ترفند_های آرایش فصل پاییز کدام_اند؟

ترفند‌های آرایش فصل پاییز کدام‌اند؟

با شروع فصل پاییز علاوه بر تغییر لباس‌ها باید مدل آرایش کردن خود را نیز تغییر دهیم تا همواره به‌عنوان یکی از افراد خوش‌پوش و خوش‌چهره شناخته شویم. آرایش کردن به سبک بهار و زمستان در پاییز جذابیت چندانی نداشته و بهتر است که از ترفند‌های آرایش پاییزی استفاده کنید. اما این ترفند‌ها شامل چه نکاتی هستند؟ ما در این مقاله می‌خواهیم در ارتباط با انواع ترفند‌ها و تکنیک‌های آرایشی با محصولات گلدن رز و سایر برند‌های معروف با شما صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

 معرفی انواع ترفند‌های آرایشی در فصل پاییز

همان‌طور که در ابتدا نیز گفتیم سبک آرایشی بهار و تابستان برای فصل پاییز جذاب نبوده و زیبایی چهره شما را نشان نمی‌دهند. تغییر سبک آرایشی می‌تواند به رنگ لوازم‌آرایش و مقدار استفاده از آن‌ها بستگی داشته باشد. اما این به این معنا نیست که شما باید تابع کامل ترفند‌های ترند‌های آرایشی فصل پاییز باشید بلکه می‌توانید باسلیقه خود انواعی از آرایش‌های پاییزی را روی صورت خود امتحان کرده و در نتیجه آرایش مطلوب را پیدا کنید.

ما در ادامه تعدادی از ترفند‌های آرایشی مهم برای پاییز را برای شما عزیزان توضیح داده‌ایم پس تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

رنگ رژ لب

رنگ رژلب در پاییز بسیار مهم بوده و تأثیر بسیار زیادی روی آرایش چهره شما می‌گذارد به‌طوری‌که می‌تواند آرایش سرد و بی‌روح شما را به یک آرایش گرم و دلچسب تبدیل کند. اگر پوست صورت شما سفید یا روشن است بهتر است از رژ‌های دارای تناژ رنگی قرمز آجری، مسی، نارنجی و تیره یا موارد مشابه استفاده کنید؛ ولی اگر رنگ پوست شما در طیف رنگی تیره‌تر قرار دارد رنگ‌هایی مثل بادمجانی یا زرشکی می‌تواند برای شما انتخاب خوبی باشد. همچنین برخی از افراد دوست دارند که از برق لب به همراه رژ اصلی استفاده کنند که گزینه جذابی برای پاییز محسوب می‌شود.

ادامه مطلب  فیلتر تصفیه آب استخر خانگی

کرم‌پودر و رنگ پوست

در فصل پاییز معمولا پوست‌های رنگ روشن محبوبیت بیشتری نسبت به پوست‌های رنگ تیره و برنز پیدا می‌کنند. پس سعی کنید از کرم‌پودرهای سبک و مناسب با رنگ پوست خود استفاده کنید تا چهره شما مات و کدر نشود. همچنین می‌توانید از ضدآفتاب‌های هم‌رنگ پوست خود نیز استفاده کنید تا هم نقش پوشانندگی صورت شما را داشته باشد و هم پوست صورتتان را از اشعه مضر خورشید حفظ کند.

ابرو

یکی از مهم‌ترین عناصر تشکیل‌دهنده چهره، ابرو‌ها هستند. مدلی که برای پاییز در نظر گرفته شده است ابرو‌های پهن هستند. این ابرو‌ها را می‌توانید به‌صورت طبیعی داشته باشید و با یک مداد تیره جا‌های خالی ابرو را پر کنید تا کاملا یک ابروی پهن و بی‌نقص داشته باشید.

سایه چشم

سایه چشم

همه ما می‌دانیم که رنگ سایه چشم تأثیر بسیار زیادی روی آرایش صورت ما دارد، به همین دلیل رنگ سایه چشم ما باید حتما دارای تناژ‌های قهوه‌ای تا نارنجی باشد تا شما یک آرایش پاییزی داشته باشید. برای همین هنگام خرید انواع پالت سایه برای پاییز توجه کنید که چه رنگ‌هایی را دارد. رنگ‌هایی مانند نقره‌ای، سفید، آبی و… اصلا مناسب این فصل نبوده و چهره شما را سرد و بی‌روح نشان می‌دهد. مدل‌هایی مانند سایه چشم دودی با انتهای قهوه‌ای رنگ جز ترند‌های آرایشی فصل پاییز امسال است و شما هم می‌توانید این گزینه را نیز امتحان کنید.

 رژ گونه

در فصل پاییز استفاده از رژ گونه‌ی دارای رنگ قهوه‌ای، نارنجی، آجری و هلویی بسیار رواج دارد. این رنگ‌ها علاوه بر برجسته‌تر نشان‌دادن گونه‌ها، باعث تکمیل‌شدن یک آرایش پاییزی جذاب می‌شوند. در صورت تمایل در کنار رژگونه می‌توانید مقداری هایلایتر نیز استفاده کنید.

ادامه مطلب  قرارداد پرکیس پزشکان چیست و چگونه تنظیم می شود؟

خط چشم

برای زیباتر شدن چشم‌هایتان در فصل پاییز از کشیدن خط چشم‌های تیره و پهن خودداری کنید. خط چشم مناسب فصل پاییز باید نازک باشد. پیشنهاد می‌کنیم که در فصل پاییز از خط چشم‌های گربه‌ای استفاده کنید. البته برای زیبایی آرایش امروزه خط چشم‌های رنگی نیز به فروش می‌رسند که رنگ‌های زرد و نارنجی گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

رنگ موی مناسب فصل پاییز

رنگ موی مناسب فصل پاییز

رنگ مو نیز مانند تمامی مواد گفته شده در بالا در تناژ‌های نارنجی، نسکافه‌ای، قهوه‌ای و مسی بسیار توصیه می‌شود. این رنگ مو‌ها چهره شما را گرم کرده و زیبایی بی‌نظیری را به چهره شما هدیه می‌کند. امروزه روش‌های زیادی برای رنگ کردن مو به سبک پاییزی وجود دارد. شما می‌توانید به‌جای رنگ کردن کامل مو‌های خود از مش‌های پراکنده در سطح مو استفاده کنید.

سخن آخر

در کل داشتن یک آرایش پاییزی به شما یک حس خوب و دلچسب را القا می‌کند و اعتمادبه‌نفس شما را افزایش می‌دهد، به‌طوری‌که شما می‌توانید این آرایش‌ها را با لباس‌های پاییزی خود ست کرده و از اوقات زیبا و دلچسب خود در منزل و خارج از منزل لذت ببرید. برای خرید بهترین لوازم آرایشی مناسب فصل پاییز از فروشگاه اینترنتی خانومی دیدن کنید. در این مقاله سعی کردیم در ارتباط با انواع ترفند‌های آرایش پاییزی با شما صحبت کنیم امیدوار هستیم که برای شما مفید بوده باشد.

لینک مقاله در زیبامون

 

حتما ببینید

کرنوگراف ساعت چیست و چه کاربردی دارد؟

کرنوگراف ساعت چیست و چه کاربردی دارد؟

کرنوگراف، شاهکار زمان‌ سنجی در دنیای ساعت‌های مچی، چیزی فراتر از یک ابزار ساده برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *