قرص لاغری

مکمل  لاغری‌ ایزی اسلیم

قرص لاغری ایزی اسلیم یک مکمل چربیسوز فوق العاده قوی و‌ موثر است . قرص ایزی اسلیم محصول کشور اسپانیا میباشد . این قرص برای لاغری برای کاهش اشتها و  نهایت چربی سوزی و کاهش وزن استفاده میشود شما با استفاده از قرص های ایزی اسلیم میتوانید حدود ۶ الی ۸ کیلو در هر ماه  وزن‌کم‌ کنید. این محصول کاملا گیاهی بوده و‌فاقد هر نوع مواد افزودنی میباشد . قرص لاغری ایزی اسلیم با فرمولاسیون اختصاصی و بسیار قدرت مند  خود در چربی سوزی ، به طور معجزه اسایی به فرایند کاهش وزن شما کمک میکند .

ترکیبات این قرص بی نظیر شامل :

توت گوارانا به عنوان یک مکمل غذایی به فروش می رسد و برای عملکرد بهتر ورزشکاران ، در مکمل های ورزشی نیز به کار می رود.گوارانا یا پائولینیا کوپانا از خانواده گیاهان برزیلی است که در فقط در جنگل های امازون رشد میکند .

مکمل لاغری‌ ایزی اسلیم
آیا گوارانا می تواند به کاهش وزن کمک کند ؟چاقی امروزه به یکی از جدی ترین معضلات جامعه تبدیا شده است ،چاقی عامل بسیاری از بیماری های مزمن از جمله بیماری های قلبی، دیابت نوع ۲ و سرطان است . گوارانا به عنوان منبع غنی کافئین، به عنوان محرک عمل کرده و متابولیسم را طی ۱۲ ساعت، ۳ تا ۱۱ درصد تقویت می کند. به همین دلیل گوارانا از زمان قدیم به عنوان چربی سوز مورد استفاده است.علاوه بر این، گوارانا ژن هایی را که به تولید سلول های چربی کمک می کند سرکوب می نماید.در حالی که بسیاری از محرک ها و چربی سوزها به مرور زمان به دلیل عدم امنیت از بازار خارج شده اند، سازمان غذا و داروی ایالات متحده مکمل های حاوی گوارانا را در دوزهای طبیعی ایمن می داند.

ادامه مطلب  نقش گل‌ها در بهبود سلامت روانی

قرص لاغری
آیا گوارانا می تواند باعث کاهش احساس خستگی شود؟ گوارانا به عنوان ماده ای در نوشیدنی های انرژی زا مورد استفاده است. این ماده منبع عالی کافئین است که به حفظ تمرکز و افزایش انرژی ذهنی کمک می کند. در حقیقت دانه های گوارانا می توانند ۴ تا ۶ برابر قهوه کافئین داشته باشد.کافئین با مسدود کردن آدنوزین، باعث کاهش خواب آلودگی و افزایش آرامش مغز می شود.

 

تخم شنبلیله 

تخم شنبلیله یکی از سبزیجاتی است که منشا آن آسیای میانه بوده و قرن هاست که از آن در طب جایگزین برای درمان بیماری های مختلف مانند دیابت، کلسترول خون بالا و چاقی استفاده می شود. این که شنبلیله ممکن است به کاهش چربی و کالری دریافتی در رژیم غذایی کمک کند. به عنوان مثال دیده شده مقدار کالری دریافتی و چربی های بدن مردانی که به مدت ۲ هفته هر روز ۱٫۲ گرم عصاره شنبلیله مصرف کرده اند به ترتیب حدود ۱۲ درصد و ۱۷ درصد کاهش یافته است.

به علاوه به نظر می رسد فیبر موجود در شنبلیله با افزایش احساس سیری و پر بودن معده به کاهش وزن کمک می کند. همچنین گفته شده نوشیدن چای شنبلیله می تواند روی کاهش اشتها اثر گذار باشد

شنبلیله در تولید قرص یا کپسول مکمل های شنبلیله تقریبا خالص یا در ترکیب با سایر مواد در مکمل های ترکیبی نیز استفاده می شود. پودر تخم شنبلیله نیز به صورت مکمل در دسترس می باشد.

کاهش اشتها
کاموکات
 

این میوه دارای ویتامینهای آنتی اکسیدانی چون ویتامین A ، C و E است. وجود تمامی این ترکیبات آنتیاکسیدان در این میوهی جالب موجب شده که مصرف تازه آن بتواند به راحتی ترکیبات اکسیدانی را از بدن ما جمعآوری کرده در نتیجه از بروز سرطان، دیابت، عفونت و بیماریهای دژنراتیو بکاهد.

ادامه مطلب  چگونه یک هود روغنی را تمیز می کنید؟

* این میوه نیز مانند پرتقال دارای ویتامین C به مقدار زیاد است. ۱۰۰ گرم از آن دارای ۹/۴۷ گرم از این ویتامین است که تأمین کننده ۷۳ درصد از نیاز روزانه ماست. ویتامین C یکی از آنتیاکسیدانهای طبیعی است که علاوه بر فعالیت آنتی اکسیدانی  نقش مهمی در تولید ترکیباتی چون کلاژن در بدن دارد از این رو در بهبود زخم بسیار موثر است به علاوه ضد رشد ویروس و ضد سرطان است. این ویتامین از بروز دیابت میکاهد.

کامکوات دارای مقدار قابل توجهی از ویتامینهای خانوادهی B است مانند تیامین(B1)، نیاسین (B3)، پیریدوکسین (B6)،فولات و اسید پانتوتنیک. این ویتامینها به عنوان اصلی ترین مواد لازم برای فرآیندهای متابولیسم کربوهیدرات، پروتئین و چربی در بدن فعالیت میکنند.

 

گارسینیا

برخی از مطالعات معتقدند این میوه از تولید چربی در بدن ممانعت کرده و جلوی اشتها را می‌گیرد. این ماده به ثابت ماندن قندخون و کلسترول کمک می‌کند و به همین دلیل از این میوه همراه با سایر ترکیبات در محصولات لاغری استفاده می‌شود. ماده ای موثر به نام هیدروکسی سیتریک اسید (HCA) در پوست این میوه وجود دارد که سبب افزایش سوختن چربی در بدن می‌شود.‌

قرص لاغری ایزی اسلیم شامل مقادیر مناسبی از این مواد گیاهی است ، که باعث نهایت تاثیرگذاری در روند کاهش وزن میشود. برای خرید قرص لاغری ایزی اسلیم میتوانید از وبسایت رویال اسلیمینگ آن را دریافت کنید. هم چنین میتوانید سایر محصولات اورجینال مانند قرص هیرتامین اصل برای تقویت مو، قرص های آیوی بیرز و مای ویتامینز و … را بصورت ۱۰۰% اورجینال تهیه کنید. کافیست در گوگل رویال اسلیمینگ را جستجو کنید!

ادامه مطلب  چرا درمان تروما بخش مهمی از روند بهبود افسردگی است؟

قرص هیرتامین اصل برای تقویت مو

حتما ببینید

​ساعت اسکمی در سال ۲۰۱۰ در سرزمین اصلی چین تاسیس شد

​ساعت اسکمی در سال ۲۰۱۰ در سرزمین اصلی چین تاسیس شد

ساعت اسکمی در سال ۲۰۱۰ در سرزمین اصلی چین تاسیس شد. اما در واقع کارخانه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *