سابلیمینال درشت شدن چشم ها

درشت شدن چشم با ورزش

داشتن چشمانی درشت و براق، زیبایی فوق العاده ای به چهره شما می دهد. اگر نگاهی به نقاشی های مینیاتوری، داستان های قدیمی و اشعار شاعران برجسته بیندازیم، در می یابیم که چشمانی درشت، همراه با مژه های بلند، نشانه معصومیت و جذابیت است. اگر جای خالی دو عدد چشم درشت را در صورت خود احساس می کنید، سابلیمینال چشم درشت، همان چیزی است که به کارتان می آید. سابلیمینال، بر پایه تکرار جملات مثبت و تاکیدی است.

اگر می خواهید با این ابزار فوق العاده در زمینه درشت تر کردن چشم آشنا شوید روی لینک سابلیمینال چشم درشت کلیک کنید.

برای آشنایی بیش تر با درشت شدن چشم با ورزش، تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

درشت شدن چشم با ورزش

داشتن چشم هایی درشت، آرزویی برای همه

چشم ها مهم ترین اعضای صورت هستند.‌ اعضایی که منتقل کننده احساسات و عواطف افراد هستند. هیچ چیزی مانند چشمانی درشت همراه با مژه های بلند و ابروهای مرتب، جذاب نیست.  افرادی که چشمان درشتی دارند، به راحتی می توانند با دیگران ارتباط برقرار کرده و انرژی مثبت خود را به دیگران منتقل کنند. زیبایی چشمان شما در  داشتن صلبیه ای سفید، شفاف و بدون لک، خلاصه می شود.

یکی دیگر از مواردی که در زیبایی چشمان شما تاثیر گذار است، پوست اطراف چشم است. بد نیست بدانید که پوست این ناحیه از صورت، به شدت حساس و نازک بوده و نیاز به مراقبت دارد. اگر به اندازه کافی نمی خوابید، تغذیه درستی ندارید و یا از مراقبت کننده های دور چشم استفاده نمی کنید، حتما متوجه تغییر رنگ و ظاهر پوست دور چشم خود شده اید. درشت شدن چشم با ورزش، از طریق تقویت عضلات چشم و سلامت پوست اطراف آن، می تواند زیبایی صورت شما را بیش تر از قبل کند.

ادامه مطلب  نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال فریزر

درشت شدن چشم با ورزش یکی از راه های حفظ زیبایی چشم است که با تقویت  پوست اطراف چشم، زیبایی چشمان شما را چندین برابر می کند. خواب و تغذیه نامناسب، اولین نشانه های خود را بر روی ظاهر چشمان و پوست اطراف چشم، نمایان می کند. افراد همواره از کسانی که چشمانی خسته و بی رمق دارند، انرژی منفی دریافت می کنند. اگر از ظاهر چشمان خود خسته شده اید، می توانید با انجام ورزش و سابلیمنال، زیبایی را به چشمان خود برگردانید.

البته سابلیمینال ها در زمینه تغییرات جزیی در زمینه رنگ چشم هم می توانند موثر باشند برای این کار روی لینک سابلیمینال چشم عسلی کلیک کنید.

 

سابلیمینال درشت شدن چشم ها

سابلیمینال، فایل ها و سیگنال‌های صوتی هستند که با تاثیر در ناخودآگاه انسان، روحیه و انرژی مثبت را تقویت می کنند. برای انجام هر کاری، سابلیمینال می تواند از موثرترین راه ها باشد.  سابلیمینال درشت کردن چشم، شامل عبارت های تاکیدی و جملات مثبتی است که روحیه فرد را تقویت می کند. برخی از این جملات تاکیدی به صورت زیر است:

  • چشمان من مانند چشمان آهو درشت و براق است.
  • چشمان زیبای من، توجه هر بیننده ای را جلب می کنند.
  • من احساس می کنم هر روز چشمانم زیباتر از روز قبل می شود.
  • من مژه های فر و پرپشتی دارم.
  • حالت صورت من، چشمانم را بسیار زیباتر نشان می دهد.
  • ابروهای من کاملا متناسب با فرم چشم هایم هستند.
  • در چشمان درشت من برق و درخشش خاصی دارند.
  • پوست دور چشم من هر روز شاداب تر از روز قبل می شود.
  • من خواب کافی و ویتامین های لازم را جهت داشتن چشمانی درشت دارم.
  • من زیباترین چشم های دنیا را دارم.
  • پوست اطراف چشم من کاملا صاف و بدون چین و چروک است.
  • به عضلات چشمانم استراحت می دهم.
ادامه مطلب  حمل اثاثیه در اصفهان + روش محاسبه هزینه باربری

و … .

سابلیمینال درشت شدن چشم ها

جهت داشتن چشمانی زیبا، موارد زیر ممنوع است:

درست که که اندازه چشم ها به ژنتیک فرد بستگی دارد اما کارهای ممنوعه ای هستند که افراد با دوری از آن ها، می توانید زیبایی را به چشمان خود برگردانند. مواردی هم چون خواب ناکافی، عدم استفاده از ویتامین سی و سایر ویتامین های ضروری، استفاده از شوینده های نامناسب، عدم استفاده از آبرسان و مرطوب کننده، کم آبی، تغذیه نامناسب، تماشای طولانی مدت تلویزیون، کار زیاد با تلفن همراه، رایانه، لپ تاپ و … می توانند در دراز مدت، با آسیب به بینایی، ضعف عضلات چشم و پیری پوست اطراف چشم، از زیبایی چشمان شما کم کند.ِ

قبل ا سخن پایانی لازم هست یادآوری کنم که اگر مایل به ایجاد هاله طوسی در چشمانتان هستید می توانید روی لینک سابلیمینال چشم طوسی کلیک کنید.

سخن پایانی

درشت شدن چشم با ورزش با انجام تمریناتی به منظور تقویت بینایی و عضلات چشم، امکان پذیر است. علاوه بر ورزش، سابلیمینال درشت شدن چشم ها نیز، می تواند در زیباتر شدن چشم های شما تاثیر گذار باشد. سابلیمینال، فایل ها و سیگنال های صوتی هستند که شما می توانید در حین انجام کارهای روزانه، پلی کنید و به آن گوش دهید. این فایل ها با تاثیر در ناخودآگاه انسان، حس اعتماد به نفس و انرژی مثبت را بیش تر کرده و روحیه سرزنده و شادابی را برای شما به ارمغان می آورد. اگر به دنبال داشتن چشمانی زیاد هستید، از سابلیمینال غافل نشوید؛ چرا که بهتر از هر راهی شما را به مقصد می رساند.

ادامه مطلب  ترفند‌های آرایش فصل پاییز کدام‌اند؟

سابلیمیران، بزرگ ترین مجموعه تامین کننده انواع آلبوم هایسابلیمینال است که می تواند در این زمینه کمک زیادی به شما بکند. برای دریافت اطلاعات بیش تر درباره این مجموعه، می توانید در گوگل سرچ کنید سابلیمیران

حتما ببینید

​ساعت اسکمی در سال ۲۰۱۰ در سرزمین اصلی چین تاسیس شد

​ساعت اسکمی در سال ۲۰۱۰ در سرزمین اصلی چین تاسیس شد

ساعت اسکمی در سال ۲۰۱۰ در سرزمین اصلی چین تاسیس شد. اما در واقع کارخانه …

یک نظر

  1. blank

    مرسی مفید بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *