پول تو جیبی کودک هفتگی یا ماهانه؟

پول تو جیبی کودک هفتگی یا ماهانه؟

مردم در سراسر دنیا به فرزندان خود پول می دهند. برخی روزانه ، دیگران هفتگی و برخی دیگر ماهانه به فرزندان خود پرداخت می كنند.

کودک یا نوجوان باید پول خود را برای این مدت تقسیم کند تا مشکلی برایش پیش نیاید. والدینی وجود دارند که مبالغ نجومی به فرزندان خود پرداخت می کنند و همچنین والدین دیگری که مبلغ خاصی را برای فرزند خود در نظر نمی گیرند. هیچ یک از اینها کارساز نیست. انجام این کار برای والدینی که مبلغ معقولی به فرزندان خود می دهند درست است ، اما فلسفه کمک هزینه چیست؟

درس اقتصاد: کمک نوعی درس اقتصاد در مراحل اولیه زندگی است. کودک دوست دارد برای خودش اسباب بازی های خاصی بخرد که معمولاً برای او خریداری نمی شود. او یاد می گیرد که اگر اسباب بازی خاصی می خواهد ، باید پولش را پس انداز کند و یک سری هزینه ها را فراموش کند تا به خواسته خود برسد. این بهترین کلاس برای او است.

بهترین پس انداز ، روش های پس انداز ، پس انداز چیست

کودک یا نوجوان باید پول خود را برای این مدت تقسیم کند تا مشکلی برایش پیش نیاید.

حقیقت جهانی: دلیلی ندارد والدین مبالغ زیادی را به عنوان مکمل بپردازند یا اگر بسیار ثروتمند هستند هر از چند گاهی هزینه های مختلفی را تأمین کنند. هر پدر و مادری در هر شرایط اقتصادی باید مبلغ معقولی به فرزندان خود بدهد تا آنها از کودکی حقیقت زندگی را بدانند. مقدار کمک هزینه باید به اندازه ای باشد که کودک بتواند آن را از نظر اقتصادی مدیریت کند. نه آنقدر که کار هدر رود و نه آنقدر کم که تفاوت زیادی ایجاد نکند.

ادامه مطلب  چگونه سردرد کودکان را خوب کنیم؟ + [ راه درمان ]

پول تو جیبی کودک هفتگی یا ماهانه؟

هفتگی یا ماهانه؟ بعضی از والدین روزانه ، هفتگی یا ماهانه به فرزندشان پول می دهند اما بهترین راه ماهانه است. حقوق یک حقوق ماهیانه است و مدیریت آن تا پایان ماه دانشی است که همه باید در سنین جوانی یاد بگیرند. بنابراین بهتر است والدین ماهانه مزایای کودک را پرداخت کنند.

پس انداز هدف: کودکان می توانند از خانه به مدرسه غذا ببرند و در صورت تمایل از بوفه چیزی نخرند. آنها هزینه خاصی به جز غذا ندارند. بنابراین والدین باید آنها را به جمع آوری پول تشویق کنند تا بعداً بتوانند هرچه می خواهند خریداری کنند. والدین می توانند قول دهند اگر کودک پول خود را جمع کند و قصد خرید ، کمک و پرداخت بقیه را داشته باشد ، او را تشویق می کنند. این کار کودک را به جمع آوری پول تشویق می کند.

پول یا وقت؟ بعضی از والدین تمام وقت خود را در محل کار می گذرانند تا از رفاه فرزندان خود اطمینان حاصل کنند. آنها موفق می شوند و می توانند با صرف هزینه برای آنها جبران کنند ، اما آیا واقعاً پول زیادی غیبت والدین آنها را جبران می کند؟ هرگز. والدین خوب مبلغ معقولی به فرزندان خود می دهند و در عوض وقت بیشتری را با فرزندان خود می گذرانند.

منبع:

https://www.beytoote.com/baby/tuition/being4-economic.html

حتما ببینید

مسواک برقی کودک اورال-بی مدل CARS به همراه سری اضافه مجموعه 2 عددی

مسواک برقی کودک دخترانه [۱۰+ حرفه ای و پرفروش]

والدین احساس می کنند که باید از کودکی به فرزندان خود مسواک زدن را بیاموزند. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *