دلایل ماسیدن کرم پودر روی صورت

علت ماسیدن کرم پودر روی صورت چیست؟

اگر شما هم با معضل ماسیدن کرم پودر روی صورت دست و پنجه نرم می کنید؟ کمی به خودتان فرصت دهید و این مقاله از مجله اینترنتی اویوا پاریس Oivaa Paris را مطالعه کنید.

کرم پودر یکی از تجهیزات کلیدی برای میکاپ می باشد. نتیجه کلی آرایش شما به پوشش دهی خوب این محصول وابسته است.

دلایل ماسیدن کرم پودر روی صورت

دلایل ماسیدن کرم پودر روی صورت

۱_ عدم صحیح استفاده از کرم پودر

اولین و مهمترین دلیل ماسیدن کرم پودر این است که آن را به درستی روی پوست پخش نمی کنید.
راهکار:
تکنیک طلایی برای استفاده از این کرم این است که عملیات را از وسط صورت آغاز کنید و به مرور به کناره ها بروید. ضمنا بهتر است از کانسیلر نیز بهره بگیرید. با این کار چروکها و خطوط صورت را به حداقل می رسانید. توصیه ما این است که زیر چشم ها را با کمک برس های باریک یا نوک تیز کرم بزنید.

۲_ عدم سازگاری کرم پودر با جنس پوست

اگر مطمئن هستید که روش استفاده از کرم پودر را بلدید به سراغ دومین دلیل بروید. اگر احساس می کنید علت ماسیدن کرم پودر این مورد است باید در انتخاب این محصول تجدید نظر کنید.
راهکار:
برای داشتن پوستی مخملی و یکدست باید از محصولات با کیفیت بهره بگیرید. در این بین یک پرسش کلیدی مطرح می شود. چطور می توانیم تشخیص دهیم که یک محصول برای ما مناسب است؟ برای یک انتخاب درست باید جنس پوست تان را بشناسید. محصولاتی که برای پوست های چرب، خشک، حساس و مختلط استفاده می شوند متفاوت اند. اگر تشخیص این موضوع برایتان سخت است از این روش کمک بگیرید:

ادامه مطلب  خالق لبخندی زیبا، کلینیک دندان پزشکی دکتر شیدا

ابتدا صورتتان را با شوینده مناسب بشویید تا عاری از آلودگی و چربی شود. رطوبت پوستتان را با یک حوله نرم بگیرید. در نهایت یک ساعت صبر کنید و در آیینه پوستتان را با دقت مشاهده کنید. ببینید که چه احساسی دارید. آیا حس می کنید که صورت تان خشک شده یا حالتی کشیده به خود گرفته است؟ اگر این طور باشد یعنی پوست خشکی دارید. چنانچه حس می کنید که صورت تان مخصوصا در ناحیه پیشانی و بینی حالتی درخشان دارد یعنی دارای پوستی چرب هستید. اما اگر روی بینی و پیشانی حس چرب بودن و در گونه ها و سایر نقاط حس پوسته پوسته شدن را تجربه کرده اید یعنی پوست شما مختلط است.

استفاده صحیح از کرم پودر

۳_ عدم استفاده از مرطوب کننده

از دیگر دلایل یکدست نشدن و ماسیدن کرم پودر این است که از مرطوب کننده کمک نمی گیرید.
راهکار:
در مرحله زیر سازی میکاپ استفاده از مرطوب کننده واجب است. با این کار منافذ باز پوست را به حداقل می رسانید و پوست کمی مات می گردد. وقتی از مرطوب کننده استفاده کردید فرصت دهید تا ترکیبات کامل جذب پوست شوند و سپس کرم پودر بزنید.

۴_ عدم استفاده از پرایمر

پرایمر نیز از دیگر محصولات کلیدی پیش از استفاده کرم پودر است. با کمک این محصول می‌ توانیم منافذ باز را ببندیم در نتیجه پوست ظاهری یکدست و مخملی پیدا خواهد کرد.
راهکار:

برای اینکه از ماسیدن کرم پودر روی صورت پیشگیری کنید از پرایمر مناسب پوست و مرغوب بهره بگیرید. با کمک پرایمر اویوا پاریس می توانید ماندگاری کرم را تضمین کنید. پرایمرها در انواع مختلفی تولید می شوند. از نمونه های ویژه مخصوص دور چشم و پلک ها به جهت کاور نمودن، براقیت پوست، بستن منافذ و پوشش خطوط کمک بگیرید. پیشنهاد می کنیم تا تنها برای مهمانی های شب از این ترکیب استفاده کنید چون کلیه منافذ را می بندد.

ادامه مطلب  درمان آسیب به منیسیک زانو توسط جراح ارتوپد

۵_ ماسیدن کرم پودر روی پوست به دلیل استفاده از اسفنج یا دست

بعضا مشاهده شده که خانم ها برای استفاده از کرم پودر از اسفنج یا دست کمک می گیرند. این کار موجب ایجاد لایه ای ضخیم و ماسیدن کرم پودر می گردد.
راهکار:
از فرچه کمک بگیرید.

خرید اینترنتی کرم پودر مناسب پوست شما

تمامی کرم پودرهای برند اویوا پاریس Oivaa Paris ساخت کشور فرانسه با بهره‌گیری از فناوری روز دنیا همراه با ترکیبات گیاهی و منطبق با استانداردهای بین المللی می باشد. از مزیت‌های محصولات این برند که سبب وجه تمایز آن با سایر برندهای فعال در کشور ایران شده دستیابی به اثرات فوری درمانی محصولات آرایشی و بهداشتی و بدون هیچ تست حیوانی می‌باشد که همین موضوع، با ارزش‌ترین دارایی شرکت است که با استفاده کوتاه مدت می‌توان شاهد اثرات آن بود.

استفاده از کرم پودر مناسب و باکیفیت

حتما ببینید

​ساعت اسکمی در سال ۲۰۱۰ در سرزمین اصلی چین تاسیس شد

​ساعت اسکمی در سال ۲۰۱۰ در سرزمین اصلی چین تاسیس شد

ساعت اسکمی در سال ۲۰۱۰ در سرزمین اصلی چین تاسیس شد. اما در واقع کارخانه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *