دکتر شاهرخ خوش سیرت

بهترین مدل جراحی بینی متناسب با چهره

هنگامی که می خواهید عمل جراحی بینی برای تغییر فرم بینی انجام دهید، توجه داشته باشید که حتما به یک پزشک متخصص زیبایی با تجربه و ماهر مراجعه کنید. در جلسه مشاوره پزشک به شما توضیح خواهد داد که بهترین و مناسب ترین فرم بینی برای شما کدام است؟ جراح بینی با در نظر گرفتن عوامل مختلفی مانند ساختار پوست بینی، میزان غضروف بینی و استخوان بینی می تواند،  فرم بینی مناسب را به شما معرفی کند. با افزایش مهارت جراحی و تکنولوژی های پیشرفته امروزی باز هم نمی توان برخی از تغییرات را در جراحی بینی انجام داد. شکل بینی و چهره هر فرد، موجب تعیین محدودیت هایی می شود.

دکتر شاهرخ خوش سیرت

تغییر فرم بینی در جراحی بینی باید به گونه ای انجام شود که با سایر اجزای صورت هماهنگی داشته باشد. مثلا اگر بینی بزرگ، خیلی کوچک شود به طوری که با چانه و گونه ها همخوانی نداشته باشد، زیبایی صورت از بین می رود. همچنین برای کوچک کردن بینی بزرگ، پوست بینی دست نمی خورد فقط تیغه استخوانی و غضروف های بینی کوچک می شوند. پزشک با توجه به این محدودیت ها، برای فرد بینی ظریف و زیبایی ایجاد می کند که توازن صورت فرد، به هم نخورد.

بهترین فرم بینی مناسب برای چهره من

بهترین فرم بینی برای چهره هر فرد زمانی ایجاد خواهد شد که هماهنگی بین بینی و اجزای دیگر صورت وجود داشته باشد. بینی در قسمت میانی صورت وجود دارد و بر زیبایی فرد تاثیر فراوانی می گذارد.

در هنگام تغییر فرم بینی توجه داشته باشید، بهترین و زیباترین فرم بینی آن است که طبیعی تر به نظر آید. فرم طبیعی بینی بیشترین مشابهت را از نظر شکل، اندازه و تناسب با اجزای صورت با چهره مادرزادی شما خواهد داشت.

ادامه مطلب  مناقصات چاپ، بسته بندی و صحافی

فرم بینی دلخواه خانم ها و آقایان با هم متفاوت است. خانم ها دوست دارند که بعد از عمل، بینی ظریف و کوچکی داشته باشند اما آقایان مایل هستند بعد از عمل، بینی با سوراخ های کوچک، پل صاف، شیب متوسط و  نوک بینی معمولی نه خیلی زیاد سر بالا داشته باشند.

جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی باید به وسیله بهترین جراح بینی در تهران برای تغییر فرم بینی انجام می گردد. در این جراحی شکل بینی اصلاح می شود. همیشه انجام عمل بینی با هدف زیبایی انجام نمی شود بلکه جنبه درمانی داشته و برای حل مشکلات تنفسی و انحراف تیغه بینی انجام می شود.
جراحی بینی در خانم ها

جراحی زیبایی بینی طبق استانداردهای خاصی انجام می شود. در نتیجه در جلسه مشاوره نباید نظرات خود را به متخصص تحمیل کنید. پزشک متخصص با توجه به شرایط بینی فرد، بهترین و مناسب ترین شکل بینی را ایجاد می کند.

فرم بینی طبیعی با انجام جراحی بینی طبیعی

فرم بینی طبیعی با انجام جراحی بینی طبیعی ایجاد می شود. در جراحی بینی طبیعی، مشکلات ظاهری بینی مانند افتادگی و یا قوز بینی برطرف می شوند. در این روش جراحی، نوک بینی سر بالا و باریک نمی شود. در این روش قوسی بر روی بینی ایجاد نخواهد شد.

 

فرم بینی طبیعی مورد پسند آقایان است زیرا احساس می کنند تغییرات زیادی در بینی ایجاد نشده و ابهت و مردانگی آنها حفظ شده است. نتیجه این عمل به گونه ای است که هنگام برخورد با افراد دیگر،  ممکن است آنها متوجه عملی بودن بینی شما نشوند،  فقط زیباتر شدن چهره شما را مشاهده می کنند.

کوچک کردن بینی و یا ایجاد قوس بر روی بینی موجب مصنوعی شدن چهره می شود. در فرم بینی طبیعی بین نوک بینی و لب بالایی، زاویه ای ۹۰ درجه ایجاد می شود. پشت بینی در آقایان و خانم ها در این روش صاف بوده و در برخی موارد دارای یک شیب بسیار ظریف در خانم ها می باشد.

ادامه مطلب  درمان آسیب به منیسیک زانو توسط جراح ارتوپد

جراحی بینی فانتزی

فرم بینی فانتزی به نام های دیگری مانند بینی عروسکی، بینی خوکی و سرسره ای معروف می باشد. مدل بینی فانتزی بین خانم ها، محبوب و دوست داشتنی است. در این روش زاویه بین لب بالایی و نوک بینی حدود ۱۰۵ درجه خواهد بود.

در این فرم بینی میزان قوس بینی بسیار زیاد و تقریبا شبیه نیم دایره می باشد. در این شکل بینی، سوراخ های بینی از روبه رو دیده می شوند. با انجام جراحی بینی فانتزی ممکن است مشکلات زیادی برای سیستم تنفسی ایجاد می شود که محتمل است به جراحی ترمیمی نیاز باشد. امروزه روش فانتزی کمتر استفاده می شود.

جراحی بینی در آقایان

جراحی بینی نیمه فانتزی

در فرم بینی نیمه فانتزی، زاویه بین لب بالایی و نوک بینی، حدود ۱۰۰ درجه خواهد بود. این مدل از بینی ترکیب دو روش جراحی طبیعی و فانتزی است. در جراحی بینی نیمه فانتزی قوس بینی مقداری کمتر از قوس بینی فانتزی و کمی بیشتر از قوس بینی طبیعی می باشد. این شکل بینی طرفداران زیادی دارد. حتی برخی از آقایان و افرادی که سن کمتری دارند، مایل هستند این فرم بینی را داشته باشند.

مناسب ترین شکل بینی برای هر فرد

برای تشخیص بهترین فرم بینی باید به پزشک جراح با تجربه مراجعه کنید و نظر وی را بپذیرید. اما به طور کلی می توان گفت که انتخاب فرم مناسب بینی با توجه به شرایط فرد متفاوت است.

  • برای دختران جوان که صورتی کوچک دارند، فرم نیمه فانتزی گزینه مناسب است.
  • فرد میانسالی که دارای جایگاه اجتماعی ویژه ای است، باید فرم طبیعی را انتخاب کند.
  • کسانی که قد بلند و صورتی کشیده دارند، نباید فرم نیمه فانتزی را انتخاب کنند. زیرا اندازه بینی خیلی کوچک شده و هماهنگی با سایز اجزای صورت نخواهد داشت.
  • افراد قد کوتاه که دارای صورت های کوچک و گرد هستند، می توانند بینی نیمه فانتزی داشته باشند.
  • افرادی که بینی فعلی آنها از نوع گوشتی است، نباید از روش های جراحی بینی فانتزی و نیمه فانتزی استفاده کنند. با انجام این جراحی ها زاویه بین لب بالایی با نوک بینی بیشتر از ۹۰ درجه شده و موجب بزرگتر دیده شدن بینی می شود.
  • افرادی که دارای بینی گوشتی هستند، باید عمل بینی طبیعی انجام دهند تا بینی، ظاهری کشیده تر و زاویه بین لب بالایی با نوک بینی ۹۰ درجه شود. در این مواقع بینی استخوانی تر و پوست بینی نازک تر دیده می شود.
ادامه مطلب  مکمل  لاغری‌ ایزی اسلیم

 

جمع بندی

صورت هر فرد دارای زوایا، شکل و اندازه خاصی می باشد. تغییر فرم بینی باید با توجه به ایجاد تناسب بین بینی و سایز اجزای صورت انجام شود. دکتر شاهرخ خوش سیرت جراح بینی میگوید تغییر شکل بینی نباید به گونه ای باشد که فرد دچار مشکلات تنفسی و یا عدم هماهنگی در اجزای صورت شود زیرا در این صورت فرد مجبور است بعد از گذشت مدتی، جراحی دیگری را برای ترمیم مشکلات انجام دهد.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و اطلاعات لازم را کسب کرده باشید. شما میتوانید سوالات و تجربیات خود را در وب سایت دکتر خوش سیرت به آدرس www.drkhoshsirat.com  مطرح کنید.

حتما ببینید

کرنوگراف ساعت چیست و چه کاربردی دارد؟

کرنوگراف ساعت چیست و چه کاربردی دارد؟

کرنوگراف، شاهکار زمان‌ سنجی در دنیای ساعت‌های مچی، چیزی فراتر از یک ابزار ساده برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *