.

 

اگر در یک سازمان بزرگ کار می کنید ، می توانید افراد زیادی را پیدا کنید که می خواهند درباره آنچه منتشر شده صحبت کنند. این زمانی است که یک درخواست سازمان یافته یا دستورالعمل های مستند وجود دارد.

این اسناد و مدارک باید به افراد اطلاع دهد که وقتی می خواهند به پست امتیاز دهند ، چگونه درخواست ارسال پست در حساب اینستاگرام شما را می دهند و چرا باید این کار را انجام دهند

 

 

۳ – مهارت عکاسی و ویرایش عکس

کیفیت پست ها برای افزایش فالوور در اینستاگرام مهم است. زیاد. دنبال کنندگان توییتر ممکن است چند توییت بد را ببخشند ، اما عکس بد اینستاگرام چیز بسیار بدی است و قابل قبول نیست.

این بدان معنا نیست که برای داشتن عکسهای خوب در اینستاگرام ، باید کلاسهای عکاسی را بگذرانید. و این بدان معنا نیست که شما باید هفته ها قبل از شروع تمرین سخت انجام دهید. اما شما باید با اصول برنامه های عکاسی و ویرایش عکس آشنا باشید.

 

 

مهارت های عکاسی را بیاموزید
از آنجا که اینستاگرام یک برنامه موبایل است ، احتمالاً بیشتر عکس هایی را که با تلفن همراه خود ارسال می کنید گرفته اید. نه تنها این ، بلکه انتظار می رود که چنین باشد.

در حالی که برخی از مارک ها از عکس های حرفه ای برای عکس های اینستاگرام خود استفاده می کنند ، بیشتر آنها از تلفن های هوشمند استفاده می کنند. به هر حال اینستاگرام به معنای واقعی کلمه همین عنوان را دارد.

اینجا نکات برجسته و مهمی وجود دارد:

  • در یک زمان روی یک موضوع تمرکز کنید.
  • فضای منفی را در آغوش بگیرید.
  • دیدگاه های جالب را پیدا کنید.
  • تقارن را جستجو کنید.
  • جزئیات کوچک را ضبط کنید.
  • فالوور های خود را خوشحال کنید.
مهارت های ویرایش عکس

اینستاگرام دارای برخی از قابلیت های اساسی ویرایش عکس است ، اما اغلب آنها برای ایجاد تصویر بسیار مناسب نیستند. قبل از اینکه بتوانید برای اولین بار در اینستاگرام باز کنید ، بسیاری از عکس ها باید با یک یا دو برنامه ویرایش عکس باز و ویرایش شوند.

۴ – شروع به پست گذاشتن

پس از ایجاد و بهینه سازی حساب خود ، شخصی برای مدیریت آن وجود دارد. و شما یکی دو چیز در مورد عکاسی و ویرایش عکس می دانید ، اکنون زمان شروع ارسال است.

داشتن پست های بسیار خوب ، شاید ۱۵ یا بیشتر ، قبل از اینکه واقعاً شروع به جذب افراد کنید ، خوب است.

برای افزایش فالوورهای اینستاگرام خود در هنگام مشاهده مشخصات افراد ، بهتر است تعداد زیادی از عکس های خود را ببینید که کل صفحه را پوشش می دهد.

 

به جای دیدن تعداد انگشت شماری ، به آنها اطلاع داده می شود که شما مرتباً در حال نوشتن هستید.

برای شروع ارسال در اینستاگرام ، ابتدا الگوهای محتوای شبکه های اجتماعی را بارگیری کنید و برنامه ریزی پست های اینستاگرام خود را شروع کنید. با گذشت زمان ، ممکن است بخواهید عکس ها را براساس تاریخ آنها دسته بندی کرده و مثلاً در آخر هفته یا تعطیلات آنها را جمع آوری کنید.

شخصیت های بازار هدف خود را به خاطر داشته باشید ، هنگامی که شروع به برنامه ریزی برای انتشار برنامه ها می کنید ، می توانید زمان و فرکانس انتشار را به شدت تغییر دهید.

به خصوص اگر مخاطبان خود را در یک منطقه زمانی متفاوت هدف قرار دهید. می توانید از الگوهای رایگان استفاده کنید.

برنامه خود را برای مخاطبان خاص خود بهینه کنید ، که ممکن است به زمان و آزمایش نیاز داشته باشد.

طبق تحقیقات ما ، بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام دوشنبه و پنجشنبه است. اگر قصد افزایش فالوورهای اینستاگرام خود را دارید ، هر زمان خواستید به جز ۳ بعد از ظهر تا ۴ بعد از ظهر پست ارسال کنید.

به منطقه ای فکر کنید که بازار هدف شما را تشکیل می دهد. و نتایج را ترکیب کنید تا به نتیجه نهایی برسید. برای مخاطبان خارجی فقط مکانهایی را در نظر بگیرید که مخاطبان شما در آن حضور داشته و مورد استفاده قرار می گیرند.

با این حال ، از آنجا که اینستاگرام در درجه اول برنامه ای است که در دستگاه های تلفن همراه مورد استفاده قرار می گیرد ، کاربران تمایل دارند هر وقت خواستند از آن استفاده کنند.

با این حال ، بسیاری از کاربران در روزهای هفته و در ساعات غیر کاری با محتوای اینستاگرام مشغول هستند.

برخی از شرکت ها با ارسال پست در ساعت ۰۲:۰۰ صبح یا ۰۵:۰۰ بعد از ظهر و چهارشنبه ساعت ۰۷:۰۰ بعد از ظهر موفق می شوند. شما همچنین بررسی می کنید که چه زمانی برای مخاطبان شما مناسب است.

 

۵ – برخی از مطالب خود را سازماندهی کنید

با این حال ، بهترین گزینه این است که فقط یک یا دو نفر برای مدیریت حساب خود داشته باشید. یکی دو نفر نمی توانند جایی عکس بگیرند. طیف گسترده ای از مطالب است که می خواهید در اینستاگرام خود ارسال کنید. یک نفر نمی تواند همه چیز را ردیابی کند.

راه حل: سیستمی ایجاد کنید که در آن بتوانید عکس ها و محتوای اعضای تیم خود را سازماندهی کنید. راه های مختلفی برای این کار وجود دارد. یکی از راه ها ایجاد آدرس ایمیل خاص برای کارمندان برای ارسال عکس ها ، فیلم های کوتاه ، میم ها و هایپرلاپ ها و موارد دیگر است.

فقط مردم را تشویق کنید تا موضوعات خود را در ایمیل قرار دهند تا بتوانید آنها را از طریق عکس هایی که ارسال می کنند ، راحت تر مرتب کنید. گرچه به نظر می رسد این ساده ترین راه برای سازماندهی عکس نیست ، اما در واقع آسانترین راه برای ارسال عکس برای شما توسط مردم است.

می توانید ارسال محتوا را برای آنها راحت کنید ، به این ترتیب محتوای بیشتری دریافت خواهید کرد.

اگر تیم شما یک حساب Box یا Dropbox برای اشتراک دارد ، می توانید یک پوشه مشترک ایجاد کنید که در آن افراد بتوانند به طور خودکار عکس ها و فیلم های خود را بارگذاری کنند. به شما این امکان را می دهد تا مراحل بیشتری را برای ارسال محتوا به جای اینکه شخصی آن را از تلفن شما بارگیری کند ، انجام دهید.

 

 

۶ – لذتبخش بنویسید

زیرنویس های ارزشمند را به اشتراک بگذارید.

عکس ها و فیلم ها می توانند مهمترین قسمت پستهای اینستاگرام شما باشند. اما زیرنویس ها یکی از مهمترین راه های افزایش فالوورهای اینستاگرام شما است. آنها قسمت مهمی از پست شما به عنوان کیک بستنی هستند.

اگر دائما زیرنویس های عالی می نویسید ، می توانید قسمت انسانی برند خود را شگفت انگیز کنید ، پیروان زیادی را به خود جذب کنید. مطالب خود را به اشتراک بگذارید. در نتیجه به شما امکان می دهد بیشتر دیده شوید.

زیرنویس های خود را با نام افراد مشهور یا مارک ها ترکیب کنید. این یک روش عالی برای ارتباط و احساس نزدیکی با مارک دنبال کنندگان شما و یکی از راه های افزایش فالوورهای شما در اینستاگرام است.

روش دیگر برای افزایش توانایی نوشتن زیرنویس ، تشویق پیروان برای پرسیدن سوال یا برقراری تماس تلفنی با عکس زیرنویس شماست. به عنوان مثال ، می توانید بگویید: “اگر جالب است ، دو ضربه سریع بزنید” یا “داستان خود را در نظرات به اشتراک بگذارید”.

 

 

۷ – هشتگ‌های مرتبط

یکی از بهترین راه ها برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده صحیح از هشتگ ها است. هشتگ اینستاگرام به مکالمات بین کاربران مختلف اشاره دارد که در حال حاضر به یک جریان متصل نیستند. اگر از هشتگ های مناسب استفاده کنید ، بیشتر از اینکه افراد شما را دنبال کنند یا از مارک شما اطلاع داشته باشند ، پست های شما در معرض دید عموم قرار می گیرد.

کلید استفاده موثر از هشتگ ها استفاده عاقلانه و نادر از آنها است.

سعی کنید تعداد هشتگ های موجود در هر عنوان را به سه بخش محدود کنید. به همین ترتیب ، از هشتگ هایی مانند “مانند برای مانند” مانند # مانند ۴ مانند یا # مانند ۴ مورد استفاده نکنید. این تکنیک بسیار شلخته و کثیف است به طوری که برخی از پیروان شما را ترک می کنند.

برای یافتن هشتگهایی که مخاطبان شما می توانند استفاده کنند ، کمی در مورد هشتگ های مربوطه در مورد صنعت و کاستی های آن صنعت تحقیق کنید.

ساده ترین راه برای انجام این کار کاوش در برنامه Instagram است ، بخش “تحقیق” به معنای یافتن است.

وقتی هشتگ را جستجو می کنید ، لیستی از هشتگ های مرتبط در بالای صفحه شما ظاهر می شود. به عنوان مثال ، وقتی # بازاریابی_دیجیتال را در اینستاگرام جستجو می کنم ، این هشتگهای مرتبط مانند # ترفندهای_بازاریابی_دیجیتالی # بازاریابی_اینترنت و .. را نیز به من نشان می دهد.

اگر فالوور کم دارید ، حتما هشتگ های شخصی خود را ایجاد کنید تا فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید. به عنوان یک نام یا شعار شرکت برای افزودن به بیشتر عکسهای خود. این یک روش عالی برای ساختن نام تجاری خود در سیستم عامل و ایجاد حضور منسجم است.

 

۸ – تعامل با کاربران دیگر و فالوورهای شما

اینستاگرام یک جامعه عظیم است. و یک راه عالی برای عضویت در این انجمن یافتن افرادی است که عکس های مورد علاقه شما را ارسال می کنند.

حساب های آنها را دنبال کنید و با محتوای آنها تعامل کنید. این طبیعی ترین روش برای جلب توجه دیگران و افزایش فالوور در اینستاگرام است.

شما از محتوای دیگران الهام گرفته اید. اما کپی نکنید.

 

در اینجا دو چیز برای شما وجود دارد:

ابتدا ، وقتی اعلان هایی دریافت می کنند که شما آنها را دنبال می کنید ، می توانند حساب شما را بررسی کنند و تصمیم بگیرند که شما را دنبال کنند یا نه. (به همین دلیل ایجاد محتوای عالی قبل از رسیدن به دیگران مهم است.)

ثانیا ، به این معنی است که شما آخرین مطالب آنها را در خبرمایه خود مشاهده می کنید. بنابراین ، در صورت انتخاب ، می توانید پست های آنها را پسندیده و با آنها تماس بگیرید. با افزایش پیروان ، پیروان خود را حفظ کنید. و قدردانی خود را با پاسخ به نظرات آنها و حتی دنبال کردن آنها و پیوند دادن به پستهایشان نشان دهید.

 

 

۹ – تبلیغات متقابل داشته باشید

وقتی با برخی از افراد پشت این حساب که دارای مخاطبان مشابه شما هستند رابطه خوبی برقرار کنید ، ممکن است بخواهید در حساب های دیگران همکاری تبلیغاتی داشته باشید.

برای طبیعی تر شدن و هرزنامه کمتر ، بهتر می توانید این محتوای متقابل – به ویژه زیرنویس ها – را ایجاد کنید.

همچنین کمک می کند تا برای پیروان خود شگفت انگیز باشید و یک پیرو منظم باشید.

نمونه ای از تبلیغ متقابل وبلاگ نویس غذا (sprinklesforbreakfast@) و یک عکاس(graymalin@) را بینید که با حساب‌های دیگران در یک زمان تبلیغ متقابل داشته اند.

 

۱۰ – برگزاری مسابقه برای افزایش فالوور در اینستاگرام

اجرای یک مسابقه یکی دیگر از روش های عالی برای افزایش فالوورهای اینستاگرام و گسترش دامنه دسترسی شماست.

برای یک مسابقه عکس یا پست تبلیغاتی ایجاد کنید و سپس از افراد بخواهید صفحه شما را دنبال کنند یا برای ورود به مسابقه عکس های شما را لایک یا نظر بگذارند.

محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) را به مسابقه اضافه کنید. UGC به معنای تشویق پیروان برای تولید محتوا برای شما است.

همچنین ، هنگامی که افراد عکس خود را ارسال می کنند و از هشتگ ویژه ای برای ردیابی حساب شما استفاده می کنند.

 

 

 

۱۱ – استوری اینستاگرام و ویدئوی live به اشتراک بگذارید

اینستاگرام همیشه فرصتی را برای ارسال عکس های زیبا و جذاب برای نشان دادن نام تجاری خود ارائه می دهد.

با معرفی داستان های کوتاه در اینستاگرام ، می توان مارک ها را نیز در حال حرکت به اشتراک گذاشت و به مدت ۲۴ ساعت در پشت صحنه ماند. این پلت فرم به برند شما فردیت بیشتری می بخشد.

با نگاهی به انفجار محبوبیت اسنپ چت ، این نشان می دهد که کاربران شبکه های اجتماعی به وضوح به عکس ها و فیلم های به اشتراک گذاشته شده پاسخ مثبت می دهند.

استوری های اینستاگرام این امکان را برای برندها فراهم می کند که از طرق مختلف با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنند تا آنها به برند وفادار باشند و خواسته خود را ابراز کنند.

استوری های اینستاگرام به عنوان یک بمب انرژی برای افزایش فالوورهای اینستاگرام و همچنین به کاربران امکان می دهد ویدیوهای زنده خود را به اشتراک بگذارند. و این قالب محتوای دیگری است که در سایر شبکه های اجتماعی محبوب است.

 

آیا می‌دانید چه چیزی در مورد ویدئوهای live  در اینستاگرام منحصر بفرد است؟

با توقف تماشای فیلم توسط کاربران ، آنها ناپدید می شوند. این تجربه معتبر دو طرفه به مارک ها اجازه می دهد چیزهای کوچک را به اشتراک بگذارند. لحظات نادر با مخاطبان خود برای ترکیب عناصر انسانی در یک بستر رسانه اجتماعی بسیار ویرایش شده ، که برای استفاده های سنتی جلا داده شده است.

 

برندها چگونه از استوری های اینستاگرام برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنند؟

در اینجا مارک هایی وجود دارد که پیشنهاد می کنم نحوه کار و اشتراک آنها را مشاهده و دنبال کنید:

راشل براتونyoga_girl یک مربی یوگا در آروبا است ، کارآفرینی که از داستان های اینستاگرام در پشت صحنه برای مستند سازی ساخت یک استودیوی یوگا استفاده می کند.

در حالی که نمونه کارهای وی در اینستاگرام عکس های زیبا و حرفه ای از یوگا را نشان می دهد. داستان او شامل سگش نشسته در جلسات کارمندان ، گروهش با استفاده از بلورهای یاقوت برای تزئین استودیو و هنرمندان نقاشی روی دیوار است.

او از داستان ها برای نشان دادن طرف دیگر برند خود به طور مستقیم به ۲ میلیون دنبال کننده استفاده می کند تا پیروان خود را در مورد کارهایی که هر روز انجام می دهد مطلع کند. (البته برای یوگا)

ادامه مطلب  بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام

Dana Shultz  @miniamlistbaker او دستورالعمل های  غذایی فاقد گلوتن را در وبلاگ خود منتشر می کند. داستان های او شامل فیلم های تهیه صبحانه و همچنین آزمایش دستور العمل های جدید در آشپزخانه خودش است.

جنبه های داستان های بعد از مرحله او متن انسانی زیادی را برای وبلاگ نام تجاری او فراهم می کند و همه این مدل فیلم های خوب را دوست دارند.

 

Casper @casper محتواهایی را برای تبلیغ تشک های خود منتشر می کند – و این تبلیغ به صورت غیر مستقیم است و آشکار نیست.

موضوع اصلی محتوای آنها چیست؟ ماندن بهتر از رفتن است (زیرا به طور طبیعی می توانید روی تشک نرم Casper دراز بکشید). آنها حتی یک گالری برای دنبال کنندگان خود ایجاد کرده اند تا از آنها به عنوان پس زمینه استوری های Snapchat و Instagram استفاده کنند

، به طوری که وقتی در واقع در رختخواب خوابیده اند ، مانند یک مهمانی به نظر برسند. یکی از ویژگی های آخرین استوری های اینستاگرام آنها ، مردی است که در رختخواب فیلمی را می بیند با این عنوان ، “وقتی بیش از ۵ فصل دارید ، چه کسی به برنامه احتیاج دارد؟” این ویدیو از مبارزات کاسپر پشتیبانی می کند.

دستورالعمل استفاده از استوری اینستاگرام برای برند شما

جالب ، غم انگیز ، منحصر به فرد یا معتبر را به دنبال کنندگان بسپارید.

داستان در اینستاگرام برای افراد بی تجربه مبهم و خشک است. از داستان ها برای به اشتراک گذاشتن جنبه های دیگر برند خود استفاده کنید که پیروان شما نمی توانند آن را در جای دیگر بخوانند.

آیا دفتری دارید که سگ را دوست داشته باشد؟

آیا تیم شما این چالش را با یک مانکن آزمایش می کند؟

شروع به تیراندازی کنید تا جنبه انسانی برند شما بیشتر نشان داده شود.

۱– به پشت صحنه (behind-the-scenes) بروید

این نوع مطالب مورد علاقه فالوورهای اینستاگرام است که باعث افزایش فالوورهای اینستاگرام می شود.

برنامه یک رویداد یا محصول را به دنبال کنندگان خود نشان دهید و آن را جالب و سرگرم کننده کنید.

پیروان شما می خواهند احساس مسئولیت و شناخته شده کنند و شما می توانید با استفاده از داستان ها یک برنامه وفاداری به نام تجاری داشته باشید که فقط به کسانی که محتوای شما را مرور می کنند پاداش می دهد.

 

۲– ویدیو لایو live  منتشر کنید

ویدیوی زنده روند رو به رشدی در سیستم عامل های مختلف اجتماعی دارد ، بنابراین اگر اتفاق جالبی افتاد ، شروع به ارسال آن کنید.

خواه تولد گروهی باشد ، هم یک جلسه کاری یا یک حیوان سرگرم کننده ، پیروان فداکار شما می خواهند همه چیزهایی را که روزانه به روز می کنید مشاهده کنند.

با به اشتراک گذاشتن چگونگی وقوع ، فیلم ها و داستان های زنده را به سطح بعدی برسانید (و برای افزایش فالوورهای اینستاگرام خود آنها را در توییتر یا فیس بوک تبلیغ کنید).

با به اشتراک گذاری استوری ها و فیلم های زنده ، متوجه افزایش فالوورهای اینستاگرام خود خواهید شد.

محتوای کوتاه مدت برای جذب پیروان جدید و افزایش ارتباط با کسانی که از قبل پیروان شما هستند.

 

۱۲- خود را در معرض دید کاربران قرار دهید

یک دکمه دنبال کردن را در صفحه اصلی ، صفحه درباره ما و سایر نقاط وب سایت خود قرار دهید.

شما می توانید یک آرم سایت ایجاد کنید که به حساب اینستاگرام شما مرتبط باشد و مطمئن شوید که به درستی به حساب خود متصل هستید.

اگر نام تجاری شما از موقعیت فیزیکی برخوردار است. به آنها بگویید که چگونه با آنها به صورت چاپی و کاغذی تماس بگیرید. به آنها در مورد حساب اینستاگرام خود اطلاع دهید و آنها را تشویق کنید تا شما را دنبال کنند.

همچنین ، مطمئن شوید که حساب اینستاگرام خود را در سایر حساب های شبکه های اجتماعی تبلیغ می کنید. افرادی که قبلاً شما را در فیس بوک و توییتر دنبال می کنند ، احتمالاً بدون هیچ مشکلی شما را در اینستاگرام دنبال می کنند.

به پیروان خود اطلاع دهید که در اینستاگرام هستید و آنها را با پیوند دادن و ارسال آنها ترغیب کنید تا در آنجا شما را دنبال کنند و در سایر شبکه های اجتماعی شما را دنبال کنند.

 

۱۳- متفاوت باشید

تفاوت با دیگران بسیار مهم است. نه تنها در اینستاگرام ، بلکه در سایت ها و شبکه های دیگر نیز وجود دارد. سعی کنید خود باشید و از توانایی ها و توانایی های خلاقیت خود برای موفقیت در زمینه های مختلف استفاده کنید.

فکر نکنید جای دیگران را بگیرید. از قبل در آنجا رزرو شده است. بسیاری از صندلی های بدون ذخیره وجود دارد که بعضی اوقات بهتر از صندلی های از قبل رزرو شده است. آنها را دنبال کنید و شکار کنید.

 

متفاوت بودن در اینستاگرام به معنای پیروی نکردن از مسیری است که ده ها یا صدها یا هزاران نفر قبل از شما دنبال کرده اند و برای دیگران کسل کننده شده است.

متفاوت بودن به معنای خاص بودن نیست ، به معنای خلاقیت و ابتکار در کاری است که قصد انجام آن را دارید. مثل ارسال عکسهای سیاه و سفید از خود و شهرتان !! برای بسیاری از افراد ، عکس های سیاه و سفید می توانند جذابیت بیشتری نسبت به رنگ داشته باشند و باعث افزایش فالوورهای اینستاگرام شوند.

۱۴- با عکس حرف بزنید!

اینستاگرام مانند فیس بوک یا توییتر نیست که محتوای متنی در انتقال مفاهیم و ایده ها نقش زیادی داشته باشد. در اینجا عکس حرف اول و آخر است و باعث افزایش دنبال کنندگان در اینستاگرام می شود.

اگر می خواهید موضوعی ارسال کنید و چیزی بگویید ، عکس شما باید بسیار واضح و رسا باشد. صفحات شخصی یا گروهی یا حقوقی که می توانند بسیاری از دنبال کنندگان را در اینجا جذب کنند ، به قدرت عکاسی در این وب پی برده اند.

 

 

 

۱۵- خلاصه گویی!

خلاصه یک اصل بسیار مهم در اینستاگرام است. در شبکه ای که کاربران فقط می خواهند عکس و لایک ببینند و در آخر ، چند کلمه زیر پست های شما نوشته شده ، داستان سرایی بی فایده است.

۵ تصویر با ۵ خط نوشتاری کوتاه و موثر می توانند به جای ۱۰۰ خط نوشتاری تأثیر بسیار مهمی داشته باشند. مهم نیست که چقدر نکته شماره ۲ را خلاصه کرده و دنبال کنید ، می توانید فالوورهای خود را در اینستاگرام افزایش دهید.

 

 

 

۱۶- فالوور پران نباشید!

این یعنی فرار نکردن از مخاطب. این به این معنی است که شما مشتری نیستید. این به معنای تلاش برای حفظ مخاطبی است که تاکنون جذب کرده اید ، حتی اگر ۱۰۰ نفر باشد و به تدریج آن را افزایش دهید.

اگر مخاطبان شما از یک سن و گروه اجتماعی خاص هستند ، ارسال عکس ها و محتوای غیر مرتبط با علاقه و انگیزه ای که آنها را به صفحه شما پیوند می دهد به شما امکان می دهد ردیابی را متوقف کنید.

 

 

 

۱۷- به امید follow back نباشید!

هیچ صفحه محبوب اینستاگرام ده ها هزار یا حتی صدها هزار دنبال کننده پیدا نکرده است که امیدوار باشند توسط سایر کاربران این سایت دنبال شوند. سعی کنید مخاطبان خود را با محتوای متنی و تصویری ارزشمند و جذاب بالا ببرید و حفظ کنید.

 

 

 

۱۸- از تگ کردن های غیر ضروری پرهیز کنید!

هرگز از برچسب زدن بی مورد کاربران در صفحه خود اجتناب نکنید. این ممکن است گاهی اوقات آنها را ناراحت کند و نه تنها فرد را با برچسب خراب کند و دوستانش را به خود جلب نکند ، بلکه از پیگیری صفحه شما منصرف می شود.

 

 

 

۱۹- بگذارید دیگران درباره شما بگویند!

اگر صفحه شخصی برای خود دارید ، عکس ها و مطالبی را که درباره خودتان ارسال می کنید در صفحه قرار دهید تا برای مخاطبان شما جذاب تر شود.

اگر یک صفحه تجاری و تبلیغاتی دارید ، تجربه مشتریان و مخاطبان خود را در این صفحه قرار دهید و اجازه دهید دیگران در مورد شما صحبت کنند و بنابراین ، به طور غیر مستقیم تبلیغ کنند.

قطعاً از این طریق مخاطبان بیشتری نسبت به تبلیغات روزانه و مستقیم محصولات و خدمات خود در صفحه خود جذب خواهید کرد!

 

۲۰- پشت صحنه باز باشید!

پشت صحنه بودن یعنی حضور در پشت صحنه. اگر صفحه شخصی دارید و به عنوان مثال کیک یا شیرینی یا غذا تهیه کرده اید ، آن را در پشت صحنه قرار دهید ، که مربوط به تهیه تاریخچه صفحه است.

اگر با محصولی مانند فروش لباس و بسته های تبلیغاتی و گل و سایر نیازهای عمومی و روزمره ارائه دهنده خدمات هستید ، از آمادگی که در طول روز برای او انجام داده اید عکس بگیرید و آن را در صفحه قرار دهید.

بسیاری از آنها در پشت صحنه جذب می شوند و به شما فرصت می دهند دیگران را همراهی کنید.

 

 

 

۲۱- سلفی گرای معتاد نشوید!

پخش عکس های سلفی تا آنجا که بیش از حد باشد ، در کاهش مخاطبان شما موثر است. از زیاده روی در آن پرهیز کنید.

البته افراد مشهور از این قاعده مستثنی هستند. آیا شما یک مشهور هستید؟

 

 

۲۲- جملات قشنگ و زیبا به صورت عکس بگذارید

اصلاً بد نیست که هر از گاهی جملات زیبا و به یاد ماندنی بزرگان علم ، فرهنگ و هنر را در قالب نقل قول های تصویری در صفحه منتشر کنید.

ممکن است بسیاری از دوستان شما این تصاویر مفهومی را دوست داشته باشند و زمینه ای برای بقیه دوستان شما فراهم کنند.

با این روش می توانید فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید.

 

 

 

۲۳- مطالب خنده دار بگذارید

ارسال و ارسال حالات روزانه و هفتگی و نظرات خود برای عکسهای سرگرم کننده اصلاً بد نیست.

به این ترتیب کاربران به شدت جذب مفاهیم روزانه ، نظرات و پست های شما می شوند و علاقه مندی های آنها توجه دوستان دیگر را به خود جلب می کند.

این سوال ساده را جدی بگیرید.

 

 

 

۲۴-  قدرت ویدئو های ۱۵ ثانیه ای!

این فیلم نمی تواند بیش از ۱۵ ثانیه در اینستاگرام ارسال شود.

از همان ۱۵ ثانیه استفاده کنید و گاهی اوقات طی ۱۵ ثانیه با مخاطبان خود صحبت کنید.

این برای آنها بسیار جالب خواهد بود و می تواند برای افزایش فالوورهای اینستاگرام شما موثر باشد.

 

 

۲۵- از Hyperlapse ها استفاده کنید

برنامه جدید Hyperlapse اینستاگرام فرصت خوبی برای ثبت فیلم های موثر و به یاد ماندنی و انتشار آنها در صفحه شما است که می تواند مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. برای بازاریابی تجاری ، این ویژگی بسیار ارزشمند است.

 

۲۶- پنجشنبه ها مهم است.

شنبه ها زمان خوبی برای بازگشت به گذشته و ارسال مطالب و تصاویر خود و تجارت شما از گذشته های دور و نه چندان دور آخر هفته است …

 

۲۷- قدرت Hashtag ها را فراموش نکنید

مطالعات نشان می دهد که یکی از دلایل افزایش فالوورهای محبوب ترین صفحات اینستاگرام ، استفاده صحیح از هشتگ های مفید ، مفید و مناسب است. این را در صفحه خود بخاطر داشته باشید.

خلاقانه ترین هشتگهای مبتنی بر کسب و کار و هدف شما در اینستاگرام همیشه راهی برای موفقیت بیشتر هستند.

هشت برچسب در واقع برچسبی است که برای دسته بندی و به اشتراک گذاری پست های بزرگ در اینستاگرام و به طور کلی شبکه های اجتماعی استفاده می شود.

این هشتگ برای اولین بار توسط توییتر ایجاد شد و از آن زمان توسط بسیاری از شبکه های اجتماعی از جمله گوگل پلاس ، فیس بوک ، فلیکر ، اینستاگرام ، فرند فید ، یوتیوب و پینترست مورد استفاده قرار گرفت.

 

 

سوالات متداول

چگونه فالوورهای اینستاگرام را خیلی سریع افزایش دهیم؟

من ۷ اصل بسیار مهم را معرفی کردم که می توانید خیلی سریع پیروان خود را افزایش دهید. با ۲۷ روش ساده و کاربردی افزایش ، ۱۰۰۰ فالوور وفادار را در اینستاگرام جذب کنید.

 

آیا برای افزایش فالوور در اینستاگرام هزینه زیادی لازم است؟

در این مقاله چک لیست تهیه شده است که دارای ۲۷ نکته مهم است. کافیست آن ۲۷ امتیاز را در لیست چک خود نگه دارید و سپس از رشد سریع دنبال کنندگان در صفحه اینستاگرام خود شگفت زده شوید.

 

آیا امکان افزایش فالوور اینستاگرام به صورت رایگان وجود دارد؟

بله ، دقیقاً با این ۷ اصل و ۱۲ نکته مهم می توانید به سرعت روزانه ۱۰۰۰ دنبال کننده رایگان و واقعی را در اینستاگرام جذب کنید.

 

آیا افزایش پیروان واقعی است یا کاذب؟

تمام نکات در این مقاله فقط به افزایش پیروان واقعی می پردازد. ما هیچ توصیه ای برای افزایش پیروان کاذب نداریم. هر روز ۱ افزایش ۱۰۰۰ فالوئر واقعی …

 

 

کلام آخر

در این مقاله ، ما به طور مفصل در مورد افزایش فالوور اینستاگرام با ۷ اصل مهم صحبت کردیم ، و سپس دستورالعمل هایی را با ۲۷ راه حل عالی برای افزایش فالوور اینستاگرام با مثال های عملی ارائه کردیم.

———————-.

اینستاگرام، شبکه اجتماعی که در سه ماه اول فعالیتش، یک میلیون کاربر را جذب خود کرد! رفته رفته جادو و محبوبیتش به چشم بازاریابان آمد و برندهای مختلف وارد این فضا شدند.

پس از مدتی فضای تولید محتوا در اینستاگرام حرفه‌ای تر از گذشته شد و این روزها فضای اینستاگرام فارسی نیز مملو از محتواهای مختلف و جذاب شده است. جذب فالوور در این فضا به کسب و کارها و اشخاص کمک می‌کند تا سریع‌تر شد کنند و پیام خود را به گوش آدم‌های بیشتری برسانند.

اما چه روش‌هایی برای افزایش فالووراینستاگرام وجود دارد؟ چگونه می‌شود مخاطبان را بیشتر با محتوای صفحه درگیر کرد؟ آیا استفاده از فالوورهای فیک یا روش‌های متفرقه در شروع کار درست است؟

در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام بپردازیم و جواب سوال‌های بالا را بررسی کنیم.

۹ روش کاربردی افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام هدفی است که نیازمند تلاش و استمرار بسیار زیادی دارد. به طور کلی بازاریابی محتوایی بازدهی خود را در بلندمدت نشان می‌دهد و جذب فالوور کاری نیست که در یک هفته قابل انجام باشد. در این میان در نظر گرفتن چند نکته می‌تواند به رشد سریع‌تر شما کمک کند:

۱- مشخص کردن هدف قبل از شروع فعالیت!

فرقی ندارد که یک اکانت شخصی دارد یا یک کسب و کار هستید. اساسی‌ترین سوالی که باید از خودتان بپرسید این است که هدف شما از فعالیت در اینستاگرام چیست؟ شاید سوال بدیهی باشد اما بسیاری از اشخاص و برندها فقط می‌خواهند موفق شوند! موفقیت چه تعریفی دارد؟ آیا هدفتان فروش بیشتر است؟

از اینستاگرام به عنوان کانال اطلاع‌رسانی‌ برنامه‌های پیش رو استفاده می‌کنید؟ مسیری که قرار است در آن حرکت داشته باشید را از همان ابتدا مشخص کنید تا علاوه انتخاب قدم‌های درست برای رسیدن به هدف بتوانید ارزیابی درستی از دستاوردهای خود داشته باشید.

در ادامه مشخص کردن هدف باید یک استراتژی محتوا داشته باشید که در ادامه بیشتر درباره آن توضیح می‌دهیم.

۲- ایجاد استراتژی محتوا برای صفحه اینستاگرام، شروع مسیر رشد

اگر بدون در نظر گرفتن ابعاد مختلف، صرفا شروع به تولید محتوا کنید، حتی در صورت افزایش فالوور اینستاگرام، مخاطبانی که ارتباطی عمیق با شما داشته باشند را نخواهید داشت. مخاطب‌هایی که با دریافت ارزش محتوای شما، حاضر به انجام کاری باشند یا پس از مدتی صفحه شما را رها نکنند.

محتوای شما باید برای هدفی خاص و برای یک جامعه مخاطب یا پرسونای مشخص تولید شود. در غیر این صورت از همه قشرهای مختلف فالوورهایی خواهید داشت که مدتی سردرگم شما را دنبال می‌کنند و در نهایت هم تاثیرپذیری زیادی ندارند.

برای تدوین استراتژی محتوا باید سوالاتی مانند مثال‌های زیر را در نظر داشته باشید:

  • در نهایت چه چیزی می‌خواهم بگویم؟
  • به چه کسانی می‌خواهم پیامم را منتقل کنم؟
  • چرا می‌خواهم چنین پیامی را به مخاطبانم برسانم؟
  • با چه لحنی می‌خواهم محتوای خود را ارائه کنم؟

۳- داشتن هویتی مشخص، اولین قدم برای افزایش فالوور اینستاگرام

اولین برخورد کاربران اینستاگرام با صفحه شما به هویت بصری که برای صفحه در نظر گرفتید، خلاصه می‌شود. این یعنی قسمت بایو (bio) و رنگ‌ها و طرح‌های صفحه شما، باید شخصیت اکانتتان را به خوبی بروز دهد.

آیا یک شخص یا برند جدی هستید که درباره مسائل تخصصی صحبت می‌کند و دسته خاصی از افراد جامعه را هدف قرار داده؟ یا شوخ طبع هستید و هنگام صحبت با مشتریان یا مخاطبان خود لحنی صمیمی‌تر و خودمانی‌تری دارید؟

دقیقا چه کاری انجام می‌دهید و قرار است درباره چه چیزهایی در صفحه خود صحبت کنید؟ تمام این سوالات را باید در قسمت بایو به خوبی پوشش دهید!

افزایش فالوور اینستاگرام

علاوه بر آن رنگ‌ها و طرح‌های پست‌هایتان بهتر است از یک الگوی مشخص پیروی کنند.

همچنین، نام‌ کاربری (username) سختی را انتخاب نکنید. تا جای ممکن باید پیدا کردن شما در اینستاگرام یا تگ کردنتان راحت باشد. اضافه کردن عدد یا کاراکترهای خاص به آیدی صفحه‌تان، توصیه نمی‌شود.

۴- استمرار در تولید محتوا، شرط موفقیت در افزایش فالوور اینستاگرام

شرط اصلی موفقیت در فضای اینستاگرام این است که به صورت مستمر محتوا تولید و منتشر کنید. اگر در اوایل کارتان خوش‌شانس باشید و عده‌ای شما را دنبال کنند، بهترین راه برای از دست دادنشان فعال نبودن است! در فضای شلوغ اینستاگرام باید سعی کنید در خاطر مخاطبانتان بمانید و برای انجام این کار باید دائما فعال باشید.

زمان مناسب پست گذاشتن را پیدا کنید و سعی کنید پست‌هایتان را در ساعاتی منتشر کنید که کاربران بیشتری فعال هستند. برای این کار می‌توانید از اطلاعاتی که اینستاگرام در بخش insights در اختیارتان قرار می‌دهد کمک بگیرید. این آمار قابل اطمینان‌ترین اطلاعاتی است که در اختیار دارید تا ساعت درستی را برای انتشار پست انتخاب کنید.

افزایش فالوور اینستاگرام

علاوه بر آن نتیجه بررسی‌های مختلف نشان می‌دهد ساعات شلوغ اینستاگرام حوالی ده شب است.  از جمله بررسی سایت sproutsocial:

افزایش فالوور اینستاگرام

ایجاد یک تقویم و برنامه‌ریزی برای انتشار محتوا به شما کمک می‌کند تا قطار محتوایتان روی ریل درستی حرکت کند.

۵- حضور فعال در فضای اینستاگرام، معرفی صفحه به دیگران

در کنار کارهایی که برای محتوای صفحه خود انجام می‌دهید، باید فعالیت‌هایی خارج از صفحه هم داشته باشید تا بیشتر شناخته شوید. امری که دست کم گرفته می‌شود و کمتر به آن پرداخته شده. زیر پست‌هایی که مخاطبانتان دنبال می‌کنند کامنت بگذارید و با دیگران تعامل داشته باشید تا خودتان هم بیشتر دیده شوید.

یکی از بهترین مثال‌های این اتفاق در فضای توییتر افتاد. زمانی که برندهای ایرانی درگیر یک بازی بامزه شدند و این اتفاق با استقبال کابران نیز همراه شد.

فضای اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنا نیست. برای دیگران کامنت بگذارید، پست‌های مختلف را لایک کنید تا در نهایت شما هم به واسطه این اقدامات بیشتر دیده شوید.

۶- استفاده درست از هشتگ‌ها، رمز موفقیت بسیاری از صفحات و افزایش فالوور ایسنتاگرام

هشتگ‌ها، محتوای شما را برای تمام کسانی که به دنبال آن سبک از محتوا یا کسب و کار شما هستند، قابل دسترس می‌کند. در ادامه چند نکته مهم درباره هشتگ‌ها را مرور می‌کنیم:

ترکیبی از هشتگ‌های محبوب را در پست‌های خود استفاده کنید

هشتگ‌های مرتبط با کسب و کار و محتوای پست را به صورت ترکیبی استفاده کنید. قبل از استفاده یک هشتگ، آن را سرچ کنید و محبوبیتش را بسنجید. سعی کنید از تمام طیف‌ها هشتگ داشته باشید. هم از هشتگ‌های بسیار محبوب استفاده کنید و هم از هشتگ‌های دقیق‌تر و کوچک‌تری که پست‌های کمتری در آن‌ها منتشر شده.

در کنار این‌ هشتگ‌ها بد نیست که یک هشتگ هم خودتان بسازید و در بعضی از پست‌ها این هشتگ را استفاده کنید تا مخاطبان هم در این هشتگ ایجاد شده پست بگذارند و با شما تعامل بیشتری داشته باشند.

در استفاده از هشتگ‌ها زیاده‌روی نکنید

زیاده‌روی در استفاده از هشتگ‌ها نتیجه‌‌ی عکس خواهد داشت! مخاطبان شما احتمالا حواسشان پرت سیل عظیم هشتگ‌ها در کپشن می‌شود و پیام شما به درستی منتقل نخواهد شد. علاوه بر آن ممکن است اینستاگرام چنین عملی را یک فعالیت ربات‌گونه تشخیص دهد و در نهایت گرفتار جریمه‌ شوید. بین پنج تا ده هشتگ برای هر پست مقدار معقول استفاده از هشتگ‌ها است.

از هشتگ‌های نامرتبط استفاده نکنید!

بعضی از کاربران برای دیده شدن محتوای خود، هشتگ‌های محبوب اما نامرتبط با پست و صفحه خود را انتخاب می‌کنند. این کار باعث می‌شود کاربرانی که این هشتگ‌ها را دنبال می‌کنند، با دیدن پست‌های نامرتبط شما آزرده‌خاطر شده و موضوع را به ایسنتاگرام گزارش کنند. در نتیجه باز هم عواقب سختی در انتظار اکانت شما خواهد بود.

در استوری‌ها هم هشتگ بزنید

امکانی که بسیاری از کاربران از آن استفاده کافی نمی‌کنند. شما می‌توانید در استوری‌ها نیز از هشتگ استفاده کنید. این کار به دیده شدن بیشتر محتوای شما کمک می‌کند. بنابراین حتما از این روش استفاده کنید.

استوری‌ بخشی است که محتوا به سرعت و با فاصله کم در آن منتشر می‌شود و خیلی وقت‌ها استفاده از هشتگ یا استیکرهایی که به دیده شدن محتوا کمک می‌کنند را فراموش می‌کنیم.

۷- قسمت کپشن، فرمول جادویی رسیدن به بخش اکسپلور در اینستاگرام

اگر چه اینستاگرام یک بستر مبتی به تصویر است، اما قسمت توضیحات پست (کپشن) نقش بزرگی در افزایش تعامل مخاطبان با صفحه شما ایفا می‌کند. هر چه قدر این تعامل، یعنی لایک و کامنت زیر پست‌های شما بیشتر باشد، احتمال حضور شما در قسمت اکسپلور (explore)، بخشی که ایسنتاگرام برای پیدا کردن صفحات جدید طراحی کرده بیشتر است.

در نوشتن کپشن با رعایت چند نکته ساده می‌توانید نتایج بهتری را خلق کنید:

  • کلمات مهم را در شروع کپشن بنویسید– حواس بسیاری از کاربران بعد از خواندن چند خط پرت می‌شود. بنابراین بهتر از مطالب مهم را در همان ابتدا مطرح کنید.
  • سوال بپرسید– سوال بپرسید تا مخاطبان شما رغبت بیشتری برای گذاشتن کامنت زیر پست‌هایتان داشته باشند. گرفتن کامنت‌های بیشتر به محبوب شدن اکانت شما نزد الگورتیم‌های ایسنتاگرام کمک بسیار زیادی می‌کند.
  • از ایموجی‌ها (شکلک) استفاده کنید– ایموجی‌ها هم به چشم مخاطبان استراحت می‌دهند و هم در تحقیقات بسیاری ثابت شده که به ارتباط عاطفی بیشتر مخاطبان با مطلب شما کمک می‌کنند. بنابراین حتما از آن‌ها استفاده کنید.

۸- اینفلوئنسر مارکتینگ، روشی برای جذب سریع‌تر فالوور

کمک کردن از اینفلوئنسرها برای جذب سریع مخاطبان یکی از روش‌های بسیار مهم برای رشد در بستر ایسنتاگرام است. توصیه می‌شود زمانی به سراغ پرداخت هزینه و تبلیغ در صفحات دیگر بروید که ابتدا نکاتی که تا به الان گفته شده را به خوبی رعایت کنید.

چراکه لازم است در ابتدا هویت خود را بسازید، در تولید و انتشار محتوا منظم بوده و در مجموع همه چیز را برای مدیریت کردن جمعیت بیشتری از مخاطبان فراهم کرده باشید.

برای انجام هرچه بهتر این کار می‌توانید مقاله اینفلوئنسر مارکتینگ را بخوانید و در این مورد بیشتر کسب اطلاعات کنید.

۹- برگزاری مسابقه و کمپین، راه درگیر شدن مخطابان با محتوای شما

فضای اینستاگرام و صفحه خود را خوب شناسایی کنید. موقعیت‌هایی وجود دارند که می‌توانید از مخاطبان درخواست کنید دوست‌های خود را زیر یکی از پست‌های شما تگ کنند.

گاهی وقت‌ها ممکن است با یک طراحی دقیق، مخاطبان شما این کار را بدون داشتن هیچگونه چشم‌داشتی انجام دهند. علاوه بر آن می‌توانید مسابقه‌ای طراحی کنید و جایزه‎ای تعیین کنید تا فالوورهای شما انگیزه بیشتری برای انجام این کار داشته باشند.

ایجاد کمپین‌ها و چنین مسابقاتی لزوما نباید در قالب یک پست و درخواست تگ کردن باشد. این کار را در قالب‌های دیگری مثل استوری نیز می‌توانید انجام دهید. در مجموع سعی کنید سرگرم کردن مخاطبان را یاد بگیرید تا بتوانید از این طریق نیز صدای خود را به مخاطبان بیشتری برسانید.

چند نکته کوتاه دیگر برای افزایش فالوور در اینستاگرام

  • سعی کنید با دیگر صفحات فعال در حوزه محتوای خود هم افزایی داشته باشید. دیگران را معرفی کنید تا توسط آن‌ها معرفی شوید.
  • برگزاری جلسات لایو به برقراری ارتباط نزدیک‌تر با مخاطبان کمک بسیار زیادی می‌کند. همیشه سعی کنید در کنار مخاطب و پاسخگوی سوالاتش باشید.
  • از قسمت لوکیشن هم برای دیده شدن پست‌های خود استفاده کنید. کاربرانی وجود دارند که از این طریق می‌توانند به محتوای شما دسترسی پیدا کنند.
  • هیچ وقت سعی در دور زدن الگورتیم‌های باهوش ایسنتاگرام نداشته باشید! بهترین روش برای جذب فالوور در ایسنتاگرام تولید محتوا و صبر داشتن در کنار استمرار و تلاش است!

آیا افزایش فالوور فیک با استفاده از نرم‌افزارهای افزایش فالوور اینستاگرام یا روش‌های دیگر مناسب است؟

در یک کلام خیر! خیلی‌ها تلاش می‌کنند در اوایل کار با جذب فالوور فیک صفحه خود را محبوب نشان دهند. این کار در کوتاه مدت و بلند مدت هیچ آورده‌ای نخواهد داشت. چراکه اولا این روزها کاربران کمتر به اعداد و ارقام توجه می‌کنند و بیشتر به دنبال محتوای خوب می‌گردند.

علاوه بر آن الگوریتم‌های ایسنتاگرام هر لحظه باهوش‌تر می‌شوند. کافی است اینستاگرام متوجه وجود فالوورهای فیک در صفحه شما شود. نمایش پست‌هایتان به کاربران کمتر می‌شود و احتمالا مسیر بسیار سخت و تاحدی غیر ممکن را برای بازگشتن به حالت عادی پیش روی خود می‌بینید.

تنها تولید محتوای باکیفیت و رعایت استانداردهای مورد نیاز است که به موفقیت در بلند مدت می‌انجامد.

بازاریابی محتوایی شیوه‌ای است که تنها در بلند مدت نتیجه‌های خود را بروز می‌دهد. افزایش فالوور ایسنتاگرام نیز با همین روش بازاریابی ممکن است. بنابراین تنها راه موفقیت تلاش و پشتکار و تولید محتوای باکیفیت است. در کنار این‌ها در نظر گرفتن نکاتی که در این مقاله عنوان شد، از بیو صفحه تا کپشن پست‌ها به رشد سریع‌تر صفحه شما و جذب مخاطب بیشتر کمک بسیار زیادی می‌کند.

سوالات متداول

بهترین راه افزایش فالوور اینستاگرام چیست؟

بهترین راه برای افزایش تعداد فالوورها، استفاه از بازاریابی محتوایی و بازاریابی درونگراست. شما با تمرکز کردن روی حل مشکلات مخاطب‌های احتمالی و تولید محتوای ارزشمند می‌توانید به تدریج شاهد افزایش تعداد فالوورها باشید. انتشار اینفوگرافیک و موشن گرافیک، استفاده صحیح از هشتگ‌ها، برگزاری مسابقه و نظرسنجی از بهترین راه‌های افزایش فالوورها هستند.

آیا برای افزایش فالوور می‌توانم فالوور فیک بخرم؟

خیر ما این راه را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. افزایش فالوور فیک در نگاه اول باعث می‌شود که شما پرطرفدار به نظر برسید؛ اما بعد از مدتی هم فالوورهای واقعی شما و هم اینستاگرام به این موضوع پی می‌برند. خریدن فالوور فیک باعث می‌شود که نسبت تعامل فالوورها به تعداد آن‌ها پایین بیاید و در ادامه می‌تواند مشکلات دیگری از جمله دیده نشدن محتواها را برای شما ایجاد کند.

با چه سرعتی می‌توانم فالوورهای اینستاگرام را افزایش بدهم؟

سرعت افزایش فالوورهای شما بستگی به ترفندهایی دارد که استفاده می‌کنید. راه انداختن کمپین و مسابقه از جمله راه‌های سریع و زود بازده برای افزایش فالوور است. ولی ما پیشنهاد می‌کنیم که برای بالا بردن تعداد فالوورها عجول نباشید. داشتن محتوای تصویری مناسب و کپشن‌های خوب، بهترین راه برای این کار است.

با رسیدن فالوورهایم به ۱۰ هزارتا چه مزیتی به دست می‌آورم؟

۱۰ هزار فالوور علاوه بر این که یک هدف خوب برای اینستاگرام مارکتینگ محسوب می‌شود، امکانات جدیدی را در اینستاگرام برای شما فراهم می‌کند. به عنوان مثال شما می‌توانید از قابلیت گذاشتن لینک در استوری استفاده کنید و ورودی‌های ارگانیک سایتتان را به کمک اینستاگرام افزایش بدهید.

حتما ببینید

چگونه ادمین پیج دیگری شویم ؟

چگونه در اینستاگرام ادمین شویم؟

یکی از فعالیت هایی که امروزه به شغلی پرطرفدار تبدیل شده و افراد زیادی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.