بهترین جراح زیبایی زنان در تهران

بهترین جراح زیبایی زنان در تهران [واژینوپلاستی]

واژینوپلاستی یکی از جراحی های زیبایی واژن است که در بین خانم ها از محبوبیت خاصی برخوردار است. جراحی زنان با از بین بردن مشکل شل شدن واژن و سفت شدن عضلات کف لگن زیبایی این اندام را بهبود می بخشد. شل شدن واژن معمولاً با افزایش سن ، نوسانات وزن و زایمان های متعدد رخ می دهد.

شل شدن واژن به تدریج لذت جنسی مرد را کاهش می دهد و منجر به از دست دادن کنترل ادرار می شود. به طور کلی نادیده گرفتن این مشکل می تواند عوارض خطرناکی را برای زنان به دنبال داشته باشد. بنابراین ، مشاوره با متخصص برای معاینه و جراحی واژینوپلاستی اولین قدم است که باید برای زیباسازی واژن برداشته شود.

بهترین جراح واژینوپلاستی در تهران

واژینوپلاستی مناسب کدام خانم هاست؟

سوالی که معمولاً از داوطلبان واژینوپلاستی پرسیده می شود این است که آیا شرایط خاصی برای انجام آن لازم است یا همه زنان می توانند برای آن اقدام کنند؟

جراحی واژینوپلاستی معمولاً برای خانم هایی که دارای واژن شل و مجاری گشاد هستند مناسب است. در حال حاضر این مشکل ممکن است به دلیل منابع متعدد یا افزایش سن و وزن باشد.

جنبه زیبایی واژینوپلاستی و تاثیری که بر عزت نفس زنان دارد مانع از آن می شویم که بگوییم این جراحی زیبایی فقط برای زنانی است که با افتادگی واژن مشکل دارند. بنابراین ، همه زنان می توانند به متخصص زنان مراجعه کرده و تحت عمل جراحی واژینوپلاستی قرار بگیرند.

لازم به ذکر است که جراحی واژینوپلاستی در دوران بارداری یا قبل از آن قابل اجرا نیست و معمولاً توصیه می شود در این دوران هیچ اقدامی صورت نگیرد. زیرا با علامت گذاری واژن ، روند بارداری بسیار سخت تر و دردناک تر خواهد بود. علاوه بر این ، پس از تولد ، نتیجه واژینوپلاستی از بین می رود و واژن به حالت آرامش اولیه خود برمی گردد.

ادامه مطلب  انواع تنبلی تخمدان چیست؟ + درمان

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: هزینه تزریق چربی به واژن چقدر است؟

واژینوپلاستی

مزایای واژینوپلاستی چیست؟

یکی از مهمترین مزایای واژینوپلاستی زیبا سازی و سفت شدن واژن زن است که مزایای دیگری مانند افزایش لذت جنسی ، کنترل ادرار ، جلوگیری از عفونت های واژن و … دارد.

مراجعه کننده بسته به شرایطش در طول عمل بیهوش یا بیهوش می شود.

لازم به ذکر است که واژینوپلاستی سریعتر از سایر روشهای زیبایی واژن انجام می شود. جراحی واژینوپلاستی معمولاً با دو ابزار لیزری و چاقوی جراحی انجام می شود که در صورت استفاده از لیزر ، برش ها با سرعت بیشتری برداشته می شوند.

علاوه بر این ، لیزر واژینوپلاستی به صورت سرپایی انجام می شود و فرد در بیمارستان بستری نمی شود. همچنین عدم درد و خونریزی با این روش از دیگر ویژگی های مثبت آن است.

یکی دیگر از مزیت های واژینوپلاستی ، روند بهبود مراجعان پس از جراحی است که تقریبا آسان و بسیار کوتاه تر است.

در مورد هزینه عمل واژینوپلاستی ، اگر بخواهیم صحبت کنیم ، باید بگوییم که این روش نسبت به سایر روش های جراحی زیبایی واژن ارزان تر است.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: هزینه عمل پرینورافی | زیبایی واژن چقدر است؟ [تهران و کرج ]

بهترین جراح واژینوپلاستی در تهران

عوارض واژینوپلاستی چیست؟

برخی از افراد علاقمند به جراحی واژینوپلاستی به دلیل عوارضی که ممکن است تجربه کنند معمولاً این عمل را متوقف می کنند. در این قسمت می خواهیم مطالعه کنیم که آیا واژینوپلاستی عوارض جانبی خطرناکی دارد یا خیر.

احتمال درد بعد از جراحی واژینوپلاستی در هر فردی وجود دارد که طبیعی است. در این موارد ، پزشک موظف است دارویی تجویز کند که بتواند درد بیمار را کنترل و در نهایت تسکین دهد.

ادامه مطلب  دلیل نیامدن اب زن چیست؟

کبودی و تورم در محل جراحی نیز از عوارض طبیعی واژینوپلاستی است که بهبود آن تا ۲ هفته طول می کشد.

با توجه به حساسیت واژن ، توصیه می شود زنان حداقل ۶ هفته از رابطه جنسی خودداری کنند.

علاوه بر موارد فوق ، فرد ممکن است خطرات نادر دیگری مانند عفونت ، خونریزی ، لخته شدن خون و احتمالاً تجربه کند. این مشکلات معمولاً در افرادی رخ می دهد که در سلامت اولیه خود دچار اختلال هستند.

در نتیجه توضیحات فوق ، واژینوپلاستی را می توان یک عمل کم خطر دانست که در صورت انجام بهترین جراح زیبایی زنان ، با کمترین درصد خطر و عوارض ، نتیجه بسیار مطلوب تری را به دنبال خواهد داشت.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: هزینه پروتز سينه در سال ۱۴۰۰ چقدر است؟

عمل واژینوپلاستی

بهترین جراح واژینوپلاستی در تهران کیست؟

انتخاب بهترین جراح واژینوپلاستی که بتواند از عهده این جراحی زیبایی حساس برآید، همواره جزو دغدغه بسیاری از خانم ها بوده و است. در واقع شما برای انتخاب یک جراح مناسب، باید از سوابق و تجربیات او مطلع باشید تا بتوانید خود را به دستان وی بسپارید.

 

حتما ببینید

از بین بردن جای جوش با اندولیفت صورت

از بین بردن جای جوش با اندولیفت صورت

همانطور که می‌دانید، یکی از مشکلاتی که ممکن است بسیاری از افراد با روبرو شوند، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *